lovedrug Skrevet 20. mars 2016 #561 Del Skrevet 20. mars 2016 Jeg lurer på hva som blir neste prosjekt jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HeartSoul Skrevet 20. mars 2016 #562 Del Skrevet 20. mars 2016 2 minutter siden, lovedrug skrev: Jeg lurer på hva som blir neste prosjekt jeg. Vi får håpe at hun er ferdig med å ødelegge seg selv nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 20. mars 2016 #563 Del Skrevet 20. mars 2016 Det som irriterer meg mest, er at hu slipper unna med det etter å ha skrevet det innlegget som angrep andre bloggere. Sraad var den som fikk alt peset og så viser det seg at SE er værst! Aargh, irriterer meg over at hu er så dobbeltmoralsk og usympatisk! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 20. mars 2016 #564 Del Skrevet 20. mars 2016 Jeg liker ikke Isabel Sraad i det hele tatt, MEN synes det er utrolig feil at Isabel skal få så mye pes for å fikse på utseendet mens ingen bryr seg om at SE er minst like ille. Den dobbelmoralen hennes er til å gråte av. Hun kritisere Isabel og dra til utlandet for å operere ræva like etter? Ja, begynner å tro hun faktisk har operert rumpa nå. Det at hun blir hyllet i media hele tiden irriterer meg å. Hun er virkelig ingen dyrevenn når hun bruker sminke som er testet på dyr og går rundt med ekte skinnvesker. Jeesz! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 21. mars 2016 #565 Del Skrevet 21. mars 2016 (endret) Hun har skrevet at hun er tidligere bipolar. At hun fikk diagnosen, men nå er frisk. (Hennes ord. Ikke mine) Link til blogginnlegget Endret 21. mars 2016 av BeverTramp La ved link 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 21. mars 2016 #566 Del Skrevet 21. mars 2016 18 minutter siden, BeverTramp skrev: Hun har skrevet at hun er tidligere bipolar. At hun fikk diagnosen, men nå er frisk. (Hennes ord. Ikke mine) Link til blogginnlegget Der var det ja... Nå er dette en kronisk lidelse da, men man kan være symptomfri i perioder... Tror nok det der er selvdisgnostisering ja... *rister på hodet*💩 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 21. mars 2016 #567 Del Skrevet 21. mars 2016 Sånn rent rompemessig er jeg spent på om SE legger ut bikinibilder fra LA. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 21. mars 2016 #568 Del Skrevet 21. mars 2016 I september skrev SE på bloggen at hun skulle være med på fire stjerners middag. På hjemmesidene til tvnorge så står det at hun og Stian Blipp (bla.) er med i samme sesong Link tvnorge Nå gikk sesongens siste episode på tv i forrige uke og hun har fortsatt ikke vært med.. Noen som vet hvorfor? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 22. mars 2016 #569 Del Skrevet 22. mars 2016 (endret) Isabell får ikke pes fordi hun opererte seg. Hun får pes fordi resultatet ble helt horribelt... Endret 22. mars 2016 av Alja 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 22. mars 2016 #570 Del Skrevet 22. mars 2016 Tråden ryddet for spekulasjoner, debatt om kropp og latterliggjøring, samt svar til alt dette Nordvesta, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 22. mars 2016 #571 Del Skrevet 22. mars 2016 Når SE var i Istanbul så skrev hun et innlegg om at hun var såå stolt av å ha slutta med røyk/snus. Nå er hun i LA og røyker på veldig mange av bildene hun legger ut. Litt tilfeldig at hun var røyk/snus-fri i den perioden hun var på klinikk for plastikkirurgi? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 22. mars 2016 #572 Del Skrevet 22. mars 2016 12 timer siden, Beccy87 skrev: I september skrev SE på bloggen at hun skulle være med på fire stjerners middag. På hjemmesidene til tvnorge så står det at hun og Stian Blipp (bla.) er med i samme sesong Link tvnorge Nå gikk sesongens siste episode på tv i forrige uke og hun har fortsatt ikke vært med.. Noen som vet hvorfor? Er du sikker på at de er ferdige med sesongen? Vet de kjører endel episoder i reprise (som gikk mens ikke alle hadde TVNorge pga konflikten m Canal Digital). Det pleier alltid være full uke med episoder rett før finalen. Når er finalen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mamama Skrevet 22. mars 2016 #573 Del Skrevet 22. mars 2016 Den 21. mars 2016 at 7.34, Monky skrev: Der var det ja... Nå er dette en kronisk lidelse da, men man kan være symptomfri i perioder... Tror nok det der er selvdisgnostisering ja... *rister på hodet*💩 Det er ikke tilfelle. Avhengig av årsak til bipolar lidelse kan dette faktisk gå over. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 22. mars 2016 #574 Del Skrevet 22. mars 2016 (endret) Jeg må le litt for meg selv over den barnlige og naive gleden hun gir uttrykk for over å være i LA. Og så skjønner jeg bedre henne og hennes stil: litt cowboy med cash, men mer serieTV-verden enn Nashville. Endret 22. mars 2016 av medeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 22. mars 2016 #575 Del Skrevet 22. mars 2016 11 timer siden, *Emma* skrev: Er du sikker på at de er ferdige med sesongen? Vet de kjører endel episoder i reprise (som gikk mens ikke alle hadde TVNorge pga konflikten m Canal Digital). Det pleier alltid være full uke med episoder rett før finalen. Når er finalen? Finale?? Det står i alle fall på hjemmesiden til tvnorge at det er 40 nye kjendiser og de har nå sendt i 10 uker. Altså 10 uker x 4 deltakere = 40 stk Her er oversikt over de som har vært med i denne sesongen og der står det også at forrige uke var sesongens siste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 22. mars 2016 #576 Del Skrevet 22. mars 2016 Den 3/20/2016 at 13.18, Lollipops skrev: Man blir litt forvirra av henne noen ganger. Da hun var i Istanbul hadde hun det veldig kjipt og var nedfor. Hun kom hjem, og hadde det plutselig helt fantastisk igjen og livet smilte. Nå er hun i LA og skriver om at hun endelig føler seg lykkelig og som seg selv, for de siste ukene har vært veldig kjipe. Altså, hæ? Henger ikke helt med i svingene, jeg. Hun skriver jo på denne måten hele tiden, jeg har kommentert det før men tror det var i en annen tråd.. Litt irriterende. Usikker på om hun lyver eller om hun bare har så ustabilt humør/dårlig hukommelse/lite innsikt i hvordan hun egentlig føler..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 22. mars 2016 #577 Del Skrevet 22. mars 2016 26 minutter siden, Beccy87 skrev: Finale?? Det står i alle fall på hjemmesiden til tvnorge at det er 40 nye kjendiser og de har nå sendt i 10 uker. Altså 10 uker x 4 deltakere = 40 stk Her er oversikt over de som har vært med i denne sesongen og der står det også at forrige uke var sesongens siste... Det er alltid en livesendt finale med en haug av de som vant sine respektive uker tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 22. mars 2016 #578 Del Skrevet 22. mars 2016 Nesten Kardashian-rumpe dette? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 22. mars 2016 #579 Del Skrevet 22. mars 2016 Hva ER greia med store romper? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 22. mars 2016 #580 Del Skrevet 22. mars 2016 Den 21.3.2016 at 7.13, BeverTramp skrev: Hun har skrevet at hun er tidligere bipolar. At hun fikk diagnosen, men nå er frisk. (Hennes ord. Ikke mine) Link til blogginnlegget Bipolaritet er en kronisk sykdom som varer livet ut, medisiner kan bedre livskvaliteten i mer eller mindre grad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå