Bloggleseren Skrevet 17. juni 2018 #8941 Skrevet 17. juni 2018 Synes planløsningen hennes er så håpløs. Hvis det hadde vært min leilighet, tror jeg heller jeg ville ha trukket vannrør fra badet gjennom skapet i entreen og laget åpen kjøkkenløsning i den enden av stua hvor hun har sofakrok. Og så ville jeg ha fjernet garderobeskapet i stua og laget walk-in der hun har kjøkken i dag, eventuelt laget kontor. Synes hun får så lite ut av de få kvadratmeterne hun har. Spisestua tar den største plassen, og hun lager jo etter eget sigende ikke mat en gang? 9
Gjest -Willow Skrevet 17. juni 2018 #8942 Skrevet 17. juni 2018 Det er ikke sært og selvopptatt å henge opp slike bilder av seg selv i eget hjem, må vite, det er edgy 🙄
LeilaS Skrevet 17. juni 2018 #8943 Skrevet 17. juni 2018 45 minutter siden, Bloggleseren skrev: Synes planløsningen hennes er så håpløs. Hvis det hadde vært min leilighet, tror jeg heller jeg ville ha trukket vannrør fra badet gjennom skapet i entreen og laget åpen kjøkkenløsning i den enden av stua hvor hun har sofakrok. Og så ville jeg ha fjernet garderobeskapet i stua og laget walk-in der hun har kjøkken i dag, eventuelt laget kontor. Synes hun får så lite ut av de få kvadratmeterne hun har. Spisestua tar den største plassen, og hun lager jo etter eget sigende ikke mat en gang? Det hadde vært en mye bedre løsning! Jeg er ikke fan av åpen kjøkkenløsning, men i dette tilfelle hadde det vært det beste. Veggene er for mørke. I små leiligheter så vil man jo ikke at det skal se mindre ut en hva det er. Veggene trenger ikke å være kritthvite, men ville uten tvil gått for en mye lysere farge. Soverommet ser så mørkt ut 2
LeilaS Skrevet 17. juni 2018 #8944 Skrevet 17. juni 2018 2 timer siden, Ultiva skrev: Det er vel rimelig unikt at interessentene får se boligeieren toppløs på soverommet. Det er sant, men unikt er ikke ordet jeg ville brukt. Ser på unikt som et positivt ord. 3
Jordbærkake34532 Skrevet 17. juni 2018 #8945 Skrevet 17. juni 2018 (endret) Hadde ikke skadet med en ordentlig vask av leilighet før man tok bilder Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, mod. Endret 18. juni 2018 av Edie
Lundii Skrevet 17. juni 2018 #8946 Skrevet 17. juni 2018 På 15.6.2018 den 9.23, Christy89 skrev: Ja, den episoden husker jeg. Hun lå å sutret om noe på sofaen mens søsteren måtte hente hunden. Satt med litt hakeslepp der. Det var noen som lete etter Charlie, men rystende hun bare ga faen og dro på fest 😟 Leste hun skulle få Charlie tilbake nå som hun har flyttet. Altså, hun som reiser og alltid er på farten, hvordan har hun tid til å ha hund? Vedder på hun bare sender han opp til foreldrene igjen Hu kan jo ikke ha noen dyr! Hu er jo ikke istand til å ta vare på seg sjøl engang.. 4
Gjest Newroz Skrevet 17. juni 2018 #8947 Skrevet 17. juni 2018 Helt grei leilighet, men jeg hadde nok malt alle veggene hvite før salg, samt tatt ned personlige bilder. Syns leiligheten virker litt mørk og trang når den er malt i mørkegrå. Særlig soverommet virket veldig lite.
Gjest orfeus Skrevet 17. juni 2018 #8948 Skrevet 17. juni 2018 (endret) 12 timer siden, Jordbærkake34532 skrev: Hadde ikke skadet med en ordentlig vask av leilighet før man tok bilder Ser ikke det samme som du ser, tror jeg. Et fingeravtrykk? Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, mod. Endret 18. juni 2018 av orfeus
Jordbærkake34532 Skrevet 17. juni 2018 #8949 Skrevet 17. juni 2018 2 timer siden, orfeus skrev: Ser ikke det samme som du ser, tror jeg. Et fingeravtrykk? Jeg ser både hvitt hår (muligens hundehår) og støv på den svarte. Nå er jeg tidligere renholder så sikkert derfor jeg la merke til det 4
J.. Skrevet 17. juni 2018 #8950 Skrevet 17. juni 2018 17 minutter siden, Jordbærkake34532 skrev: Jeg ser både hvitt hår (muligens hundehår) og støv på den svarte. Nå er jeg tidligere renholder så sikkert derfor jeg la merke til det Da får du sette fingern på renholderen SE har der regelmessig,siden hun ikke vasker selv. 2
Gjest orfeus Skrevet 18. juni 2018 #8951 Skrevet 18. juni 2018 8 timer siden, Jordbærkake34532 skrev: Jeg ser både hvitt hår (muligens hundehår) og støv på den svarte. Nå er jeg tidligere renholder så sikkert derfor jeg la merke til det Ups. Ser det nå. Lo fra klut?
Edie Skrevet 18. juni 2018 #8952 Skrevet 18. juni 2018 Ryddet for innhold med opphavsrett, spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod.
Gjest Pernice Skrevet 18. juni 2018 #8953 Skrevet 18. juni 2018 Flere som fikk med seg hva gjengen i «Morgenklubben med Loven & Co» sa om å ha Sofie Elise på besøk i studio?
hulillerunde Skrevet 18. juni 2018 #8954 Skrevet 18. juni 2018 22 minutter siden, Pernice skrev: Flere som fikk med seg hva gjengen i «Morgenklubben med Loven & Co» sa om å ha Sofie Elise på besøk i studio? Nei? 2
J.. Skrevet 18. juni 2018 #8955 Skrevet 18. juni 2018 34 minutter siden, Pernice skrev: Flere som fikk med seg hva gjengen i «Morgenklubben med Loven & Co» sa om å ha Sofie Elise på besøk i studio? Fortell? 2
Gjest Pernice Skrevet 18. juni 2018 #8956 Skrevet 18. juni 2018 4 minutter siden, J.. skrev: Fortell? Husker ikke om det var Loven eller Geir som sa at han egentlig bare hadde lyst til å kaste henne ut. Hadde aldri vært borti med bortskjemt drittunge, og hun hadde bare vært sur og vanskelig. Det var tydeligvis ikke første gang hun oppførte seg slik i studioet der tror det var på introen på podcast fra torsdag 14.06 dem snakker om det
Christy89 Skrevet 18. juni 2018 #8957 Skrevet 18. juni 2018 16 minutter siden, Pernice skrev: Husker ikke om det var Loven eller Geir som sa at han egentlig bare hadde lyst til å kaste henne ut. Hadde aldri vært borti med bortskjemt drittunge, og hun hadde bare vært sur og vanskelig. Det var tydeligvis ikke første gang hun oppførte seg slik i studioet der tror det var på introen på podcast fra torsdag 14.06 dem snakker om det Jeg er ikke overasket akkurat. Hun fremstår så utrolig bortskjemt og sutrete. Skikkelig diva 🙄 13
Gjest Pernice Skrevet 18. juni 2018 #8958 Skrevet 18. juni 2018 Akkurat nå, Christy89 skrev: Jeg er ikke overasket akkurat. Hun fremstår så utrolig bortskjemt og sutrete. Skikkelig diva 🙄 Synes bare det er bra det kommer frem! Lei av at hun inntar offerrollen og oppfører seg som et troll
hulillerunde Skrevet 18. juni 2018 #8959 Skrevet 18. juni 2018 (endret) Sitter å hører på podcasten nå, og det er ikke mye pent det de har å si om SE... ikke folkeskikk, ikke interessert, sur, frekk, og genrelt ikke hyggelig å ha i studio Endret 18. juni 2018 av hulillerunde 23
Gjest orfeus Skrevet 18. juni 2018 #8960 Skrevet 18. juni 2018 2 minutter siden, hulillerunde skrev: Sitter å hører på podcasten nå, og det er ikke mye pent det de har å si om SE... ikke folkeskikk, ikke interessert, sur, frekk, og genrelt ikke hyggelig å ha i studio Er man diva, så er man diva 🙄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå