Era Vulgaris Skrevet 22. oktober #48521 Skrevet 22. oktober (endret) SoftKitty skrev (10 minutter siden): Hun har jo og sagt at hun også var (mye? iallfall tidlig) borte fra foreldrene, at de hadde barnepass, som liten baby og at det var helt uproblematisk ifølge henne. Ref. relasjonsskader. Hun forstår ikke. Gjennom jobb har jeg veiledet mange foreldre, og i tilfeller med omsorgssvikt av ulik art, er det en fellesnevner at de gjerne har vært utsatt for det samme. «Men jeg tok ikke skade av det», er gjerne et argument de benytter seg av. Endret 22. oktober av Era Vulgaris 15 15
Zenhouse Skrevet 22. oktober #48522 Skrevet 22. oktober Era Vulgaris skrev (1 time siden): Hun forstår ikke. Gjennom jobb har jeg veiledet mange foreldre, og i tilfeller med omsorgssvikt av ulik art, er det en fellesnevner at de gjerne har vært utsatt for det samme. «Men jeg tok ikke skade av det», er gjerne et argument de benytter seg av. Husker hun argumenterte med at hun nå som voksen, ikke kunne finne på å klandre foreldrene om de hadde ønsket kjærestetid sammen da hun var baby/liten. Tvertimot syntes hun det var flott. På samme måte ønsket/trodde hun at lille vil se på det på samme måte når han blir stor, at hun og Vegard prioriterte alenetid sammen på hotell osv. 14
Era Vulgaris Skrevet 22. oktober #48523 Skrevet 22. oktober Zenhouse skrev (1 minutt siden): Husker hun argumenterte med at hun nå som voksen, ikke kunne finne på å klandre foreldrene om de hadde ønsket kjærestetid sammen da hun var baby/liten. Tvertimot syntes hun det var flott. På samme måte ønsket/trodde hun at lille vil se på det på samme måte når han blir stor, at hun og Vegard prioriterte alenetid sammen på hotell osv. Helt bakvendtland. Nå er de jo heller ikke sammen lenger, så det argumentet falt i grus for lenge siden. At de måtte ha så mye kjærestetid alene, og allerede da baby var 2 uker gammel, men allikevel gikk fra hverandre så fort, virker veldig spesielt sånn i ettertid. Sannheten er at i SEs verden, er det bare rom for SE. 19 12
SoftKitty Skrevet 22. oktober #48524 Skrevet 22. oktober Era Vulgaris skrev (1 time siden): Hun forstår ikke. Gjennom jobb har jeg veiledet mange foreldre, og i tilfeller med omsorgssvikt av ulik art, er det en fellesnevner at de gjerne har vært utsatt for det samme. «Men jeg tok ikke skade av det», er gjerne et argument de benytter seg av. Enig. For meg er det tydelig at hun jo tok skade. Og at måten foreldrene fulgte opp da hun var tenåring også har noe med hvem hun er i dag å gjøre. Og at hvordan hun var når hun begynte å blogge som tenåring ikke kom ut av det blå. Men er vel ikke lov å skrive så mye om foreldrene her på forumet uten at det blir slettet som spekulasjoner eller å skrive om ikke-offentlige personer så forsøkte å holde det kort. Zenhouse skrev (17 minutter siden): Husker hun argumenterte med at hun nå som voksen, ikke kunne finne på å klandre foreldrene om de hadde ønsket kjærestetid sammen da hun var baby/liten. Tvertimot syntes hun det var flott. På samme måte ønsket/trodde hun at lille vil se på det på samme måte når han blir stor, at hun og Vegard prioriterte alenetid sammen på hotell osv. Ja var dette jeg tenkte på som hun har snakket om. Merkelig ansvarsfraskrivelse også men må jo tro hun mener det.. Jeg ville nok blitt lei meg om jeg visste at foreldrene mine stadig hadde prioritert meg bort. Men kjærlighetsforhold settes jo over alt annet for en del mennesker, også over egne barn. 21
Era Vulgaris Skrevet 22. oktober #48525 Skrevet 22. oktober SoftKitty skrev (9 minutter siden): Enig. For meg er det tydelig at hun jo tok skade. Og at måten foreldrene fulgte opp da hun var tenåring også har noe med hvem hun er i dag å gjøre. Og at hvordan hun var når hun begynte å blogge som tenåring ikke kom ut av det blå. Men er vel ikke lov å skrive så mye om foreldrene her på forumet uten at det blir slettet som spekulasjoner eller å skrive om ikke-offentlige personer så forsøkte å holde det kort. Ja var dette jeg tenkte på som hun har snakket om. Merkelig ansvarsfraskrivelse også men må jo tro hun mener det.. Jeg ville nok blitt lei meg om jeg visste at foreldrene mine stadig hadde prioritert meg bort. Men kjærlighetsforhold settes jo over alt annet for en del mennesker, også over egne barn. At hun ikke kobler eget, ekstreme oppmerksomhetsbehov opp mot det hun selv manglet i oppveksten, er merkelig i mine øyne. Det er liksom psykologi 1-0-1. Og det startet på jenterommet med en blogg som etter hvert ble ganske drøy. Ingen grep inn, men tvert i mot, så sitt snitt til å få sin del av kaka økonomisk. Nå ser vi hvor lite hun selv prioriterer eget barn, og det helt siden han ble født. Fryktelig trist. Allikevel fortsetter mediene å gi henne en plattform til å promotere en helseskadelig livsstil som om det skulle være et eksempel til etterfølgelse. 19 7
Isild Skrevet 22. oktober #48526 Skrevet 22. oktober Era Vulgaris skrev (8 timer siden): Helt enig i alt du sier. Den sosiale arven følger oss, enten vi vil eller ikke, og vi viderefører måten vi er vokst opp på i stor grad. Bevisst og ubevisst. At SE selv er relasjonsskadet og har store tilknytningsvansker er tydelig å se. Det forklarer hvorfor hun fikk holde på uten foreldrenes inngripen da hun startet opp bloggen sin som ung tenåring. Det finnes mange relasjonsskadde der ute, det unnskylder ikke at man viderefører det, men det forklarer mye. Hvis hun bare la like mye energi i barns utvikling og hva barn trenger, som hun gjør på eget utseende, ville mye vært gjort. Veldig enig. Det forklarer mye, men unnskylder ikke. Hun gjør hele tiden et aktivt valg ift å ikke jobbe med det hun burde i og med seg selv. Jeg har aldri før sett noen løpe så raskt fra problemer som henne. Operasjoner og innøvde "roller" er ikke løsningen, men hun vil ikke se det, evt orker ikke å ta tak. Jeg har alltid reagert på at hun fikk sitte på rommet som ung tenåring å lage seg denne `Sophie Elise` i utgangspunktet, men når jeg så faren på debatten si at "hun er jo bare en jente som deler litt fra livet sitt" - samtidig som han levde av at hun utleverte og overeksponerte seg på internett - vel, han fremsto som lite opplyst rett og slett. Ikke helt "med", så det forklarer kanskje bloggingen på rommet. De så ikke problemet. Akkurat som SE ikke ser noen som helst problemer med egne valg nå. Faren hever vel fortsatt lønn ift å holde orden på noe av det økonomiske forøvrig. Burde skamme seg. Datteren har mistet- og ødelagt seg selv fullstendig og han syns det er ok å tjene penger på det. 16 9
Sinccis Skrevet 25. oktober #48527 Skrevet 25. oktober Prøver å forsvare sin barneeksponering ved å tøyse det til og sammenligne barnet sitt med rumpeimplantater. Smakløs humor. 5 15
Margit777 Skrevet 26. oktober #48528 Skrevet 26. oktober kittykaat skrev (På 14.10.2025 den 11.26): Hun var veldig søt på det første bildet, forferdelig å si, men hun ser nesten ut som hun har et syndrom på det andre. Ser ut som hun har vært i en brann og de har lappet henne sammen. 9 2
Missy1 Skrevet 26. oktober #48529 Skrevet 26. oktober Sinccis skrev (19 timer siden): Prøver å forsvare sin barneeksponering ved å tøyse det til og sammenligne barnet sitt med rumpeimplantater. Smakløs humor. Sensurerte ikke implantatene da de satt inni rumpa hennes. Men når de er tatt ut må de sensureres… hun sensurer ikke sønnen sin, men geleklumpene må sensureres 20 3
Måne Rampelyset Skrevet 26. oktober #48530 Skrevet 26. oktober Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. 1
SoftKitty Skrevet 26. oktober #48531 Skrevet 26. oktober Missy1 skrev (4 timer siden): Sensurerte ikke implantatene da de satt inni rumpa hennes. Men når de er tatt ut må de sensureres… hun sensurer ikke sønnen sin, men geleklumpene må sensureres Hun prøver å være morsom virker det som. 2
blvck Skrevet 26. oktober #48532 Skrevet 26. oktober Har hun satt inn nye mer passenende, og rikige, eller er hun helt uten nå? Hun tok jo ut silikon i brystene for noen år siden, fikk masse postiv oppnerksomhet for det fordi hun nå liksom skulle bli natulrig. En måned etter var det inn med ny silokon. 8 5
Isild Skrevet 27. oktober #48533 Skrevet 27. oktober blvck skrev (6 timer siden): Har hun satt inn nye mer passenende, og rikige, eller er hun helt uten nå? Hun tok jo ut silikon i brystene for noen år siden, fikk masse postiv oppnerksomhet for det fordi hun nå liksom skulle bli natulrig. En måned etter var det inn med ny silokon. Hun har gjort det samme med silikonen i rumpa en gang også. Måket inn masse positiv oppmerksomhet på at hun skulle fjerne farlige implantater, men glemte å si at det var nye og større på gang. Skulle ønske media ikke ga mer oppmerksomhet til operasjonene hennes. Det er bare kynisk business for henne slik hun deler om det - og sykt det hele. 15 2
Cami9 Skrevet 27. oktober #48534 Skrevet 27. oktober Maia3 skrev (På 15.10.2025 den 14.10): Vet ingenting om moren, men faren forsvarer henne med nebb og klør. Han har deltatt i debatter der han overkjører motstanderne så det holder. Debatter i flertall eller den ene? Han tjener godt vet du😉 Går det dårlig med hennes inntjening, så går det jo dårlig for han også 3
Anemoi Skrevet 27. oktober #48535 Skrevet 27. oktober Er dette en ny forretningsmodell? Sønnen skal skoleres som modell? Snart kommer vel reklameavtalene med ulike forretninger… Mamma er agent. (Jeg har sladdet bildet.) 7 1 2
snurk Skrevet 27. oktober #48536 Skrevet 27. oktober Er det bare meg eller ser det ut som om hun har beholdt implantatene i hofta? 🤔 9
Palmemor Skrevet 27. oktober #48537 Skrevet 27. oktober snurk skrev (1 time siden): Er det bare meg eller ser det ut som om hun har beholdt implantatene i hofta? 🤔 Tenkte det samme. Hu som er så litta kan jo umulig ha så brede hofter? Syns rompa så fiksa ut og, men det kan jo være at hun er hoven selvsagt 6
snurk Skrevet 27. oktober #48538 Skrevet 27. oktober Palmemor skrev (23 minutter siden): Tenkte det samme. Hu som er så litta kan jo umulig ha så brede hofter? Syns rompa så fiksa ut og, men det kan jo være at hun er hoven selvsagt Ja nei, jeg er nøyaktig samme høyde som SE (...og jeg skjønner at vi ikke trenger å se lik ut av den grunn altså😂) og jeg syntes hun hadde veeeldig markerte hofter i forhold til at hun ellers er ganske smal. 2
Mekkapekka Skrevet 27. oktober #48539 Skrevet 27. oktober Tviler på hun har fjernet noe som helst. Tipper det er snakk om justeringer… 7 2
Palmemor Skrevet 27. oktober #48540 Skrevet 27. oktober snurk skrev (6 minutter siden): Ja nei, jeg er nøyaktig samme høyde som SE (...og jeg skjønner at vi ikke trenger å se lik ut av den grunn altså😂) og jeg syntes hun hadde veeeldig markerte hofter i forhold til at hun ellers er ganske smal. Og veldig markerte i forhold til hvordan hun så ut før Jeg tror hun har bytta implantater, og det kommer nok for en dag hvis det har skjedd. Så hardt trener hun ikke den rompa at den blir spretten av seg selv 12 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå