baremeg007 Skrevet 16. september #48261 Skrevet 16. september Hørte hun nylig uttalte at hun «definitivt ikke har angst», var det ikke hun som påsto hun var så full av nettopp angst? Lyger jo så det renner. 20 2
Missy1 Skrevet 16. september #48262 Skrevet 16. september baremeg007 skrev (3 timer siden): Hørte hun nylig uttalte at hun «definitivt ikke har angst», var det ikke hun som påsto hun var så full av nettopp angst? Lyger jo så det renner. Reagerte på det samme, hun har jo i følge seg selv flere typer angst. Rart at hun ikke husker hva hun selv har sagt, selv når alt ligger godt dokumentert på internett 6 8
Era Vulgaris Skrevet 16. september #48263 Skrevet 16. september Missy1 skrev (20 minutter siden): Reagerte på det samme, hun har jo i følge seg selv flere typer angst. Rart at hun ikke husker hva hun selv har sagt, selv når alt ligger godt dokumentert på internett Når du lyver så mye om alt mulig, er det umulig å holde styr på alt du har sagt. Hun løy jo om å ha kjøpt en leilighet for noen år siden, om en laptop som ble stjålet i Paris, alle diagnoser hun liksom har. Listen er veldig lang. 12 14
FeraVera Skrevet 18. september #48264 Skrevet 18. september Jeg må si jeg synes det er litt rart at ingen her har kommentert noe om at Sophie brukte søvntrening på ungen sin OG lot en helt fremmed gjøre det🫣 Har søvntrening blitt så vanlig at ingen stiller spørsmålstegn ved det lenger? 🤔 11
Era Vulgaris Skrevet 18. september #48265 Skrevet 18. september FeraVera skrev (39 minutter siden): Jeg må si jeg synes det er litt rart at ingen her har kommentert noe om at Sophie brukte søvntrening på ungen sin OG lot en helt fremmed gjøre det🫣 Har søvntrening blitt så vanlig at ingen stiller spørsmålstegn ved det lenger? 🤔 Mulig jeg husker feil, men jeg tror det er nevnt lenger bak i tråden. 3 4
Vampyrina Skrevet 18. september #48266 Skrevet 18. september FeraVera skrev (40 minutter siden): Jeg må si jeg synes det er litt rart at ingen her har kommentert noe om at Sophie brukte søvntrening på ungen sin OG lot en helt fremmed gjøre det🫣 Har søvntrening blitt så vanlig at ingen stiller spørsmålstegn ved det lenger? 🤔 Vet vi egentlig det? Hun sier at de fikk HJELP TIL søvntrening. Kanskje de selv utførte dette med råd og veiledning fra en person 1
Sinccis Skrevet 18. september #48267 Skrevet 18. september FeraVera skrev (2 timer siden): Jeg må si jeg synes det er litt rart at ingen her har kommentert noe om at Sophie brukte søvntrening på ungen sin OG lot en helt fremmed gjøre det🫣 Har søvntrening blitt så vanlig at ingen stiller spørsmålstegn ved det lenger? 🤔 Det ble da diskutert mye på den tiden hun hadde denne såkalte night nannyen eller sleep coach eller hva hun nå kalte det. Det var vel i november i fjor om jeg ikke husker helt feil, rundt samme tid hun tok ansiktsløft? 8 2
FeraVera Skrevet 18. september #48268 Skrevet 18. september Vampyrina skrev (6 timer siden): Vet vi egentlig det? Hun sier at de fikk HJELP TIL søvntrening. Kanskje de selv utførte dette med råd og veiledning fra en person Ja, hu nevnte det på snap i dag. Sinccis skrev (4 timer siden): Det ble da diskutert mye på den tiden hun hadde denne såkalte night nannyen eller sleep coach eller hva hun nå kalte det. Det var vel i november i fjor om jeg ikke husker helt feil, rundt samme tid hun tok ansiktsløft? Jeg husker nå som det blir nevnt at det ble diskutert, men da visste man ikke at hun faktisk drev med søvntrening på barnet. Det var vel i grunn bare spekulasjoner den gang 3
Vaiana Skrevet 18. september #48269 Skrevet 18. september Sover hun med øynene åpne? Hun klarer jo ikke se ned lenger uten å se slik ut 😳 16
Missy1 Skrevet 19. september #48270 Skrevet 19. september Vaiana skrev (22 timer siden): Sover hun med øynene åpne? Hun klarer jo ikke se ned lenger uten å se slik ut 😳 Hun teiper de sikkert igjen 🙄 hun teiper jo munnen sin så det forundrer meg ikke 9 1
BLOMSTERKVAST Skrevet 19. september #48271 Skrevet 19. september Vampyrina skrev (På 18.9.2025 den 11.20): Vet vi egentlig det? Hun sier at de fikk HJELP TIL søvntrening. Kanskje de selv utførte dette med råd og veiledning fra en person Det bodde en Engelsk søvn Nanny hos de i 3 uker for å få den lille til å sove. Hun skrev det på snap i dag. 2
lajlaj Skrevet 19. september #48272 Skrevet 19. september Missy1 skrev (På 16.9.2025 den 7.56): Reagerte på det samme, hun har jo i følge seg selv flere typer angst. Rart at hun ikke husker hva hun selv har sagt, selv når alt ligger godt dokumentert på internett Dere skjønner vel at angst er noe man kan ha i bare en periode og ikke en vedvarende tilstand? 1 2
solsolsol Skrevet 20. september #48273 Skrevet 20. september Følger ikke henne noe sted, men har sett henne på forræder nå, er det ikke trist at en relativt ung dame har ødelagt ansiktet sitt sånn? Hvordan kan noen med helsefaglig utdanning gjøre sånt mot helt normale ansikter? 19 9
Palmemor Skrevet 20. september #48274 Skrevet 20. september solsolsol skrev (13 minutter siden): Følger ikke henne noe sted, men har sett henne på forræder nå, er det ikke trist at en relativt ung dame har ødelagt ansiktet sitt sånn? Hvordan kan noen med helsefaglig utdanning gjøre sånt mot helt normale ansikter? Money talks. Hun har operert i utlandet 6 6
Ninnia Skrevet 20. september #48275 Skrevet 20. september Finnes det en tråd for assistenten hennes? Som føler seg som en nakenrotte og bare mååå sette på vipper fra glød av den grunn? Ikke rart vi får et samfunn som skaper kroppspress når det naturlige sammenlignes med nakenrotter 10 1 6
ForumMaria Skrevet 21. september #48276 Skrevet 21. september Ninnia skrev (På 20.9.2025 den 16.32): Finnes det en tråd for assistenten hennes? Som føler seg som en nakenrotte og bare mååå sette på vipper fra glød av den grunn? Ikke rart vi får et samfunn som skaper kroppspress når det naturlige sammenlignes med nakenrotter Nei, ingen tråd. Men trenger vel ingen? Det er jo Sophie Elise 2, hun kopierer henne på alt, flytter etter henne. Sto og vinket utenfor hotellet SE bodde på i Trondheim. Hun stiller opp kamera som SE og gjør alt likt. Hun er blodharry og trenger ikke flere følgere synes jeg 7 1 5
Stjertmeis Skrevet 23. september #48277 Skrevet 23. september Dette er bare... krampaktig? https://www.vg.no/rampelys/i/PpKpRR/henrik-thodesen-saksoeker-sophie-elise-paa-tv 9
Isild Skrevet 23. september #48278 Skrevet 23. september baremeg007 skrev (På 16.9.2025 den 4.51): Hørte hun nylig uttalte at hun «definitivt ikke har angst», var det ikke hun som påsto hun var så full av nettopp angst? Lyger jo så det renner. Hun har definitivt ikke angst ? Hun burde jo google seg selv før hun åpner kjeften den der : https://www.tv2.no/underholdning/apner-seg-om-angsten-folte-jeg-skulle-do/17154423/ 9 2
Lesehest1 Skrevet 23. september #48279 Skrevet 23. september Stjertmeis skrev (4 timer siden): Dette er bare... krampaktig? https://www.vg.no/rampelys/i/PpKpRR/henrik-thodesen-saksoeker-sophie-elise-paa-tv Mener du at han ikke burde tatt det opp?
Stjertmeis Skrevet 23. september #48280 Skrevet 23. september Lesehest1 skrev (12 minutter siden): Mener du at han ikke burde tatt det opp? Var mer formatet det tas opp i jeg synes framstår noe krampaktig. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå