Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest justcurious
På 3.11.2017 den 21.37, Solstråletårer skrev:

Så på mandag klubben nå. Skjønner ikke meg på de leppene. Er det virkelig pent. Så liten hu er og alt du legger merke til er lepper.  Men hun så ikke ut som hun trivdes der hun satt.  Resten av folka de har mere talent og dyktighet en hun har i nesa si.

Skjønner meg hverken på de eller på nesa. Hun  bli blind på sitt eget utseende når hun tydeligvis ikke ser selv at det ikke ser bra ut. Hun var jo så fin før. Naturlig pen jente. Det gjør meg trist at hun ikke ser det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er målløs etter å ha sett et klipp av denne kvinnen fra 4 stjerners middag. Er dette et menneske unge jenter ser opp til?

Tenk at media fronter henne. Gud hjelpe for en verden vi lever i.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nyttig skrev:

Jeg er målløs etter å ha sett et klipp av denne kvinnen fra 4 stjerners middag. Er dette et menneske unge jenter ser opp til?

Tenk at media fronter henne. Gud hjelpe for en verden vi lever i.

Ja det er fanstastisk at det finnes voksne mennesker som aldri i sitt liv har skjært en grønnsak i biter. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å trykket rundt på youtube kom jeg over dette avocadoklippet. For meg ser det mer ut som et barn på 12år med oppblåste lepper...skal ikke utbrodere mer. Synd media lager plass til slike.

Sikker på de fleste jenter på 12år gjør en bedre jobb på kjøkkenet enn henne :)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Mystix skrev:

Ja det er fanstastisk at det finnes voksne mennesker som aldri i sitt liv har skjært en grønnsak i biter. 

Huff ja, til og med nevøen min på 7 (,snart 8) vet hvordan han kutter det meste av grønnsaker. Så bestilte hun forrett og serverte posemuffins :daane: Tror hun bestilte en kake og.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, smalls skrev:

Huff ja, til og med nevøen min på 7 (,snart 8) vet hvordan han kutter det meste av grønnsaker. Så bestilte hun forrett og serverte posemuffins :daane: Tror hun bestilte en kake og.

Hva er egentlig da poenget med å være med i et kokkeprogram?  

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Mystix skrev:

Hva er egentlig da poenget med å være med i et kokkeprogram?  

Jeg trodde poenget var å faktisk lage maten helt selv, men er vel for å få oppmerksomhet og PR sikkert 🙄

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, smalls skrev:

Jeg trodde poenget var å faktisk lage maten helt selv, men er vel for å få oppmerksomhet og PR sikkert 🙄

Jeg vet ikke om jeg hadde klart å spise noe som helst laget av en med de kjempelange neglene ... Hadde vært interessant å legge en liten avskrapning i en petriskål over natten 🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.nettavisen.no/nyheter/kritiserer-gunnar-tjomlid-for-sophie-elise-angrep/3423388246.html

Jeg synes det er helt legitimt å kritisere henne for å være dobbeltmoralsk, men kunne nok vært formulert bedre. Jeg liker ikke Tjomlid i det hele tatt, men er irritert over hvordan SE skal fremstille seg som et så jævla godt menneske hver gang en slik sak rulles opp.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

Hun tar kun opp ting andre har belyst. Sist hun ble konfrontert med et produkt hun reklamerte for, så var forklaringen at hun ikke var underrettet. En levende reklameplakat, som fremmer usunne holdninger.

Hun må bare kle av seg og holde seg inne. Snakker om miljø, for deretter å berette hvor mye hun reiser med fly.

Tror hun virkelig klærne hun går i, er produsert under skikkelige forhold? Hva vet hun om det? 

Hva med fattige i u- land som klipper sitt hår og selger det,for at folk i vesten skal få sitt løshår? Tror hun de har sitt valg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Tjomlid mener medias interesse for Sophie Elise fører til en fordumming av målgruppen «unge kvinner».»

Tjomlid setter ting på spissen, men Gud så enig jeg er med ham. SE sitt engasjement henger bare sammen med det som allerede er hypet i tabloidene, hun er en etterdilter som flyter på bølgen. At noen kan kalle henne samfunnsdebattant er et mysterium! Har hun noensinne kommet opp med noe eget?

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, pelikanen skrev:

Hun tar kun opp ting andre har belyst. Sist hun ble konfrontert med et produkt hun reklamerte for, så var forklaringen at hun ikke var underrettet. En levende reklameplakat, som fremmer usunne holdninger.

Hun må bare kle av seg og holde seg inne. Snakker om miljø, for deretter å berette hvor mye hun reiser med fly.

Tror hun virkelig klærne hun går i, er produsert under skikkelige forhold? Hva vet hun om det? 

Hva med fattige i u- land som klipper sitt hår og selger det,for at folk i vesten skal få sitt løshår? Tror hun de har sitt valg?

Hun er konsekvent dobbeltmoralsk, ingen tvil om det. Skulle ønske det fantes en avis eller TV-kanal som kunne sette henne på plass, stille henne de riktige spørsmålene, ikke bare klistre et foto av henne på førstesiden fordi det gir klikk. 

Verden er gal ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, gobbledigook skrev:

https://www.nettavisen.no/nyheter/kritiserer-gunnar-tjomlid-for-sophie-elise-angrep/3423388246.html

Jeg synes det er helt legitimt å kritisere henne for å være dobbeltmoralsk, men kunne nok vært formulert bedre. Jeg liker ikke Tjomlid i det hele tatt, men er irritert over hvordan SE skal fremstille seg som et så jævla godt menneske hver gang en slik sak rulles opp.

Jeg vil tro at de fleste av oss til tider opptrer en smule dobbeltmoralsk.... 

Det blir jo påstått at SE (og andre bloggere) har stor påvirkningskraft, så da må det vel være bedre at denne påvirkningskraften brukes til noe fornuftig innimellom, enn aldri?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Jenki skrev:

Det blir jo påstått at SE (og andre bloggere) har stor påvirkningskraft, så da må det vel være bedre at denne påvirkningskraften brukes til noe fornuftig innimellom, enn aldri?

Selvsagt er det fint at hun repeterer det som allerede har stått i avisene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Jenki skrev:

Ikke nødvendigvis. Engasjementet til SE er ekstremt hult og det er tydelig at hun ikke aner hva hun snakker om når hun skal leke "samfunnsengasjert". Det er ikke lenge siden hun fortalte tusenvis av lesere at salami er like farlig som røyk. For dere som husker det var dette en misforståelse som oppstod for noen år siden, som raskt ble oppklart. Hun plukket opp denne misforståelsen fra en dokumentar, men gadd åpenbart ikke å gjøre et enkelt google-søk for å se om det faktisk stemte før hun fyrte løs. 

Nå er ikke salami spesielt sunt (selv om røyk er mye verre) og denne saken er ikke noen krise, men hva med den dagen hun får høre en påstand som er direkte skadelig og velger å dele den uten å faktasjekke først? Det er spesielt skummelt med tanke på at alt hun sier blir fremstilt som ekspertuttalelser i media og at enhver som tar til motmæle blir stemplet som en mobber.

Endret av sukkerspinnn
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen

FRØKNA vriker lite belest og opplyst. Hun er trygg bak en pc skjerm, hvor hun pjatt om hår og hud. Så får hun disse fikse ideene...om det bærekraftige...miljø...palmeolje... .

Når hun er direktesendt tv så får hun ikke et kritisk spørsmål, som krever noen tankevirksomhet. Du hører det er innøvde svar. Tipper hun får spørsmålene på forhånd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat SE i artikkelen om Tjomlid

»- Om jeg bare var interessert i klikk og PR finnes det langt enklere måte å gjøre det på. I bloggverdenen er det ikke engasjement i miljøvern som fungerer best for å få klikk, det fungerer bedre å kle av seg, henge ut noen eller skrive noe provoserende. Om det var klikk jeg ville ha, ville jeg gått den veien, sier Sophie Elise til Nettavisen.»

Hun har jo gått «den veien» Hun er jo avkledd hele tiden og særdeles på Instagram. Hun la jo ut en video av seg selv hvor hun kysset/sleika sitt eget speilbilde i lite klæ. Ingen tvil at hun spiller på kropp og driver massiv kroppspress. 

SE er dobbeltmoralsk og som en annen sa en etterdilter som kun repeterer det media skriver. Ikke er hun genuint interessert i miljø heller, det er bare tomme meninger

Endret av gjestgitt
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...