Gjest Carina Maria Skrevet 3. november 2018 #10401 Skrevet 3. november 2018 3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Gud det er som å snakke til en vegg. Skal jeg minne deg på bipolar-skandalen? Ingen psykologer med normal IQ, vil gi en person diagnosen bipolar, for så å si at "Nei nå er du ikke bipolar lengre, du er frisk!" INGEN! Så akkurat der mister hun all troverdighet rundt psykiske lidelser for min del. Det er et gedigent hån mot de som sliter med bipolar. Jeg forstår ikke hva du snakker om og jeg har ikke sakt at jeg er psykolog. Jeg har studert psykolog for og ha i fag feltet mitt. Det er som og snakke til en vegg med deg også for du har bestemt deg for at du ikke synes om henne og du har stemplet henne på forhånd. Jeg har mer troverdighet til henne enn hva jeg noen gang har hatt.
Pipa Skrevet 3. november 2018 #10402 Skrevet 3. november 2018 Mitt inntrykk av SE er at hun får alle diagnoser som er «i vinden» og har opplevd alle traumatiske hendelser som media har rettet sitt søkelys mot. Det er klart at mange unge jenter med psykiske lidelser og vonde hendelser kan se på henne som et forbilde da. Smart business-trekk egentlig. kynisk, men smart. 12
Snaskesnusken Skrevet 3. november 2018 #10403 Skrevet 3. november 2018 Tidligere i år kunne miss Sophie fortelle oss at hun har papirfobi. Hun kunne ikke lese pocketbøker fordi det var skummelt, men hard cover kunne gå om hun blar veldig forsiktig i boken. Om noen holder i ark eller papir nærme henne kan hun begynne å hyperventilere. Absolutt en alvorlig fobi, men nå har vi altså sett henne lese pocketbøker ganske mange ganger etter dette. I disse dager sliter Sophie Elise med derealization disorder (eller derealization syndrome som hun plutselig har begynt å kalle det). Dette har hun hatt tidligere og det er blant annet omtalt her på bloggen i innlegget jeg linket til øverst. Den gang hadde hun lært at det ikke het eksistensiell angst det hun hadde, men altså derealization disorder. Dette skrev hun i juni, men merkelig nok får jeg opp et treff fra oktober i år hvor hun skriver at hun har blitt skikkelig plaget med eksistensiell angst igjen. Well well. Første gang Sophie Elise skrev om derealization disorder i juni skrev hun samtidig at dette er noe hun er nødt til å leve med resten av sitt liv. Det syns jeg også er en meget interessant uttalelse, all den tid hun har omtalt seg som “tidligere bipolar. https://bloggomtoppbloggere.com/2017/12/11/miss-sophie-og-diagnosene/ 10
Elmarora Skrevet 3. november 2018 #10404 Skrevet 3. november 2018 16 minutter siden, Snaskesnusken skrev: https://bloggomtoppbloggere.com/2017/12/11/miss-sophie-og-diagnosene/ Den bloggeren der får ikke et eneste besøk av meg. Jeg leste litt av bloggen for en stund siden. Og bloggen får ikke ett eneste klikk fra meg samme hvor mange linker som deles på ulike forum. Jeg oppfatter bloggen som en ren mobbeblogg som latterliggjør toppblgogere. Og ikke kom å belære meg om at jeg tar feil. For mitt inntrykk er negativt om bloggen der. 2
Snaskesnusken Skrevet 3. november 2018 #10405 Skrevet 3. november 2018 1 minutt siden, Lambigirl skrev: Den bloggeren der får ikke et eneste besøk av meg. Jeg leste litt av bloggen for en stund siden. Og bloggen får ikke ett eneste klikk fra meg samme hvor mange linker som deles på ulike forum. Jeg oppfatter bloggen som en ren mobbeblogg som latterliggjør toppblgogere. Og ikke kom å belære meg om at jeg tar feil. For mitt inntrykk er negativt om bloggen der. Hva du mener om denne bloggen er ikke relevant. 14
Elmarora Skrevet 3. november 2018 #10406 Skrevet 3. november 2018 23 minutter siden, Carina Maria skrev: Fordi du har bestemt deg for at du skal ta meg. Blokker meg så slipper du og se dem irriterende svarene mine bare fordi jeg har sakt at jeg likte Sophie Elise i skal vi danse. Jeg synes du er tøff som tørr og stikke hånden inn i vepsebolet når du sier at du likte Sophie Elise i SVD. Og jeg må være ærlig mot at jeg har stor respekt for jenta. Hun er flink. Og hun har ikke kommet så langt hvis ikke hun hadde hatt klare mål. Målbevisst jente til å være 23 år 2
Elmarora Skrevet 3. november 2018 #10407 Skrevet 3. november 2018 (endret) 1 minutt siden, Snaskesnusken skrev: Hva du mener om denne bloggen er ikke relevant. Jeg har like stor rett til å si min mening på tråden som det du har. Endret 3. november 2018 av Lambigirl
Snaskesnusken Skrevet 3. november 2018 #10408 Skrevet 3. november 2018 1 minutt siden, Lambigirl skrev: Jeg har like stor rett til å si min mening på tråden som det du har. Og jeg har ikke nektet deg å ytre deg.. 2
Snaskesnusken Skrevet 3. november 2018 #10409 Skrevet 3. november 2018 En blogger som fremmer kroppspress og hevder å ha blitt frisk fra bipolar lidelse mens vedkommende slenger ut om andre diagnoser vitner ikke om en god rollemodell for unge jenter.. 11
Elmarora Skrevet 3. november 2018 #10410 Skrevet 3. november 2018 (endret) 5 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Og jeg har ikke nektet deg å ytre deg.. Du skrev at hva jeg mente om bloggen er ikke relevant. Når du linker til en link til en blogg som gjør narr av toppbloggere må jeg få si fra at jeg ikke synes det er en allright blogg. Endret 3. november 2018 av Lambigirl
Elmarora Skrevet 3. november 2018 #10411 Skrevet 3. november 2018 (endret) 4 minutter siden, Snaskesnusken skrev: En blogger som fremmer kroppspress og hevder å ha blitt frisk fra bipolar lidelse mens vedkommende slenger ut om andre diagnoser vitner ikke om en god rollemodell for unge jenter.. Du vet ikke om hun har fått diagnosene hos en psykolog tidligere mens hun var yngre. Hun har skrevet på bloggen sin at hun har slitt psykisk pga utestengelse på skolen. Det kan gjøre skade når en opplever det. Det er og blir spekulasjon om Sohie Elise. Husk hun forteller ikke alt på bloggen sin. Og det er mye vi ikke vet om henne som privatperson. Endret 3. november 2018 av Lambigirl
Snaskesnusken Skrevet 3. november 2018 #10412 Skrevet 3. november 2018 2 minutter siden, Lambigirl skrev: Du skrev at hva jeg mente om bloggen er ikke relevant. Når du linker til en link til en blogg som gjør narr av toppbloggere må jeg få si fra at jeg ikke synes det er en allright blogg. Det er ikke relevant.. 3
Snaskesnusken Skrevet 3. november 2018 #10413 Skrevet 3. november 2018 1 minutt siden, Lambigirl skrev: Du vet ikke om hun har fått diagnosene hos psykolog tidligere. Det er og blir spekulasjon om Sohie Elise. Husk hun forteller ikke alt på bloggen sin. https://bloggomtoppbloggere.com/2017/12/11/miss-sophie-og-diagnosene/ 8
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 3. november 2018 #10414 Skrevet 3. november 2018 (endret) Heidu90 skrev (På 27.3.2017 den 15.59): ADHD: (sophieelise.blogg.no/1444592433_mine_5_beste_og_verst.html) Depresjon: (sophieelise.blogg.no/1332093454_min_historie.html) Angst: (http://www.seher.no/kjendis/sophie-elise-vil-ikke-ta-medisiner-mot-angsten/64080096) Eksistensiell angst: (http://sophieelise.blogg.no/1462286291_03052016.html) Bipolar: (sophieelise.blogg.no/1433373122_hilsen_tidligere_bipo.html) - Psykose: (sophieelise.blogg.no/1488736638_min_erfaring_med_healer.html) Tvangstanker: (sophieelise.blogg.no/1427188292_24032015.html) Hypokonder: "Men så er jo jeg hypokonder av en annen dimensjon og tror jeg har ALT av sykdommer" (sophieelise.blogg.no/1474378641_20092016.html) Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Elmarora Skrevet 3. november 2018 #10415 Skrevet 3. november 2018 (endret) 6 minutter siden, Snaskesnusken skrev: https://bloggomtoppbloggere.com/2017/12/11/miss-sophie-og-diagnosene/ Link så mye du vil til denne bloggen. Den bloggen er ikke relevant. For jeg forholder meg til fakta det jeg har lest fra Sophie Elise sin egen blogg. Du og de andre vet ingenting om hvem som har stilt henne diagnosene. For den saks skyld uten at du og de andre vet det kan hun ha hatt kontakt med skolepsykolog. Det er og blir spekulasjon. Og husk en kan finne ut via tester på nettet hvilke diagnose man sliter med hvis man sliter. Endret 3. november 2018 av Lambigirl
Snaskesnusken Skrevet 3. november 2018 #10416 Skrevet 3. november 2018 3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Denne ble skrevet for over1 år siden. Kan legge til et par til;Separasjonsangst (http://sophieelise.blogg.no/bali_2018.html)Derealization disorder (http://sophieelise.blogg.no/1497817870_den_verste_perioden_i_mitt_liv.html)Panikkangst (http://sophieelise.blogg.no/1540236184_det_finnes_ingen_unnskyldninger_for_deg.html)Papirfobi (http://sophieelise.blogg.no/1495391423_min_verste_fobi_som_faktisk_er_alvorlig.html) Det er garantert flere som jeg ikke husker. Jeg mener jeg så en oppdatert liste her inne også, eller så kan det være den jeg siterte over. Usikker, fant ikke da jeg googlet det. Bare det sitatet over. Edit: Så.. hvor mange av disse har hun bekreftet at hun har fått av en behandle? Og hvor mange av disse diagnosene har bare "forsvunnet i løse luften"? Hennes troverdighet når det kommer til psykiske lidelser er for meg veldig svak. Se her ja.. 1
Elmarora Skrevet 3. november 2018 #10417 Skrevet 3. november 2018 Akkurat nå, Lambigirl skrev: Link så mye du vil til denne bloggen. Den bloggen er ikke relevant. For jeg forholder meg til fakta det jeg har lest fra Sophie Elise sin egen blogg. Du og de andre vet ingenting om hvem som har stilt henne diagnosene. For den saks skyld uten at du og de andre vet det kan hun ha hatt kontakt med skolepsykolog. Det er og blir spekulasjon. Og husk en kan finne ut via tester på nettet hvilke diagnose man sliter med hvis man sliter.
Gjest hulillerunde Skrevet 3. november 2018 #10418 Skrevet 3. november 2018 En allmennlege kan litt om mye i forhold til menneskekroppen og psyke. At allmennleger kan litt om mye vil si at de er kvalifiserte til å kunne ha en grov formening om hva pasienten sliter med, og henvise i henhold til dette, i tillegg til å sette enkle diagnoser. Vi har derimot spesialister innenfor medisin, og andre fagfelt, nettopp for at de skal kunne gjøre en grundig utredning og sette en diagnose når det er behov for det. SE har tidligere skrevet at hun har gått til psykolog, men at hun sluttet fordi hun 1) var smartere enn psykologen 2) ikke hadde kjemi med psykologen.
Khloe P.T Skrevet 3. november 2018 #10419 Skrevet 3. november 2018 Jeg synes her linkes og dokumenteres så mye at det virker som om enkelte rett og slett fornekter sannheten. En diskusjon kommer ingen vei når enkelte debattanter nekter å ta til seg informasjon. 22
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 3. november 2018 #10420 Skrevet 3. november 2018 4 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Gud det er som å snakke til en vegg. Skal jeg minne deg på bipolar-skandalen? Ingen psykologer med normal IQ, vil gi en person diagnosen bipolar, for så å si at "Nei nå er du ikke bipolar lengre, du er frisk!" INGEN! Så akkurat der mister hun all troverdighet rundt psykiske lidelser for min del. Det er et gedigent hån mot de som sliter med bipolar. Det et godt mulig hun ble feildiagnostisert. Det er ikke et uvanlig fenomen det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå