Monky Skrevet 4. april 2016 #801 Del Skrevet 4. april 2016 1 time siden, Llise skrev: Etter at hun la ut bilde av dagens antrekk i dag ble jeg skikkelig usikker på dette med rumpe-operasjon igjen. Den buksa skal jo i tillegg gjøre rumpa større... Sykt strechy de buksene vettu🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 4. april 2016 #802 Del Skrevet 4. april 2016 (endret) Hun har brukt disse buksene en stund. Mulig noen som er mer datakyndig enn meg kan lage en sammenstilling av bilder før og nå. Jeg driter i om hun har operert seg eller ikke, men jeg misliker sterkt at hun ikke er ærlig om det. Og hvis hun skrev innlegg om at det er dumt å operere seg i selvsamme stund som hun får utført operasjon, ja da håper jeg det kommer for den dag. Innlegg redigert for ryddet sitat Nordvesta, mod. Endret 6. april 2016 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klaveret Skrevet 4. april 2016 #803 Del Skrevet 4. april 2016 Så et sted at hun skrev om hvor mye hun kunne vise barna sine om seg selv, fra tv, aviser, annen media osv.. Vell, jeg så henne på bloggerne i dag og hun er iallefall ikke en sympasisk og sjarmerende ung dame. Jeg ble dårlig av hennes nedlatende holdning overfor moren. De satt til og med og snakket om hennes verste tid da hun var 12-16 år .Noe slikt hadde ikke jeg stolt visst mine barn iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremeg89 Skrevet 5. april 2016 #804 Del Skrevet 5. april 2016 (endret) 8 timer siden, Klaveret skrev: Så et sted at hun skrev om hvor mye hun kunne vise barna sine om seg selv, fra tv, aviser, annen media osv.. Vell, jeg så henne på bloggerne i dag og hun er iallefall ikke en sympasisk og sjarmerende ung dame. Jeg ble dårlig av hennes nedlatende holdning overfor moren. De satt til og med og snakket om hennes verste tid da hun var 12-16 år .Noe slikt hadde ikke jeg stolt visst mine barn iallefall.. Morsomt hvor mye hun nevner disse barna hun skal ha.. For å så si at hun ikke vil ha barn i det heletatt (mener det er bra at noen på hennes alder ikke planlegger barn i førte omgang). De eventuelle barna kommer og går (som alt annet) når det passer henne, til arv av vesker osv.. Den dagen jeg har en ungvoksen kommer slik oppførsel til å være uaktuelt! Ja det er en alder der en "finner seg selv" Men det finnest grenser for hvor selvsentrert en kan være. Hun har noen foreldre med toleranse Endret 5. april 2016 av baremeg89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 5. april 2016 #805 Del Skrevet 5. april 2016 26 minutter siden, baremeg89 skrev: Morsomt hvor mye hun nevner disse barna hun skal ha.. For å så si at hun ikke vil ha barn i det heletatt (mener det er bra at noen på hennes alder ikke planlegger barn i førte omgang). De eventuelle barna kommer og går (som alt annet) når det passer henne, til arv av vesker osv.. Den dagen jeg har en ungvoksen kommer slik oppførsel til å være uaktuelt! Ja det er en alder der en "finner seg selv" Men det finnest grenser for hvor selvsentrert en kan være. Hun har noen foreldre med toleranse Uaktuelt? Hva skal du gjøre da, låse 20 åringen i kjelleren? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremeg89 Skrevet 5. april 2016 #806 Del Skrevet 5. april 2016 29 minutter siden, Birdo skrev: Uaktuelt? Hva skal du gjøre da, låse 20 åringen i kjelleren? Hehe, er det et alternativ ? Jeg liker å tro at oppdragelse har en finger med i spillet til mine fantasi barn Det er jo ikke så mye å gjør når de har flyttet hjemme fra, jeg hadde klart sakt i fra min mening, dårlig oppførsel har konsekvenser.. Ingen kjære mor med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 5. april 2016 #807 Del Skrevet 5. april 2016 15 minutter siden, Mippi skrev: Og hun må alltid nevne at hun er så smart. Jeg ser det ikke (leser bloggen og har sett mange av tv-opptredende hennes). Jeg ser en jente som forsvarer seg med frekkheter og ikke gjennomtenkte og faktabaserte argumenter i en diskusjon/debatt. Hele palmeoljedebatten var en spøk. Hun hadde ikke satt seg inn i palmeolje i det hele tatt. Spesielt ikke i motargumentene. Men fordi hun frontet noe som var dagsaktuelt, så slapp hun unna med å argumentere med uopplyst føleri. Må legge til at jeg ikke mener å vite hvordan Sophie er på privaten, men det jeg har sett av henne i det offentlige er ikke bra. Hun gir et veldig dårlig inntrykk av seg selv. Enig. Jeg stusser også over at hun stadig vekk fremhever hvor intelligent hun er. Hun fremstår ikke som særlig intelligent på bloggen. Hun er nok helt på det jevne intelligensmessig, men er temmelig umoden for alderen, og det får henne til å virke dummere enn det hun (kanskje) er. Sammenlign med gamlebloggen til Ida Jackson, for eksempel, eller Linnea Myhre, for mer intelligente bloggere. Da virrvarr.net var Norges mest blogg, var Ida like gammel som SE er nå. Ida er godt over middels, SE er ikke det. At hun stadig skryter hvor intelligent hun er, sammen med en rekke andre gode egenskaper (i det forrige skryteinnlegget tok hun vel også med hvor ydmyk hun er - oh, the irony), får henne bare til å fremstå enda mer usympatisk. Å, jeg er så intelligent, og kul, og ydmyk, og snill, jeg tenker bare på andre hele tiden, jeg er så følsom, jeg er så mye mer reflektert enn andre på min alder, jeg tenker så komplekse tanker osv osv. Gjesp. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 5. april 2016 #808 Del Skrevet 5. april 2016 (endret) Enten det er brazilian butt lift (operasjon) eller push-up truse, så er det like flaut. Er trist at hun trenger bekreftelse fra Norges blogglesere for å akseptere kroppen sin. Det funker jo tydeligvis ikke så bra det heller. edit; Hvis du i tillegg føler du må fortelle andre at du egentlig er smart, da jenta mi, er du ikke veldig smart. Endret 5. april 2016 av Milio 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 5. april 2016 #809 Del Skrevet 5. april 2016 Den 4.4.2016 at 9.04, nelipot skrev: Så det er greit for deg at ungdommer lager kvalme, men ikke at en voksen kvinne gjør det? Selv om SE også oppførte seg dårlig, forandrer ikke det på det faktum at den gutten oppførte seg som en drittunge. En ungdom og en voksen er to forskjellige ting. En voksen kvinne bør vite bedre enn en ungdom. Hva du synes folk oppfører seg om er irrelevant for måten SE oppfører seg på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nelipot Skrevet 5. april 2016 #810 Del Skrevet 5. april 2016 2 minutter siden, jabx skrev: En ungdom og en voksen er to forskjellige ting. En voksen kvinne bør vite bedre enn en ungdom. Hva du synes folk oppfører seg om er irrelevant for måten SE oppfører seg på. Orker ikke å diskutere dette med deg mer. Gutten oppførte seg som en drittunge, og han burde i en alder av 14 ha visst bedre. SE oppførte seg som en drittunge, og burde som en voksen kvinne også ha visst bedre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellapropella Skrevet 5. april 2016 #811 Del Skrevet 5. april 2016 (endret) Leste jeg rett når det står i det nye innlegget at hun klager på hard jobbing når dagen består av nye negler og vin, makroner og venninnebesøk på kontoret? Jeg må ha lest feil.. Og beklager sladdertendensene mine nå, jeg ble bare litt provosert. (Hvis jeg forstod det rett det jeg leste da) Endret 5. april 2016 av Ellapropella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 5. april 2016 #812 Del Skrevet 5. april 2016 49 minutter siden, Ellapropella skrev: Leste jeg rett når det står i det nye innlegget at hun klager på hard jobbing når dagen består av nye negler og vin, makroner og venninnebesøk på kontoret? Jeg må ha lest feil.. Og beklager sladdertendensene mine nå, jeg ble bare litt provosert. (Hvis jeg forstod det rett det jeg leste da) Huff så hard jobbing da. Stakkars jente. Skulle likt henne å sett henne en dag i mine sko. Hektisk hverdag fra morgen til kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 6. april 2016 #813 Del Skrevet 6. april 2016 Ok, hva skjer med det siste innlegget..? Hvem er daron? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 6. april 2016 #814 Del Skrevet 6. april 2016 5 minutter siden, Rosewood skrev: Ok, hva skjer med det siste innlegget..? Hvem er daron? Det er merket med "annonse"..... sikkert noe tull. (Skikkelig merket med ordentlig leselig skrift også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 6. april 2016 #815 Del Skrevet 6. april 2016 Og hvorfor er "kano" skrevet med røde bokstaver? Gidder ikke klikke meg inn på linken kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PatrickBateman_ Skrevet 6. april 2016 #816 Del Skrevet 6. april 2016 Det innlegget ga null mening. Først: Barn får ikke utdanning. Så: Norge gir millioner i bistand, som fører til at mange flere har mulighet til utdannelse. Så: Norge bryr seg ikke om noe annet enn seg selv. For ikke å glemme ironien ved en haug av skrivefeil. Linken går til et eller annet slags spill... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 6. april 2016 #817 Del Skrevet 6. april 2016 Syns det blir for dumt at dere sitter her å klager over det nye innlegget når dere ikke gidder å gå litt dypere for å faktisk få med dere hva det er. Blant annet så er skrivefeilene meningen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 6. april 2016 #818 Del Skrevet 6. april 2016 19 minutter siden, Birdo skrev: Syns det blir for dumt at dere sitter her å klager over det nye innlegget når dere ikke gidder å gå litt dypere for å faktisk få med dere hva det er. Blant annet så er skrivefeilene meningen. Ingen som klager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 6. april 2016 #819 Del Skrevet 6. april 2016 Lurer på hvor mye Norad har gitt henne for å skrive innlegget. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 6. april 2016 #820 Del Skrevet 6. april 2016 Hva slags stunt er det hun driver med nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå