Djungelvrål Skrevet 17. januar 2018 #6661 Skrevet 17. januar 2018 15 timer siden, Nettroll skrev: Jeg får opp reklame for serien hennes på snapchat, der hun sier noe slikt som «nå skal du få se noe du aldri har sett før--sveip opp». Og jeg ble seriøst alvorlig overraska over å se hvor lite mimikk hun har i ansiktet?! Det eneste som bevegde seg var leppene, og det virket nesten som om at det også var anstrengende. Er det mulig at ansiktet har blitt «lammet» pga botox osv i så ung alder? Vil det gå over om hun slutter med botox? (Haha, jeg vet heldigvis ingenting om slike behandlinger). Uansett var det trist å se på. Hun burde høre på kompisen sin, som sier til henne at hun må passe seg, for snart ser hun ut som en katt i motvind. Uff. Settes det for mye botox i panne og øyeområdet vil man miste veldig mye mimikk. Det er jo her de fleste utrykkene våre vises. Hva hun skal med botox i en så ung alder er det aller merkeligste. Jeg begynte ikke å vurdere det før jeg var over 40, er nå 44 og har enda ikke brukt det. 6
Sandin Skrevet 17. januar 2018 #6662 Skrevet 17. januar 2018 En psykologistudent på ferie med sin alvorlig psykisk syke kjæreste, og så betaler de for en all inklusive på drikkevarer? Han burde i sympati med henne og forsøk på å påvirke henne, holdt seg unna all form for alkohol, og rådet henne på det aller sterkeste til å holde seg unna hun også. Sånne ting får meg til å tvile på alvorhetsgraden av depresjonen og noiaen hennes. 30
Solivagant Skrevet 17. januar 2018 #6663 Skrevet 17. januar 2018 Skvatt litt da hun plutselig poppet opp på snapchaten min og ropte til kameraet. Det eneste som beveger seg er jo faktisk leppene, og det ser ut som det også er problematisk. 15
Anonym2467 Skrevet 17. januar 2018 #6664 Skrevet 17. januar 2018 16 minutter siden, Solivagant skrev: Skvatt litt da hun plutselig poppet opp på snapchaten min og ropte til kameraet. Det eneste som beveger seg er jo faktisk leppene, og det ser ut som det også er problematisk. Det ser faktisk sinnsykt ubehagelig ut.. Som at det gjør vondt å snakke. Rart hun ikke ser at "operasjon fillers" har gått aaaalt for langt. På tide å finne seg et annet forbilde enn Erika Jane kanskje? 12
Gjest Lexie Grey Skrevet 17. januar 2018 #6665 Skrevet 17. januar 2018 1 time siden, Sandin skrev: En psykologistudent på ferie med sin alvorlig psykisk syke kjæreste, og så betaler de for en all inklusive på drikkevarer? Han burde i sympati med henne og forsøk på å påvirke henne, holdt seg unna all form for alkohol, og rådet henne på det aller sterkeste til å holde seg unna hun også. Sånne ting får meg til å tvile på alvorhetsgraden av depresjonen og noiaen hennes. Jepp, akkurat det lurer jeg også på! Og det at hun kaller seg deprimert samtidig som hun sminker seg fullt opp, bytter extensions ukentlig, drar på ferie, spiller inn egen sang + TV-serie.. Og hun kaller seg fortsatt alvorlig deprimert. Hva med dem som er sengeliggende gjennom en hel dag, ikke dusjer på flere uker, må ha hjelp til å få i seg mat og bruker opp dagens energi på å gå ut på do og legge seg igjen; hva med dem? Og likevel sier hun så tydelig ifra at man ikke skal slenge rundt seg med diagnoser for at de alvorlig psykisk syke skal bli tatt på alvor. Selvsagt vet jeg at hun er dronningen av dobbeltmoral, men det at hun skal holde på sånn som dette her innenfor dette temaet er bare så ufyselig kvalmt!
hulillerunde Skrevet 17. januar 2018 #6666 Skrevet 17. januar 2018 1 time siden, Sandin skrev: En psykologistudent på ferie med sin alvorlig psykisk syke kjæreste, og så betaler de for en all inklusive på drikkevarer? Han burde i sympati med henne og forsøk på å påvirke henne, holdt seg unna all form for alkohol, og rådet henne på det aller sterkeste til å holde seg unna hun også. Sånne ting får meg til å tvile på alvorhetsgraden av depresjonen og noiaen hennes. Jeg er så enig! Det siste man bør gjøre når man er alvorlig psykisk syk er å drikke alkohol! Jeg stusser også på at hun ikke går til psykolog, og håper bare at psykologistudentkjæresten klarer å BARE være kjæreste og ikke tråkke over en grense hvor han er behandler... 12
Rubella Skrevet 17. januar 2018 #6667 Skrevet 17. januar 2018 Nå så jeg også den snapchatreklamen. Hun har så lite mimikk at det ser ut som uncanny valley-induserende dårlig CGI. 7
lille humla Skrevet 17. januar 2018 #6668 Skrevet 17. januar 2018 Hun er å forblir en kjerring (: Takk Sofie for at du har ødelagt den bra bevegelsen for å for å belyse psykiskhelse. Håper du får like mye oppmerksomhet, som varigheten på de sminkeproduktene du prekker på søsteren min (: 10
Breakeven Skrevet 17. januar 2018 #6669 Skrevet 17. januar 2018 (endret) O Endret 17. januar 2018 av Breakeven
jentefranorge Skrevet 17. januar 2018 #6670 Skrevet 17. januar 2018 On 1/16/2018 at 6:10 PM, Dolly1982 said: Jeg tenkte å gi serien en sjanse. Flere som skal det? Nei, aldri i verden 12
Xstrella Skrevet 17. januar 2018 #6671 Skrevet 17. januar 2018 Nei fri og bevare meg. Gir ikke sånt oppmerksomhet. 14
Gjest orfeus Skrevet 17. januar 2018 #6672 Skrevet 17. januar 2018 (endret) 55 minutter siden, Rubella skrev: Nå så jeg også den snapchatreklamen. Hun har så lite mimikk at det ser ut som uncanny valley-induserende dårlig CGI. Hahaha 😂 Selv mener hun forresten at hun snart har skapt et imperium. Jada. Megalomani ...? Endret 17. januar 2018 av orfeus
Sandin Skrevet 17. januar 2018 #6673 Skrevet 17. januar 2018 12 minutter siden, orfeus skrev: Hahaha 😂 Selv mener hun forresten at hun snart har skapt et imperium. Jada. Megalomani ...? Var vel en som brukte det ordet her inne faktisk. 2
xemiliex Skrevet 17. januar 2018 #6674 Skrevet 17. januar 2018 2 timer siden, Sandin skrev: Sånne ting får meg til å tvile på alvorhetsgraden av depresjonen og noiaen hennes. Det finnes sånn ca et helt hav av grunner til å stille seg tvilende til det aller meste denne Sofie Elise Isaksen måtte hevde og påberope seg. Hun er en figur. For øvrig: Jeg ser det finnes de som kommer henne til unnsetning og opplyser om at depresjon oppleves forskjellig, og det er naturligvis riktig, slik alle sykdommer har individuelle variasjoner, men det som heter alvorlig depresjon må likefullt oppfylle strenge diagnostiske krav. Det er ikke en følelse, det er symptomer som utredes av kvalifisert helsepersonell; det er liksom derfor vi ikke driver med selvdiagnostisering. 20
Alex_rude Skrevet 17. januar 2018 #6676 Skrevet 17. januar 2018 Skal definitivt IKKE se! Og jeg er rett og slett allergisk mot den sytete måten hun snakker på🙈🤪 18
Solivagant Skrevet 18. januar 2018 #6677 Skrevet 18. januar 2018 7 hours ago, Alex_rude said: Hva heter hun på snap ? 🙈 Sophizzleyo.
Solivagant Skrevet 18. januar 2018 #6678 Skrevet 18. januar 2018 http://www.tv2.no/underholdning/9617711/ Hun har latt seg inspirere av The Kardashians... nei, sier du det? 4
Gjest orfeus Skrevet 18. januar 2018 #6679 Skrevet 18. januar 2018 2 timer siden, Solivagant skrev: http://www.tv2.no/underholdning/9617711/ Hun har latt seg inspirere av The Kardashians... nei, sier du det? Hjelpes.
BeverTramp Skrevet 18. januar 2018 #6680 Skrevet 18. januar 2018 http://www.tv2.no/v/1284813/ Viser frem strekkmerkene hun tidligere har redigert bort. I flere runder har hun fått betalt for å skrive reklameinnlegg om bio oil. Er ikke overrasket over at hun har redigert bort strekkmerker, og er heller ikke overrasket over at den største fordelen Sophie har hatt med bio oil, er en litt fetere bankkonto. Så får vi se om denne tv-serien er mer ærlig enn bloggen hennes. Men det skal ikke så mye til. 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå