Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

28 minutes ago, Soeuh said:

Nå informerer hun på snap at det skal være et fakkeltog mot pels, og at hun ikke skjønner hvorfor man trenger dette i 2017.

Hun kaller seg dyreverner og vegetarianer men SKINNINDUSTRIEN, DEN er OK "for veskene kan gå i arv". Alle dyr er likestilte, men noen dyr er verdt mer enn andre, Sophie Elise?

Kjenner jeg blir provosert. Men det er vel akkurat det hun ønsker seg, selvom hun på bekostning fremstår som en lite gjennomtenkt og generelt patetisk forkjemper av dyrs rettigheter. 

Endret av ReinaSiete
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, ReinaSiete skrev:

Hun kaller seg dyreverner og vegetarianer men SKINNINDUSTRIEN, DEN er OK "for veskene kan gå i arv". Alle dyr er likestilte, men noen dyr er verdt mer enn andre, Sophie Elise?

Kjenner jeg blir provosert. Men det er vel akkurat det hun ønsker seg, selvom hun på bekostning fremstår som en lite gjennomtenkt og generelt patetisk forkjemper av dyrs rettigheter. 

Hun er et hån mot de som er imot pels industrien. 

Hadde hun virkelig brydd seg om dyrs ve og vel ville hun holdt seg unna skinn produkter. 

Om hun virkelig hadde visst hva det ville si å bli mobbet, være deprimert, full av angst og også føle at ingen støtter en: -Hun hadde ikke tråkket på Anna. (nei jeg er ikke fan av Anna, men jeg aksepterer ikke mennesker som sparker noen som allerede ligger nede). 

Sophie er bare ord. 

Endret av LFNemi
rettet opp skrivefeil og glemte ord
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så drittlei denne jenta!! :bond: Gud, som hun kan provosere og irritere et menneske! Alt hun sier og gjør er bare så feil!!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver og oppfører seg som om hun er klokere, penere og mer verdt enn alle andre, og jækla god til å sutre over at hun blir kritisert. Kanskje hun skal roe ned noen hakk og innse at hun er helt middels smart, har operert seg til det hun tror er skjønnhet, og at rosabloggerkarriere ikke gjør henne mer verdt enn andre, særlig ikke med tanke på at den kjendisstatusen hun har oppnådd i visse miljøer, har hun fått ved å vise fram deler av kroppen andre kun viser kjæresten, ikke fordi det hun har skrevet har litterær verdi eller fordi hun er mer kreativ enn gjennomsnittet  

Og så må hun ta seg sammen og merke reklamen som reklame. I dag igjen legger hun ut reklame som ikke er merket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke trådstarter endre navnet så det staves korrekt? :lillesky2:

Endret av Korpsnerden
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutes ago, Korpsnerden said:

Fordi hun faktisk heter Sofie, og ikke Sophie. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutes ago, Korpsnerden said:

Fordi hun heter Sofie Elise. Sophie Elise er stagename. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Solivagant skrev:

Fordi hun faktisk heter Sofie, og ikke Sophie. 

Takk for oppklaring! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2017 den 23.47, orfeus skrev:

http://sophieelise.blogg.no/1442951277_jeg_spiste_ikke_jeg_s.html Bildet er veeeldig redigert, det ser man flere steder. 

Redigere kan/gidder hun, men å klistre inn ordet "reklame" i begynnelsen av et innlegg er visst umulig.

Dette er reklame : http://sophieelise.blogg.no/1506702319_jeg_eksisterer_ikke_uten.html

og dette: http://sophieelise.blogg.no/1506619727_ja_nei_vet_ikke.html

og her omgår hun å kalle det reklame og skriver at det er "i samarbeid med (...)" http://sophieelise.blogg.no/1506448964_to_r_give_aways__200_kr_rabatt_p_alle_treningstights.html

Og det innlegget du har lagt ut så forteller hun jo hvor ulykkelig hun var og at hun var altfor tynn på den tiden men at NÅ er hun endelig glad i seg selv osv...

også poster hun det samme bildet nå hvor hun skriver at på den tiden var hun sååå fornøyd med seg selv og at hun skulle ønske hun så sånn ut nå?? 

Assa henger jo ikke på greip, hun motsier jo seg selv..

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at SE ikke genuint er mot feks pelsindustrien, men at det i hennes hode går litt sånn her:

Jeg synes jo pels er sååå stygt, så da kan jeg jo si at jeg er i mot pels for jeg vil ikke gå i pels uansett siden det er stygt. Men jeg elsker jo skinn.... Men da kan jeg jo bare skrive mange innlegg om at jeg ikke er perfekt og at skinnveskene er kjøpt brukt og skal gis videre til mine barn. Jeg bruker jo også sminke som er testet på dyr, men her kan jeg jo også dra "jeg er ikke perfekt" kortet. 

På denne måten fremstår jeg som en engasjert dyrevenn når jeg egentlig gir faen i alt som har med dyr og miljøet å gjøre. 

KA CHING 💰

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, Sofie, men du mener vel at vi andre skal ta vare på Jorden? Du representerer dem som gir f. 

Ref dagens instapost hvor hun skriver (for første gang på et forbausende bra engelsk) om hvor viktig det er å ta vare på planeten vår. Skrevet etter en seksten timers flytur ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så forbanna provosert! 

Å kjøre rundt med en liten pomme FULLSTENDIG usikret i fremsetet, mens du er mer opptatt av å filme den enn å følge med på veien... Altså, har ikke ord... Botoxen har nok gått til hjerna og lammet siste rest av hjernecellene hennes... 😡😡😡😡

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, Elisiaflisa skrev:

Blir så forbanna provosert! 

Å kjøre rundt med en liten pomme FULLSTENDIG usikret i fremsetet, mens du er mer opptatt av å filme den enn å følge med på veien... Altså, har ikke ord... Botoxen har nok gått til hjerna og lammet siste rest av hjernecellene hennes... 😡😡😡😡

Hun er i  hvertfall ikke egnet som dyreeier. Hver gang hun har anskaffet seg dyr, har hun bare levert de hos foreldrene når hun ikke gidder mer 🙄

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
33 minutter siden, Heisann1234 skrev:

Det står jo faux lashes ☺

De er laget av minkhår. Faux i denne sammenhengen betyr at det er «falske» vipper = løsvipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious

Huff. Håper virkelig ikke hun er klar over at de er laget av minkhår. Så synd at det ikke går an å kommentere på bloggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...