Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
10 timer siden, Anonym2467 skrev:

Og angst for å ikke være et snøflak..

Eller for å være A-4

Skrevet (endret)

Ryddet for innhold med opphavsrett og svar til dette.

Edie, mod.

Edit: Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod.

Endret av Edie
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
På 4.6.2018 den 18.45, Snuppah00 skrev:

Blir selv forvirret, men tror hun sliter med å holde styr på alle løgnene sine 🙊

Ift diagnosene sine? Rart hun snakker om selvdiagnostisering som noe dumt når hun gjør det selv

Skrevet

Hun tjener så mye penger på blogg men går stadig rundt i de samme, sorte "skinnbuksene" på alle bilder. Er det de eneste som klarer å holde bakdelen nogenlunde på plass? Litt sånn, butt corset, kanskje. Om den hadde vært så innmari deilig og spretten å se på hadde Sofie-Elise helt klart vist den frem i yogatights ved hver anledning. Mistenker at denne rævmodereringa hennes ser ut som en slapp søppelsekk fylt med cottage cheese når du ser den uten filter og Photoshop.

Bare en observasjon.

• Liker 28
Skrevet
2 minutter siden, ReinaSiete skrev:

Hun tjener så mye penger på blogg men går stadig rundt i de samme, sorte "skinnbuksene" på alle bilder. Er det de eneste som klarer å holde bakdelen nogenlunde på plass? Litt sånn, butt corset, kanskje. Om den hadde vært så innmari deilig og spretten å se på hadde Sofie-Elise helt klart vist den frem i yogatights ved hver anledning. Mistenker at denne rævmodereringa hennes ser ut som en slapp søppelsekk fylt med cottage cheese når du ser den uten filter og Photoshop.

Bare en observasjon.

Det er jo en thigts,som fremhever nettopp at rumpa er operert (hennes egne ord).

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, J.. said:

Det er jo en thigts,som fremhever nettopp at rumpa er operert (hennes egne ord).

Den dekker og holder inn lumps and bumps ganske godt. PU-tights har den effekten.

• Liker 6
Skrevet
18 minutter siden, ReinaSiete skrev:

Den dekker og holder inn lumps and bumps ganske godt. PU-tights har den effekten.

Altså..... hvorfor skal vi diskutere hennes evt cellulitter?

Det er det mange som har,stor rumpe,liten rumpe,operert og naturlig..

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, J.. said:

Altså..... hvorfor skal vi diskutere hennes evt cellulitter?

Det er det mange som har,stor rumpe,liten rumpe,operert og naturlig..

Hun selger kroppen sin. Jeg omtaler produktet. 

• Liker 18
Skrevet

Noen som har lest det siste innlegget hennes "One of those days"? flere ting jeg stusser på her. 

1. Hun føler hun "mister" sin identitet når hun ikke sminker seg for en dag? Hæ? Hvor digg er det ikke å gå uten sminke, spesielt når det er så himla varmt. Trist at hun legger sin "Identitet" på det ytre. 

2. DET bildet til det innlegget? Er dette en iste reklame? Står ikke annonsert, og står ikke et ord om iste i innlegget? Hun bare plasserer et bilde helt vilkårlig virker det som på mange av innleggene hennes. (Og da passer hun på at kropp vises) 

3. Det bildet har ingenting med det som står i innlegget å gjøre. 

• Liker 15
Gjest orfeus
Skrevet
7 minutter siden, Mheihei skrev:

Noen som har lest det siste innlegget hennes "One of those days"? flere ting jeg stusser på her. 

1. Hun føler hun "mister" sin identitet når hun ikke sminker seg for en dag? Hæ? Hvor digg er det ikke å gå uten sminke, spesielt når det er så himla varmt. Trist at hun legger sin "Identitet" på det ytre. 

2. DET bildet til det innlegget? Er dette en iste reklame? Står ikke annonsert, og står ikke et ord om iste i innlegget? Hun bare plasserer et bilde helt vilkårlig virker det som på mange av innleggene hennes. (Og da passer hun på at kropp vises) 

3. Det bildet har ingenting med det som står i innlegget å gjøre. 

For et latterlig valg av bilde. Men, sånn holder hun på hele tiden, bruker seksualiserte bilder av seg selv som illustrasjon til det meste. Neste er naken-vegetar-illustrasjon. Eller, det har hun kanskje hatt allerede? 

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet (endret)
På 7.6.2018 den 1.33, hulillerunde skrev:

Sponset depresjon er en helt riktig tittel. Så utrolig tragisk at så mange ungdommer sliter pga eksponering i media. Kroppspresset virker å ha gått over stokk og stein. Dessverre. 

Endret av Jegskulleønskeat
Gjest Eidsbergingen
Skrevet (endret)

Dukket Sofie opp på det møtet? Nå finner jeg ikke artikkelen som jeg trodde lå ute på NRK 

Edit: https://www.nrk.no/kultur/blogger-til-statsradene_-_-ma-forby-rabattkuponger-for-plastiske-operasjoner-1.14070189

Kom på at jeg kan sjekke nettloggen min😅 Nå så jeg at hun ikke deltok da navnet hennes ikke er oppført på den oversikten under det siste videoklippet på slutten av artikkelen.

Endret av Eidsbergingen
Fant artikkel
Skrevet
23 timer siden, Jegskulleønskeat skrev:

Ift diagnosene sine? Rart hun snakker om selvdiagnostisering som noe dumt når hun gjør det selv

Alt hun lyver om.

• Liker 7
Skrevet

For én eller et par måneder siden skrev SE om hvor tørre leppene hennes hadde blitt, og det ser ut som fra bildet av henne fra Elle-festen viser dette fortsatt er ståa (se her). Magefølelsen min sier hun er tilbake på iso, og at vi muligens har nye runder med reklame for SkinRepair komme tilbake igjen eller nye, «vidunderlige» hudpleieprodukter komme på bloggen om en stund. 🤷‍♀️

Moderer gjerne hvis dette går under spekulasjon. 

• Liker 17
Skrevet

^ høres ut som et mulig scenario.

For øvrig skremmende å se bilder tatt av andre, hun ser virkelig ikke ut som hun er 23, og langt fra fresh ut. I min verden er det utrolig spesielt å fikse på utseendet i så stor grad at det plusses på minst ti år (jeg er omtrent ti år eldre enn henne, men ser yngre ut).

• Liker 26
Skrevet
42 minutter siden, korallrev skrev:

^ høres ut som et mulig scenario.

For øvrig skremmende å se bilder tatt av andre, hun ser virkelig ikke ut som hun er 23, og langt fra fresh ut. I min verden er det utrolig spesielt å fikse på utseendet i så stor grad at det plusses på minst ti år (jeg er omtrent ti år eldre enn henne, men ser yngre ut).

Skremmende faktisk. Rart hun ikke ser det selv? De leppene ser latterlig store ut. Hva skjer hvis hun ikke vil ha store lepper mer? Fettsuge de? :klo:

• Liker 12
Gjest 30juli
Skrevet

Synes bildet over, fra VG artikkelen, var litt uheldig. På det andre bildet jeg har sett fra i går synes jeg SE hadde en veldig fin kjole, som hun kledde godt! Synes også hun så veldig fin ut ellers. 

Skrevet
8 timer siden, Sassenach skrev:

(se her). 

Denne jenta er bare 23? :sjokk: 

• Liker 17
Skrevet

Kan ikke fatte hva som er så spennende med å spekulere i livet til en ung jente. Hvorfor må man skrive så stygt? Tenk om noen skulle skrevet om dere på et forum om hvilken dårlig jobb du gjør og dårlig person du er. Nei forresten det har dere kanskje ikke evne til, å sette dere i andres situasjon. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...