Gjest Norah.A. Skrevet 23. september 2025 #48281 Skrevet 23. september 2025 Virker som hun har mista det litt:( Siste kampetrekning; ufiltrert fokus på kropp i ALLE sammenhenger, og ja, hva skjedde med ansiktet? Trist.
Gjest Lesehest1 Skrevet 23. september 2025 #48282 Skrevet 23. september 2025 Stjertmeis skrev (2 minutter siden): Var mer formatet det tas opp i jeg synes framstår noe krampaktig. Ja, det er jeg enig i. Men utrolig synd for ham om dette stemmer.
baremeg007 Skrevet 23. september 2025 #48283 Skrevet 23. september 2025 ForumMaria skrev (På 21.9.2025 den 23.25): Nei, ingen tråd. Men trenger vel ingen? Det er jo Sophie Elise 2, hun kopierer henne på alt, flytter etter henne. Sto og vinket utenfor hotellet SE bodde på i Trondheim. Hun stiller opp kamera som SE og gjør alt likt. Hun er blodharry og trenger ikke flere følgere synes jeg Hun er jo definitivt en ekte groupie/stalker, synes det er direkte creepy faktisk. Hun burde jo snakket med noen profesjonelle om sin egen (stalker)atferd og prøvd å heller fokusere på å danne seg sunne relasjoner som ikke er basert på forfølgelse og psyk beundring… 7
baremeg007 Skrevet 23. september 2025 #48284 Skrevet 23. september 2025 lajlaj skrev (På 19.9.2025 den 23.03): Dere skjønner vel at angst er noe man kan ha i bare en periode og ikke en vedvarende tilstand? Tror du har misforstått noe. Hun går fra å diagnostisere seg selv med angst til å uttale «i en bisetning» at «jeg har definitivt ikke angst, det har jeg aldri hatt». Hun har aldri fremstilt seg selv som at hun «har slitt litt med angst i en periode», men at hun virkelig led av det! Hun fremstilte angsten på en slik måte som folk med kronisk og iboende angst har angst, ikke slik folk som «har angst om natten etter at noen lusket utenfor vinduet mitt forrige måned» har det. 8 3
Zenhouse Skrevet 24. september 2025 #48285 Skrevet 24. september 2025 baremeg007 skrev (5 timer siden): Tror du har misforstått noe. Hun går fra å diagnostisere seg selv med angst til å uttale «i en bisetning» at «jeg har definitivt ikke angst, det har jeg aldri hatt». Hun har aldri fremstilt seg selv som at hun «har slitt litt med angst i en periode», men at hun virkelig led av det! Hun fremstilte angsten på en slik måte som folk med kronisk og iboende angst har angst, ikke slik folk som «har angst om natten etter at noen lusket utenfor vinduet mitt forrige måned» har det. https://www.klikk.no/underholdning/sophie-elise-jeg-var-syk-og-sykelig-opptatt-av-a-endre-pa-eget-utseende-4604631 Helt riktig. Hun sa hun hadde ekstensiell angst i forskjellige innlegg, og beskrev det som dypt ødeleggende og vanskelig for henne. 17
Palmemor Skrevet 24. september 2025 #48286 Skrevet 24. september 2025 Zenhouse skrev (1 time siden): https://www.klikk.no/underholdning/sophie-elise-jeg-var-syk-og-sykelig-opptatt-av-a-endre-pa-eget-utseende-4604631 Helt riktig. Hun sa hun hadde ekstensiell angst i forskjellige innlegg, og beskrev det som dypt ødeleggende og vanskelig for henne. Og at hun ikke vil rippe opp i gamle ting som operasjoner..."det er så lenge siden". Jeg tror ikke 4 ganger i året kvalifiserer som "lenge siden", men hva vet vel jeg... 21 9
Era Vulgaris Skrevet 24. september 2025 #48287 Skrevet 24. september 2025 Palmemor skrev (2 timer siden): Og at hun ikke vil rippe opp i gamle ting som operasjoner..."det er så lenge siden". Jeg tror ikke 4 ganger i året kvalifiserer som "lenge siden", men hva vet vel jeg... Tid er et relativt begrep for de fleste influensere, SE er intet unntak. 10 1
Chlypa Skrevet 24. september 2025 #48288 Skrevet 24. september 2025 (endret) Stjertmeis skrev (På 23.9.2025 den 8.16): Dette er bare... krampaktig? https://www.vg.no/rampelys/i/PpKpRR/henrik-thodesen-saksoeker-sophie-elise-paa-tv Det er en satire/humorserie, what is the problem? Endret 24. september 2025 av Chlypa 5 2
Stjertmeis Skrevet 24. september 2025 #48289 Skrevet 24. september 2025 Chlypa skrev (3 minutter siden): Det er en satire/humorserie, what is the problem? Det forstår jeg jo. Jeg må likevel få mene at det framstår som noget krampaktig av de begge å slå mynt på denne gamle greia. Men for all del, kan jo være det blir god underholdning for de som velger å se det. 7 1
Chlypa Skrevet 24. september 2025 #48290 Skrevet 24. september 2025 Stjertmeis skrev (11 minutter siden): Det forstår jeg jo. Jeg må likevel få mene at det framstår som noget krampaktig av de begge å slå mynt på denne gamle greia. Men for all del, kan jo være det blir god underholdning for de som velger å se det. Men da kan man jo si det samme når Erna var med med politiske motstandere osv. dette er ikke ett unikt prosjekt for HT og SE. Dette er media sin tv sin «clickbait» for at vi skal tro det er full krangel. Ettersom de stiller opp så er det rimelig å anta at det ikke er vondt blod mellom de 3 2
Stjertmeis Skrevet 24. september 2025 #48291 Skrevet 24. september 2025 (endret) Chlypa skrev (15 minutter siden): Men da kan man jo si det samme når Erna var med med politiske motstandere osv. dette er ikke ett unikt prosjekt for HT og SE. Dette er media sin tv sin «clickbait» for at vi skal tro det er full krangel. Ettersom de stiller opp så er det rimelig å anta at det ikke er vondt blod mellom de Det antar jeg heller ikke. At de begge medvirker tilsier jo tvert imot at de ikke er ondt blod mellom de, og at de er villige til å tjene penger på greia. Mitt syn på denne type underholdning farges naturligvis av at jeg stort sett synes all kjendisunderholdning er ganske "meh". Når det i tillegg skal handle om et haugammal situationship mellom en influenser som allerede har melka denne kua så mye som ho har, så blir det i mine øyne oppbrukt og krampaktig. Ved å ytre min mening om dette, mener jeg ikke samtidig at alle andre bør dele mitt syn. Jeg har ingen problemer med at du eller andre liker konseptet. Det er jo solgt inn, så det er jo vurdert å ha et potensiale. Endret 24. september 2025 av Stjertmeis 9 2
Irja Skrevet 28. september 2025 #48292 Skrevet 28. september 2025 Hun er så kalkulert. Nå skal hun provosere med alkohol rundt barn. På snappene før denne, kom det tydelig frem at hun og sønnen var alene i leiligheten (han sov) hun ventet på en venninne, og så poster hun dette. 5 6
lajlaj Skrevet 28. september 2025 #48293 Skrevet 28. september 2025 baremeg007 skrev (På 24.9.2025 den 1.41): Tror du har misforstått noe. Hun går fra å diagnostisere seg selv med angst til å uttale «i en bisetning» at «jeg har definitivt ikke angst, det har jeg aldri hatt». Hun har aldri fremstilt seg selv som at hun «har slitt litt med angst i en periode», men at hun virkelig led av det! Hun fremstilte angsten på en slik måte som folk med kronisk og iboende angst har angst, ikke slik folk som «har angst om natten etter at noen lusket utenfor vinduet mitt forrige måned» har det. Angst er ikke et vedvarende og varig fenomen. Ingen er født med angst. «iboende angst» er en måte å ansvarsfraskrive seg fra at utenstående faktorer påvirker menneskelige reaksjoner, som iblant kan føre til en angstreaksjon 2 1
Cookie123 Skrevet 29. september 2025 #48294 Skrevet 29. september 2025 Jeg følger ikke Sophie Elise, bare følger denne tråden. Men, når jeg ser alle screenshots som blir lagt ut her, så må jeg spørre om en ting: Skriver hun alltid "haha" i postene sine??? 10
Era Vulgaris Skrevet 29. september 2025 #48295 Skrevet 29. september 2025 Cookie123 skrev (13 minutter siden): Jeg følger ikke Sophie Elise, bare følger denne tråden. Men, når jeg ser alle screenshots som blir lagt ut her, så må jeg spørre om en ting: Skriver hun alltid "haha" i postene sine??? Hun gjør det mesteparten av tiden, fremstår veldig usikker i mine øyne. 10 2
J.. Skrevet 29. september 2025 #48296 Skrevet 29. september 2025 Cookie123 skrev (1 time siden): Skriver hun alltid "haha" i postene sine??? Nei.
Zenhouse Skrevet 29. september 2025 #48297 Skrevet 29. september 2025 Cookie123 skrev (1 time siden): Jeg følger ikke Sophie Elise, bare følger denne tråden. Men, når jeg ser alle screenshots som blir lagt ut her, så må jeg spørre om en ting: Skriver hun alltid "haha" i postene sine??? Føler det henger igjen fra blogg-tiden. Var mange som begynte å skrive innlegg på en slags muntlig måte da, å bruke «ha-ha» og «bah» er et par eksempler på det. 4
foreveralone Skrevet 29. september 2025 #48298 Skrevet 29. september 2025 Cbe skriver jo ikke lenger men hun ler haha hver gang hun sier noe. 5 1
Cami9 Skrevet 29. september 2025 #48299 Skrevet 29. september 2025 Eksponerer sønnen bare mer og mer nå… Trist! Hun skull jo skjerme han 12 4
panzerpølsa Skrevet 29. september 2025 #48300 Skrevet 29. september 2025 Cami9 skrev (46 minutter siden): Eksponerer sønnen bare mer og mer nå… Trist! Hun skull jo skjerme han Da må dere som følger å ser slutte med det, eneste måte å få satt en stopper for galskapen. 10 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå