Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser leiligheten er solgt, den ble solgt fort syns jeg! :)

Skrevet

Hvor mye ble den solgt for? 

Skrevet
12 minutter siden, Bambi1995 skrev:

Ser leiligheten er solgt, den ble solgt fort syns jeg! :)

Hun er helt sikkert glad for det :)

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
På 28.6.2018 den 11.59, elisaday skrev:

Når man tar en kikk på toppbloggere i Norge så er det en ting som faller meg inn. Disse menneskene er KANSKJE ikke psykisk friske, men de er heller ikke plaget nok til å få eller ta imot behandlingen de trenger. Blogging på et høyt nivå involverer symptomer på en hel haug med usexy diagnoser. Ikke noen av de er "edgy",derfor blir populære og omtalte diagnoser nevnt i forbifarten før neste kjendisfest inkludert  sosialisering og masse alkohol. På et eller annet tidspunkt ble det en "thing" å ha en diagnose. For oss som lever med noen av diagnosene nevnt i blogger så fungerer det på en eller annen fantastisk måte annerledes for bloggere. De blir plutselig friske fra livslange diagnoser og lever liv andre psykisk syke bare kan forestille seg. ALLE sliter med NOE. MEN. Å hyle ut om mobbing og selvdiagnosering er veldig problematisk. Ingen uten vett burde uttale seg om sånt på en offentlig blogg kun basert på egen virkelighetsoppfatning og egne erfaringer med medisiner.

O. M. G

Så enig. Hun burde virkelig rydde opp i diagnoselista, i tillegg til å få seg en ordentlig utredning for å si en gang for alle hva det er hun virkelig har. Kanskje hun har depresjon, eller kanskje personlighetsforstyrrelse. Det er veldig dumt å selvdiagnostisere seg, og det er dumt å ikke ta imot hjelp når man tydelig sliter. Om hun mener hun er deprimert så drar hun til legen. Problem solved. Da kan hun få riktig behandling også. Dette er dette som er å være sterk- be om hjelp når man trenger hjelp. Innse sine begrensninger. Se at man selv har et problem- at det ikke er alle andre det er noe galt med.

Skrevet

I dag førte tilfeldigheter meg inn på nettsidene til Se og Hør, der Sofie Elise forteller i MasterChef at hun har en sykdom. Forstadiet til Parkinson der altså. Hun var under tidspress og skulle pille reker. 

En annen snutt viser en veldig ung Sofie sammen med Trinney og Susannah. Interessant. 

• Liker 15
Skrevet
4 timer siden, Viking-girl skrev:

I dag førte tilfeldigheter meg inn på nettsidene til Se og Hør, der Sofie Elise forteller i MasterChef at hun har en sykdom. Forstadiet til Parkinson der altså. Hun var under tidspress og skulle pille reker. 

En annen snutt viser en veldig ung Sofie sammen med Trinney og Susannah. Interessant. 

Hun har essensiell tremor. Det er noe annet enn parkinson, og ikke ett forstadie. :)

Dette er vel en av de få diagnosene hun har kommet med som virker troverdig.

• Liker 2
Skrevet (endret)
På 27.6.2018 den 14.12, Bambi1995 skrev:

Det hun skriver på insta under bildet av henne og J gidde ingen mening for meg. 

Sammenligne at mennesker har vært på månen vs homofili? Hva er sammenhengen? Fatter ikke. 

Denne tråden blir så usaklig når folk kommer med ting som dette! Det er mye kritikkverdig med SE, og jeg synes det er på sin plass at hun blir diskutert her; men når folk begynner å lete etter små ting å kritisere henne for sånn som dette, så blir det usaklig og på grensen til mobbing.

Edit: Poenget med teksten var at hun synes det er sykt at verden har klart å sende mennesker til månen, men ikke å akseptere homofili. Det var virkelig ikke så vanskelig å forstå.

Endret av fitnessjenta
  • Liker 16
Skrevet
9 timer siden, Viking-girl skrev:

Det var hun selv som sa forstadie... 

:fnise:

Jaja. Hun har en spennende tid fremover med alt som hun har. Jeg håper for hennes del at de alle er løgn / at hun tar feil.

• Liker 7
Skrevet

Hvor trist er det ikke at det første man har lyst til når man våkner, er å fortelle kjæresten hvor stygg og ekkel man er:

"da jeg våknet i morges skulle jeg forklare Kasper at det første jeg tenkte var at jeg selv var stygg, men jeg formulerte meg feil og sa "det første jeg tenker når jeg våkner er, fy faen så stygg og ekkel du er""

http://sophieelise.blogg.no/1530372522_min_siste.html

Og stakkars, stakkars Kasper som helt sikkert må drive og gi henne bekreftelser hele tiden.

• Liker 28
Skrevet
22 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Hvor trist er det ikke at det første man har lyst til når man våkner, er å fortelle kjæresten hvor stygg og ekkel man er:

"da jeg våknet i morges skulle jeg forklare Kasper at det første jeg tenkte var at jeg selv var stygg, men jeg formulerte meg feil og sa "det første jeg tenker når jeg våkner er, fy faen så stygg og ekkel du er""

http://sophieelise.blogg.no/1530372522_min_siste.html

Og stakkars, stakkars Kasper som helt sikkert må drive og gi henne bekreftelser hele tiden.

Det er utrolig trist. Det er trist at hun, i alle fall gir uttrykk for at hun, har et veldig dårlig selvbilde. Samtidig er det trist at det er den delen av seg selv hun vektlegger mest av alt. 

• Liker 16
Skrevet

Det som er virkelig trist her er at det første hun tenker på når hun våkner om morgenen er at hun selv ser så stygg ut. 

Hun har malt seg inn i et hjørne hvor det viktigste i hennes liv er hvordan hun ser ut. 

Tenk for en nitrist eksistens da, alt annet tar andre rekke, inklusive de som står henne nærmest, de dyrene hun egentlig skulle passe på, elske og beskytte. 

Speilet er hennes beste venn og verste fiende. Men dette har hun jo lagt opp til selv. hun burde rett og slett dekke til alle speil, drite i å ta bilder av seg selv en stund og fokusere på noe helt annet. Hvordan hun ser ut er viktigst for alle de mannfolka som bruker henne som en måte å få utløsning på. Hærskaren av fans hadde ikke brydd seg om hun fokuserte mindre på utseende. De forguder henne jo uansett hva hun finner på, det har vi fått bekreftet mange ganger.

Og huff, alt hun utsetter denne Kasper for. En ting jeg lærte i tidlig alder er at man aldri skal være psykolog, sykepleier eller lege for sine nærmeste. Men her er det jo han som har nå fått ansvaret for hennes mentale tilstand virker det som. Er ikke sikker på om det var dette han hadde regnet med når han valgte å bli sammen med SE.

• Liker 25
Skrevet
18 timer siden, Bloggleseren skrev:

Det er jo ikke synd i Kasper. Han er en voksen mann som helt sikkert kan sette grenser for seg selv. Jeg tror nok Kasper visste hva han gikk til. De er fra samme sted og har gått på samme skole i mange år. Han kan umulig ha unngått å legge merke til henne. 

Ryddet for spekulasjoner. Edie, adm.

• Liker 13
Skrevet

Hun er sykelig opptatt av utseendet og vil aldri bli fornøyd uansett hvor mye hun fikser på det. 

• Liker 10
Annonse
Skrevet (endret)
4 timer siden, Bloggleseren skrev:

Altså, hun er så besatt av eget utseende; nesten hvert eneste bilde har hun en negativ kommentar til:

http://m.sophieelise.blogg.no/1530460499_det_er_lov__vre_ego.html

Men i HELVETE. Det bildet når hun ligger på magen!

Håper virkelig alle unge jenter blir avskrekket av det synet der. Du skal være temmelig svaksynt for å se at det der ikke er normalt.

Endret av Mnjah
  • Liker 26
Gjest Picketfence
Skrevet

Det her er ikke bra. 

Også kaller hun venninna stygg på bildet i samme slengen...

Skrevet
35 minutter siden, Picketfence skrev:

Det her er ikke bra. 

Hun fremstår som en kjempegod venninne, ja. 

Skrevet
50 minutter siden, Picketfence skrev:

Det her er ikke bra. 

Det stusset jeg også over! Syntes ikke hun venninnen så så ille ut på det bildet jeg..

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...