Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 1. juli 2018 #9141 Skrevet 1. juli 2018 54 minutter siden, Picketfence skrev: Det her er ikke bra. Også kaller hun venninna stygg på bildet i samme slengen... Reagerte også på det. Spesielt å skrive på en offentlig blogg at venninna ser stygg ut på et bilde. Her igjen legger hun ut bilder ute i sola, og snakker om psykiske lidelser. Det passer ikke inn i sammenhengen, helt ærlig. Veldig bra å høre at hun føler det går bedre, men at hun skriver at psykisk sykdom ikke må romantiseres, men samtidig publiserer dette med veldig lettkledde bilder og lykkelige moments, er noe jeg reagerer på.
Justlooking Skrevet 2. juli 2018 #9142 Skrevet 2. juli 2018 Utrolig stygt med store opererte rumper. 18
Edie Skrevet 2. juli 2018 #9143 Skrevet 2. juli 2018 Ryddet for spekulasjoner, krenkende og hetsende utsagn samt svar til dette. Edie, adm.
Aurora** Skrevet 2. juli 2018 #9144 Skrevet 2. juli 2018 6 timer siden, Justlooking skrev: Utrolig stygt med store opererte rumper. Ser helt forferdelig ut 15
Bambi1995 Skrevet 2. juli 2018 #9145 Skrevet 2. juli 2018 (endret) På 1.7.2018 den 0.58, fitnessjenta skrev: Denne tråden blir så usaklig når folk kommer med ting som dette! Det er mye kritikkverdig med SE, og jeg synes det er på sin plass at hun blir diskutert her; men når folk begynner å lete etter små ting å kritisere henne for sånn som dette, så blir det usaklig og på grensen til mobbing. Edit: Poenget med teksten var at hun synes det er sykt at verden har klart å sende mennesker til månen, men ikke å akseptere homofili. Det var virkelig ikke så vanskelig å forstå. Haha guri malla, ro deg ned. Jeg leter ikke, jeg spurte bare fordi jeg ikke forstod! 😂😂😂 Kritiser de andre du som faktisk sitter dag inn og ut å kommenterer og ikke oss som har kommentert type 1 gang fordi noe ikke gidde mening. Du skulle hatt en diplom siden du forstod altså! Og siden du tydeligvis mener jeg er dum, på måten du skriver. «Det var virkelig ikke så vanskelig å forstå» JO jeg forstod det ikke! Herregud. Beklager assa 😆🤙🏻🤙🏻 du er tydelig ikke bedre enn sånne folk du kritiserer meg for å være. Endret 2. juli 2018 av Bambi1995 5
Bloggleseren Skrevet 2. juli 2018 #9146 Skrevet 2. juli 2018 15 hours ago, Picketfence said: Det her er ikke bra. Også kaller hun venninna stygg på bildet i samme slengen... Ja, håpløst. Og den der evige negative fikseringen på utseendet. Tenk å bruke så mye energi på å snakke seg selv ned. Hun sliter psykisk, ja, ingen tvil. 9
Llise Skrevet 6. juli 2018 #9147 Skrevet 6. juli 2018 (endret) Morsomt at hun legger ut bilde av tydelige strekkmerker på Insta story, når hun gjentatte ganger har skrevet om revolusjonerende Bio Oil som visstnok fjernet dem. Eg kjapt Googlesøk gir meg blant annet disse to blogginnlegg-titlene: "HVORDAN BLI KVITT STREKKMERKER ENKELT!" og "Hvordan bli kvitt strekkmerker - det som funket for meg" Edit: Vil kjapt bare legge til at dette handler om troverdigheten hennes, ikke om at hun har strekkmerker. Det er det selvfølgelig ingenting galt med. Endret 6. juli 2018 av Llise 38
Sandin Skrevet 6. juli 2018 #9148 Skrevet 6. juli 2018 Frøken miljøforkjemper tar fly til Mallorca for å bli filmet og slappe av i tre dager... 18
J.. Skrevet 6. juli 2018 #9149 Skrevet 6. juli 2018 2 minutter siden, Sandin skrev: Frøken miljøforkjemper tar fly til Mallorca for å bli filmet og slappe av i tre dager... Hun tar også fly hjem til Harstad en 4-5 ganger i mnd.. 15
Potatopotato Skrevet 6. juli 2018 #9151 Skrevet 6. juli 2018 Vil bare si at hun ser skikkelig (!) vakker ut på bildene fra siste bloggpost. Stråler lykke av henne . Tror Kasper er det aller beste som kunne skjedd jenta 8
Lamoramp Skrevet 6. juli 2018 #9152 Skrevet 6. juli 2018 2 timer siden, Potatopotato skrev: Vil bare si at hun ser skikkelig (!) vakker ut på bildene fra siste bloggpost. Stråler lykke av henne . Tror Kasper er det aller beste som kunne skjedd jenta ...og et par operasjoner?! 24
