Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Gjest Sitronmelisse
Skrevet
1 time siden, Missy1 skrev:

Det er ikke lov å reklamere for klinikker som driver med plastikk kirurgi, botox, fillers osv. Men det at bloggere fronter dette på måten de gjør, fører til at unge jenter blir usikre på seg selv og får lyst å utføre lignende eller samme inngrep. Og det tjener klinikkene på. 

Jrg håper virkelig aldersgrensen på slikt blir satt opp til 25. Det vil nok hjelpe på dette problemet. Hadde selv veldig lyst å operere brystene mine i tenårene, og hadde jeg hatt pengene hadde jeg gjort det så fort jeg ble 18. Hadde jeg derimot ventet til jeg ble 25 så tror jeg at jeg hadde tenkt annerledes. Og jeg hadde fine bryster den gang, det er så fælt å tenke på at jeg ville gjøre noe med de, for å få store pupper,... jeg var vel i midten av 20-årene da jeg begynte å se tilbake på den tiden og tenke «hva faen tenkte jeg på». 

Enig. Jeg tipper klinikkene sørger for å få sin får sin annonsering allikevel, i det skjulte. Enten ved at det avtales at blogginnlegg ikke skal merkes som reklame, at klinikken ikke nevnes direkte med navn o.l. At de sponser/rabatterer bloggernes inngrep uten å direkte avtale blogginnlegg men har forventning om nye blogginnlegg om temaet likevel. Stor kundemasse. Kynisk bransje. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, Sitronmelisse skrev:

Enig. Jeg tipper klinikkene sørger for å få sin får sin annonsering allikevel, i det skjulte. Enten ved at det avtales at blogginnlegg ikke skal merkes som reklame, at klinikken ikke nevnes direkte med navn o.l. At de sponser/rabatterer bloggernes inngrep uten å direkte avtale blogginnlegg men har forventning om nye blogginnlegg om temaet likevel. Stor kundemasse. Kynisk bransje. 

Nei det tviler jeg ikke på. Er fælt 😣

• Liker 2
Skrevet (endret)

Plastisk kirurgi som startet som noe fint og veldig viktig,har desverre de siste 40 årene utviklet seg til å operere helt friske normale kropper,og det er ett mysterie jeg aldri kommer til å bli klok på..

Operere seg,med det som hører med av smerte,evt senskader,arr og det som verre er,bare for å endre på bh-str.. (bl.a)

Helt vanvittig.

Endret av J..
  • Liker 11
Skrevet

Er det meningen at man skal se rumpeimplantatet med en gang man ser på hu?? 

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, Peonjenta skrev:

Vil ikke tro det, men det er veldig tydelig dessverre 😕 kan ikke forstå at hun syns det ser fint ut. Er helt ute av proposjoner 

• Liker 6
Skrevet (endret)
1 minutt siden, Peonjenta skrev:

Vis gjerne noen som har hatt samme operasjon,med ca samme kroppsbygning,hvor resultatet ikke synes like godt?

Det vil jeg faktisk se.

Altså.. både pupper og rumpe er helt feil proposjonert til hele henne..

Endret av J..
  • Liker 9
  • 3 uker senere...
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Kjærlighetsbarn98
Skrevet (endret)

Kommer vel til å se enda mer uproporsjonert ut når puppene forsvinner? Litt..baktungt? 

Endret av naivsuper
skrivefeil
  • Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, naivsuper skrev:

Kommer vel til å se enda mer uproporsjonert ut når puppene forsvinner? Litt..baktungt? 

Så lenge det varer..

• Liker 11
Skrevet
På 17.12.2018 den 20.37, Missy1 skrev:

Det er ikke lov å reklamere for klinikker som driver med plastikk kirurgi, botox, fillers osv. Men det at bloggere fronter dette på måten de gjør, fører til at unge jenter blir usikre på seg selv og får lyst å utføre lignende eller samme inngrep. Og det tjener klinikkene på. 

Jrg håper virkelig aldersgrensen på slikt blir satt opp til 25. Det vil nok hjelpe på dette problemet. Hadde selv veldig lyst å operere brystene mine i tenårene, og hadde jeg hatt pengene hadde jeg gjort det så fort jeg ble 18. Hadde jeg derimot ventet til jeg ble 25 så tror jeg at jeg hadde tenkt annerledes. Og jeg hadde fine bryster den gang, det er så fælt å tenke på at jeg ville gjøre noe med de, for å få store pupper,... jeg var vel i midten av 20-årene da jeg begynte å se tilbake på den tiden og tenke «hva faen tenkte jeg på». 

Interessant; Linni Meister hadde for en tid tilbake reklame for plastikk klinikken på bloggen sin Et innlegg hvor hun skrøt av dem og ga rabatt til følgerne sine. Etter silikonoperasjon! Ingen brydde seg😱

• Liker 4
Skrevet (endret)
10 timer siden, Amber skrev:

Interessant; Linni Meister hadde for en tid tilbake reklame for plastikk klinikken på bloggen sin Et innlegg hvor hun skrøt av dem og ga rabatt til følgerne sine. Etter silikonoperasjon! Ingen brydde seg😱

Føler Linni Meister er litt fredet. Altså, om SE eller en annen blogger reklamerer for en plastikk klinikk og gitt rabatt til leserne, så blir mange hussige og mye diskusjon. Bloggere får hard kritikk for å eksponere barna, men Linni slipper unna. Er det fordi folk ser på henne som så søt og snill?

Endret av smalls
  • Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, smalls skrev:

Føler Linni Meister er litt fredet. Altså, om SE eller en annen blogger reklamerer for en plastikk klinikk og gitt debatt til leserne, så blir mange hussige og mye diskusjon. Bloggere får hard kritikk for å eksponere barna, men Linni slipper unna. Er det fordi folk ser på henne som så søt og snill?

Aner ikke men forstår det virkelig ikke. Makan til dårlig forbilde; synes hun er værre enn SE. Kanskje fordi hun ikke har egne meninger om noe annet enn sminke og poker? Hun fremstår jo som en typisk dum blond bimbo så hele opplegget er uforståelig for meg. Hadde SE gjort dette skulle jeg likt å se hysteriet i etterkant.

• Liker 7
Skrevet
17 timer siden, Amber skrev:

Jo vi tok det opp her, men noen søte bloggere virker visst fredet. Det skulle ikke vært lov. 

• Liker 5
Skrevet
På 17.12.2018 den 22.07, Sitronmelisse skrev:

Hun hat nevnt fornebuklinikken mange ganger, at hun er fornøyd med de. Og at det er der hun har vært før og skal igjen. Ikke direkte reklame men veldig indirekte 😊

Hun reklamerer for betakaroten og tar sol og spraytan. Reklamerer for et middel til vipper og bryn og skriver om microblading og vippextensions. Verden vil bedras 😊

• Liker 5
Skrevet

Hva har Sophie Elise gjort med øynene sine? Vet hun har operert nese, filler, botox osv men øynene ser jo også helt ulike ut i forhold til for noen år siden? 

• Liker 4
Skrevet
46 minutter siden, Hippocrisps skrev:

Hva har Sophie Elise gjort med øynene sine? Vet hun har operert nese, filler, botox osv men øynene ser jo også helt ulike ut i forhold til for noen år siden? 

vippeextansions? 

Gjest Carina Maria
Skrevet

Hvorfor 2 tråder om Sofie Elise og er det lov? 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke type opr. tenker du på? 

Anonymkode: 74006...e29

6 timer siden, Carina Maria skrev:

Hvorfor 2 tråder om Sofie Elise og er det lov? 

Beklager, laget bruker på kvinneguiden i natt så har ikke forstått meg helt på det enda. Jeg skal se om jeg får til å slette om den andre er min

• Liker 1
Skrevet

Nofilter i elle. Ja sant. Og julenissen finnes. 

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...