Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan ikke for det men jeg kan ikke se at en rosablogger har en reell jobb.  Å legge ut rumpebilder og skrive om det intetsigende livet sitt er det jo mange som gjør f.eks på face uten å kalle det en jobb!

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus
8 minutter siden, DreamOn skrev:

Jeg kan ikke for det men jeg kan ikke se at en rosablogger har en reell jobb.  Å legge ut rumpebilder og skrive om det intetsigende livet sitt er det jo mange som gjør f.eks på face uten å kalle det en jobb!

Hihi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mm456 skrev:

Haha, siste innlegget er hun sykt sur fordi hun ikke kan til Bali i juni fordi hun må jobbe akkuratt da. Er jo ca. sånn alle folk som jobber har det, man kan jo ikke få fri når det passer.. Virkelig en luksus å både ha råd og mulighet til å reise akuratt hvor du vil, når du vil 🙃 Skjønner hun er "sur", men hun har jo jammen meg mulighet til å reise nesten når som helst ellers?

Buhuu cry me a river! Jeg har å blitt nektet å dra på ferie når jeg har villet. Det er jo kjipt, men lager ikke noe sutre innlegg om det på Facebook f.eks. Hun reiser jo sånn 10 ganger i året, så får ikke vondt av henne. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19. april 2016 at 23.19, DreamOn skrev:

Nå et det jo langt i fra bare selve skrivingen hun tjener på da. Det er jo sponsing og andre typer sammarbeid som f.eks. reklamefilmer hun jobber med. Det jobben hennes går ut på er jo egentlig å bygge opp sitt eget varemerke. Nå skriver hun jo bok i tillegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hørte på siste podcasten "Bra damer" hvor Guri Solberg hadde Sophie Elise som gjest. Må si at jeg fikk et veldig godt inntrykk av henne der. Har alltid sett på henne som en dum bimbo, men hun fremsto veldig reflektert og sympatisk der. Og det virket som hun hadde hodet på rett plass også. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at hun virker som ei smart dame. Problemet er vel heller at selv om hun er smart, så sier hun til tider enkelte ting som får henne til å fremstå som tidenes største narcissist, og virker ofte sur. Men hun har jo selv sagt at det er enkelte spørsmål/temaer som hun er drittlei av, som irriterer henne. Som fks spørsmål om puppene hennes, nesa osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun sikkert hadde hatt lyst og hadde hatt litt mer... Forståelse kunne hun sikkert studert på et universitet i stedet for å blogge seg til toppen... Jeg vet at hun er smart, men hun kunne brukt ressursene sine annerledes, og som hun sier over her, hun kommer med de kommentarene som gjør at hun virker narsissistisk, unngått dem, så hadde hun nok kommet lenger enn det hun er nå...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus

Jeg så den første reklamefilmen hun var med i og hvis hun ikke selv klarer å se at hun blir hengt ut som en tulling - men sier ja til flere lignende oppdrag, så er hun på god vei til å fullstendig ødelegge for seg selv. Mulig hun er smart, men det kommer ikke fram i bloggen eller i Bloggerne, det skal være sikkert og visst.

Forresten, jeg er fullstendig enig med dere som sier at rosablogging ikke er jobb slik man vanligvis forstår begrepet. At man kan tjene penger på å drive med innholdsløst tull er jo Kardashians et godt eksempel på, og de definerer sikkert sine hjernedøde aktiviteter som jobb, de også.  

Endret av medeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De videobloggene er virkelig "sophie-show". Hun prater mest, og når joakim prater avbryter hun han eller virker fullstendig uinteressert. Det er tydelig at hun selv oppfatter at verden bare snurrer rundt henne.

Har sett videoer av joakim sammen med anette-marie. De utfyller hverandre mer, og lar hverandre komme til, selv om de begge kan være litt mye.

Sophie virker utenfra til å være en veldig egosentrisk venn. Regner med det er noe annet privat, men synes hun fremstår uheldig når det kommer til private relasjoner. Både på egen blogg og på bloggerne

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sandin skrev:

Mildest talt veldig synlig extensions i den videoen der.

Tror ikke hun bryr seg så veldig.  Alt hun har fikset på er jo overdrevet så an kan lett se hva som er ekte og ikke.   Hun er ikke en jente om bryr seg om å se naturlig ut. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest medeus
12 timer siden, BeverTramp skrev:

De videobloggene er virkelig "sophie-show". Hun prater mest, og når joakim prater avbryter hun han eller virker fullstendig uinteressert. Det er tydelig at hun selv oppfatter at verden bare snurrer rundt henne.

Har sett videoer av joakim sammen med anette-marie. De utfyller hverandre mer, og lar hverandre komme til, selv om de begge kan være litt mye.

Sophie virker utenfra til å være en veldig egosentrisk venn. Regner med det er noe annet privat, men synes hun fremstår uheldig når det kommer til private relasjoner. Både på egen blogg og på bloggerne

Jeg lot meg lure til å se litt på den siste videoen, kanskje tre-fire minutter. Det var to ting som gjorde at jeg ikke gadd se mer: Det fettete håret (mulig det bare er jeg som syns fettete hår er ekkelt) og at SE konsekvent ser på seg selv og ikke i kamera. Null kontakt. Kompisen har i alle fall skjønt at man må se i kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, DreamOn skrev:

Tror ikke hun bryr seg så veldig.  Alt hun har fikset på er jo overdrevet så an kan lett se hva som er ekte og ikke.   Hun er ikke en jente om bryr seg om å se naturlig ut. 

Har hun egentlig mye kortere hår, siden hun har extentions? Det ser jo ikke tykkere ut enn vanlig hår... bare at man ser de der "klipsene" eller hva det er i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer sidenarrow-10x10.png, medeus skrev:

Jeg lot meg lure til å se litt på denarrow-10x10.png siste videoen, kanskje tre-fire minutter. Det var to ting som gjorde at jeg ikke gadd se mer: Det fettete håret (mulig det bare er jeg som syns fettete hår er ekkelt) og at SE konsekvent serarrow-10x10.png på seg selv og ikke i kameraarrow-10x10.png. Null kontaktarrow-10x10.png. Kompisen har i alle fall skjønt at man må se i kamera.

Synes også at håret hennes er ekstremt fettete, men kanskje ikke så rart når hun har fortalt at hun vasker det hver 7-12 dag..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Den Saturday, April 16, 2016 at 9.57, smalls skrev:

Sur og negativ har hun vært i alle sesongene av bloggerne. Jeg synes hun er så lite sjarmerende. Lurer på hvordan det må være å være venn med henne? 

Eg kan svare deg på kordan det er å være venn med henne. Hun er supergod venninne som bare vil det beste. Smilende og glad og stiller opp om du trenger henne. Sånn. Så slapp du å lure mer.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun virkelig er en sprudlende, blid og hyggelig person i virkeligheten, synes jeg det er veldig merkelig at hun velger å fremstå som hun faktisk gjør.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...