J.. Skrevet 6. juli 2018 #9153 Skrevet 6. juli 2018 Jeg klarer ikke å synes hun er pen.. Tenker bare på hvordan hun egentlig ser ut. Helt fjernt å forandre sitt eget utseende så ekstremt.. Tenker det samme med Kylie Jenner også,hun har jo verken sitt eget fjes eller kropp lenger. Er bare creepy. 24
Nyttig Skrevet 6. juli 2018 #9154 Skrevet 6. juli 2018 Trist å se hvordan ting er i dag. Et menneske som skriver dagbok på internett med åpenbart store psykiske problemer uten at noen griper inn. Jenta skulle vært stoppet for lengesiden. Sikker på livet hadde blitt bedre om hun fjernet seg fra internett. - Manipulert sitt utseendet med operasjoner pga elendig selvtillit/selvbilde. - Nedbrytende kommentar om seg selv heletiden for å vinne oppmerksomhet. - Får spalteplass i media. - Unge jenter påvirkes og ødelegges mentalt av å lese bloggen. Sånn, der brukte jeg litt tid på en såkalt rosablogger(?). 19
Justlooking Skrevet 6. juli 2018 #9155 Skrevet 6. juli 2018 7 timer siden, Potatopotato skrev: Vil bare si at hun ser skikkelig (!) vakker ut på bildene fra siste bloggpost. Stråler lykke av henne . Tror Kasper er det aller beste som kunne skjedd jenta Er enig at det er vel de beste bildene av henne i nyere tid. Men må huske på at det er flere operasjoner og fillere som gjør mye. Samt løshår, påmalte bryn, masse sminke og helt klart mye retusjeringer etc. Hun har vel ikke gjort så mye etter Sophie verden og der ser man noe helt annet i introen. Det er virkelig stor forskjell, så her er det nok redigert mye. Men bildene er fine, har hun bleket eller fått nye tenner? Er også veldig enig at hun har vært heldig med Kasper! 6
Gjest Vitting Skrevet 6. juli 2018 #9156 Skrevet 6. juli 2018 Jeg har fulgt sophie elise i noen år nå, men kun "av og til".... WOW, de siste bildene, hun ser jo ut som et annet menneske? Hun ser jo unektelig bra ut, men ... ikke som seg selv.
lille humla Skrevet 6. juli 2018 #9157 Skrevet 6. juli 2018 (endret) 1 time siden, Nyttig skrev: Trist å se hvordan ting er i dag. Et menneske som skriver dagbok på internett med åpenbart store psykiske problemer uten at noen griper inn. Jenta skulle vært stoppet for lengesiden. Sikker på livet hadde blitt bedre om hun fjernet seg fra internett. - Manipulert sitt utseendet med operasjoner pga elendig selvtillit/selvbilde. - Nedbrytende kommentar om seg selv heletiden for å vinne oppmerksomhet. - Får spalteplass i media. - Unge jenter påvirkes og ødelegges mentalt av å lese bloggen. Sånn, der brukte jeg litt tid på en såkalt rosablogger(?). Jeg synes faktisk at det er bakmål å synes synd på henne, jeg har selv vært svært syk. Du kan ikke dra de parallellene du gjør. Tydeligvis vet du IKKE hva svært psykisk syk er... fysj! Endret 6. juli 2018 av lille humla 5
Justlooking Skrevet 6. juli 2018 #9158 Skrevet 6. juli 2018 38 minutter siden, lille humla skrev: Jeg synes faktisk at det er bakmål å synes synd på henne, jeg har selv vært svært syk. Du kan ikke dra de parallellene du gjør. Tydeligvis vet du IKKE hva svært psykisk syk er... fysj! Det mange mener er vel at det vet heller ikke Sophie Elise. Tilbøyelig å være enig med for de som er svært psykisk syke klarer ikke å leve det livet hun lever. Hun har sine dårlige dager men virker ikke å være svært psykisk syk. Hun virker som å være som folk flest som har sine gode og dårlige perioder. 6
lille humla Skrevet 6. juli 2018 #9159 Skrevet 6. juli 2018 Akkurat nå, Justlooking skrev: Det mange mener er vel at det vet heller ikke Sophie Elise. Tilbøyelig å være enig med for de som er svært psykisk syke klarer ikke å leve det livet hun lever. Hun har sine dårlige dager men virker ikke å være svært psykisk syk. Hun virker som å være som folk flest som har sine gode og dårlige perioder. Hun er vanlig, enkelt å greit. Enig i alt du skriver. 🙂 7
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 6. juli 2018 #9160 Skrevet 6. juli 2018 14 minutter siden, lille humla skrev: Hun er vanlig, enkelt å greit. Enig i alt du skriver. 🙂 Vel... Det kan vel kalles sykdom å fikse på hele kroppen og ta mange kosmetiske operasjoner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå