Anemoi Skrevet 27. oktober 2025 #48541 Skrevet 27. oktober 2025 Innleggene i denne tråden, også nylig, viser hvor liten troverdighet SE egentlig har. Hun har løyet og justert veldig mye av det hun har skrevet og sagt opp gjennom årene. Nå er mistroen større enn troen på det hun sier… 16 3
Zenhouse Skrevet 27. oktober 2025 #48542 Skrevet 27. oktober 2025 snurk skrev (3 timer siden): Er det bare meg eller ser det ut som om hun har beholdt implantatene i hofta? 🤔 Var det ikke fett som ble sprøyta inn der da? Så det blir vel værende der da. Da er hun jo helt «naturlig» der nå da… i og med om det er eget fett…. Antar det i såfall er slik det blir fremstilt : «kroppen har naturlig endret seg etter fødsel» 8
solsikke90 Skrevet 27. oktober 2025 #48543 Skrevet 27. oktober 2025 Zenhouse skrev (19 minutter siden): Var det ikke fett som ble sprøyta inn der da? Så det blir vel værende der da. Da er hun jo helt «naturlig» der nå da… i og med om det er eget fett…. Antar det i såfall er slik det blir fremstilt : «kroppen har naturlig endret seg etter fødsel» Mener det var implantater i hoftene også, som ble lagt inn under andre rumpe-operasjon for å "jevne ut" resultatet.... Og du har helt riktig, hun har allerede sagt det du nevner her. I forrige uke nevnte hun at hoftene fortsatt ser store ut fordi "kroppen har jo endret seg siden fødsel, og jeg har blitt eldre". Altså. Hun lyver så hun tror det selv, og undervurderer hukommelsen til følgerne til de grader. Tror hun ikke vi husker de hofteimplantatene? 11 6
Gjest Idar K. Skrevet 27. oktober 2025 #48544 Skrevet 27. oktober 2025 Zenhouse skrev (31 minutter siden): Var det ikke fett som ble sprøyta inn der da? Så det blir vel værende der da. Da er hun jo helt «naturlig» der nå da… i og med om det er eget fett…. Antar det i såfall er slik det blir fremstilt : «kroppen har naturlig endret seg etter fødsel» 80% av fettet vil forsvinne i løpet av 5 år. Mer eller mindre. Så da er det implantater.
Tough cookie Skrevet 27. oktober 2025 #48545 Skrevet 27. oktober 2025 Håper hun tok ut implantatene i hoftene også, selv om det ikke ser helt slik ut.... 7
Lorieen Skrevet 27. oktober 2025 #48546 Skrevet 27. oktober 2025 Hun har fortsatt implantater i hoftene, det er tydelig. Jeg tror heller ikke hun har fjerna implantatene i rumpa, hun har nok bare justert ned størrelsen. Hun lyver om alt, alltid. 15 6
Zenhouse Skrevet 27. oktober 2025 #48547 Skrevet 27. oktober 2025 solsikke90 skrev (1 time siden): Mener det var implantater i hoftene også, som ble lagt inn under andre rumpe-operasjon for å "jevne ut" resultatet.... Og du har helt riktig, hun har allerede sagt det du nevner her. I forrige uke nevnte hun at hoftene fortsatt ser store ut fordi "kroppen har jo endret seg siden fødsel, og jeg har blitt eldre". Altså. Hun lyver så hun tror det selv, og undervurderer hukommelsen til følgerne til de grader. Tror hun ikke vi husker de hofteimplantatene? Idar K. skrev (1 time siden): 80% av fettet vil forsvinne i løpet av 5 år. Mer eller mindre. Så da er det implantater. Ok- da er det sikkert det hun har da. For en merkelig plass å ha det. 3
Allo Skrevet 27. oktober 2025 #48548 Skrevet 27. oktober 2025 Isild skrev (16 timer siden): Hun har gjort det samme med silikonen i rumpa en gang også. Måket inn masse positiv oppmerksomhet på at hun skulle fjerne farlige implantater, men glemte å si at det var nye og større på gang. Skulle ønske media ikke ga mer oppmerksomhet til operasjonene hennes. Det er bare kynisk business for henne slik hun deler om det - og sykt det hele. Haha. De første rumpeimplantatene hun fikk operert inn i Tyrkia var brystimplantater. Så tok hun ny operasjon i USA og satt inn større. 6
Allo Skrevet 27. oktober 2025 #48549 Skrevet 27. oktober 2025 Anemoi skrev (6 timer siden): Er dette en ny forretningsmodell? Sønnen skal skoleres som modell? Snart kommer vel reklameavtalene med ulike forretninger… Mamma er agent. (Jeg har sladdet bildet.) Utrolig trist å se. Noen må virkelig stoppe henne. 10 5
Anemoi Skrevet 28. oktober 2025 #48550 Skrevet 28. oktober 2025 (endret) Jeg syns det er bra så lenge hun iallfall holder sønnen ute av bildet. Samtidig håper jeg at han har en form for stabilitet i livet sitt, skapt av andre enn SE. Tendensen hennes til å dra han inn i bildet når hun reklamerer for for barneklær og leker, er veldig betenkelig. Det er en tendens jeg syns man kan se hos flere influensere, de bruker barna sine aktivt, men indirekte - i reklamearbeidet… Endret 28. oktober 2025 av Anemoi 6 2
Måne Rampelyset Skrevet 28. oktober 2025 #48551 Skrevet 28. oktober 2025 Tråden er ryddet for avsporing. Måne, admin. 1
JessicaL Skrevet 28. oktober 2025 #48552 Skrevet 28. oktober 2025 Allo skrev (23 timer siden): Haha. De første rumpeimplantatene hun fikk operert inn i Tyrkia var brystimplantater. Så tok hun ny operasjon i USA og satt inn større. Var jo det samme med puppene, laget et stort nummer av å ta ut silikon men vips var bombene på plass igjen. Det er bare spill for galleriet. 99% sikker på at hun har byttet til en litt mindre størrelse siden bleierumper ikke er inne lenger. 13 2
Isild Skrevet 29. oktober 2025 #48553 Skrevet 29. oktober 2025 JessicaL skrev (10 timer siden): Var jo det samme med puppene, laget et stort nummer av å ta ut silikon men vips var bombene på plass igjen. Det er bare spill for galleriet. 99% sikker på at hun har byttet til en litt mindre størrelse siden bleierumper ikke er inne lenger. Helt garantert! Hun ønsker nok "siste nytt" på markedet. Bare fake og kvalmt at hun pakker det inn i at hun ønsker å bli naturlig osv. Gang på gang på gang. Media fremstår rett og slett teite som biter på! 10 1
Frisk Frosk Skrevet 29. oktober 2025 #48554 Skrevet 29. oktober 2025 Isild skrev (5 timer siden): Helt garantert! Hun ønsker nok "siste nytt" på markedet. Bare fake og kvalmt at hun pakker det inn i at hun ønsker å bli naturlig osv. Gang på gang på gang. Media fremstår rett og slett teite som biter på! Jeg er enig med deg, bortsett fra det med media. Norske medier er ikke feige når det gjelder dette - de er kynisk kalkulerende for egen økonomiske vinning. De setter ofte uutdannede "journalister" for å dekke kjendisinnhold. Og artikler om influensere krever minimalt med arbeid, så godt som ingenting av "gravearbeid" eller å sette seg inn i et spesielt (fag-)felt. Dette gjespeiles også av at mediene ofte velger ufaglærte til å skrive disse sakene, og "journalistene" driver sjeldent med kritisk journalistikk. Oftere velger de å la influenserne få fremstille sin side av saken uten ett eneste kritisk spørsmål, uten én referanse til det at slike som f.eks. Sofie Steen Isachsen, aka Sophie Elise (AS), ofte motsier seg selv, benekter det de har sagt og gjort før, påstår å ha gjort ting de aldri har gjort eller motsatt. Med andre ord - dette "innholdet" i media er svært billig å produsere sammenlignet med seriøst journalistarbeid om viktigere ting for samfunnet. Når denne økonomiske kynismen (som også er med på å skvise ut seriøse og dyktige journalister og fagpersoner), settes i tospann med publikum som kaster seg over kjendisstoff i media og ofte har scrollesyken og bare skummer gjennom lettleste artikler - så blir det perfekt for media. Høyt antall klikk for minimalt arbeid, lavere lønnskostnader fordi media ikke trenger å bruke bevisste journalister på sakene. Og slik fordummes vi alle, og slike svært skadelige influensere som SE får i realiteten fortsette å styre hva som skal skrives i media om dem. 9 1
Jadaomatte Skrevet 29. oktober 2025 #48555 Skrevet 29. oktober 2025 Det kan være at hun er hoven? Altså, jeg tviler ikke på at det er blitt gjort mer enn å bare fjerne de. 1 1
BELLA965 Skrevet 29. oktober 2025 #48556 Skrevet 29. oktober 2025 snurk skrev (På 27.10.2025 den 17.35): Er det bare meg eller ser det ut som om hun har beholdt implantatene i hofta? 🤔 For mange år siden fortalte hun at hun fikk implantater I rumpa og hoftene. (Som kardhasians) siden hun nå har fortalt om fjerning i rumpa, regner jeg med at de andre er beholdt.. 3
Zenhouse Skrevet 30. oktober 2025 #48557 Skrevet 30. oktober 2025 (endret) Allo skrev (På 27.10.2025 den 23.05): Haha. De første rumpeimplantatene hun fikk operert inn i Tyrkia var brystimplantater. Så tok hun ny operasjon i USA og satt inn større. Ja googlet litt nå og husker det nå ja. Så historikken er som følger altså: i 2015 opererte hun i Tyrkia inn implantater for første gang, ble skuffet da hoftene ikke ble større. Oppdaget så at det var brystimplantater. I 2019 dro hun til LA og fjernet dem, og fikk satt inn «riktige». Sa at hun gav kirurgen fripass til å gjøre det han mente var finest, stolte på ham. Hun kom hjem med markant større hofter også. Hun har benektet at noe fett er flyttet på ( i følge bloggen). Men aldri innrømmet implantater der så vidt jeg vet. Damen har altså operert rumpa 3 ganger nå i løpet av 10 år! Det må være kicket av operasjoner og endring som driver henne, så om det går under graviditet/fødsel, reversering av mislykkede plastikk-inngrep eller medisinsk nødvendig ( som kjeven) spiller liten rolle. Lurer virkelig på hva hun skal fylle det neste 10-året med. Hun kommer nok til å fjerne et par tatoveringer tipper jeg. Ikke at det er unormalt i seg selv, men det passer inn under hennes historikk med endringer med jevne mellomrom. Kan jo håpe at SE også finner en større ro med alderen og klarer å akseptere seg selv som hun er, og nøye seg med all slags behandling som er ikke-kirurgisk. Edit: Ser at siste avsnitt virker helt selvmotsigende- men står for det siden det er SE-logikk. Endret 30. oktober 2025 av Zenhouse Tillegg 8 2
baremeg007 Skrevet 30. oktober 2025 #48558 Skrevet 30. oktober 2025 Jeg har lurt på en ting, har hun silikon i hodet også? 7 3
Anemoi Skrevet 30. oktober 2025 #48559 Skrevet 30. oktober 2025 Det som skremmer meg, er at det ser ut som om det har vært greit salg fra nystartete klesfirmaet hun er medeier av. Samme opplegg som Sara Emilie, der Reme-ekteparet er tungt inne på eiersiden - Sofie Steen Isachsen er frontfiguren. Og jeg lurer på hvem som handler hos SE? Kvinner 20-35? Eller yngre jenter? Undersøkelser? Firmaet annonserer med «Laley - something cute», det kan jo SE identifisere seg med, cute er et mye brukt ord fra henne… Klærne karakteriseres som: «Alt du trenger for en feminin og søt vibe.» Men hvem er i kjøpergruppen? 5 2
Pust Skrevet 30. oktober 2025 #48560 Skrevet 30. oktober 2025 Anemoi skrev (4 timer siden): Det som skremmer meg, er at det ser ut som om det har vært greit salg fra nystartete klesfirmaet hun er medeier av. Samme opplegg som Sara Emilie, der Reme-ekteparet er tungt inne på eiersiden - Sofie Steen Isachsen er frontfiguren. Og jeg lurer på hvem som handler hos SE? Kvinner 20-35? Eller yngre jenter? Undersøkelser? Firmaet annonserer med «Laley - something cute», det kan jo SE identifisere seg med, cute er et mye brukt ord fra henne… Klærne karakteriseres som: «Alt du trenger for en feminin og søt vibe.» Men hvem er i kjøpergruppen? Når skal influensere bli voksne nok til å skjønne at de blir utnyttet av Reme&co? Jeg ville i alle fall følt meg som en idiot som ikke har eierskap i «eget» selskap. 6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå