Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
Frisk Frosk skrev (25 minutter siden):

Takk. Ja, jeg tviler ikke. Vet du hvor hun har sprøytet inn fett? Det er jo noe av det farligste hun kan gjøre, spesielt år det gjøres i baken.

Jeg husket bare at det var snakk om for et år siden at hun da hadde undersøkt diverse, derfor jeg skrev det som jeg gjorde.

det ble gjort under begge de tidligere rumpeoperasjonene (i hofter samt for å fylle ut rundt implantatene), i tillegg har hun fylt (eget kropps)fett i leppene (det er derfor hun driver og sier at hun ikke har noe filler igjen i leppene - en sannhet med modifikasjoner altså)

• Liker 6
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
massi skrev (19 minutter siden):

det ble gjort under begge de tidligere rumpeoperasjonene (i hofter samt for å fylle ut rundt implantatene), i tillegg har hun fylt (eget kropps)fett i leppene (det er derfor hun driver og sier at hun ikke har noe filler igjen i leppene - en sannhet med modifikasjoner altså)

Huff, hun levere farlig, veldig farlig. Helt uforståelig når hun nå har et barn på bare halvannet år!

Jeg ønsker henne ingenting vondt, men fortsetter hun som hun har gjort, så kommer det til å gå galt en dag. Spesielt fordi hun opererer seg så ofte, og velger så risikable operasjoner, og reopererer så mange steder. 

Har hun skrevet noe om hvor hun nå skal opereres?

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Frisk Frosk skrev (1 time siden):

Huff, hun levere farlig, veldig farlig. Helt uforståelig når hun nå har et barn på bare halvannet år!

Jeg ønsker henne ingenting vondt, men fortsetter hun som hun har gjort, så kommer det til å gå galt en dag. Spesielt fordi hun opererer seg så ofte, og velger så risikable operasjoner, og reopererer så mange steder. 

Hun skal fjerne implantatene i rumpa/hoftene

Skrevet
J.. skrev (13 timer siden):

Nå har fler her mast i åresvis om at hun burde re-operere rumpa,men når hun faktisk gjør det,så er det galt også.

Morsomt det der.

Har ikke lest et eneste innlegg om at hun burde re-operere rumpa? Du må nesten sitere de innleggene du mener. Jeg har lest mange innlegg OM rumpa, men ingen om at hun burde re-operere den?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Frisk Frosk skrev (6 timer siden):

Leste et sted at hun skal utføre operasjonen i Norge denne gangen. 

• Liker 1
Skrevet
millak skrev (19 timer siden):

Hun har en bitteliten sønn, og jeg forstår virkelig ikke at hun tar sjansen på å legges i narkose og risikere komplikasjoner, eller i verste fall ikke våkne igjen. Det virker så uforsvarlig når man har et så lite barn. I tillegg tar det lang tid å komme seg etterpå, så hun vil jo være borte og utilgjengelig for ham lenge. Hvis hun allerede bare har ham annenhver uke, pluss barnehage og barnepass, så blir det altfor lite kontakt med moren.

Det virker veldig fjernt ja. Veldig enig. 

Jeg tror ikke hun lenger forstår farene ved narkose og komplikasjoner - hun har operert så mye og ofte at det for henne er som å pusse tennene antageligvis. 

Hvis hun nå endelig kanskje ønsker å gå litt tilbake til det naturlige der hun kan, så er det veldig fint - for henne selv. Men jeg tviler på at det har noe som helst med saken å gjøre denne gangen heller, det er nok det forfengelige det gjelder -  og en ny rumpe er nok på vei. 

Sett utenifra virker hun utilpass som mor. Håper det er helt annerledes "off cam" og på privaten, men det hun viser ser veldig disconnected og merkelig ut. 

• Liker 6
Skrevet
chsa skrev (8 timer siden):

Hun sa selv i sin egen podkast at hun hadde planer om å ta facelift hvert 5. år for resten av livet..... 

Hjelpes! Jaja, lykke til med det. 

• Liker 1
Skrevet

på insta-story nå: hun «hadde mye å fortelle» og «fikk beholde implantatene». Tipper hun bare har pyntet/jevnet ut med fett, og at det kommer en tåredryppende melding om at hun MÅTTE beholde implantatene av medisinske årsaker

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Åneeei det må ha skjedd noe dramatisk under operasjon, og legene sa at hun bare må beholde implantater i rompa!! Vent på ny update'a. 

Jeg orker ikke  😂

• Liker 14
Gjest Nimmi10
Skrevet

Hun mente sikkert at hun fikk beholde implantatene etter operasjonen og skal vise de frem 😆

Skrevet
HoldTheDoor skrev (8 minutter siden):

Hun mente sikkert at hun fikk beholde implantatene etter operasjonen og skal vise de frem 😆

Som om vi ikke har sett de før! 😂

• Liker 4
Skrevet
massi skrev (48 minutter siden):

på insta-story nå: hun «hadde mye å fortelle» og «fikk beholde implantatene». Tipper hun bare har pyntet/jevnet ut med fett, og at det kommer en tåredryppende melding om at hun MÅTTE beholde implantatene av medisinske årsaker

Melke, melke, melke, melke.. At hun orker å leve sånn! 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Frisk Frosk skrev (10 timer siden):

Norge

• Liker 1
Skrevet
massi skrev (1 time siden):

Hun syntes jo at implantatene gjorde at hun så ut som en teletubby?

• Liker 5
Skrevet
Tough cookie skrev (7 minutter siden):

Husker hun la ut en snap ved en "feil" etter at hun byttet implantater sist. Den skulle visst bare være til private venner. Vet ikke om jeg tror på akkurat det men. 

Samma det. 

Teksten var iallefall "Er det too much" husker jeg. Hun har nok vært usikker på om hun har vært fornøyd med resultatet. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Tough cookie skrev (23 minutter siden):

ja, derfor tipper jeg hun har pynta det til med fett, slik at det skal se mere naturlig ut, men fortsatt få ha rumpa og hoftene hun ønsker

• Liker 3
Skrevet

Ta ut implantater my ass 😂 Skjønner ikke hvorfor , men tenkte et kort øyeblikk at «så bra hun vil ta de ut, kanskje hun endelig er beg å se litt fornuftig i denne galskapen hun holder på med « Men neida, skulle bare inn å pynte litt mer 🤦‍♀️

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg levde faktisk i den troen at hun nå skulle fjerne implantatene, etter at hun snakket mye om det på snap for et par dager siden, men neida...🤨

• Liker 4
Skrevet

Det var vel hoftene som gjorde at det har sett litt firkanta/unormalt ut. Så hvis det stemmer at implantatene skal forbli der, så er det vel hoftene som er blitt smalere igjen nå. 

• Liker 3
Skrevet
massi skrev (2 timer siden):

Fler burde ta et kurs i media literacy..

Hun mener åpenbart at hun fikk beholde protesene istedet for at de gikk i medisinsk avfall..

• Liker 10
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...