smalls Skrevet 6. januar 2019 #10621 Skrevet 6. januar 2019 15 minutter siden, Xstrella skrev: Nofilter i elle. Ja sant. Og julenissen finnes. Hva mener du?
Xstrella Skrevet 6. januar 2019 #10622 Skrevet 6. januar 2019 7 minutter siden, smalls skrev: Hva mener du? Er i bladet elle og sier nofilter. Ser da mye filter der. 3
J.. Skrevet 6. januar 2019 #10623 Skrevet 6. januar 2019 13 minutter siden, Xstrella skrev: Er i bladet elle og sier nofilter. Ser da mye filter der. Man bruker da ikke filter i magasiner,men retusjering.. 1
Ostepooopp Skrevet 6. januar 2019 #10624 Skrevet 6. januar 2019 16 timer siden, Twinkle~ skrev: Siste fra Sophie Elise... https://imgur.com/a/oywgMLs Ja for vi vil vel ikke være ufreshe og tacky vil vi vel? Jeg er kjøtteter og stolt av det! 😄 Å bli kalt ufresh og tacky av en person som har infisert hele seg med silikon og botox er til å gapskratte av. Tror også man skal være mer redd for å få feks kreft av de tingene hun putter i kroppen enn av litt deilig, mørt kjøtt. Med det sagt: SE er en mester i å skulle fremstå som et mobbeoffer av den minste lille ting som måtte gå i mot henne, men det er åpenbart helt ok at HUN kaller andre tacky.. Jaja 26
Xstrella Skrevet 6. januar 2019 #10625 Skrevet 6. januar 2019 2 timer siden, J.. skrev: Man bruker da ikke filter i magasiner,men retusjering.. Retusjering er slags filter det og. Det lyser jo highligihter der. Ikke la oss tro at bildene er helt uten retusjering og filter. Tåpelig å skrive hæsjtagge 0filter da. 8
Gjest hulillerunde Skrevet 6. januar 2019 #10626 Skrevet 6. januar 2019 19 timer siden, Hippocrisps skrev: Hva har Sophie Elise gjort med øynene sine? Vet hun har operert nese, filler, botox osv men øynene ser jo også helt ulike ut i forhold til for noen år siden? Tror det skyldes botoxbruk
Viking-girl Skrevet 6. januar 2019 #10627 Skrevet 6. januar 2019 4 timer siden, Xstrella skrev: Retusjering er slags filter det og. Det lyser jo highligihter der. Ikke la oss tro at bildene er helt uten retusjering og filter. Tåpelig å skrive hæsjtagge 0filter da. Samme som Se og Hør begynte med for noen år siden. En svært retusjert og glanset kjendis får oppslag over 7-8 sider. Lyser retusj lang vei. 3
Gjest Carina Maria Skrevet 6. januar 2019 #10628 Skrevet 6. januar 2019 Hvorfor skal søte jenter som det egentlig Sophie Elise ødelegge det flotte utseendet sitt med tull og tøys? Jeg synes synd på dem ungdommene som vokser i dag med slike forbilder som har jukset for å få et bra utseende og forbilder som har dårlig selv bilde på eget utseende. Jeg vil grine med tanken
Gjest BethD Skrevet 7. januar 2019 #10629 Skrevet 7. januar 2019 Jeg vet jeg er sent til festen her altså,sånn typ flere mnd for sen men jeg har ikke lest boken hennes før nå. Er det sant at det er HT den handler om?
