Sariou Skrevet i går, 10:08 #48401 Skrevet i går, 10:08 shorty skrev (3 timer siden): Skjønner jo selvfølgelig at det er et spill. Men hvis man har sett flere sesonger og sammenligner tidligere forrædere med hvordan SE spiller, så ser man en merkbar forskjell. I alle sesongene jeg har sett sier alle forræderne det samme: det er tungt å måtte lyve til alle, og de har dårlig samvittighet. sier bare at dette har vi ikke sett noe til hos SE og ho til og med allerede dolker sine egne ganske tidlig i sesongen. For meg er det tydelig at SE virker komfortabel i rollen. Kom ikke som noe sjokk for meg at ho hadde veldig lyst til å være forræder. Ho spiller jo roller i det virkelige liv, vi som har fulgt med i noen år har skjønt det for lengst. Jeg har sett alle sesongene og er ikke enig med deg. Rasmus som også er forræder var jo også med på å ofre Harald, selv om han ville vente én dag lenger enn SE. Også ser du ut til å glemme at det er MYE klipping her, så redaksjonen spiller en ganske avgjørende rolle i hvordan ting fremstilles. Jeg tenker også at de som snakker så innmari mye om hvor tungt det er, også spiller et spill. Hvis ikke har jo de også gått glipp av det helt sentrale her, nemlig at dette ikke er ekte. Å klare å spille en rolle, sier virkelig ingenting om at noen er dårlige mennesker. Det er mer enn nok å ta av når man skal kritisere SE, men at hun klarer å gjøre det hun får betalt for i et TV-program hun er med i, blir veldig rart å angripe. Det ville som sagt ikke blitt TV om de ikke klarte det, hele premisset for dette programmet er at folk klarer å «lyve» for hverandre. 2 2
CeXNS Skrevet i går, 14:15 #48402 Skrevet i går, 14:15 shorty skrev (7 timer siden): Skjønner jo selvfølgelig at det er et spill. Men hvis man har sett flere sesonger og sammenligner tidligere forrædere med hvordan SE spiller, så ser man en merkbar forskjell. I alle sesongene jeg har sett sier alle forræderne det samme: det er tungt å måtte lyve til alle, og de har dårlig samvittighet. sier bare at dette har vi ikke sett noe til hos SE og ho til og med allerede dolker sine egne ganske tidlig i sesongen. For meg er det tydelig at SE virker komfortabel i rollen. Kom ikke som noe sjokk for meg at ho hadde veldig lyst til å være forræder. Ho spiller jo roller i det virkelige liv, vi som har fulgt med i noen år har skjønt det for lengst. Jeg er 100% enig med deg. Jeg sa det allerede i en tidligere episode at det var typisk henne å ville være eksepsjonell (husker ikke hva hun gjorde da), og så skal hun liksom trumfe alle tidligere forrædere ved å dolke medforræder i ryggen. Bare for å skille seg ut og være edgy. Nå skal hun jo lokke noen over som hun så skal ofre på et senere tidspunkt. 2 3
Zenhouse Skrevet i går, 15:11 #48403 Skrevet i går, 15:11 CeXNS skrev (55 minutter siden): Jeg er 100% enig med deg. Jeg sa det allerede i en tidligere episode at det var typisk henne å ville være eksepsjonell (husker ikke hva hun gjorde da), og så skal hun liksom trumfe alle tidligere forrædere ved å dolke medforræder i ryggen. Bare for å skille seg ut og være edgy. Nå skal hun jo lokke noen over som hun så skal ofre på et senere tidspunkt. Enig. Er det en forræder jeg hadde vært på lag med, og ikke stolt på - så var det henne 🫢 3
Turkis Sau Skrevet i går, 18:20 #48404 Skrevet i går, 18:20 https://www.vg.no/rampelys/i/Mn4XVr/sophie-elise-skal-fjerne-rumpe-implantatene-jeg-er-lei-av-aa-foele-meg-saann-her 🙄 Noen som vil tippe på når, og med hva, den fylles på igjen? 7 4
Era Vulgaris Skrevet i går, 18:57 #48405 Skrevet i går, 18:57 Turkis Sau skrev (35 minutter siden): https://www.vg.no/rampelys/i/Mn4XVr/sophie-elise-skal-fjerne-rumpe-implantatene-jeg-er-lei-av-aa-foele-meg-saann-her 🙄 Noen som vil tippe på når, og med hva, den fylles på igjen? Det er vel heller sånn at hun er avhengig av operasjoner og narkose. Hvor mange operasjoner har hun egentlig gått gjennom? 5 4
Turkis Sau Skrevet i går, 20:32 #48406 Skrevet i går, 20:32 Era Vulgaris skrev (1 time siden): Det er vel heller sånn at hun er avhengig av operasjoner og narkose. Hvor mange operasjoner har hun egentlig gått gjennom? Tror du har helt rett i det. Antall operasjoner er så høyt at jeg tror ingen har oversikt lengre - inkludert henne selv. 10
Wilma89 Skrevet i går, 20:35 #48407 Skrevet i går, 20:35 Turkis Sau skrev (2 timer siden): https://www.vg.no/rampelys/i/Mn4XVr/sophie-elise-skal-fjerne-rumpe-implantatene-jeg-er-lei-av-aa-foele-meg-saann-her 🙄 Noen som vil tippe på når, og med hva, den fylles på igjen? Tenker i utgangspunktet at å fjerne er en god ting, men tørr ikke helt å tro på det. Sist hun skulle fjerne kom hun jo ut med matchende hofter🤷🏻♀️ men håper jo hun på et eller annet vis blir fornøyd. Får egentlig bare vondt av henne. Må være utrolig slitsomt å konstant hige etter neste endring. 6 4
Vegar Beideren Skrevet i går, 20:39 #48408 Skrevet i går, 20:39 ajarRun skrev (På 22.12.2015 den 22.27): Jeg synes hun er et eksempel å etterstrebe. Enig. Hun er et fantastisk forbilde og en herlig kvinne. Hun har gjort en del feiltrinn, og det er hun ærlig på. Ingen er feilfrie, men ikke alle tør innrømme det. Tipper hun blir enda flottere nå når hun får fjerna jukset i rompa. 2
Maia3 Skrevet i går, 20:59 #48409 Skrevet i går, 20:59 Turkis Sau skrev (2 timer siden): https://www.vg.no/rampelys/i/Mn4XVr/sophie-elise-skal-fjerne-rumpe-implantatene-jeg-er-lei-av-aa-foele-meg-saann-her 🙄 Noen som vil tippe på når, og med hva, den fylles på igjen? Blir nok sikkert ikke lenge til enda en ny operasjon. Hun gruer seg sånn, fordi hun ikke liker at "fremmede" folk skal se henne naken 🤣 What?? 12 2
Rev. Revenge Skrevet 22 timer siden #48410 Skrevet 22 timer siden Hvorfor får hun mikrofonstativ til å snakke om kroppen sin i media? Kan hun ikke bare gjøre det hun ønsker uten å varsle hele "verden" om det først? 11 12
MzMe Skrevet 22 timer siden #48411 Skrevet 22 timer siden Vegar Beideren skrev (2 timer siden): Enig. Hun er et fantastisk forbilde og en herlig kvinne. Hun har gjort en del feiltrinn, og det er hun ærlig på. Ingen er feilfrie, men ikke alle tør innrømme det. Tipper hun blir enda flottere nå når hun får fjerna jukset i rompa. Håper dette er ironisk ment. 15 4
Vegar Beideren Skrevet 16 timer siden #48412 Skrevet 16 timer siden MzMe skrev (5 timer siden): Håper dette er ironisk ment. Absolutt ikke. Hun er et herlig menneske. 1
Eva-Lena Skrevet 16 timer siden #48413 Skrevet 16 timer siden Sariou skrev (18 timer siden): Jeg har sett alle sesongene og er ikke enig med deg. Rasmus som også er forræder var jo også med på å ofre Harald, selv om han ville vente én dag lenger enn SE. Også ser du ut til å glemme at det er MYE klipping her, så redaksjonen spiller en ganske avgjørende rolle i hvordan ting fremstilles. Jeg tenker også at de som snakker så innmari mye om hvor tungt det er, også spiller et spill. Hvis ikke har jo de også gått glipp av det helt sentrale her, nemlig at dette ikke er ekte. Å klare å spille en rolle, sier virkelig ingenting om at noen er dårlige mennesker. Det er mer enn nok å ta av når man skal kritisere SE, men at hun klarer å gjøre det hun får betalt for i et TV-program hun er med i, blir veldig rart å angripe. Det ville som sagt ikke blitt TV om de ikke klarte det, hele premisset for dette programmet er at folk klarer å «lyve» for hverandre. Jeg følger ikke SE, men jeg føler at hun ikke er til å stole på. Jeg kan ikke sette fingeren på noe eksakt, men jeg synes hun lyser lite troverdig. Jeg synes hele dama virker merkelig. Å lyve og lure trur jeg faller lett for henne. I Forræder så virker hun som å være i sitt rette element. Der kan hun lure, lyve og kaste folk under bussen og skylde på at spillet er sånn. Jeg hadde ikke tatt med meg henne i krigen. 7 4
Tough cookie Skrevet 16 timer siden #48414 Skrevet 16 timer siden Maia3 skrev (7 timer siden): Blir nok sikkert ikke lenge til enda en ny operasjon. Hun gruer seg sånn, fordi hun ikke liker at "fremmede" folk skal se henne naken 🤣 What?? Hun mente vel at hun ikke var komfortabel med at feks sexpartnere så henne naken.
Zenhouse Skrevet 14 timer siden #48415 Skrevet 14 timer siden Rev. Revenge skrev (8 timer siden): Hvorfor får hun mikrofonstativ til å snakke om kroppen sin i media? Kan hun ikke bare gjøre det hun ønsker uten å varsle hele "verden" om det først? Høyaktuell for tiden med Forræder og A-laget, da er tidspunkt for operasjon nå en strategisk forlengelse av å ri på den bølgen nå. At hun stadig får overskrifter, spes av VG synes jeg, er trist. Når det gjelder den avhengighetsbiten med operasjoner, er det tydelig at det alltid «skjer noe» med et visst mellomrom. Hun sier selv hun ikke er ferdig med f.eks. facelift. Dette parallelt med at hun snakker om downperioder, dårlig selvfølelse er blitt en evig runddans. I stedet for å jage oppslag i media , burde hun få time på DPS. 11 3
Missy1 Skrevet 13 timer siden #48416 Skrevet 13 timer siden Innimellom all klaging over hvor tungt livet er som alenemor snakkes det nå om stor operasjon som plutselig skal utføres allerede denne uka. Kan iallfall legge bort all den klagingen når hun har tid og kapasitet til å operere rumpa til tross for at hun er alenemor. 5 8
Era Vulgaris Skrevet 12 timer siden #48417 Skrevet 12 timer siden Missy1 skrev (24 minutter siden): Innimellom all klaging over hvor tungt livet er som alenemor snakkes det nå om stor operasjon som plutselig skal utføres allerede denne uka. Kan iallfall legge bort all den klagingen når hun har tid og kapasitet til å operere rumpa til tross for at hun er alenemor. Hun har nanny, barnehageplass, kokk, hushjelp og delt omsorg for barnet, hun aner ingenting om hvordan det er å være alenemor. At hun frivillig legger seg under kniven for unødvendig kirurgi beviser bare hvor virkelighetsfjern hun er. 6 13
Era Vulgaris Skrevet 12 timer siden #48418 Skrevet 12 timer siden Zenhouse skrev (1 time siden): Høyaktuell for tiden med Forræder og A-laget, da er tidspunkt for operasjon nå en strategisk forlengelse av å ri på den bølgen nå. At hun stadig får overskrifter, spes av VG synes jeg, er trist. Når det gjelder den avhengighetsbiten med operasjoner, er det tydelig at det alltid «skjer noe» med et visst mellomrom. Hun sier selv hun ikke er ferdig med f.eks. facelift. Dette parallelt med at hun snakker om downperioder, dårlig selvfølelse er blitt en evig runddans. I stedet for å jage oppslag i media , burde hun få time på DPS. Hun er ikke ferdig med facelift?! Legene som operer henne burde ta grep og snakke fornuft med henne. Ansiktet hennes ser allerede så stramt ut at det må være smertefullt. Øynene har sunket inn i skallen. 4 5
Zenhouse Skrevet 12 timer siden #48419 Skrevet 12 timer siden Era Vulgaris skrev (1 minutt siden): Hun er ikke ferdig med facelift?! Legene som operer henne burde ta grep og snakke fornuft med henne. Ansiktet hennes ser allerede så stramt ut at det må være smertefullt. Øynene har sunket inn i skallen. Det var fra snap- hun sa hun var ikke fremmed for facelift «når hun blir eldre». Men hva hun legger i ordet «eldre» er jo ikke godt å si.. At det blir flere operasjoner, det er hvertfall sikkert. Det foregår alltid noe medisinsk rundt henne, er det ikke operasjon, så er det medikament - for hårtap f.eks. Blir vel sikkert noe fjerning av et par tatoveringer etter hvert også. Ikke noe galt i seg selv, men mønsteret er trist. 3 2
MzMe Skrevet 12 timer siden #48420 Skrevet 12 timer siden Vegar Beideren skrev (3 timer siden): Absolutt ikke. Hun er et herlig menneske. Hu er et farlig forbilde, som bl.a forherliger kosmetiske operasjoner. Det er ikke uten grunn at hun «vant» årets gullbarbie et år. 2 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå