Salka Skrevet 22. mars 2016 #581 Del Skrevet 22. mars 2016 Lurer på hva hun skal gjøre når den stor-rumpe-"moten" går over igjen jeg og rumpene skal være små. Syns ikke den lille kroppen hennes kler den digre ræva, det ser bare fake og feil ut. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 22. mars 2016 #582 Del Skrevet 22. mars 2016 9 minutter siden, nyher skrev: Hva ER greia med store romper? Gudene vet. Er jo det som er inn i dag. Trent sprett rumpe er visst ikke greit nok. Her er det store falske rumper som er tingen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 22. mars 2016 #583 Del Skrevet 22. mars 2016 11 timer siden, Mamama skrev: Det er ikke tilfelle. Avhengig av årsak til bipolar lidelse kan dette faktisk gå over. Foreslår at du gjør litt research før du uttaler deg. Bipolaritet er en kronisk lidelse, men med medisiner kan holde symptomene i sjakk i mer eller mindre grad!.Hvis du trenger dokumentasjon som understøtter dette så har du det her! https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=bipolar%20chronic%20illness 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 22. mars 2016 #584 Del Skrevet 22. mars 2016 Forstår virkelig ikke hva som er så fint med svære rumper. Lave folk ser bare tykke ut(Kim Kardashian, Blac Chyna osvosv). En trent kropp med en trent rumpe er fint, men ikke når rumpa blir så stor at det ser ut som en svær bleie.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 22. mars 2016 #585 Del Skrevet 22. mars 2016 11 timer siden, Mamama skrev: Det er ikke tilfelle. Avhengig av årsak til bipolar lidelse kan dette faktisk gå over. Bipolar lidelse kan ikke gå over det kan bare holdes i sjakk med medisiner. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 22. mars 2016 #586 Del Skrevet 22. mars 2016 36 minutter siden, frk91 skrev: Forstår virkelig ikke hva som er så fint med svære rumper. Lave folk ser bare tykke ut(Kim Kardashian, Blac Chyna osvosv). En trent kropp med en trent rumpe er fint, men ikke når rumpa blir så stor at det ser ut som en svær bleie.. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mamama Skrevet 22. mars 2016 #587 Del Skrevet 22. mars 2016 (endret) 9 timer siden, Miranda16 skrev: Foreslår at du gjør litt research før du uttaler deg. Bipolaritet er en kronisk lidelse, men med medisiner kan holde symptomene i sjakk i mer eller mindre grad!.Hvis du trenger dokumentasjon som understøtter dette så har du det her! https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=bipolar%20chronic%20illness Da foreslår jeg at du får bipolar lidelse før du uttaler deg. Jeg har hatt det. Er nå erklært frisk 😊 Innlegg ryddet for spekulasjon Nordvesta, mod. Endret 23. mars 2016 av Nordvesta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zyria Skrevet 22. mars 2016 #588 Del Skrevet 22. mars 2016 41 minutter siden, frk91 skrev: Forstår virkelig ikke hva som er så fint med svære rumper. Lave folk ser bare tykke ut(Kim Kardashian, Blac Chyna osvosv). En trent kropp med en trent rumpe er fint, men ikke når rumpa blir så stor at det ser ut som en svær bleie.. Gleder meg til det blir en trend med liten rumpe. Da er jeg klar! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 22. mars 2016 #589 Del Skrevet 22. mars 2016 4 minutter siden, Mamama skrev: Da foreslår jeg at du får bipolar lidelse før du uttaler deg. Jeg har hatt det. Er nå erklært frisk 😊 Jeg har bipolar lidelse og kan ha fine perioder ,men jeg blir aldri frisk .Jeg tror du lyver. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 22. mars 2016 #590 Del Skrevet 22. mars 2016 44 minutter siden, frk91 skrev: Forstår virkelig ikke hva som er så fint med svære rumper. Lave folk ser bare tykke ut(Kim Kardashian, Blac Chyna osvosv). En trent kropp med en trent rumpe er fint, men ikke når rumpa blir så stor at det ser ut som en svær bleie.. LOL!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 22. mars 2016 #591 Del Skrevet 22. mars 2016 6 minutter siden, lovedrug skrev: Jeg har bipolar lidelse og kan ha fine perioder ,men jeg blir aldri frisk .Jeg tror du lyver. Da er du kanskje enig med meg at folk sjekker fakta før de uttalelser seg? Hvis noen påstår at de har blitt friske, så tror jeg de i utgangspunktet har blitt feildiagnostisert. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roseh Skrevet 22. mars 2016 #592 Del Skrevet 22. mars 2016 Jeg synes ikke det er så usannsynelig at hun kan være bipolar. Hun har jo vært så deprimert at hun ble hentet på skolen av helsepersonell eller noe, om jeg ikke husker feil. Vært av og på med depresjon. Er vimsete med meningene sine. En dag er det og det feil, en annen dag er hun for det. Det kan også kalles dobbeltmoral, men det kan være hun ofte endrer store meninger og synspunkt. Hun er veldig impulsiv og spontan. Tror hun har gjort en del ting veldig impulsivt som piercing, tatovering, operasjon. Plutselig bestille ferier rett før man drar. Selvfølgelig kan det forklares med at hun rett og slett har mye penger og lever av bloggen, og dermed må finne på nye ting for å ha noe å blogge om. Adopterte hun ikke en katt i utlandet en gang og så ble det bare mye styr? Hun har store humørsvingninger. En dag smiler livet og det er ikke måte på hvor lykkelig hun er. Neste dag er livet grusomt og hun gråter hele dagen. Hun gråter veldig ofte. Det er normalt å ha humørsvingninger men ikke så store at man går fra et perfekt liv, til et grusomt miserabelt liv av og på - hele tiden. Kanskje hun bare overtenker, noe hun også sier hun gjør. Hun føler seg både stygg og pen. Ikke bare slik normalt, men kan si hun er fornøyd med rumpen, og at den er stor. Senere sier hun at den er liten. Så har hun kanskje nå operert den. Hun var fornøyd med puppene av og på. Sa at det var store. Så sa hun plutselig at de var små og endte med å ta silikon. Hun vil ha store lepper, tar restylan, føler hun har for store lepper - tar ut restylanen. Så tar hun inn mer. Forandrer hårfrisyrer hele tiden. Kanskje litt ustabil der. Hun er veldig av og på med å føle seg stygg og pen, mer enn det jeg anser som normalt. Alt kan bortforklares med andre ting enn bipolar. Jeg sier bare at sammenlagt alt hun gjør, så synes jeg ikke det er umulig at hun muligens er bipolar.. Kanskje litt mye bipolarsnakk men har bare merket at hun virker veeldig ustabil og usikker på mange måter. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klaveret Skrevet 22. mars 2016 #593 Del Skrevet 22. mars 2016 45 minutter siden, Roseh skrev: Jeg synes ikke det er så usannsynelig at hun kan være bipolar. Hun har jo vært så deprimert at hun ble hentet på skolen av helsepersonell eller noe, om jeg ikke husker feil. Vært av og på med depresjon. Er vimsete med meningene sine. En dag er det og det feil, en annen dag er hun for det. Det kan også kalles dobbeltmoral, men det kan være hun ofte endrer store meninger og synspunkt. Hun er veldig impulsiv og spontan. Tror hun har gjort en del ting veldig impulsivt som piercing, tatovering, operasjon. Plutselig bestille ferier rett før man drar. Selvfølgelig kan det forklares med at hun rett og slett har mye penger og lever av bloggen, og dermed må finne på nye ting for å ha noe å blogge om. Adopterte hun ikke en katt i utlandet en gang og så ble det bare mye styr? Hun har store humørsvingninger. En dag smiler livet og det er ikke måte på hvor lykkelig hun er. Neste dag er livet grusomt og hun gråter hele dagen. Hun gråter veldig ofte. Det er normalt å ha humørsvingninger men ikke så store at man går fra et perfekt liv, til et grusomt miserabelt liv av og på - hele tiden. Kanskje hun bare overtenker, noe hun også sier hun gjør. Hun føler seg både stygg og pen. Ikke bare slik normalt, men kan si hun er fornøyd med rumpen, og at den er stor. Senere sier hun at den er liten. Så har hun kanskje nå operert den. Hun var fornøyd med puppene av og på. Sa at det var store. Så sa hun plutselig at de var små og endte med å ta silikon. Hun vil ha store lepper, tar restylan, føler hun har for store lepper - tar ut restylanen. Så tar hun inn mer. Forandrer hårfrisyrer hele tiden. Kanskje litt ustabil der. Hun er veldig av og på med å føle seg stygg og pen, mer enn det jeg anser som normalt. Alt kan bortforklares med andre ting enn bipolar. Jeg sier bare at sammenlagt alt hun gjør, så synes jeg ikke det er umulig at hun muligens er bipolar.. Kanskje litt mye bipolarsnakk men har bare merket at hun virker veeldig ustabil og usikker på mange måter. Ved bipolar lidelse svinger det ikke flere ganger om dagen eller annen hver dag. Et kriterium er at en enkelt episode varer over en viss tid. Emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse har et hurtig svingende mønster med særdeles mye opp og ned og svart/hvitt tenkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 22. mars 2016 #594 Del Skrevet 22. mars 2016 Presentasjon av personlighet og diagnoser i en blogg er uansett lite troverdig i forhold til grad av sannhet. SE (og andre) kan hevde å lide av hva som helst, uten at det har noen relevans med annet enn salgstall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roseh Skrevet 22. mars 2016 #595 Del Skrevet 22. mars 2016 3 minutter siden, Klaveret skrev: Ved bipolar lidelse svinger det ikke flere ganger om dagen eller annen hver dag. Et kriterium er at en enkelt episode varer over en viss tid. Emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse har et hurtig svingende mønster med særdeles mye opp og ned og svart/hvitt tenkning. Det går litt tid mellom hver gang etter hva jeg leser på bloggen. Noen uker er livet perfekt og så er det grusomt. Jeg overdrev når jeg skrev at det er hver dag, for det føles nesten sånn når man så ofte leser om det. Vet ikke om humøret hennes skifes så mye i løpet av en dag. Så egentlig er det mer periodevis, enn bokstavligtalt annen hver dag etter hva jeg har fått med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 22. mars 2016 #596 Del Skrevet 22. mars 2016 2 timer siden, Salka skrev: Lurer på hva hun skal gjøre når den stor-rumpe-"moten" går over igjen jeg og rumpene skal være små. Syns ikke den lille kroppen hennes kler den digre ræva, det ser bare fake og feil ut. Det ER jo fake iallefall! Ikke i tvil lenger!🙊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 22. mars 2016 #597 Del Skrevet 22. mars 2016 1 minutt siden, Monky skrev: Det ER jo fake iallefall! Ikke i tvil lenger!🙊 Jeg har aldri lest bloggen hennes, kun sett på bildene/linkene som er lagt ut her, men det er neppe tvil om at hun har operert ræva, nei. Hele jenta er bare fake. Har sikkert snart tatt like mange operasjoner som hun derre Heidi Montag eller hva hun heter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 22. mars 2016 #598 Del Skrevet 22. mars 2016 Et øyeblikk siden, Salka skrev: Jeg har aldri lest bloggen hennes, kun sett på bildene/linkene som er lagt ut her, men det er neppe tvil om at hun har operert ræva, nei. Hele jenta er bare fake. Har sikkert snart tatt like mange operasjoner som hun derre Heidi Montag eller hva hun heter. Uff ja...😳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roseh Skrevet 22. mars 2016 #599 Del Skrevet 22. mars 2016 Da hun tok silikon på 18årsdagen sin så sa hun heller ingenting. Bare la ut masse bilder. Skrev ikke noe om det før noen måneder (?) etter. Den rumpen er jo på alle bildene. Gikk inn på instagramen hennes og der var det bilde av den. Men hvorfor er nesten alle bildene hennes svart/hvit? Det var skikkelig kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 23. mars 2016 #600 Del Skrevet 23. mars 2016 6 timer siden, Klaveret skrev: Ved bipolar lidelse svinger det ikke flere ganger om dagen eller annen hver dag. Et kriterium er at en enkelt episode varer over en viss tid. Emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse har et hurtig svingende mønster med særdeles mye opp og ned og svart/hvitt tenkning. Jeg kan i perioder svinge mange ganger om dagen jeg.Ikke unormalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå