Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Frisk Frosk skrev (25 minutter siden):

Takk. Ja, jeg tviler ikke. Vet du hvor hun har sprøytet inn fett? Det er jo noe av det farligste hun kan gjøre, spesielt år det gjøres i baken.

Jeg husket bare at det var snakk om for et år siden at hun da hadde undersøkt diverse, derfor jeg skrev det som jeg gjorde.

det ble gjort under begge de tidligere rumpeoperasjonene (i hofter samt for å fylle ut rundt implantatene), i tillegg har hun fylt (eget kropps)fett i leppene (det er derfor hun driver og sier at hun ikke har noe filler igjen i leppene - en sannhet med modifikasjoner altså)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
massi skrev (19 minutter siden):

det ble gjort under begge de tidligere rumpeoperasjonene (i hofter samt for å fylle ut rundt implantatene), i tillegg har hun fylt (eget kropps)fett i leppene (det er derfor hun driver og sier at hun ikke har noe filler igjen i leppene - en sannhet med modifikasjoner altså)

Huff, hun levere farlig, veldig farlig. Helt uforståelig når hun nå har et barn på bare halvannet år!

Jeg ønsker henne ingenting vondt, men fortsetter hun som hun har gjort, så kommer det til å gå galt en dag. Spesielt fordi hun opererer seg så ofte, og velger så risikable operasjoner, og reopererer så mange steder. 

Har hun skrevet noe om hvor hun nå skal opereres?

Skrevet
Frisk Frosk skrev (1 time siden):

Huff, hun levere farlig, veldig farlig. Helt uforståelig når hun nå har et barn på bare halvannet år!

Jeg ønsker henne ingenting vondt, men fortsetter hun som hun har gjort, så kommer det til å gå galt en dag. Spesielt fordi hun opererer seg så ofte, og velger så risikable operasjoner, og reopererer så mange steder. 

Har hun skrevet noe om hvor hun nå skal opereres?

Hun skal fjerne implantatene i rumpa/hoftene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...