Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

På 15.1.2017 den 11.24, Joia skrev:

hun burde fått munnkurv for å skrive noe offentlig annet enn det hun vet best, nemlig plastikkirurgi, sminke, mote, bilde og overfladiske ting. På privaten kan hun diskutere så mye hun vil.

fordi hun har en såpass stor flokk som følger henne og lytter til det hun klarer å lire av seg uten noen som helst politisk eller samfunns yrkesmessig bakgrunn.

Da hun måtte på "rehab", ble det bare nok for min del. Som et hån mot de som virkelig har avhengighetsproblemer. Oppsøkte jeg denne "nyheten?" Nei, det stod klistret på forsiden på vg nett.

Enig. Her er et utsagn fra henne selv:

-Æ veit æ ser ut som ei and, sånn blir det når man tar for mye restylan. (Sophie Elise)

Leste akkurat noen linjer på bloggen om at hun var livredd for å klippe tånegler. Hadde ikke gjort det på 8 år.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Milio skrev:

Jeg ser både du og flere andre her nevner dialekten. Jeg syns det er rimelig smålig å kritisere andre på bakgrunn av dialekt. Det er noe vi vokser opp med og det viser hvor vi kommer fra. At SE har lagt seg til et nasalt og monotont tonefall har ingenting med dialekt å gjøre.

Hun snakker på en sytete måte og det har egentlig ikke så mye med dialekten for meg å gjøre, hun hadde hørtes like sytete og sur ut om hun hadde vært fra Bergen eller Sandefjord.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie Elise har innrømmet andre nese operasjon nå, på bloggen :) opererte den i Tyrkia for to år siden 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious

Så rumpe, pupper, nese og kjeve er operert og hun bruker extensions, falske vipper, negler, botox og restylane? Hvor skal dette ende? :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue
På 15.1.2017 den 19.43, JessicaL skrev:

Nå påstår hun nok en gang at skin repair ga henne perfekt hud. Hun har tydeligvis glemt at hun gikk på roaccutan... :kjefte:

Blir så irritert! Dette er ren og skjær løgn og falsk markedsføring. Hun burde vært meldt for brudd på markedsføringsloven og til forbrukerombudet. 

Hun har poengtert at isotretinoin ga henne kvisefri hud, men at det var skinrepair som ga henne gløden tilbake igjen. Jeg har selv gått på iso, og selv om kvisene var borte hadde huden min fortsatt en lang vei å gå og trengte masse ekstra pleie både på innsiden og utsiden. 

Om hun derimot skrev at skinrepair var det som fjernet urenhetene i senere innlegg så er jeg enig med deg i at det er umoralskt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, jentefranorge said:

Sophie Elise har innrømmet andre nese operasjon nå, på bloggen :) opererte den i Tyrkia for to år siden 

Jeg skrev om dette tidligere idag, men innlegget mitt ble slettet. Jeg lurte paa om hun hadde gaatt ut med sin 2. operasjon tidligere, eller om innlegget idag var förste gang? Vet jo at det har vaert masse spekulasjoner rundt dette tidliger, men naa er det altsaa bekreftet. 

Jeg har følgt Sophie Elise lenge, og selv om det er mye jeg er uenig i, saa føler jeg med henne. Jeg kan kjenne meg igjen i den usikkerheten hun ustraaler, og har egentlig bare lyst aa gi henne en god klem og si at hun er vakker slik som hun er. Haaper hun faar det bedre med seg selv snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Metzili skrev:

Jeg skrev om dette tidligere idag, men innlegget mitt ble slettet. Jeg lurte paa om hun hadde gaatt ut med sin 2. operasjon tidligere, eller om innlegget idag var förste gang? Vet jo at det har vaert masse spekulasjoner rundt dette tidliger, men naa er det altsaa bekreftet. 

Jeg har følgt Sophie Elise lenge, og selv om det er mye jeg er uenig i, saa føler jeg med henne. Jeg kan kjenne meg igjen i den usikkerheten hun ustraaler, og har egentlig bare lyst aa gi henne en god klem og si at hun er vakker slik som hun er. Haaper hun faar det bedre med seg selv snart. 

Første gang hun skriver det. Tidligere benektet det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråletårer

Så på mandag klubben nå. Skjønner ikke meg på de leppene. Er det virkelig pent. Så liten hu er og alt du legger merke til er lepper.  Men hun så ikke ut som hun trivdes der hun satt.  Resten av folka de har mere talent og dyktighet en hun har i nesa si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, justcurious said:

Så rumpe, pupper, nese og kjeve er operert og hun bruker extensions, falske vipper, negler, botox og restylane? Hvor skal dette ende? :riste:

Du glemte fillers i kinnbein og lepper, samt botox :) og det har hun selv bekreftet på bloggen 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Metzili said:

Rart innlegget ditt ble slettet! Er første gang hun bekrefter det på bloggen ja, men har vært ingen tvil. Synes det er så rart at hun på samme tid som hun opererte seg andre gang, gikk ut i media og sa at hun fikk tilbud om operasjonen annen gang, men takket nei. Nå sier hun at de ikke ville operere henne andre gang, selv om hun hadde bildebevis nesen var lik.... mye løgner fra hun. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mnjah skrev:

Første gang hun skriver det. Tidligere benektet det.

Ikke bare har hun benektet det. Hun har også fortalt at hun fikk tilbud om neseoperasjon nummer 2, men at hun takket nei, fordi at hun hadde det fint slik hun hadde det.

http://m.sophieelise.blogg.no/1439402139_12082015.html

Må være slitsomt å holde styr på alle løgnene sine.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var i Tyrkia og det ligger masse dokumentasjon i bloggen. Skjønner ikke hvorfor hun ikke kan innrømme hva hun egentlig gjorde der. Det må være en fiks ide hun ikke vil fravike, sannheten er i alle fall ikke viktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, BeverTramp skrev:

Må være slitsomt å holde styr på alle løgnene sine.

Ja, hadde gått helt i surr hvis jeg løy så mye som det hun gjør.

Men ingen bombe at hun bekrefter (endelig) neseoperasjonen. Jeg var ganske sikker på at hun hadde operert den på nytt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, jentefranorge skrev:

Du glemte fillers i kinnbein og lepper, samt botox :) og det har hun selv bekreftet på bloggen 

Samt at hun har tatovert leppene sine. Tipper lista fortsatt ikke er utfylt :rolleyes:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- 2-3(?) neseoperasjoner

- rumpeforstørring

- fettsuging av mage ifb. rumpeforstørring

- silikon

- botox

- restylane i lepper

- restylane i kinnbein

- restylane i panne?

- restylane/hakeimplantat (en av disse har hun garantert)

- kjeveoperasjon åpenbart gjennomført av kosmetiske grunner

- bruker parykk, extensions, falskeøyenvipper, osv. 

Jeg personlig skjønner ikke hvorfor hun vil ha så store lepper. Man ser så alt for godt at de er falske, da de er svære også utenfor "leppekanten". Nå til dags er det jo faktisk moderne å være naturlig (dette får meg til å høres ut som ei 60 år gammel kjerring, men er like gammel som SE). Videre tenker jeg det ikke er rart hun går og er redd folk skal oppfatte henne som mindre pen i virkeligheten enn på bloggen - herregud så flink hun er til å finne riktige vinkler, positurer og lys. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den neseoperasjonen på samme tur som rumpeoperasjonen? Hvordan kan man operere nesa uten å få bandasjer og blåmerker osv...?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Martheegne skrev:

Nå til dags er det jo faktisk moderne å være naturlig

Å forme utseende etter "moten" er vel det dummeste man kan gjøre,da slike trender snur på femøringen,om det så er Barbie-utseende eller helt naturlig man velger..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan riktig nok bare snakke for meg selv, men jeg tror jeg forstår hvorfor hun hele tiden fikser på utseendet. 

Helt fra hun var i begynnelsen av tenårene var hun misfornøyd med utseendet. Hun hadde få venner, "ingen" gutter likte henne og hun ble ensom og deprimert. Så bleket hun håret, fikk pupper og medfølgende oppmerksomhet. Hun begynte å føle seg levende igjen, men bare for en liten stund. Etter å ha "landet" begynte hun å planlegge neste endring. Skal så klart ikke sammenligne det med narkotika, men følelsesmessig tror jeg det kan bli i samme bane. 

Dette ble nok dårlig formulert, for jeg er ikke helt sikker selv på hva jeg vil fram til, men jeg tror jeg kjenner meg igjen i valgene hennes. 

Og når det er sakt. Selv om man velger å gjøre en ting, betyr det ikke at man ikke ser at det er en feil avgjørelse. "Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør" eller noe...

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...