Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 4. juni 2018 #8781 Skrevet 4. juni 2018 10 timer siden, Anonym2467 skrev: Og angst for å ikke være et snøflak.. Eller for å være A-4
Edie Skrevet 5. juni 2018 #8782 Skrevet 5. juni 2018 (endret) Ryddet for innhold med opphavsrett og svar til dette. Edie, mod. Edit: Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod. Endret 5. juni 2018 av Edie
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 6. juni 2018 #8783 Skrevet 6. juni 2018 På 4.6.2018 den 18.45, Snuppah00 skrev: Blir selv forvirret, men tror hun sliter med å holde styr på alle løgnene sine 🙊 Ift diagnosene sine? Rart hun snakker om selvdiagnostisering som noe dumt når hun gjør det selv
ReinaSiete Skrevet 6. juni 2018 #8784 Skrevet 6. juni 2018 Hun tjener så mye penger på blogg men går stadig rundt i de samme, sorte "skinnbuksene" på alle bilder. Er det de eneste som klarer å holde bakdelen nogenlunde på plass? Litt sånn, butt corset, kanskje. Om den hadde vært så innmari deilig og spretten å se på hadde Sofie-Elise helt klart vist den frem i yogatights ved hver anledning. Mistenker at denne rævmodereringa hennes ser ut som en slapp søppelsekk fylt med cottage cheese når du ser den uten filter og Photoshop. Bare en observasjon. 28
J.. Skrevet 6. juni 2018 #8785 Skrevet 6. juni 2018 2 minutter siden, ReinaSiete skrev: Hun tjener så mye penger på blogg men går stadig rundt i de samme, sorte "skinnbuksene" på alle bilder. Er det de eneste som klarer å holde bakdelen nogenlunde på plass? Litt sånn, butt corset, kanskje. Om den hadde vært så innmari deilig og spretten å se på hadde Sofie-Elise helt klart vist den frem i yogatights ved hver anledning. Mistenker at denne rævmodereringa hennes ser ut som en slapp søppelsekk fylt med cottage cheese når du ser den uten filter og Photoshop. Bare en observasjon. Det er jo en thigts,som fremhever nettopp at rumpa er operert (hennes egne ord). 3
ReinaSiete Skrevet 6. juni 2018 #8786 Skrevet 6. juni 2018 18 minutter siden, J.. said: Det er jo en thigts,som fremhever nettopp at rumpa er operert (hennes egne ord). Den dekker og holder inn lumps and bumps ganske godt. PU-tights har den effekten. 6
J.. Skrevet 6. juni 2018 #8787 Skrevet 6. juni 2018 18 minutter siden, ReinaSiete skrev: Den dekker og holder inn lumps and bumps ganske godt. PU-tights har den effekten. Altså..... hvorfor skal vi diskutere hennes evt cellulitter? Det er det mange som har,stor rumpe,liten rumpe,operert og naturlig.. 2
ReinaSiete Skrevet 6. juni 2018 #8788 Skrevet 6. juni 2018 1 hour ago, J.. said: Altså..... hvorfor skal vi diskutere hennes evt cellulitter? Det er det mange som har,stor rumpe,liten rumpe,operert og naturlig.. Hun selger kroppen sin. Jeg omtaler produktet. 18
Mheihei Skrevet 6. juni 2018 #8789 Skrevet 6. juni 2018 Noen som har lest det siste innlegget hennes "One of those days"? flere ting jeg stusser på her. 1. Hun føler hun "mister" sin identitet når hun ikke sminker seg for en dag? Hæ? Hvor digg er det ikke å gå uten sminke, spesielt når det er så himla varmt. Trist at hun legger sin "Identitet" på det ytre. 2. DET bildet til det innlegget? Er dette en iste reklame? Står ikke annonsert, og står ikke et ord om iste i innlegget? Hun bare plasserer et bilde helt vilkårlig virker det som på mange av innleggene hennes. (Og da passer hun på at kropp vises) 3. Det bildet har ingenting med det som står i innlegget å gjøre. 15
Gjest orfeus Skrevet 6. juni 2018 #8790 Skrevet 6. juni 2018 7 minutter siden, Mheihei skrev: Noen som har lest det siste innlegget hennes "One of those days"? flere ting jeg stusser på her. 1. Hun føler hun "mister" sin identitet når hun ikke sminker seg for en dag? Hæ? Hvor digg er det ikke å gå uten sminke, spesielt når det er så himla varmt. Trist at hun legger sin "Identitet" på det ytre. 2. DET bildet til det innlegget? Er dette en iste reklame? Står ikke annonsert, og står ikke et ord om iste i innlegget? Hun bare plasserer et bilde helt vilkårlig virker det som på mange av innleggene hennes. (Og da passer hun på at kropp vises) 3. Det bildet har ingenting med det som står i innlegget å gjøre. For et latterlig valg av bilde. Men, sånn holder hun på hele tiden, bruker seksualiserte bilder av seg selv som illustrasjon til det meste. Neste er naken-vegetar-illustrasjon. Eller, det har hun kanskje hatt allerede?
hulillerunde Skrevet 6. juni 2018 #8791 Skrevet 6. juni 2018 Link til innlegg i VG; https://www.vg.no/rampelys/i/zLyBa1/sponset-depresjon 6
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 7. juni 2018 #8792 Skrevet 7. juni 2018 (endret) På 7.6.2018 den 1.33, hulillerunde skrev: Link til innlegg i VG; https://www.vg.no/rampelys/i/zLyBa1/sponset-depresjon Sponset depresjon er en helt riktig tittel. Så utrolig tragisk at så mange ungdommer sliter pga eksponering i media. Kroppspresset virker å ha gått over stokk og stein. Dessverre. Endret 1. desember 2018 av Jegskulleønskeat
Gjest Eidsbergingen Skrevet 7. juni 2018 #8793 Skrevet 7. juni 2018 (endret) Dukket Sofie opp på det møtet? Nå finner jeg ikke artikkelen som jeg trodde lå ute på NRK Edit: https://www.nrk.no/kultur/blogger-til-statsradene_-_-ma-forby-rabattkuponger-for-plastiske-operasjoner-1.14070189 Kom på at jeg kan sjekke nettloggen min😅 Nå så jeg at hun ikke deltok da navnet hennes ikke er oppført på den oversikten under det siste videoklippet på slutten av artikkelen. Endret 7. juni 2018 av Eidsbergingen Fant artikkel
Snuppah00 Skrevet 7. juni 2018 #8794 Skrevet 7. juni 2018 23 timer siden, Jegskulleønskeat skrev: Ift diagnosene sine? Rart hun snakker om selvdiagnostisering som noe dumt når hun gjør det selv Alt hun lyver om. 7
Sassenach Skrevet 7. juni 2018 #8795 Skrevet 7. juni 2018 For én eller et par måneder siden skrev SE om hvor tørre leppene hennes hadde blitt, og det ser ut som fra bildet av henne fra Elle-festen viser dette fortsatt er ståa (se her). Magefølelsen min sier hun er tilbake på iso, og at vi muligens har nye runder med reklame for SkinRepair komme tilbake igjen eller nye, «vidunderlige» hudpleieprodukter komme på bloggen om en stund. 🤷♀️ Moderer gjerne hvis dette går under spekulasjon. 17
korallrev Skrevet 8. juni 2018 #8796 Skrevet 8. juni 2018 ^ høres ut som et mulig scenario. For øvrig skremmende å se bilder tatt av andre, hun ser virkelig ikke ut som hun er 23, og langt fra fresh ut. I min verden er det utrolig spesielt å fikse på utseendet i så stor grad at det plusses på minst ti år (jeg er omtrent ti år eldre enn henne, men ser yngre ut). 26
Snuppah00 Skrevet 8. juni 2018 #8797 Skrevet 8. juni 2018 42 minutter siden, korallrev skrev: ^ høres ut som et mulig scenario. For øvrig skremmende å se bilder tatt av andre, hun ser virkelig ikke ut som hun er 23, og langt fra fresh ut. I min verden er det utrolig spesielt å fikse på utseendet i så stor grad at det plusses på minst ti år (jeg er omtrent ti år eldre enn henne, men ser yngre ut). Skremmende faktisk. Rart hun ikke ser det selv? De leppene ser latterlig store ut. Hva skjer hvis hun ikke vil ha store lepper mer? Fettsuge de? 12
Gjest 30juli Skrevet 8. juni 2018 #8798 Skrevet 8. juni 2018 Synes bildet over, fra VG artikkelen, var litt uheldig. På det andre bildet jeg har sett fra i går synes jeg SE hadde en veldig fin kjole, som hun kledde godt! Synes også hun så veldig fin ut ellers.
Minnie23 Skrevet 8. juni 2018 #8799 Skrevet 8. juni 2018 8 timer siden, Sassenach skrev: (se her). Denne jenta er bare 23? 17
Vegetarian Skrevet 8. juni 2018 #8800 Skrevet 8. juni 2018 Kan ikke fatte hva som er så spennende med å spekulere i livet til en ung jente. Hvorfor må man skrive så stygt? Tenk om noen skulle skrevet om dere på et forum om hvilken dårlig jobb du gjør og dårlig person du er. Nei forresten det har dere kanskje ikke evne til, å sette dere i andres situasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå