Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

7 timer siden, førstedamen skrev:

Dere er klar over at mange mennesker (også nordmenn) ser sånn ut. Selv har jeg store lepper. 

Bør jeg ta en reduksjon kanskje?  For dette er jo tydeligvis helt jævlig i manges øyne.

La folk være folk, noen har stor nese, andre liten. Det samme gjelder andre deler av kroppen.

Store NATURLIG lepper er fint og ser ikke ut som SE sine. Man ser lang vei lepper er ekte eller fake.

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, førstedamen skrev:

Dere er klar over at mange mennesker (også nordmenn) ser sånn ut. Selv har jeg store lepper. 

Bør jeg ta en reduksjon kanskje?  For dette er jo tydeligvis helt jævlig i manges øyne.

La folk være folk, noen har stor nese, andre liten. Det samme gjelder andre deler av kroppen.

Hvis du har naturlig fyldige lepper, så ser det ikke slik ut. Lepper som er fyllt opp av feks Restylane ser man tydelig, da det også påvirker området rundt leppene. Det ser i mange tilfeller ut som nebb. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker på hva det betyr når Sophie Elise skriver at hun er sykmeldt. Bloggen er vel synonymt med jobb for hennes del, og det er ikke akkurat dødt på bloggen hennes om dagen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er ikke silikon alene det verste hun har gjort, så om det er alt disse jentene ønsker å gjøre så er det vel greit. Mer redd for at vi får en generasjon med småjenter med spiseforstyrrelse, alkoholproblemer og eksponeringsbehov som går rundt med digre rumper/pupper/lepper og tror de ser ut som "de skal" og at samfunnet respekterer de for å se slik ut. Som blogger/instagtammer om hvor lei de er av å bli dømt og som ikke forstår at oppførsel har konsekvenser på både godt og vondt. Som inntar en offerrolle så fort det passer seg og som tror de er rollemodeller fordi de sier viktige ting, samme om de står for det ved en senere anledning eller ikke. 

Ja SE slipper unna med den type oppførsel da hun var en av de første bloggerne i Norge som holder på slik, og hun er smart når det kommer til å skape spekulasjoner/markedsføre seg selv slik at hun bestandig er en snakkis. desverre vil ikke samfunnet orke å bli like fascinerte av en hel generasjon av SE-kloner, og vi vil heller ikke klare å ta dem seriøst. 

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke tar noe Sophie gjør eller sier seriøst. Uansett om det er anbefaling av sminke eller mer dype temaer som dyrevelferd. Synd at media fremstiller det som at hun har så mye makt. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på hvilke tanker SE har om egne foreldres utseende når hun driver å fikser og trikser så mye med sitt eget. Hun har jo til syvende og sist arvet både kropp og ansikt av sin mor og far. Skulle likt å visst hvorfor hun ikke klarer å leve med et normalt utseende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
3 timer siden, LeilaS skrev:

Store NATURLIG lepper er fint og ser ikke ut som SE sine. Man ser lang vei lepper er ekte eller fake.

3 timer siden, _Malene skrev:

Hvis du har naturlig fyldige lepper, så ser det ikke slik ut. Lepper som er fyllt opp av feks Restylane ser man tydelig, da det også påvirker området rundt leppene. Det ser i mange tilfeller ut som nebb. 

Nei. Jeg og Sofie ser ganske lik ut i munn området. Selvom mitt er naturlig får jeg alltid fillers kommentarer om jeg bruker farge på leppene for eksempel. Hver morgen når jeg står opp er jeg smålig hoven og leppene sprekker lettere om morgenen. Jeg liker ikke å se slik ut, men leppereduksjon har jeg aldri funnet et sted som gjør desverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, førstedamen skrev:

Nei. Jeg og Sofie ser ganske lik ut i munn området. Selvom mitt er naturlig får jeg alltid fillers kommentarer om jeg bruker farge på leppene for eksempel. Hver morgen når jeg står opp er jeg smålig hoven og leppene sprekker lettere om morgenen. Jeg liker ikke å se slik ut, men leppereduksjon har jeg aldri funnet et sted som gjør desverre. 

Det er lett å se hvem som har kunstige lepper og hvem som har ekte. De som har en slik naturlig anatomi er jo idealet for dem som putter inn fillers, men fillers kan aldri bli like bra som det som er naturlig. En hjelpepleier / sykepleier med kurs i å sette inn fillers har ikke forståelse for hvordan den helhetlige anatomien må stemme for at det skal bli velproporsjonert, de dynger på når klienten sier at de vil ha større. Derfor ser leppene helt merkelige ut, og mange av rosabloggerne har virkelig fått lepper som blafrer når de snakker (NB Nå er jeg generell og snakker ikke om SE spesielt), fordi fillersleppene "henger" utenpå fjeset og passer ikke sammen med ansiktets naturlige anatomi.

Til deg: Vær glad for det du har og bruk gode produkter på leppene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk med naturlig store lepper har vanligvis ikke en stor hoven kant rundt leppene, de har heller ikke utstående overleppe i forhold til underleppe. Nordiske mennesker har normalt litt flatere lepper uansett om de har fyldig munn naturlig.  De fleste som overdriver tror selv det ser sååå naturlig ut, vi andre ser det på 1 km avstand.  Blir litt som med for store og for runde silikonpupper, alle ser at de er opererte.  

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg forstår ikke at folk ønsker å være sykemeldt bare fordi det er "digg" å gå på NAV. Jeg kan ikke se for meg noe mer forferdelig! Det er bra man har mulighet til å være sykemeldt om man faktisk er syk, men å sluntre rundt hjemme uten mål og mening om man er i grei form kommer jeg aldri til å forstå meg på."

Er det ikke nettopp det hun får betalt for selv,sånn egentlig?

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, J.. skrev:

"Jeg forstår ikke at folk ønsker å være sykemeldt bare fordi det er "digg" å gå på NAV. Jeg kan ikke se for meg noe mer forferdelig! Det er bra man har mulighet til å være sykemeldt om man faktisk er syk, men å sluntre rundt hjemme uten mål og mening om man er i grei form kommer jeg aldri til å forstå meg på."

Er det ikke nettopp det hun får betalt for selv,sånn egentlig?

Spot on :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, førstedamen skrev:

Dette er ikke store lepper vennen min, dette er hovne lepper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
7 minutter siden, filifjonka skrev:

Dette er ikke store lepper vennen min, dette er hovne lepper...

Om du leser nedover i tråden ser du at det er nettopp ordet hoven jeg bruker om mine lepper. Så ja, du bekrefter bare at jeg har rett.... desverre... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, førstedamen skrev:

Om du leser nedover i tråden ser du at det er nettopp ordet hoven jeg bruker om mine lepper. Så ja, du bekrefter bare at jeg har rett.... desverre... 

Stakkars deg. Sjekk i et doktorforum eller hos en plastisk kirurg hvis det plager deg så mye. De kan sikkert hjelpe deg. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest førstedamen
2 minutter siden, elisaday skrev:

Stakkars deg. Sjekk i et doktorforum eller hos en plastisk kirurg hvis det plager deg så mye. De kan sikkert hjelpe deg. 

Nei, har skjekket. Vil være stor sannsynlighet for at leppene blir skjeve om jeg opereres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, førstedamen skrev:

Nei, har skjekket. Vil være stor sannsynlighet for at leppene blir skjeve om jeg opereres. 

Da kan jeg ikke si noe annet enn at jeg synes synd på deg som ikke får fikset noe som plager deg så mye 😕 det må være forferdelig kjipt 🙁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, førstedamen skrev:

Risikoer for at resultatet ikke blir perfekt er jo til stede ved alle operasjoner.. Du kan feks ta PMU og/eller fillers for å rette opp skjevheten dersom de skulle bli skjeve. Hadde jeg vært så misfornøyd som du virker hadde jeg nok tatt sjansen..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest førstedamen
4 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Risikoer for at resultatet ikke blir perfekt er jo til stede ved alle operasjoner.. Du kan feks ta PMU og/eller fillers for å rette opp skjevheten dersom de skulle bli skjeve. Hadde jeg vært så misfornøyd som du virker hadde jeg nok tatt sjansen..

Var ikke misfornøyd før. Men når man får slengt filler kommentarer etter seg og til stadighet får lese at store lepper er jævlig, ja da begynner man jo å tenke at det kanskje er lettere å gjøre noe med det ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, førstedamen skrev:

Var ikke misfornøyd før. Men når man får slengt filler kommentarer etter seg og til stadighet får lese at store lepper er jævlig, ja da begynner man jo å tenke at det kanskje er lettere å gjøre noe med det ja. 

Skjønner det.. Jeg har liten og pen nese som folk alltid kommenterte at var sååå fin, men nå har jeg begynt å bli misfornøyd med den pga alt fokuset på enda(!) mindre og smalere nese.. Tragisk, men dessverre sant. Synes så synd på de unge som kjenner på dette presset 100 ganger mer enn jeg som er 25+ 

SE er et forferdelig forbilde for dagens ungdom!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, førstedamen skrev:

store, naturlige lepper er ikke jævlig! store, filler-fylte lepper som ikke passer til propopsjonene i ansiktet for øvrig er ikke pent. ikke vær så rask å forandre på noe, prøv heller å være fornøyd med den du er og at du er vakker akkurat slik som du er!  

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marie_82
17 timer siden, førstedamen skrev:

Store, naturlige lepper ser ikke ut som en alvorlig allergisk reaksjon eller som om man er stukket av veps. Jeg har også fyldige lepper, men de beveger seg faktisk når jeg snakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...