Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jeg vært i forhold med dama, så hadde jeg faktisk forventet hun ikke hele tiden la ut lettkledde bilder på SoMe. Vil liksom ikke at menn skal se henne lettkledd hele tiden. Men er visst ikke nok at bare en mann (kjæresten) får se henne halvnaken. Alle må se

• Liker 25
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Har lurt litt på hva kjæresten hennes tenker om hennes psykiske helse. Han studerer psykologi og virker veldig empatisk og forståelsesfull. 

Skrevet

HADDE jeg vært sophie og vært i et forhold hadde jeg ALDRI lagt ut så mye som hun gjør av kroppen sin (hadde aldri gjort det om jeg var singel heller) men hvert fall ikke i et forhold, da den eneste jeg hadde ønsket skulle se meg slik var kjæresten min. 

• Liker 12
Skrevet (endret)

Kim K har operert rumpa og fått sprøytet inn fett på hoftene. Ikke at jeg synes looken er noe å trakte etter, men synes det ser bedre ut på Kim, nettopp fordi hun har former fra naturens side. SE er utrolig slank og nett,  og da ser det bare helt dustete ut med store silikonpupper, falsk rumpe og hoftene fylt opp. Falsk rumpe ser ikke bra ut uansett, men synes det er litt bedre når man har former fra før av

Endret av Christy89
  • Liker 16
Gjest Picketfence
Skrevet

Hun er en hykler, men hun vet det selv også. Hun lever av å provosere, utgir seg for å bry seg om hvordan eksponering av kropp kan påvirke andre, samtidig som hun følger opp med rumpebilde. Det er så utspekulert og selvopptatt. 

Skrevet

Ryddet for innhold med opphavsrett og latterliggjøring.

Edie, mod.

Skrevet

Det er alt for lett å plukke løgnene til SE fra hverandre...etter et kjapt lite google søk fant jeg en pressemelding fra Universal Music Group datert 04.08.2017. De skriver her, se linke nederst her, at SE skulle i studio for å skrive sin første låt. Det sies ingenting om at hun har skrevet låt(er) tidligere eller for andre...til tross for at hovedoverskriften er "Låtskriveren Sophie Elise". Det ville vært naturlig å ha med at hun tidligere har skrevet låter, og at hun skrev for andre dersom det faktisk var sant. Men navnet hennes kommer ikke opp noe sted når det gjelder låtskriving for andre. 

https://www.ntbinfo.no/pressemelding/latskriveren-sophie-elise?publisherId=6987388&releaseId=15663253 

• Liker 14
Skrevet

Det er bare bullshit at hun er låtskriver og skrevet sanger for andre. Hun skrev kanskje "Fuck all your friends" selv, men mange klarer å skrive en liten sang, med litt hjelp. Er ikke låtskriver av den grunn? Da kan jeg kalle meg for låtskriver siden jeg har skrevet en sang da mamma ble 50 😄

• Liker 20
Skrevet

Hvordan går det med leilighetssalget? Noen som er villig til å betale mye for så lite, i et dårlig område uten balkong?

• Liker 2
Skrevet

Den er i alle fall ikke solgt ennå :P Den er virkelig overpriset ja...skjønner ikke hva det er med den leiligheten som kan kalles "rålekker" eller "unik" 

• Liker 6
Skrevet
30 minutter siden, hulillerunde skrev:

Den er i alle fall ikke solgt ennå :P Den er virkelig overpriset ja...skjønner ikke hva det er med den leiligheten som kan kalles "rålekker" eller "unik" 

Hvor mye er den satt til? Synes ikke leiligheten var noe særlig. Alt for lite og mørkt.

• Liker 1
Skrevet
54 minutter siden, smalls skrev:

Hvor mye er den satt til? Synes ikke leiligheten var noe særlig. Alt for lite og mørkt.

Den er satt til 3 190 000,-.... 

• Liker 1
Skrevet

... hun vet ikke hva de krepsehusene er for noe?? Erru serr liksom??? 

Skrevet
Akkurat nå, Bambi1995 skrev:

... hun vet ikke hva de krepsehusene er for noe?? Erru serr liksom??? 

Kødda, haha. Hun sa det tydeligvis på en dårlig formulert måte 

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, hulillerunde skrev:

Den er satt til 3 190 000,-.... 

For en pris! 😳 virkelig overpriset 

• Liker 1
Skrevet
45 minutter siden, smalls skrev:

For en pris! 😳 virkelig overpriset 

Det er en leilighet i samme gate, med samme kvm som er priset til 200 000 mer, men der er romløsningen mye bedre. Synes fortsatt det er veldig dyrt, og overpriset, men allikevel.

Jeg ville ikke kjøpt en leilighet hvor tidligere eier klaget over at folk flere ganger hadde forsøkt å ta seg inn vinduene.

• Liker 16
Skrevet

SE skulle på fjelltur med venner og varslet om at hun kom til å være av sosiale medier for den turen.... tror hun skrev det igår.... idag: minst 16 bilder/klipp på instastory hittil idag...

• Liker 12
Skrevet

Igjen slår miljøforkjemperen til med glittersminke (kosmetisk glitter er ett helvete for naturen) men hvem bryr seg,når man får sponsa øyeskyggepalett..

• Liker 18
Skrevet

Hun har ikke blogget på 4-5 dager men er tydeligvis aktiv på andre kanaler.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...