Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
J.. skrev (4 timer siden):

Så aldri antrekket bak ifra,men du må jo gjerne dokumentere det selv.

Men er det så farlig da,sånn egentlig?

"String oppi ræva" utenpå thightsen er neppe OF matriale..

Haha nei nei, var mer vinkelen og poseringen jeg tenkte på - som hørte mer hjemme på OF enn i et privat dansestudio med privatlærer😂 Veldig seksualisert som vanlig, og det er jo ikke ballett. 

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ser ikke ut som hun har fjerna en dritt i hofter og rumpe. Like troverdig som hun sa for noen uker siden at hun ikke tar botox lengre og har fjernet lip fillers. Hun fødte aldri vaginalt, så den grunnen går ut av vinduet at fødsel har gitt henne bredere hofter

Endret av Miranda16
  • Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
Miranda16 skrev (9 minutter siden):

Ser ikke ut som hun har fjerna en dritt i hofter og rumpe.

Når man ser rumpa i sideprofil er den mye mindre enn før operasjon.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

«Største årsak til at jeg er tilfreds i egen kropp er fordi jeg trener styrke»

🤦🏼‍♀️ kyss meg i ræva. Hvem tror hun at hun lurer? Seg selv?

• Liker 25
  • Nyttig 5
Skrevet
Era Vulgaris skrev (På 5.11.2025 den 8.51):

Jeg tar alt hun sier med en stor klype salt. 

Nei kan ikke stole på noe av det hun sier! Men her antar jeg at hun mener hele prosessen med dusj, forbehandling, vasking, hårkur, balsam etc, tørking og styling. 

• Liker 4
Skrevet
JessicaL skrev (1 time siden):

Nei kan ikke stole på noe av det hun sier! Men her antar jeg at hun mener hele prosessen med dusj, forbehandling, vasking, hårkur, balsam etc, tørking og styling. 

Det gjør hun sikkert, og med extension i tillegg så tar det tid. Nå har hun vel ikke vasket sitt eget hår selv på flere år, hun sier selv at hun går til frisøren for å få det gjort flere ganger i uka. Hun bruker flere hundre tusen i året kun på frisør. 

• Liker 5
Skrevet
Missy1 skrev (4 timer siden):

«Største årsak til at jeg er tilfreds i egen kropp er fordi jeg trener styrke»

🤦🏼‍♀️ kyss meg i ræva. Hvem tror hun at hun lurer? Seg selv?

Herregud for ei tåpe! Det er vel ingen som har forsøkt å kjøpe seg en helt ny kropp mer manisk og massivt enn henne, hun har aldri vært tilfreds med noe som helst med den kroppen hun er født med. Trening er vel en mer sporadisk greie for henne, det er like mye fyll, fest, surr og rør. Og treningen spriker i alle retninger og handler mest om å posere i søte kostymer (tennis, ballett, yoga osv) 

• Liker 11
  • Nyttig 11
Skrevet

Dette er jo bare trist.. hun er et par og tredve år, men har gått gjennom flere, ødeleggende operasjoner... hun er influenser,og kan med det påvirke unge sinn. En ting er ift utseende (typ "jada,du er ikke pen: men bare betal for operasjoner, så ordner alt seg!)

Men for meg er det verre med handlinger, og "influencing". (Typ:" bare bruk dop, tabletter, slipp en shady video, legg deg inn, vær kynisk, få en unge, det skaper blest, du trenger ikke være ilag med den, spill gjerne alle kort du har, skap drama, kle av deg osv osv) 

Skjønner at dette er "smart" i forhold til forretning og å tjene penger, men trenger vi dette? Virkelig?

Screenshot_20251107_223209_Samsung Internet.jpg

DSC_0865-1.jpg

• Liker 8
  • Nyttig 13
Skrevet
Snikksnakker skrev (1 time siden):

Dette er jo bare trist.. hun er et par og tredve år, men har gått gjennom flere, ødeleggende operasjoner... hun er influenser,og kan med det påvirke unge sinn. En ting er ift utseende (typ "jada,du er ikke pen: men bare betal for operasjoner, så ordner alt seg!)

Men for meg er det verre med handlinger, og "influencing". (Typ:" bare bruk dop, tabletter, slipp en shady video, legg deg inn, vær kynisk, få en unge, det skaper blest, du trenger ikke være ilag med den, spill gjerne alle kort du har, skap drama, kle av deg osv osv) 

Skjønner at dette er "smart" i forhold til forretning og å tjene penger, men trenger vi dette? Virkelig?

DSC_0865-1.jpg

Nesten vondt å se på disse bildene. Bilde av en ungdom og vakker jente som ikke likte seg selv, og en voksen dame som er så strukket, strammet, sydd og fyllt på at det blir merkelige grimaser bare - og hun er fortsatt ung. Samtidig så vil hun OG media hysje ihjel at hun har operert vekk den hun egentlig er - for det er mobbing å uttale seg om at det er trist og unormalt. 

• Liker 16
  • Nyttig 10
Skrevet
Snikksnakker skrev (2 timer siden):

DSC_0865-1.jpg

meh.png

• Liker 16
Skrevet
Miranda16 skrev (14 timer siden):

Ser ikke ut som hun har fjerna en dritt i hofter og rumpe. Like troverdig som hun sa for noen uker siden at hun ikke tar botox lengre og har fjernet lip fillers. Hun fødte aldri vaginalt, så den grunnen går ut av vinduet at fødsel har gitt henne bredere hofter

Men kjære deg, du vet hva som skjer med kroppen under en graviditet? Uansett om hun ikke fødte vaginalt har kroppen forberedt seg til en fødsel. (Under graviditet produseres hormonet relaxin, som myker opp leddbåndene i bekkenet for å forberede kroppen på fødselen, dette gjør at bekkenet kan utvide seg, noe som kan gi en permanent eller midlertidig bredere hofte. Mange opplever også vektøkning under graviditet, og den nye fettfordelingen i kroppen kan påvirke hoftenes utseende )

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Era Vulgaris skrev (15 timer siden):

Det gjør hun sikkert, og med extension i tillegg så tar det tid. Nå har hun vel ikke vasket sitt eget hår selv på flere år, hun sier selv at hun går til frisøren for å få det gjort flere ganger i uka. Hun bruker flere hundre tusen i året kun på frisør. 

Hun sier hun har sluttet å vaske håret hos frisør

Skrevet
Tough cookie skrev (1 time siden):

Hun sier hun har sluttet å vaske håret hos frisør

Da er det sikkert sant…

• Liker 7
Skrevet
Interiørgla skrev (11 timer siden):

Men kjære deg, du vet hva som skjer med kroppen under en graviditet? Uansett om hun ikke fødte vaginalt har kroppen forberedt seg til en fødsel. (Under graviditet produseres hormonet relaxin, som myker opp leddbåndene i bekkenet for å forberede kroppen på fødselen, dette gjør at bekkenet kan utvide seg, noe som kan gi en permanent eller midlertidig bredere hofte. Mange opplever også vektøkning under graviditet, og den nye fettfordelingen i kroppen kan påvirke hoftenes utseende )

Nemlig!! Det er ikke fødselen som evt gir bredere hofter, det er graviditeten!!

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Ser helt klart at hun har fjernet noe fra stumpen, før bulget det jo ut her og der på en helt rar og unaturlig måte.

Nå ser kroppen mer rett ut fra topp til tå.

• Liker 6
Skrevet (endret)
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Ser helt klart at hun har fjernet noe fra stumpen, før bulget det jo ut her og der på en helt rar og unaturlig måte.

Nå ser kroppen mer rett ut fra topp til tå.

Hun burde ha fjernet implantatene på hoftene også, for ingen som er så petite har slike hofter, iallefall ikke ballettdansere (som hun ønsker å være nå)

Endret av Tough cookie
  • Liker 8
Skrevet
Tough cookie skrev (1 time siden):

Hun burde ha fjernet implantatene på hoftene også, for ingen som er så petite har slike hofter

"Petite" handler om høyde,ikke bredde/former.

Finnes lave kvinner med brede hofter og høye kvinner med smale hofter..

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
J.. skrev (15 minutter siden):

Ikke enig. Jeg ville aldri karakterisert en kvinne med brede hofter og stor rumpe for petit, akkurat som en høy kvinne ikke er petit. Det handler om både bredde og høyde. 

• Liker 18
  • Nyttig 11
Skrevet

Det er tydelig at det fortsatt er noe i ihvertfall hoftene. Men ho har heller aldri spesifikt sagt at ho skal fjerne hoftene. Ja man kan bli noe bredere etter å ha gått gravid. Ja man kan se bredere ut av å trene mye. Men slik ho ser ut er ikke et resultatet av de to tingene, og det syntes jeg er trist at ho ikke kan inrømme. Om ikke for seg selv, men for andre godtroende og usikre sjeler som følger henne. Men vi som har fulgt SE en stund vet at dette er ikke hennes måte å gå frem på, desverre. 

Lagt ved bilde av SE før rumpeoperasjon (i en struttende rumpevinkel så her så den nok større ut enn vanlig) 

Og ett bilde med rumpeimplantater uten hofteimplantater. SE har ikke timeglass figuren naturlig. Som andre sier her, hun er typisk petit - liten og har lite fett på kroppen.  Og det er kroppstypen som er mer «in» for tiden så det er ikke overraskende at det gjøres tiltak for å endre på kroppen da. 

IMG_8030.jpeg

IMG_8031.png

IMG_8029.jpeg

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
J.. skrev (6 timer siden):

For meg betyr ordet "petite" en lav og smalbeint dame, men du forstår sikkert hva jeg mener.

• Liker 10
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...