Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
J.. skrev (På 15.1.2019 den 20.26):

Jo forsovet.

Men du skriver jo selv den var ille før også.

Puppene kom jo flere år før rumpa.

Derfor ga ikke innlegget mening.

Innlegget er ryddet for svar til slettet innhold.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
1 time siden, Hoppetau skrev:

Så Sofie Elise viser bilder av nye pupper på instastory. I blogginnlegget skriver hun at hun er helt flatbrystet, det går innover påstår hun. Hun føler seg lite feminin og barnslig. Vel, bildet på instastory viser de puppene jeg har, små ja men definitivt elskverdige pupper. Jeg skjønner av plutselig overgang til små fra veldig store er en stor overgang men det signalet hun nå sender om at hennes størrelse nå er det samme som ikke eksisterende og flatbrystet er enormt uheldig. Det sender jo signaler om at alle med samme pupper er flatbrystet og gir selvsagt kroppspress. 

Naturlige bryster er altså det samme som barnslig, lite kvinnelig og ikke-eksisterende bryster. Jeg river meg i håret av vanvidd. Med unntak av fottballfrues bilderedigering må dette være noe av det værste jeg har sett innen hva som leder til kroppspress. 

Enig. Dette er skremmende refleksjon fra denne Sophie Elise sin side. 

Jizz, her har jeg gått lykkelig rundt i typ 20-30 år med «ikke-eksisterende» og lite kvinnelige boobies! Men jammen har jeg ikke ammet to babygutter i 3 år sammenlagt. Dette må da kunne kalles «kvinnelig»; det er dette de er skapt for å gjøre. De er ikke der for å se bra ut på Insta. Og jeg har alltid digget de praktiske og små puppene 🤭😂 

• Liker 21
Skrevet
8 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Herregud da, jeg skrev jo hva jeg mente. Så igjen, inn med teskje: Den falske rumpa var ille før (FØR hun fjernet puppene, ETTER at hun fikset på rumpa), fordi den er latterlig stor og falsk. MEN det jevnet seg ut når puppene var like latterlig og falsk. Nå har hun fjernet puppene og rumpa er fortsatt latterlig stor og falsk. Det ser teit ut, fordi hun ser unormalt baktung ut.

Hennes ekte rumpe + falske puppene var OK, fremtung men rumpa var helt normal. Ikke for stor, ikke for liten.
Nå er puppene små og rumpa gedigen = latterlig baktung. 

Forstår du nå?

Det vet jeg ikke noe om. 

Ja herregud ass,dumme meg :))))))))

Hva med å bare ordlegge deg bedre neste gang.

Sånn,med teskje.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, J.. skrev:

Ja herregud ass,dumme meg :))))))))

Hva med å bare ordlegge deg bedre neste gang.

Sånn,med teskje.

Slapp av. Jeg hadde ingen problemer med å forstå hva nasse nøff mente i første innlegg.

• Liker 41
Skrevet
4 minutter siden, AntiBullshit skrev:

Slapp av. Jeg hadde ingen problemer med å forstå hva nasse nøff mente i første innlegg.

Sitter fortsatt med hvilepuls så ingen fare.

Er vi ferdig med avsporing nå?

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, Hoppetau skrev:

Så Sofie Elise viser bilder av nye pupper på instastory. I blogginnlegget skriver hun at hun er helt flatbrystet, det går innover påstår hun. Hun føler seg lite feminin og barnslig. Vel, bildet på instastory viser de puppene jeg har, små ja men definitivt elskverdige pupper. Jeg skjønner av plutselig overgang til små fra veldig store er en stor overgang men det signalet hun nå sender om at hennes størrelse nå er det samme som ikke eksisterende og flatbrystet er enormt uheldig. Det sender jo signaler om at alle med samme pupper er flatbrystet og gir selvsagt kroppspress. 

Naturlige bryster er altså det samme som barnslig, lite kvinnelig og ikke-eksisterende bryster. Jeg river meg i håret av vanvidd. Med unntak av fottballfrues bilderedigering må dette være noe av det værste jeg har sett innen hva som leder til kroppspress. 

1 time siden, missLynch skrev:

Enig. Dette er skremmende refleksjon fra denne Sophie Elise sin side. 

Jizz, her har jeg gått lykkelig rundt i typ 20-30 år med «ikke-eksisterende» og lite kvinnelige boobies! Men jammen har jeg ikke ammet to babygutter i 3 år sammenlagt. Dette må da kunne kalles «kvinnelig»; det er dette de er skapt for å gjøre. De er ikke der for å se bra ut på Insta. Og jeg har alltid digget de praktiske og små puppene 🤭😂 

Jeg synes selv at små pupper/ikke-eksisterende pupper er lite kvinnelig. Jeg tok silikon for snart 10 år siden og da var jeg helt flat før. Jeg følte meg som en liten gutt og ikke feminin. Jeg elsker puppene mine nå og spesielt når jeg har sex så blir jeg ekstra tent når jeg kjenner de hopper opp og ned. 

MEN dette er min mening og jeg har ingen problemer med å si det høyt heller. Hvis noen sier til meg at de hater silikonpupper så blir ikke jeg lei meg, og jeg føler meg heller ikke stygg. Man må vel tåle at folk har forskjellige meninger. 

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Gjest Hoppetau
Skrevet
9 minutter siden, lykte skrev:

Jeg synes selv at små pupper/ikke-eksisterende pupper er lite kvinnelig. Jeg tok silikon for snart 10 år siden og da var jeg helt flat før. Jeg følte meg som en liten gutt og ikke feminin. Jeg elsker puppene mine nå og spesielt når jeg har sex så blir jeg ekstra tent når jeg kjenner de hopper opp og ned. 

MEN dette er min mening og jeg har ingen problemer med å si det høyt heller. Hvis noen sier til meg at de hater silikonpupper så blir ikke jeg lei meg, og jeg føler meg heller ikke stygg. Man må vel tåle at folk har forskjellige meninger. 

Men å si dette til unge jenter som allerede er usikkre på seg selv er noe helt annet enn å si det høyt til dine kjennte og 200 venner på fb. Personlig blir jeg selvsagt ikke ille berørt, jeg er trygg på meg selv. Men jeg evner å se at det finnes andre, mer utrygge, yngre jenter som kan ha andre reaksjoner enn meg. 

Å kunne reflektere innebærer å klare og se at ikke alt for andre er slik som det er for meg, og at det som ikke virker negativt på meg kan virke veldig negativt inn på andre. Så du viser ganske dårlig refleksjonsevne når du antar at det som stemmer for deg både stemmer og må være fasiten for andre

Unge jenter rapporterer om massivt kroppspress, og jeg syntes det burde være ulovlig at vi har mediepersoner som får fronte usunn kroppshysteri på denne måten. Å fronte til 20 000 mennesker at normale små pupper er det samme som å være flatbrystet OG at å fsktisk være flatbrystet er lite feminint og barnslig vil treffe mange lesere midt i det aller såreste. Det er på høy tid å forme et bindende lovverk ala "vær varsom plakaten"!

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg og latterliggjøring. Elaine Marley, mod.

Skrevet (endret)

Lite imponert av at hun konsekvent prater om og navngir piller hun bruker nå etter operasjon da disse misbrukes av veldig mange.

Å så sterke smertestillende er no joke,gikk på de i 7 mnd selv..

Endret av J..
  • Liker 8
Skrevet
1 time siden, J.. skrev:

Lite imponert av at hun konsekvent prater om og navngir piller hun bruker nå etter operasjon da disse misbrukes av veldig mange.

Å så sterke smertestillende er no joke,gikk på de i 7 mnd selv..

Øhm, ja🤔. Det tenkte jeg på også, hvorfor skrive så spesifikt hvilke medikamenter du bruker. Altså, hva er poenget? 

Og jeg har mini pupper selv. Hadde lyst på silikon da jeg var yngre, hadde pengene og mulighet til å utføre et inngrep men droppet det og har ikke angrer et sekund. Hadde nok angret mer hvis jeg gjennomførte det. Deilig med små pupper, trenger ikke gå med noen ubehagelig bh en gang, de er frie som fuglene😂, bruker kun sportsbh innimellom eller teip over nipplene😊

• Liker 8
Skrevet (endret)
27 minutter siden, Fjellmonkey skrev:

Øhm, ja🤔. Det tenkte jeg på også, hvorfor skrive så spesifikt hvilke medikamenter du bruker. Altså, hva er poenget? 

Og jeg har mini pupper selv. Hadde lyst på silikon da jeg var yngre, hadde pengene og mulighet til å utføre et inngrep men droppet det og har ikke angrer et sekund. Hadde nok angret mer hvis jeg gjennomførte det. Deilig med små pupper, trenger ikke gå med noen ubehagelig bh en gang, de er frie som fuglene😂, bruker kun sportsbh innimellom eller teip over nipplene😊

Janei,ser ikke opphenget i str..

Så lenge puppene er friske å normale,kan de være akkurat så små eller store som de er,tenker jeg.

Endret av J..
  • Liker 6
Skrevet

Burde fjernet innleggene bak også. 

Ang brystene ser det flott ut og rette proporsjoner i forhold til hennes kropp og høyde.  Håper dette får ringvirkninger i den yngre garde som har sett sånn opp til dette. De voksne, ferdig ammende får velge selv. 

• Liker 10
Gjest Picketfence
Skrevet
17 timer siden, Viking-girl skrev:

Burde fjernet innleggene bak også. 

Ang brystene ser det flott ut og rette proporsjoner i forhold til hennes kropp og høyde.  Håper dette får ringvirkninger i den yngre garde som har sett sånn opp til dette. De voksne, ferdig ammende får velge selv. 

Håper det. Men hun skriver for mye negativt om små bryster er jeg redd. Hun burde virkelig lære å elske seg selv på tross av at man ikke føler alle kroppsdeler er perfekte. 

Skrevet

Huset kostet 5.7 mill😵 altså ikke engang vi som en familie og med to inntekter har penger til noe så dyrt. 

• Liker 2
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Taus87 skrev:

Huset kostet 5.7 mill😵 altså ikke engang vi som en familie og med to inntekter har penger til noe så dyrt. 

Men så hadde hun 7 mill på konto når hun kjøpte..

Og leiligheten hennes gikk vel for 4?

• Liker 2
Skrevet

På siste.eiendomspriser.no står det at hun kjøpte huset for 4.150.000 kr. 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Rægs skrev:

På siste.eiendomspriser.no står det at hun kjøpte huset for 4.150.000 kr. 

Resten var sikkert kostnader for oppussingen..

• Liker 1
Skrevet

På en måte synes jeg det er fint at hun viser at hun fjerner silikonen, på en annen måte synes jeg det er skummelt hvor lett den dama legger seg under narkose 😮 Altså hun får det til å virke som det er det samme som å gå til tannlegen. 

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...