gjestgitt Skrevet 7. januar 2019 #10630 Skrevet 7. januar 2019 1 time siden, BethD skrev: Jeg vet jeg er sent til festen her altså,sånn typ flere mnd for sen men jeg har ikke lest boken hennes før nå. Er det sant at det er HT den handler om? Det navnet går alltid igjen når det spekuleres i hvem boken er skrevet om. 3
Gjest BethD Skrevet 7. januar 2019 #10631 Skrevet 7. januar 2019 39 minutter siden, gjestgitt skrev: Det navnet går alltid igjen når det spekuleres i hvem boken er skrevet om. Ja det la jeg merke til
Hege899 Skrevet 8. januar 2019 #10632 Skrevet 8. januar 2019 Synes det er så spesielt å skrive "dette er det fineste bildet av meg " på Instagram. Hun er så utrolig opphengt i seg selv 8
J.. Skrevet 8. januar 2019 #10633 Skrevet 8. januar 2019 1 minutt siden, Hege899 skrev: Synes det er så spesielt å skrive "dette er det fineste bildet av meg " på Instagram. Hun er så utrolig opphengt i seg selv Hva er galt med det? 😂 5
Gjest thejohan Skrevet 8. januar 2019 #10634 Skrevet 8. januar 2019 3 timer siden, Hege899 skrev: Synes det er så spesielt å skrive "dette er det fineste bildet av meg " på Instagram. Hun er så utrolig opphengt i seg selv What? Er det óg galt nå? Jeg har også et favorittbilde av meg selv. Er jeg også veldig opphengt i meg selv da? 🤦🏼♀️ Finn på noe annet å ta henne på, a!
Gjest Carina Maria Skrevet 8. januar 2019 #10635 Skrevet 8. januar 2019 4 timer siden, Hege899 skrev: Synes det er så spesielt å skrive "dette er det fineste bildet av meg " på Instagram. Hun er så utrolig opphengt i seg selv Hva er galt med det? Det var da noe og henge seg opp da. Man kan si mye om Sophie Elise men hun lever av og selge seg selv og da er det ikke rart at hun er opphengt i seg selv.
Aintnofun Skrevet 8. januar 2019 #10636 Skrevet 8. januar 2019 8 timer siden, Hege899 skrev: Synes det er så spesielt å skrive "dette er det fineste bildet av meg " på Instagram. Hun er så utrolig opphengt i seg selv Jeg tror ikke hun mente det helt på den måten du tolker det.. 1
Zenhouse Skrevet 8. januar 2019 #10637 Skrevet 8. januar 2019 15 timer siden, Hege899 skrev: Synes det er så spesielt å skrive "dette er det fineste bildet av meg " på Instagram. Hun er så utrolig opphengt i seg selv Det var flere som var uenig så jeg med deg. Men jeg er enig jeg, det ER litt spesielt å skrive det. Mange som lever av utseendet sitt, feks modeller el skuespillere som jeg ikke ser for meg skrive noe slikt Men SE er jo over gjennomsnittet glad i å vise og fortelle hvilke bilder som hun liker av seg selv. Henger opp lettkledde bilder av seg selv rundt om i huset. Altså, jeg kritiserer det ikke, synes i grunnen det er litt morsomt. Men uvanlig, det ER det jo. 13
KillerKitty Skrevet 8. januar 2019 #10638 Skrevet 8. januar 2019 Jeg ser folk synes det nye utdraget hun har lagt ut fra "elsk meg" var bra, men jeg synes ikke det? Tror ikke den boka der hadde solgt om ikke det var for at hun er kjent 17
VildeS Skrevet 9. januar 2019 #10639 Skrevet 9. januar 2019 Så traileren til Sophie Elises verden 2, virket som mye oppkonstruert drama. Mye krangling og skriking. Ser ut som at man får se litt mer rundt exiten fra skal vi danse også. 6
Justlooking Skrevet 9. januar 2019 #10640 Skrevet 9. januar 2019 9 minutter siden, VildeS skrev: Så traileren til Sophie Elises verden 2, virket som mye oppkonstruert drama. Mye krangling og skriking. Ser ut som at man får se litt mer rundt exiten fra skal vi danse også. Første sesongen virket veldig oppkonstruert også. Håper den var det for synes ikke Sophie Elise kom så bra ut av det. Kasper derimot virket som en enormt tålmodig og omsorgsfull person. 13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå