Djungelvrål Skrevet 16. april 2016 #861 Del Skrevet 16. april 2016 4 timer siden, Sobril skrev: Enig. Det finnes liksom ikke noe som helst sjarmerende - og dét er sjelden vare (sjarm kan man finne hos de aller, aller fleste). En annen ting (som er litt O.T. kanskje)... Disse buksene som er designet for å gi sprettrumpe... Jeg skjønner ikke hvordan noen tør å gå med dem, jeg? Så ei på butikken her for et par uker siden, og jøss - rumpa så flott ut den, men når hun gikk rundt med denne buksa med nettopp dette formålet, så klarte jeg ikke annet enn å begynne å fnise (neida, hun så selvsagt ikke dette). Blir litt sånn at det man tror skal bli sexy heller blir komisk. Den dagen mannfolk går med "bulebukse" (dette finnes kanskje?), og det er en naturlig del av motebildet - så flytter jeg til en øde øy med fare for å dø av kronisk latterkrampe. Ja jeg har ledd inni meg en del ganger av disse buksene jeg også. Jeg ville heller gått i neongrønn grilldress enn å gått i de komplett latterlige og blodharry buksene der. Ser de ikke selv hvor dumme de ser ut??? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 16. april 2016 #862 Del Skrevet 16. april 2016 (endret) 11 minutter siden, smalls skrev: De buksene hun reklamerer for er så stygge. Det er jo flaut å gå rundt med de, for alle vet jo du ikke har en så fin sprett rumpe. Det er juks. Pluss man kan få skikkelig cameltoe i de. Nei, de er jo så lite diskret, og kan ikke forveksles med ordinære bukser. Har noen på seg push-up bh kan man i det minste LURE på om det er ekte vare eller ei Endret 16. april 2016 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 16. april 2016 #863 Del Skrevet 16. april 2016 Jeg ser stadig ei...jeg vet ikke hvor gammel hun er, men hun er i 30-årene, i disse weightless-buksene, og sliter skikkelig med å ikke få latterkule. Jeg tenker: "Hun er superslank, men drømmer om rumpe. - Bli med på rumpetrening, snuppa". Kunne aldri funnet på å gå med slike bukser selv, men det har nok noe med å ikke ha behov for slikt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 17. april 2016 #864 Del Skrevet 17. april 2016 Først trodde jeg det var en spøk, men hvem henger opp et lettkledd bilde av seg selv i gangen fordi man vil at dette er det første gjester ser? For det første er ville jeg aldri henge opp et stort bilde av meg selv, ikke soverrommet engang , men "nakenbildet"? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deedee_ Skrevet 17. april 2016 #865 Del Skrevet 17. april 2016 Er det mulig å dyrke seg selv så vanvittig mye? Hvem i all verden har svære bilder hengende av seg selv rundt omrking i huset? Kjenner INGEN. Det er det mest narsissistiske jeg har sett i hele mitt liv. Kvalmt, rett og slett. Er helt for å være glad i seg selv osv, men herregud. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
x Skrevet 17. april 2016 #866 Del Skrevet 17. april 2016 Gjorde ikke Samantha Jones i SATC det samme? Tror hun skrev det innlegget for å provosere. Tror ikke hun faktisk kommer til å henge det opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 17. april 2016 #867 Del Skrevet 17. april 2016 Synes det er ganske spesielt å hevde at man er komfortabel med kroppen sin og si at man aldri vil se ut som en annen, det finnes ingen idealkropp. Jahaja? Silikonen endrer jo kroppen radikalt og hun ser jo tildels ut som en ny person. Men ok, dette er jo lenge siden hun har gjort, men hva med den rumpa? NOE har skjedd i hvertfall, enten det er innlegg, fettinjeksjon eller en helsikes bra butshaper. Det er jo helt åpenbart at hun ikke er fornøyd når hun hele tiden pynter på kroppen sin! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 17. april 2016 #868 Del Skrevet 17. april 2016 3 timer siden, Miranda16 skrev: Først trodde jeg det var en spøk, men hvem henger opp et lettkledd bilde av seg selv i gangen fordi man vil at dette er det første gjester ser? For det første er ville jeg aldri henge opp et stort bilde av meg selv, ikke soverrommet engang , men "nakenbildet"? Jeg trodde også først at det var et litt ironisk innlegg, at hun endelig har blitt litt voksen, men så var det tydeligvis i fullt alvor, og fortsettelsen på innlegget er noe av det mest avslørende og narsissistiske jeg noensinne har lest. Det har kommet så langt at jeg faktisk er litt i tvil om bloggingen er noe hun bør fortsette med. Jeg syns det har blitt gradvis verre og verre med selvdyrking og selvskryt i det siste ... Dersom dette var en venninne eller slektning av meg ville jeg i alle fall forsøkt å hjelpe henne til å få hjelp. Nå blir sikkert dette innlegget slettet, slik det ofte blir i denne tråden dersom man prøver å påpeke alvoret i det bloggerne driver med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 17. april 2016 #869 Del Skrevet 17. april 2016 3 timer siden, Miranda16 skrev: Først trodde jeg det var en spøk, men hvem henger opp et lettkledd bilde av seg selv i gangen fordi man vil at dette er det første gjester ser? For det første er ville jeg aldri henge opp et stort bilde av meg selv, ikke soverrommet engang , men "nakenbildet"? 3 timer siden, deedee_ skrev: Er det mulig å dyrke seg selv så vanvittig mye? Hvem i all verden har svære bilder hengende av seg selv rundt omrking i huset? Kjenner INGEN. Det er det mest narsissistiske jeg har sett i hele mitt liv. Kvalmt, rett og slett. Er helt for å være glad i seg selv osv, men herregud. Kommer på et par amerikanse reality-damer, Kim Zolciak og Scheana Marie Jancan Shay feks. Men de er begge ganske narsisitiske da så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 17. april 2016 #870 Del Skrevet 17. april 2016 Tråden er ryddet for kommentarer til modereringen og hets. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 17. april 2016 #871 Del Skrevet 17. april 2016 4 timer siden, deedee_ skrev: Er det mulig å dyrke seg selv så vanvittig mye? Hvem i all verden har svære bilder hengende av seg selv rundt omrking i huset? Kjenner INGEN. Det er det mest narsissistiske jeg har sett i hele mitt liv. Kvalmt, rett og slett. Er helt for å være glad i seg selv osv, men herregud. Det minner meg litt om sånne som har store Jesus-bilder hengende. Forskjellen er at hun dyrker seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 18. april 2016 #872 Del Skrevet 18. april 2016 (endret) Tråden er ryddet for hets, ryktespredninger og diskusjon av kropp. - Pavilion, mod //edit: Ryddet igjen for kommentarer om modereringen. Slike kommentarer tas på ris/ros. Endret 18. april 2016 av Pavilion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissPanini Skrevet 18. april 2016 #873 Del Skrevet 18. april 2016 (endret) Den 16. april 2016 at 23.13, Cornucopia skrev: Jeg ser stadig ei...jeg vet ikke hvor gammel hun er, men hun er i 30-årene, i disse weightless-buksene, og sliter skikkelig med å ikke få latterkule. Jeg tenker: "Hun er superslank, men drømmer om rumpe. - Bli med på rumpetrening, snuppa". Kunne aldri funnet på å gå med slike bukser selv, men det har nok noe med å ikke ha behov for slikt. . Endret 18. april 2016 av MissPanini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 18. april 2016 #874 Del Skrevet 18. april 2016 Presset ved å ligge på toppet må gjøre en veldig selvbevisst. I følge SE er hun perfeksjonist og hvordan skal hun da kunne si at nok er nok når det kommer til fiksing på eget utseende? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 18. april 2016 #875 Del Skrevet 18. april 2016 Den 4/17/2016 at 15.26, deedee_ skrev: Er det mulig å dyrke seg selv så vanvittig mye? Hvem i all verden har svære bilder hengende av seg selv rundt omrking i huset? Kjenner INGEN. Det er det mest narsissistiske jeg har sett i hele mitt liv. Kvalmt, rett og slett. Er helt for å være glad i seg selv osv, men herregud. Og så "samfunnsopptatt" som hun liker å fremstå er det jo rart at hun skryter av å ta taxi over alt. Skikkelig miljøvennlig altså. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kalenderpiken Skrevet 19. april 2016 #876 Del Skrevet 19. april 2016 Jeg så et par minutter på Bloggerne i går hvor hun satt og skreik om kjæresten sin til faren sin. Hallo.. så kleint! fy fader så kleint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 19. april 2016 #877 Del Skrevet 19. april 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 19. april 2016 #878 Del Skrevet 19. april 2016 19 timer siden, jabx skrev: Og så "samfunnsopptatt" som hun liker å fremstå er det jo rart at hun skryter av å ta taxi over alt. Skikkelig miljøvennlig altså. Hun tar så mye taxi for å trekke det fra på skatten. Viktigere å betale mindre skatt enn å være miljøbevisst.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 19. april 2016 #879 Del Skrevet 19. april 2016 Haha, siste innlegget er hun sykt sur fordi hun ikke kan til Bali i juni fordi hun må jobbe akkuratt da. Er jo ca. sånn alle folk som jobber har det, man kan jo ikke få fri når det passer.. Virkelig en luksus å både ha råd og mulighet til å reise akuratt hvor du vil, når du vil 🙃 Skjønner hun er "sur", men hun har jo jammen meg mulighet til å reise nesten når som helst ellers? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 19. april 2016 #880 Del Skrevet 19. april 2016 9 minutter siden, mm456 skrev: Haha, siste innlegget er hun sykt sur fordi hun ikke kan til Bali i juni fordi hun må jobbe akkuratt da. Er jo ca. sånn alle folk som jobber har det, man kan jo ikke få fri når det passer.. Virkelig en luksus å både ha råd og mulighet til å reise akuratt hvor du vil, når du vil 🙃 Skjønner hun er "sur", men hun har jo jammen meg mulighet til å reise nesten når som helst ellers? Hun ble så sur at hun bare bestilte en annen tur i stedet..Kjipt å være blogger og ikke ha anledning til å reise fordi man jobber 3 dager i juni! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå