Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hun lagt ut noe om resultater? 🫣 i så fall, screen? 😅😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kittykat123 skrev (25 minutter siden):

Har hun lagt ut noe om resultater? 🫣

Nei.

Skrevet
J.. skrev (1 time siden):

Fler burde ta et kurs i media literacy..

Hun mener åpenbart at hun fikk beholde protesene istedet for at de gikk i medisinsk avfall..

aha ja stemmer, jeg leser det sånn som du sier nå. bra at hun fjernet de, når det var dét hun ville!

Skrevet

Hun har nok tatt de ut, men tatt de med hjem.

En også veldig nøye kalkulert uttalelse fordi den er lett og misforstå og da skape oppmerksomhet og blæst

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet
Kittykat123 skrev (1 time siden):

Har hun lagt ut noe om resultater? 🫣 i så fall, screen? 😅😅

Screenshot_20251016_142543_Snapchat.jpg

• Liker 1
Skrevet
Maia3 skrev (22 minutter siden):

Henger meg opp i at hun alltid legger til «ha ha» i alt hun publiserer, og nå siterer avisene henne med det også. Vet det er en bagatell og ikke-sak, det bare gjør at hun fremstår enda mer umoden i mine øyne. 

• Liker 12
  • Nyttig 10
Skrevet
Maia3 skrev (47 minutter siden):

Godt eksemple på hvordan media - her Dagbladet - velger å støtte en bedrift/-seier, ergo gi ukritisk PR, til en person som velger alvorlig selvskading som PR og bedriftsinnhold.

Totalt uforsvarlig av media å videreformidle dette, all den tid bedriftseier i godt over ti år har brettet ut både egen psykiske uhelse og selvskading vha. kosmetiske kirurger.

• Liker 20
  • Nyttig 6
Skrevet
Era Vulgaris skrev (41 minutter siden):

Henger meg opp i at hun alltid legger til «ha ha» i alt hun publiserer, og nå siterer avisene henne med det også. Vet det er en bagatell og ikke-sak, det bare gjør at hun fremstår enda mer umoden i mine øyne. 

Enig.  Fryktelig barnslig 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Dette visste jo alle. Hun er jo en parodi på seg selv. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Era Vulgaris skrev (18 timer siden):

"Haha" er fordummende. Det er dårlig språk rett og slett. Men, det er tydeligvis slik hun ønsker å fremstå, evt der hun har stagnert. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
Isild skrev (På 16.10.2025 den 11.01):

Husker hun la ut en snap ved en "feil" etter at hun byttet implantater sist. Den skulle visst bare være til private venner. Vet ikke om jeg tror på akkurat det men. 

Samma det. 

Teksten var iallefall "Er det too much" husker jeg. Hun har nok vært usikker på om hun har vært fornøyd med resultatet. 

Hun har lagt ut et bilde av seg selv naken i badekaret også, ved en "feil"

Merkelig at hun stadig poster "feil"! 

Det er nok med fullt overlegg.

Idiotisk av ei "voksen" dame !!

• Liker 19
Skrevet
millak skrev (På 15.10.2025 den 11.35):

Hun har en bitteliten sønn, og jeg forstår virkelig ikke at hun tar sjansen på å legges i narkose og risikere komplikasjoner, eller i verste fall ikke våkne igjen. Det virker så uforsvarlig når man har et så lite barn. I tillegg tar det lang tid å komme seg etterpå, så hun vil jo være borte og utilgjengelig for ham lenge. Hvis hun allerede bare har ham annenhver uke, pluss barnehage og barnepass, så blir det altfor lite kontakt med moren.

Enig . Akkurat den biten , der kropps -dysmorfobien trumfer  tilstedeværelse med sønnen,  er vanskelig å forstå . Mulig en slags pekepinn på hvor syk hun er❤️

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
Isild skrev (4 timer siden):

"Haha" er fordummende. Det er dårlig språk rett og slett. Men, det er tydeligvis slik hun ønsker å fremstå, evt der hun har stagnert. 

Tenker hun mener å være ironisk , morsom eller interessant . Står ikke helt for det hun sier , og tilføyer haha , for så å kunne bøye den uttalelsen i flere retninger etterpå . Hun lever jo for , og av å skape spekulasjon , forvirring . Det er jo hennes måte å  gjøre seg interessant . 

• Liker 11
Skrevet (endret)
NiceOrNothing skrev (28 minutter siden):

Enig . Akkurat den biten , der kropps -dysmorfobien trumfer  tilstedeværelse med sønnen,  er vanskelig å forstå . Mulig en slags pekepinn på hvor syk hun er❤️

Hun GJØR stikk motsatt av hva hun sier. Nei SE, du kan IKKE ha mye dødsangst som stadig vekk legger deg i narkose for å ødelegge kroppen din! Det er helt sykt det du holder på med .

Og hvem i alle dager vil se implantatene du har hatt i raua?

Screenshot_20251017_133552_Snapchat.jpg

Endret av Maia3
  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Maia3 skrev (2 minutter siden):

Hun GJØR stikk motsatt av hva hun sier. Nei SE, du kan IKKE ha mye dødsangst som stadig vekk legger deg i narkose for å ødelegge kroppen din! Det er helt sykt det du holder på med 

Screenshot_20251017_133552_Snapchat.jpg

Skjønner heller ikke dette med dødsangst for narkose kontra komplikasjoner / tilhealingstid. Det kan begrense et menneske i månedsvis . Noe som overhode ikke er forenelig med å være småbarnsmor 

• Liker 15
  • Nyttig 7
Skrevet
NiceOrNothing skrev (1 minutt siden):

Skjønner heller ikke dette med dødsangst for narkose kontra komplikasjoner / tilhealingstid. Det kan begrense et menneske i månedsvis . Noe som overhode ikke er forenelig med å være småbarnsmor 

Hun er jo "ikke" småbarnsmor. Det er alle andre som tar seg av den stakkars guttungen ! Hun bryr seg bare om seg selv dessverre 

• Liker 21
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Frisk Frosk skrev (På 16.10.2025 den 15.17):

Godt eksemple på hvordan media - her Dagbladet - velger å støtte en bedrift/-seier, ergo gi ukritisk PR, til en person som velger alvorlig selvskading som PR og bedriftsinnhold.

Totalt uforsvarlig av media å videreformidle dette, all den tid bedriftseier i godt over ti år har brettet ut både egen psykiske uhelse og selvskading vha. kosmetiske kirurger.

Finnes det noen i dette landet som ikke skjønner hvor syk SE virkelig er?  Til og med på flytoget skal det reklameres?? Det går over alle støvleskaft !! Ja SE, det burde være dødsflaut om du var et oppegående menneske, men det er du dessverre ikke. Dette eeeelsker du nok !  Og du har lite selvtillit? 🙈

Screenshot_20251017_161827_Snapchat.jpg

Endret av Maia3
  • Liker 13
  • Nyttig 7
Skrevet
Maia3 skrev (36 minutter siden):

Finnes det noen i dette landet som ikke skjønner hvor syk SE virkelig er?  Til og med på flytoget skal det reklameres?? Det går over alle støvleskaft !! Ja SE, det burde være dødsflaut om du var et oppegående menneske, men det er du dessverre ikke. Dette eeeelsker du nok !  Og du har lite selvtillit? 🙈

Screenshot_20251017_161827_Snapchat.jpg

Hvis hun hadde vært så flau over dette, hadde hun vel ikke videreformidlet det. Hun må jo tro folk er stokk dumme. 

• Liker 19
  • Nyttig 13
Skrevet
Era Vulgaris skrev (1 minutt siden):

Hvis hun hadde vært så flau over dette, hadde hun vel ikke videreformidlet det. Hun må jo tro folk er stokk dumme. 

Nemlig 

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...