Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mening er at hun utstråler så mye negativitet, så utseendebesatt og usikker. En av de minst inspirerende influencerne.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for signering som helsepersonell.

Sol, admin.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun har et tydelig mønster med å føle seg dårlig når hun har barnet hos seg og med å føle seg veldig bra når hun har barnefri. 
Er tydelig at hun ikke var klar over hvor mye jobb det er å ha barn. Hun blir helt utslitt selv med privat kokk, barnehageplass, nanny/dagmamma, vaskehjelp…

• Liker 19
  • Nyttig 7
Skrevet
Missy1 skrev (9 timer siden):

Hun har et tydelig mønster med å føle seg dårlig når hun har barnet hos seg og med å føle seg veldig bra når hun har barnefri. 
Er tydelig at hun ikke var klar over hvor mye jobb det er å ha barn. Hun blir helt utslitt selv med privat kokk, barnehageplass, nanny/dagmamma, vaskehjelp…

Hun taklet ikke å ha ansvar for en liten hund, hvorfor trodde hun at et barn skulle være noe hun taklet bedre 🤷🏼‍♀️ Som hun selv skrev i boken sin, å få barn var en løsning for å holde seg relevant. En accessorie i livet. Alle er jo kun statister i SEs liv, hun virker ikke å ha evnen til å knytte relasjoner. 

• Liker 23
  • Nyttig 12
Skrevet
Era Vulgaris skrev (3 timer siden):

Hun taklet ikke å ha ansvar for en liten hund, hvorfor trodde hun at et barn skulle være noe hun taklet bedre 🤷🏼‍♀️ Som hun selv skrev i boken sin, å få barn var en løsning for å holde seg relevant. En accessorie i livet. Alle er jo kun statister i SEs liv, hun virker ikke å ha evnen til å knytte relasjoner. 

Må være tidenes minst gjennomtenkte planlagte graviditet. 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Jeg har en veninne som har ett barn i barneskolen.

Hun elsker barnet sitt, men takler ikke å være alene med det, altså at det er kun hun og barnet annenhver uke.

Hun sier hun blir deprimert, stresset og ønsker fri til å gjøre sine ting og være alene.

Hun går til psykolog pga dette.

Innimellom glimter hun til med aktiviteter med  barnet, og det dokumenteres på some og til venner/familie hva de gjør, og da er alt tipp topp.

Litt sånn som Sophie Elise

Endret av Tough cookie
  • Liker 10
Skrevet (endret)

SE er garvet i å bygge seg selv opp, gang på gang. Hun velger nå ut f.eks. nynorsk-bøker, Palestina og jødehat, ingenting er tilfeldig, alt er bevisst og gjennomkalkulert. Denne «kompetansen» har hun bygd opp gjennom mange, mange  år. SE har alltid forholdt seg til sannhet som noe hun kan justere etter eget forgodtbefinnende, og bryr seg ikke når hun tas i løgn.
Hun skulle ikke eksponere barnet sitt, nå vises alt, ansikt og hele barnets liv. Og som flere her nevner, hun blomstrer når hun har barnefri, da kan hun gjenskape yndlingsbildet av seg selv…

IMG_2471.jpeg

Endret av Anemoi
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Siste utlevering av barnet; SE med rumpa mot kamera mens hun vasker bæsj ut av badekaret og forteller hele verden at han har bæsjet i badevannet. Det er altså så forkastelig. Vise den overopererte ræva mens hun utleverer sønnen på det groveste. 
Og hvem tror på at hun noen gang tar i en vaskefille? 

• Liker 27
  • Nyttig 10
Skrevet
Anemoi skrev (1 time siden):

SE er garvet i å bygge seg selv opp, gang på gang. Hun velger nå ut f.eks. nynorsk-bøker, Palestina og jødehat, ingenting er tilfeldig, alt er bevisst og gjennomkalkulert. Denne «kompetansen» har hun bygd opp gjennom mange, mange  år. SE har alltid forholdt seg til sannhet som noe hun kan justere etter eget forgodtbefinnende, og bryr seg ikke når hun tas i løgn.
Hun skulle ikke eksponere barnet sitt, nå vises alt, ansikt og hele barnets liv. Og som flere her nevner, hun blomstrer når hun har barnefri, da kan hun gjenskape yndlingsbildet av seg selv…

IMG_2471.jpeg

Den Brazilian booty lift navlen 🙃 hun tror hun er såååå sexii. 

• Liker 3
Skrevet
Era Vulgaris skrev (2 timer siden):

Siste utlevering av barnet; SE med rumpa mot kamera mens hun vasker bæsj ut av badekaret og forteller hele verden at han har bæsjet i badevannet. Det er altså så forkastelig. Vise den overopererte ræva mens hun utleverer sønnen på det groveste. 
Og hvem tror på at hun noen gang tar i en vaskefille? 

Posituren er typisk SE og ikke verdt noe som helst. Sett det før, kom med noe nytt, liksom.

Men å fortelle hva et lite barn gjør i noe som enhver forelder med et snev av anstand og blodomløp i hjernevindingene ville latt bli i privatsfæren, det er mildt sagt forstemmende. Og det er virkelig mildt sagt.

• Liker 18
  • Nyttig 4
Skrevet
Hunter7 skrev (28 minutter siden):

Posituren er typisk SE og ikke verdt noe som helst. Sett det før, kom med noe nytt, liksom.

Men å fortelle hva et lite barn gjør i noe som enhver forelder med et snev av anstand og blodomløp i hjernevindingene ville latt bli i privatsfæren, det er mildt sagt forstemmende. Og det er virkelig mildt sagt.

Helt enig, på tide at noen griper inn og gjør noe med dette. Foreldre som bruker små, uskyldige barn på denne måten mangler noe vesentlig i topplokket. 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
Era Vulgaris skrev (1 time siden):

Helt enig, på tide at noen griper inn og gjør noe med dette. Foreldre som bruker små, uskyldige barn på denne måten mangler noe vesentlig i topplokket. 

Jeg tror at det eneste virkemiddelet - luten som er sterk nok til å få fjernet fandenskapet - er en endring i folkeopinionen om hva man kan tillate seg som forelder i sosiale medier. SE, på lik linje med CBE, IG, osv. er digitale halliker. Jeg er helt sikker på at barn blir den skadelidende part når mor(og/eller far) selger unna deres barndom i jakten på lettjente penger og skaping av «leirbål-følelse».

Det er ekkelt, det er vemmelig, og det er forkastelig. Som et storsamfunn har vi alle en moralsk og medmenneskelig plikt å passe på de minste, de forsvarløse og utsatte blant oss. De som derimot horer ut barna sine på sosiale medier, fortjener derimot enhver forakt.

• Liker 3
  • Nyttig 20
Skrevet
Anemoi skrev (4 timer siden):

IMG_2471.jpeg

Uff, for et forferdelig bilde. Min første tanke da jeg så dette bildet var "anorektisk, narkoman prostituert som har dødd i senga".

Dette er altså også en del av Sophie Elise AS... Dette er imaget hun ønsker for sitt firma og som hun ønsker hennes barn skal assosieres med...

Dette er ikke bedriftsinnhold lenger. Dette er tomhet.

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet
Anemoi skrev (6 timer siden):

SE er garvet i å bygge seg selv opp, gang på gang. Hun velger nå ut f.eks. nynorsk-bøker, Palestina og jødehat, ingenting er tilfeldig, alt er bevisst og gjennomkalkulert. Denne «kompetansen» har hun bygd opp gjennom mange, mange  år. SE har alltid forholdt seg til sannhet som noe 

IMG_2471.jpeg

Nei Sophie Elise, vi glemmer ikke at dette også er deg...! Egentlig er det vel dette som er mest deg, kanskje det eneste deg!!

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg 🙃

Tenk å få en bok når du er 30 år, du åpner den og lurer på hva fint mammaen din skriver om deg.

Også handler ikke boken om hvordan du var som barn, men hvordan moren din hadde det under hele oppveksten din? 

Screenshot_20251005_203657_Snapchat.thumb.jpg.3b44000515379e2825ec51caa99e1e00.jpg

• Liker 14
  • Nyttig 7
Skrevet

«Apropos Helmer. Her har dere kløfta mi» 

godt hun fikk meldt seg på ballett da, siden hun ikke i barnefri uke rekker å gjøre alt hun skal 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Prøver hun å skape spekulasjoner rundt Nora og seg selv? 😳

IMG_5428.jpeg

• Liker 2
Skrevet
Beetlegirl91 skrev (2 timer siden):

Tenk å få en bok når du er 30 år, du åpner den og lurer på hva fint mammaen din skriver om deg.

Også handler ikke boken om hvordan du var som barn, men hvordan moren din hadde det under hele oppveksten din? 

Screenshot_20251005_203657_Snapchat.thumb.jpg.3b44000515379e2825ec51caa99e1e00.jpg

Hun må være en ekstrem narsissist, det her tar jo bare kaka. Jeg finner egentlig ikke ord for dette. 

• Liker 12
  • Nyttig 14
Skrevet
Beetlegirl91 skrev (2 timer siden):

Dette er virkelig ikke friskt, og alarmene burde ule, som de burde ha gjort for alle rundt henne og barnet. 

Hun skal altså se for seg sitt barn, 30 år, og la dette barnet på en sykelig måte være terapeut for henne nå...

Jeg fatter ikke hvorfor ikke norsk media så konsekvent unnlater å ta sitt samfunnsansvar på alvor, og heller fortsetter å invitere henne inn. Sist ut er A-laget, hvor Nrk i realiteten driver med renvasking av "Sophie Elise AS" etter alle skandalene bedriftseier selv har forårsaket innimellom all selvskadingene og barneeksponeringen hun driver med.

• Liker 13
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...