Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Weiland skrev (11 timer siden):

Du burde virkelig ikke komme med kommentarer når du er SÅ ignorant som du er! 

Jeg kan fortelle deg at angst er en  DIAGNOSE! 

Du kan jo selv Google deg til hva en diagnose er, og hvordan det fungerer å bli utredet og bli diagnostisert med en eller flere av de ulike typer angst. 

@lajlaj hadde rett i det hun skrev, og hun er dermed ikke ignorant!

Å ha en diagnose - selv en såkalt kronisk diagnose! - trenger ikke alltid bety at man vil ha den diagnosen hele livet, eller om man har den hele livet at man har symptomer av den hele livet. Noen har diagnoser som gir symptomer hele livet, andre kan ha symptomer i perioder, noen bare i en begrenset periode. Noen har diagnoser man blir helt friske av.

Dette gjelder både fysiske diagnoser og psykiske diagnoser.

https://psykiskhelse.no/kunnskap/diagnoser-helseplager/angst/#:~:text=Det finnes forskjellige typer angst,ved hjelp av egen innsats.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
J.. skrev (10 minutter siden):

Så kjedelig å sammenligne kvinner mot menn,uavhengig av yrke..

Å sammenligne Haaland og SSI/SE i dette tilfellet har absolutt ingenting med kjønn å gjøre.

Sammenligningen kunne like gjerne vært gjort med Ada Hegeberg.

Der fotballspillerne det her er snakk om er personer som tar vare på egen kropp og motiverer andre til å gjøre det samme, motiverer barn og unge og voksne til å ta vare på egen helse gjennom sunn aktivitet og kosthold...

...der selger Sofie Steen Isachsen / Sophie Elise AS et sykelig kroppsfokus, selvskading gjennom risikofylte, unødvendige kosmetiske operasjoner, risikofylt seksuell adferd (som hun solgte i flere år, også gjennom podkast), rusmisbruk og nå siste halvannet året - også solgt eget barn som bedriftsinnhold.

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Frisk Frosk skrev (27 minutter siden):

Å sammenligne Haaland og SSI/SE i dette tilfellet har absolutt ingenting med kjønn å gjøre.

Joda.

Menn slipper gjerne unna med å feks være skrytete,det blir heller ansett som å ha god selvtillit. De "får lov" til å ta mer plass enn kvinner..

Det er ingen nyhet at menn blir fremsnakket mens kvinner blir nedsnakket,nettopp når de sammenlignes med hverandre slik..

Skrevet
J.. skrev (33 minutter siden):

Joda.

Menn slipper gjerne unna med å feks være skrytete,det blir heller ansett som å ha god selvtillit. De "får lov" til å ta mer plass enn kvinner..

Det er ingen nyhet at menn blir fremsnakket mens kvinner blir nedsnakket,nettopp når de sammenlignes med hverandre slik..

Jeg nedsnakker Sophie Elise OG influencere. Punktum. 

• Liker 4
Skrevet
J.. skrev (1 time siden):

Joda.

Det du driver med her kan du heller ta i en annen tråd, her er det avsporing.

Å sammenligne Haaland og SSI her hadde ingenting med kjønn å gjøre. Enorm klasseforskjell på de to, der SSI/SE ikke en gang ser over skotuppen til Haaland når det gjelder personlighet og verdier.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Zenhouse skrev (2 timer siden):

SE viste på snap at hun satt og gråt da hun så episoden med seg selv. Hun er så glad for å fått vise sitt ekte og genuine vesen. Så stolt at  hun til og med  gleder seg til at lille og hennes besteforeldre skal se episoden. 

Jeg synes Haaland gjorde en skikkelig fin episode, jeg er offisielt Haaland-fan nå. Jordnær og ekte, med en god bonding med intervjuerne rundt ham. Hadde tatt seg ut om han satt å gråt av å se seg selv etterpå: «Sjå mor og far, æ gjorde eit jysla godt inntrykk av meg sjøl. Gu- kor ekte æg e altså.» Kan ikke se det for meg akkurat. 

Influencere derimot - der er det så usunt fokus på seg selv at det nesten går på helsa løs. 

Knallgodt skrevet! 👏🏻👍🏻

• Hjerte 1
Skrevet

Lang rant om barn og skjerm… 

«seeee, mamma på tv!»

• Liker 1
Skrevet

Må si jeg synes hun viser hva som bor i henne i Forræder. Lite sympatisk og hel ved. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...