Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Tråden ryddet for spekulasjoner, latterliggjøring, innlegg som omhandler kropp, brukerdebatt og innlegg som omhandler privatpersoner, samt svar til alt dette

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest medeus
7 timer siden, frk91 skrev:

Lurer på hvor mye Norad har gitt henne for å skrive innlegget.

Det lurer jeg også på.

Jeg tror forresten det spillet er alt for avansert for leserne hennes, i alle fall dersom man skal dømme etter de som kommenterer på Instagram ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, frk91 skrev:

Lurer på hvor mye Norad har gitt henne for å skrive innlegget.

Samme f.. for deg hva hun får vel? Skjønner du ikke budskapet? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for spekulasjoner og ryktespredning, samt svar til alt dette

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie be like "skal slutte å spille på sex, det er teit, vil vise at jeg er smart"

*legger ut bilde av seg selv naken liggende på et bord på instagram, for å feire 300k følgere*

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekk og sunn ungdom...beklager, voksent forbilde - overhodet ikke affisert av at hun fronter objektivisering utseende og kvinnekropp, selv om hun har sagt at hun har "slutta" og kaller seg feminist. Kvinnegruppa Ottar med Kari Jaquesson i spissen er nok stolte av likeverdsarbeidet SE legger for dagen. Støre også.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Cornucopia skrev:

Kjekk og sunn ungdom...beklager, voksent forbilde - overhodet ikke affisert av at hun fronter objektivisering utseende og kvinnekropp, selv om hun har sagt at hun har "slutta" og kaller seg feminist. Kvinnegruppa Ottar med Kari Jaquesson i spissen er nok stolte av likeverdsarbeidet SE legger for dagen. Støre også.

Ja hun er selve reinkarnasjonen på en ekte feminist.  Hun objektifiserer ikke seg selv i det  heeeele tatt.  :fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dukket plutselig opp som forslag på youtube :) Den grå genseren så sykt behagelig ut, noen som vet hvor den er fra? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, stikkontakt skrev:

Denne dukket plutselig opp som forslag på youtube :) Den grå genseren så sykt behagelig ut, noen som vet hvor den er fra? 

Den er fra Lindex (hele det opplegget der er reklame for Lindex)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Missy1 skrev:

Den er fra Lindex (hele det opplegget der er reklame for Lindex)

Aah! Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt noe sansen for designervesker som halve Norge har og spesielt med logoer, men må si den nye LV veska til SE var bare kjempelekker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for latterliggjøring og innlegg som omhandler kropp

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud jeg syntes synd på den lille hunden hennes :-( hunder er jo avhengig av masse menneskelig kontakt, og jeg føler at det eneste hennes hund gjør er å sitte alene hjemme hele dagen.. Hun sitter jo på kontoret hele dagen som hun sier, så er det jo odte rett hjem og ut for litt drinks, som hun sier. Håper hun har gitt hunden til foreldrene sine, for hans skyld. Syntes faktisk man bør tenke på hundens beste og er man en enslig person som er mye borte bruker vel de fleste å komme frem til at hund holder man seg borte fra - rett og slett fordi man tenker på hundens beste.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Martheegne skrev:

Herregud jeg syntes synd på den lille hunden hennes :-( hunder er jo avhengig av masse menneskelig kontakt, og jeg føler at det eneste hennes hund gjør er å sitte alene hjemme hele dagen.. Hun sitter jo på kontoret hele dagen som hun sier, så er det jo odte rett hjem og ut for litt drinks, som hun sier. Håper hun har gitt hunden til foreldrene sine, for hans skyld. Syntes faktisk man bør tenke på hundens beste og er man en enslig person som er mye borte bruker vel de fleste å komme frem til at hund holder man seg borte fra - rett og slett fordi man tenker på hundens beste.

Jeg er faktisk enig. Tenkte akkurat det samme når jeg leste et innlegg om at hun hadde vært på kontoret hele dagen for deretter å dra rett ut(hun skrev hun hadde med skifte- sko og skifte-klær osv) Håper noen kanskje passe den da.. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontor? Kan hun ikke blogge hjemme? Nei, jeg leser ikke bloggen hennes, så aner ikke hva hun driver med men syns det høres merkelig ut at en blogger skal på kontoret. :fnise: Men nå er hun jo rimelig stormannsgal da, så måååå vel ha eget kontor :hoho: 

Uansett, stakkars hund. :( hun skulle heller skaffet seg et par gullfisk. Om hun hadde husket å mate dem da. 

Kjenner jeg får den jenta mer og mer opp i halsen. Kommer jo ikke unna henne heller selv om man ikke leser bloggen hennes eller ser "bloggerne", hun dukker jo opp overalt! Hadde holdt lenge for meg å lese denne tråden (den er min guilty pleasure), hadde ikke trengt og sett trynet hennes overalt. :P 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Den 3/30/2016 at 10.19, Beccy87 skrev:

34 minutter siden, Salka skrev:

Kontor? Kan hun ikke blogge hjemme? Nei, jeg leser ikke bloggen hennes, så aner ikke hva hun driver med men syns det høres merkelig ut at en blogger skal på kontoret. :fnise: Men nå er hun jo rimelig stormannsgal da, så måååå vel ha eget kontor :hoho: 

Uansett, stakkars hund. :( hun skulle heller skaffet seg et par gullfisk. Om hun hadde husket å mate dem da. 

Kjenner jeg får den jenta mer og mer opp i halsen. Kommer jo ikke unna henne heller selv om man ikke leser bloggen hennes eller ser "bloggerne", hun dukker jo opp overalt! Hadde holdt lenge for meg å lese denne tråden (den er min guilty pleasure), hadde ikke trengt og sett trynet hennes overalt. :P 

Hun har fått kontor pga boken hun skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, superdupermeg skrev:

Hunden er jo i hundebarnehage:)

Er den? Så bra da :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Stormborn88 skrev:

En episode to til og med. Synes det var litt underholdene :P

Hva skjer med hennes "vocal fry" når hun er med dette barnet? Hun snakker jo mer normalt, uten den Kardashianske djevelskheten der man kvekker som en frosk siste halvdel av setninger (eller hele).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...