Gjest Sitronmelisse Skrevet 17. desember 2018 #10601 Skrevet 17. desember 2018 1 time siden, Missy1 skrev: Det er ikke lov å reklamere for klinikker som driver med plastikk kirurgi, botox, fillers osv. Men det at bloggere fronter dette på måten de gjør, fører til at unge jenter blir usikre på seg selv og får lyst å utføre lignende eller samme inngrep. Og det tjener klinikkene på. Jrg håper virkelig aldersgrensen på slikt blir satt opp til 25. Det vil nok hjelpe på dette problemet. Hadde selv veldig lyst å operere brystene mine i tenårene, og hadde jeg hatt pengene hadde jeg gjort det så fort jeg ble 18. Hadde jeg derimot ventet til jeg ble 25 så tror jeg at jeg hadde tenkt annerledes. Og jeg hadde fine bryster den gang, det er så fælt å tenke på at jeg ville gjøre noe med de, for å få store pupper,... jeg var vel i midten av 20-årene da jeg begynte å se tilbake på den tiden og tenke «hva faen tenkte jeg på». Enig. Jeg tipper klinikkene sørger for å få sin får sin annonsering allikevel, i det skjulte. Enten ved at det avtales at blogginnlegg ikke skal merkes som reklame, at klinikken ikke nevnes direkte med navn o.l. At de sponser/rabatterer bloggernes inngrep uten å direkte avtale blogginnlegg men har forventning om nye blogginnlegg om temaet likevel. Stor kundemasse. Kynisk bransje.
Missy1 Skrevet 17. desember 2018 #10602 Skrevet 17. desember 2018 21 minutter siden, Sitronmelisse skrev: Enig. Jeg tipper klinikkene sørger for å få sin får sin annonsering allikevel, i det skjulte. Enten ved at det avtales at blogginnlegg ikke skal merkes som reklame, at klinikken ikke nevnes direkte med navn o.l. At de sponser/rabatterer bloggernes inngrep uten å direkte avtale blogginnlegg men har forventning om nye blogginnlegg om temaet likevel. Stor kundemasse. Kynisk bransje. Nei det tviler jeg ikke på. Er fælt 😣 2
J.. Skrevet 17. desember 2018 #10603 Skrevet 17. desember 2018 (endret) Plastisk kirurgi som startet som noe fint og veldig viktig,har desverre de siste 40 årene utviklet seg til å operere helt friske normale kropper,og det er ett mysterie jeg aldri kommer til å bli klok på.. Operere seg,med det som hører med av smerte,evt senskader,arr og det som verre er,bare for å endre på bh-str.. (bl.a) Helt vanvittig. Endret 17. desember 2018 av J.. 11
Djungelvrål Skrevet 17. desember 2018 #10604 Skrevet 17. desember 2018 Er det meningen at man skal se rumpeimplantatet med en gang man ser på hu?? 6
Missy1 Skrevet 17. desember 2018 #10605 Skrevet 17. desember 2018 Akkurat nå, Peonjenta skrev: Er det meningen at man skal se rumpeimplantatet med en gang man ser på hu?? Vil ikke tro det, men det er veldig tydelig dessverre 😕 kan ikke forstå at hun syns det ser fint ut. Er helt ute av proposjoner 6
J.. Skrevet 17. desember 2018 #10606 Skrevet 17. desember 2018 (endret) 1 minutt siden, Peonjenta skrev: Er det meningen at man skal se rumpeimplantatet med en gang man ser på hu?? Vis gjerne noen som har hatt samme operasjon,med ca samme kroppsbygning,hvor resultatet ikke synes like godt? Det vil jeg faktisk se. Altså.. både pupper og rumpe er helt feil proposjonert til hele henne.. Endret 17. desember 2018 av J.. 9
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 2. januar 2019 #10607 Skrevet 2. januar 2019 (endret) Slettet Endret 2. januar 2019 av Kjærlighetsbarn98
naivsuper Skrevet 3. januar 2019 #10608 Skrevet 3. januar 2019 (endret) Kommer vel til å se enda mer uproporsjonert ut når puppene forsvinner? Litt..baktungt? Endret 3. januar 2019 av naivsuper skrivefeil 5
J.. Skrevet 3. januar 2019 #10609 Skrevet 3. januar 2019 6 minutter siden, naivsuper skrev: Kommer vel til å se enda mer uproporsjonert ut når puppene forsvinner? Litt..baktungt? Så lenge det varer.. 11
Amber Skrevet 3. januar 2019 #10610 Skrevet 3. januar 2019 På 17.12.2018 den 20.37, Missy1 skrev: Det er ikke lov å reklamere for klinikker som driver med plastikk kirurgi, botox, fillers osv. Men det at bloggere fronter dette på måten de gjør, fører til at unge jenter blir usikre på seg selv og får lyst å utføre lignende eller samme inngrep. Og det tjener klinikkene på. Jrg håper virkelig aldersgrensen på slikt blir satt opp til 25. Det vil nok hjelpe på dette problemet. Hadde selv veldig lyst å operere brystene mine i tenårene, og hadde jeg hatt pengene hadde jeg gjort det så fort jeg ble 18. Hadde jeg derimot ventet til jeg ble 25 så tror jeg at jeg hadde tenkt annerledes. Og jeg hadde fine bryster den gang, det er så fælt å tenke på at jeg ville gjøre noe med de, for å få store pupper,... jeg var vel i midten av 20-årene da jeg begynte å se tilbake på den tiden og tenke «hva faen tenkte jeg på». Interessant; Linni Meister hadde for en tid tilbake reklame for plastikk klinikken på bloggen sin Et innlegg hvor hun skrøt av dem og ga rabatt til følgerne sine. Etter silikonoperasjon! Ingen brydde seg😱 4
smalls Skrevet 4. januar 2019 #10611 Skrevet 4. januar 2019 (endret) 10 timer siden, Amber skrev: Interessant; Linni Meister hadde for en tid tilbake reklame for plastikk klinikken på bloggen sin Et innlegg hvor hun skrøt av dem og ga rabatt til følgerne sine. Etter silikonoperasjon! Ingen brydde seg😱 Føler Linni Meister er litt fredet. Altså, om SE eller en annen blogger reklamerer for en plastikk klinikk og gitt rabatt til leserne, så blir mange hussige og mye diskusjon. Bloggere får hard kritikk for å eksponere barna, men Linni slipper unna. Er det fordi folk ser på henne som så søt og snill? Endret 4. januar 2019 av smalls 3
Amber Skrevet 4. januar 2019 #10612 Skrevet 4. januar 2019 13 minutter siden, smalls skrev: Føler Linni Meister er litt fredet. Altså, om SE eller en annen blogger reklamerer for en plastikk klinikk og gitt debatt til leserne, så blir mange hussige og mye diskusjon. Bloggere får hard kritikk for å eksponere barna, men Linni slipper unna. Er det fordi folk ser på henne som så søt og snill? Aner ikke men forstår det virkelig ikke. Makan til dårlig forbilde; synes hun er værre enn SE. Kanskje fordi hun ikke har egne meninger om noe annet enn sminke og poker? Hun fremstår jo som en typisk dum blond bimbo så hele opplegget er uforståelig for meg. Hadde SE gjort dette skulle jeg likt å se hysteriet i etterkant. 7
Xstrella Skrevet 4. januar 2019 #10613 Skrevet 4. januar 2019 17 timer siden, Amber skrev: Interessant; Linni Meister hadde for en tid tilbake reklame for plastikk klinikken på bloggen sin Et innlegg hvor hun skrøt av dem og ga rabatt til følgerne sine. Etter silikonoperasjon! Ingen brydde seg😱 Jo vi tok det opp her, men noen søte bloggere virker visst fredet. Det skulle ikke vært lov. 5
GhostHug Skrevet 6. januar 2019 #10614 Skrevet 6. januar 2019 Siste fra Sophie Elise... https://imgur.com/a/oywgMLs Ja for vi vil vel ikke være ufreshe og tacky vil vi vel? 7
Justlooking Skrevet 6. januar 2019 #10615 Skrevet 6. januar 2019 På 17.12.2018 den 22.07, Sitronmelisse skrev: Enig. Jeg tipper klinikkene sørger for å få sin får sin annonsering allikevel, i det skjulte. Enten ved at det avtales at blogginnlegg ikke skal merkes som reklame, at klinikken ikke nevnes direkte med navn o.l. At de sponser/rabatterer bloggernes inngrep uten å direkte avtale blogginnlegg men har forventning om nye blogginnlegg om temaet likevel. Stor kundemasse. Kynisk bransje. Hun hat nevnt fornebuklinikken mange ganger, at hun er fornøyd med de. Og at det er der hun har vært før og skal igjen. Ikke direkte reklame men veldig indirekte 😊 Hun reklamerer for betakaroten og tar sol og spraytan. Reklamerer for et middel til vipper og bryn og skriver om microblading og vippextensions. Verden vil bedras 😊 5
Hippocrisps Skrevet 6. januar 2019 #10616 Skrevet 6. januar 2019 Hva har Sophie Elise gjort med øynene sine? Vet hun har operert nese, filler, botox osv men øynene ser jo også helt ulike ut i forhold til for noen år siden? 4
Roseh Skrevet 6. januar 2019 #10617 Skrevet 6. januar 2019 46 minutter siden, Hippocrisps skrev: Hva har Sophie Elise gjort med øynene sine? Vet hun har operert nese, filler, botox osv men øynene ser jo også helt ulike ut i forhold til for noen år siden? vippeextansions?
Gjest Carina Maria Skrevet 6. januar 2019 #10618 Skrevet 6. januar 2019 Hvorfor 2 tråder om Sofie Elise og er det lov?
Hippocrisps Skrevet 6. januar 2019 #10619 Skrevet 6. januar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilke type opr. tenker du på? Anonymkode: 74006...e29 6 timer siden, Carina Maria skrev: Hvorfor 2 tråder om Sofie Elise og er det lov? Beklager, laget bruker på kvinneguiden i natt så har ikke forstått meg helt på det enda. Jeg skal se om jeg får til å slette om den andre er min 1
Xstrella Skrevet 6. januar 2019 #10620 Skrevet 6. januar 2019 Nofilter i elle. Ja sant. Og julenissen finnes. 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå