hulillerunde Skrevet 7. april 2018 #8341 Skrevet 7. april 2018 18 minutter siden, lille humla skrev: Hvorfor er det så ille å se middelmådig ut? Hvilket hun er/var. Jeg skjønner det ikke... Jeg er glad for at jeg har andre kvaliteter enn bare mitt utseende jeg bygge på. Det er trist når hele ens person og personlighet er bygget opp rundt utseende. Når hun også forsvarer og forklarer hvordan hun har fått utført alle disse endringene hun har utsatt kropp og psyke for, da kjenner jeg at jeg blir sint, kvalm og oppgitt. Det er småjenter som ser opp til henne! Småjenter hun ødelegger med dette utseendejaget! "Perfekt" ytre, men helt tom på innsiden 12
LeilaS Skrevet 7. april 2018 #8342 Skrevet 7. april 2018 Fett fra magen og inn i leppene? Hva gjør hun den dagen hun ikke vil ha slike lepper?? Fettsuger leppene? 26
Mnjah Skrevet 7. april 2018 #8343 Skrevet 7. april 2018 (endret) Her er et innlegg som viser seg å være av ren løgn, om leppene sine, fra 2017: http://m.sophieelise.blogg.no/1490784473_my_lips.html «Jeg har ikke tatt fillers i leppene siden oktober 2015, fordi jeg for det første ikke er helt manisk opptatt av å ha store lepper lengre, men stoffet har også holdt seg godt i leppene og ikke forsvunnet slik som det "skal" gjøre (etter 6 måneder)» «Jeg har også tatt leppetatovering, det gjør at de ser fyldigere ut.» «Og reguleringen "hjelper" faktisk litt haha, leppene hovner litt opp - så dere som skal få regulering kan i det minste se frem til det! « ...ja, så glemte du å nevne MAGEFETTET da, SE! Endret 7. april 2018 av Mnjah 42
J.. Skrevet 7. april 2018 #8344 Skrevet 7. april 2018 32 minutter siden, Mnjah skrev: Her er et innlegg som viser seg å være av ren løgn, om leppene sine, fra 2017: http://m.sophieelise.blogg.no/1490784473_my_lips.html «Jeg har ikke tatt fillers i leppene siden oktober 2015, fordi jeg for det første ikke er helt manisk opptatt av å ha store lepper lengre, men stoffet har også holdt seg godt i leppene og ikke forsvunnet slik som det "skal" gjøre (etter 6 måneder)» «Jeg har også tatt leppetatovering, det gjør at de ser fyldigere ut.» «Og reguleringen "hjelper" faktisk litt haha, leppene hovner litt opp - så dere som skal få regulering kan i det minste se frem til det! « ...ja, så glemte du å nevne MAGEFETTET da, SE! Nettopp dette innlegget jeg hadde i bakhodet når jeg siterte over her.. "Har ikke gjort noe jeg." 🙄 5
Christy89 Skrevet 7. april 2018 #8345 Skrevet 7. april 2018 Jeg synes det er utrolig trist at en jente som bare er 23 år har operert seg til det ugjenkjennelige. Helt vilt! 😱Skummelt når unge usikre jenter har mye penger 17
Bloggleseren Skrevet 7. april 2018 #8346 Skrevet 7. april 2018 1 hour ago, Mnjah said: Her er et innlegg som viser seg å være av ren løgn, om leppene sine, fra 2017: http://m.sophieelise.blogg.no/1490784473_my_lips.html «Jeg har ikke tatt fillers i leppene siden oktober 2015, fordi jeg for det første ikke er helt manisk opptatt av å ha store lepper lengre, men stoffet har også holdt seg godt i leppene og ikke forsvunnet slik som det "skal" gjøre (etter 6 måneder)» «Jeg har også tatt leppetatovering, det gjør at de ser fyldigere ut.» «Og reguleringen "hjelper" faktisk litt haha, leppene hovner litt opp - så dere som skal få regulering kan i det minste se frem til det! « ...ja, så glemte du å nevne MAGEFETTET da, SE! Herregud, hun må være ekstremt dårlig til å huske hva hun har sagt tidligere. Dette skjer igjen og igjen. 16
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 7. april 2018 #8347 Skrevet 7. april 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
ReinaSiete Skrevet 7. april 2018 #8348 Skrevet 7. april 2018 At dette med fett fra magen til leppene kommer ut nå er jeg ikke sjokkert over da jeg er sikker på hun har hatt flere inngrep hun ikke har fortalt om. En ting jeg har reagert på er hvordan hun ganske åpenbart har prøvd å vise at hun har forstørret puppene enda en gang, uten at noen har plukket det opp. SE ser på hver detalj på et bilde før hun poster det og spesielt på noen av de siste instabildene, noter fra innspillingen der hun kollapset med alle tusjmerkene på kroppen, at hun har ferske, røde arr under brystene. Hun har også hintet på bloggen en stund tilbake ved to anledninger at puppene hadde begynt å henge og at de hadde blitt større siden første brystoperasjon - fordi de sikkert ikke hadde vokst seg ferdig. Det er åpenbart at hun ønsker spekulasjoner rundt det. 10
smalls Skrevet 7. april 2018 #8349 Skrevet 7. april 2018 Jeg har lurt på om hun har fått puppene enda større. De er jo større enn før synes jeg. Store silikonpupper begynner å henge med tiden. Så har hun fått de enda større, så vil nok de og begynne å henge 1
J.. Skrevet 7. april 2018 #8350 Skrevet 7. april 2018 13 minutter siden, smalls skrev: Jeg har lurt på om hun har fått puppene enda større. De er jo større enn før synes jeg. Store silikonpupper begynner å henge med tiden. Så har hun fått de enda større, så vil nok de og begynne å henge De er jo operert 2 ganger før,hun tok større implantat andre gangen.. 3
jentefranorge Skrevet 8. april 2018 #8351 Skrevet 8. april 2018 19 hours ago, J.. said: Lurer på hvor mange ganger hun egentlig har fettsugd magen? Minst 2,ser vi jo nå.. "Jeg lurer på hvor ofte du tar fillers i leppene? Tidligere tok du vel ganske ofte, men nå påstår du at du ikke tar lengre, jeg forstår ikke.Jeg tok fillers relativt ofte da jeg startet, kanskje hver 2-3 måned. Da ble leppene for store og det samlet seg også restylane over leppene, det så ikke bra ut! Etter det ble jeg mer forsiktig og tok en gang i halvåret. Men, da jeg opererte nesa forrige gang tok jeg fett fra magen min inn i leppene, og det er altså det jeg har nå. Dette var i 2015, og jeg har ikke hatt behov for å røre på dem siden da." Hva er det den dama ikke har gjort? Husker hun skrev hun ikke har fylt på leppene på flere år og at de nå er naturlige (ingen trodde på det). Og nå viser det seg hun fylte på med eget fett i 2015 (som er en mer permanent løsning), Hun er den personen som har operert seg mest i hele Norge, uten tvil. Er snakk om to fettsuginger nå. En ved rumpeimplantatet, og en ved nese operasjonen. 7
jentefranorge Skrevet 8. april 2018 #8352 Skrevet 8. april 2018 16 hours ago, Mnjah said: Her er et innlegg som viser seg å være av ren løgn, om leppene sine, fra 2017: http://m.sophieelise.blogg.no/1490784473_my_lips.html «Jeg har ikke tatt fillers i leppene siden oktober 2015, fordi jeg for det første ikke er helt manisk opptatt av å ha store lepper lengre, men stoffet har også holdt seg godt i leppene og ikke forsvunnet slik som det "skal" gjøre (etter 6 måneder)» «Jeg har også tatt leppetatovering, det gjør at de ser fyldigere ut.» «Og reguleringen "hjelper" faktisk litt haha, leppene hovner litt opp - så dere som skal få regulering kan i det minste se frem til det! « ...ja, så glemte du å nevne MAGEFETTET da, SE! Jeg skrev akkurat det samme, så ikke ditt innlegg. Hun lyver om absolutt alt ja, er en mengde operasjoner hun ikke har fortalt om. Hun har flyttet fett til hoftepartiet også (fjernet hip dips)m gjort noe med øyenbryna. Fillers i kinnbein. 3
Aurora** Skrevet 8. april 2018 #8353 Skrevet 8. april 2018 Hun lyver så mye at hun ikke klarer å holde styr på alt hun lyver om 🙈 9
Mnjah Skrevet 8. april 2018 #8354 Skrevet 8. april 2018 17 timer siden, Mnjah skrev: Her er et innlegg som viser seg å være av ren løgn, om leppene sine, fra 2017: http://m.sophieelise.blogg.no/1490784473_my_lips.html «Jeg har ikke tatt fillers i leppene siden oktober 2015, fordi jeg for det første ikke er helt manisk opptatt av å ha store lepper lengre, men stoffet har også holdt seg godt i leppene og ikke forsvunnet slik som det "skal" gjøre (etter 6 måneder)» «Jeg har også tatt leppetatovering, det gjør at de ser fyldigere ut.» «Og reguleringen "hjelper" faktisk litt haha, leppene hovner litt opp - så dere som skal få regulering kan i det minste se frem til det! « ...ja, så glemte du å nevne MAGEFETTET da, SE! Bloggomtoppbloggere: please ta tak i dette! Vurderer snart å lage gjesteinnlegg hos dere for å rive ned alle løgnene hun har kommet med... 12
Populært innlegg BeverTramp Skrevet 8. april 2018 Populært innlegg #8355 Skrevet 8. april 2018 Og likevel er det Isabell Raad som får mest kritikk angående operasjoner... SE er verstingen i bloggnorge. Hun lyver så det koster etter når det kommer til operasjoner og utseende. Samtidig tar hun seg betalt for å omtale produkter som skal gjøre utseendet "bedre" (ansiktsmasker, instaplumper, tabletter for hår og hud, spraytan/betakaroten, tannbleking, kremer, gudene vet hva), når hun egentlig løper til solariumet med parykk etter å ha bleket tenner hos tannlege og fått reseptbelagt medisin hos hudspesialist. Og til slutt vil jeg bare nevne at dronningen av selvmotsigelser selv har innrømmet å bli påvirket av svenske bloggere, tv-serier og andre kjendiser når det kommer til å gjøre endringer på kroppen. Likevel har hun ingen ansvar når det kommer til å påvirke andre. Alle andre må nemlig tenke selv. Den dama er farlig. 50
Hollie Skrevet 8. april 2018 #8356 Skrevet 8. april 2018 1 time siden, Mnjah skrev: Bloggomtoppbloggere: please ta tak i dette! Vurderer snart å lage gjesteinnlegg hos dere for å rive ned alle løgnene hun har kommet med... Vær så snill å gjør det! 12
♥ Lola ♥ Skrevet 8. april 2018 #8357 Skrevet 8. april 2018 WTF.. har lenge hatt sansen for Sophie. Følger ikke så mye med, men kom over hennes serie på Sumo. Skal hun virkelig bli artist? Huff, dama kan jo ikke å synge. Guri meg.. kan hun ikke finne på noe annet? Er så falsk å høre på.. Men liker Sophie som person. 1
Tonio Skrevet 8. april 2018 #8358 Skrevet 8. april 2018 3 timer siden, ♥ Lola ♥ skrev: WTF.. har lenge hatt sansen for Sophie. Følger ikke så mye med, men kom over hennes serie på Sumo. Skal hun virkelig bli artist? Huff, dama kan jo ikke å synge. Guri meg.. kan hun ikke finne på noe annet? Er så falsk å høre på.. Men liker Sophie som person. Hun ga ut første sang i 2014.
hulillerunde Skrevet 9. april 2018 #8359 Skrevet 9. april 2018 12 timer siden, ♥ Lola ♥ skrev: WTF.. har lenge hatt sansen for Sophie. Følger ikke så mye med, men kom over hennes serie på Sumo. Skal hun virkelig bli artist? Huff, dama kan jo ikke å synge. Guri meg.. kan hun ikke finne på noe annet? Er så falsk å høre på.. Men liker Sophie som person. Hva er det med SE som person du liker? 4
KillerKitty Skrevet 9. april 2018 #8360 Skrevet 9. april 2018 (endret) 47 minutter siden, hulillerunde skrev: Hva er det med SE som person du liker? Jeg er ikke den du siterte, men selv om hun er dobbeltmoralsk og til tider gir dårlig innflytelse på de yngre, så har hun jo flere gode sider og, som alle andre. Jeg blir imponert over de menneskene som følger sine drømmer, selv om det strider i mot normen, så lenge det ikke skader noen personlig. Det som før var hennes hobby har nå blitt hennes levebrød - og selvom dere ikke liker det, så må dere vel være enig i at det er imponerende? I dagens samfunn er det vanskelig å få jobb på den normale måten, og hva er da bedre enn at folk lager sin egen, og faktisk lykkes? Endret 9. april 2018 av KillerKitty Skrivefeil 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå