MzMe Skrevet 9. september #48201 Skrevet 9. september Lesehest1 skrev (På 8.9.2025 den 0.11): De også? Man kan kanskje ikke si at sønnen ligner, siden hun har endret på så mye. Ja, hun opererte de i USA..vil jeg mene.. Cat eye-operasjon. 6 10
Lesehest1 Skrevet 10. september #48202 Skrevet 10. september MzMe skrev (12 timer siden): Ja, hun opererte de i USA..vil jeg mene.. Cat eye-operasjon. Det visste jeg ikke! Hvordan kan hun endre på så mye? Det er helt forferdelig leit. 12
BLOMSTERKVAST Skrevet 10. september #48203 Skrevet 10. september Lesehest1 skrev (1 time siden): Det visste jeg ikke! Hvordan kan hun endre på så mye? Det er helt forferdelig leit. Hårfestet er blitt 5-6 cm lenger oppe, 9 2
Palmemor Skrevet 10. september #48204 Skrevet 10. september BLOMSTERKVAST skrev (11 minutter siden): Hårfestet er blitt 5-6 cm lenger oppe, Ikke bare det, men kinna hennes har jo blitt dratt oppover og. Så trist 8
Lesehest1 Skrevet 10. september #48205 Skrevet 10. september Palmemor skrev (7 minutter siden): Ikke bare det, men kinna hennes har jo blitt dratt oppover og. Så trist Åja, jeg kan bare ikke forstå at noen gjør dette. Litt av et «forbilde»… 16 1
Palmemor Skrevet 10. september #48206 Skrevet 10. september Lesehest1 skrev (4 minutter siden): Åja, jeg kan bare ikke forstå at noen gjør dette. Litt av et «forbilde»… Synd hun har så stor påvirkningskraft. Det er mange usikre sjeler der ute som ser opp til alle disse jentene 9 2
HMK Skrevet 10. september #48207 Skrevet 10. september Tror ikke hun påvirker noen lenger. Hun er gammel og yngre jenter vet knapt hvem hun er. 5
Cookie123 Skrevet 10. september #48208 Skrevet 10. september MzMe skrev (22 timer siden): Ja, hun opererte de i USA..vil jeg mene.. Cat eye-operasjon. Så nydelig hun var før. Tragisk at noen vil ødelegge seg selv sånn! 6 2 2
J.. Skrevet 11. september #48209 Skrevet 11. september Cookie123 skrev (6 timer siden): Så nydelig hun var før. Tragisk at noen vil ødelegge seg selv sånn! "Før" bilde hadde hun allerede et 20talls operasjoner bak seg. Festlig du synes hun var fin der,men ikke etter øyelokksløftet,som utgjør én ekstra ting på utseende fra det andre bilde. 23 1
Kålrota Skrevet 11. september #48210 Skrevet 11. september HMK skrev (8 timer siden): Tror ikke hun påvirker noen lenger. Hun er gammel og yngre jenter vet knapt hvem hun er. Det er jo ikke sant. Hun er fremdeles et ganske farlig forbilde for unge, usikre jenter. 10 2
J.. Skrevet 11. september #48211 Skrevet 11. september Kålrota skrev (3 timer siden): Det er jo ikke sant. Hun er fremdeles et ganske farlig forbilde for unge, usikre jenter. Har du statistikken på alderen på følgerne hennes? 2
Kålrota Skrevet 11. september #48212 Skrevet 11. september J.. skrev (1 minutt siden): Har du statistikken på alderen på følgerne hennes? Nei, men jeg møter opp mot 200 ungdommer i uka i min jobb og det diskuteres ofte hva hun gjør. Det er ingen grunn til å tro at hun har utspilt sin rolle selv om mange andre har kommet til også. 8 4
Era Vulgaris Skrevet 11. september #48213 Skrevet 11. september Cookie123 skrev (10 timer siden): Så nydelig hun var før. Tragisk at noen vil ødelegge seg selv sånn! «Før-bildet» her er da også etter hun har foretatt masse inngrep og behandlinger. 9 2
MzMe Skrevet 11. september #48214 Skrevet 11. september Cookie123 skrev (12 timer siden): Så nydelig hun var før. Tragisk at noen vil ødelegge seg selv sånn! Fant dette..fra 2018.. 7 5
Era Vulgaris Skrevet 11. september #48215 Skrevet 11. september MzMe skrev (41 minutter siden): Fant dette..fra 2018.. Den teksten 💀 12 3
Palmemor Skrevet 11. september #48216 Skrevet 11. september Tenk å ha så dårlig tid at man må ansette en egen kokk. Når man er alene og har ett barn.. 10 5
Chlypa Skrevet 11. september #48217 Skrevet 11. september HMK skrev (20 timer siden): Tror ikke hun påvirker noen lenger. Hun er gammel og yngre jenter vet knapt hvem hun er. Nå døde jeg litt. Av latter. hun gjør nok det. Jeg har mye med marketing å gjøre. Hun er ofte på tegnebordet. Og mer enn ofte får folk nei fra enn motsatt. Og det er slett ikke alle som har honorarmidler i budsjettet til henne. Hun tar 50-200k for en halvtime 2 4
Chlypa Skrevet 11. september #48218 Skrevet 11. september Palmemor skrev (3 minutter siden): Tenk å ha så dårlig tid at man må ansette en egen kokk. Når man er alene og har ett barn.. Hadde gjort det glatt hadde jeg hatt penger. 8
Palmemor Skrevet 11. september #48219 Skrevet 11. september Chlypa skrev (1 time siden): Hadde gjort det glatt hadde jeg hatt penger. Virkelig? Ville du hatt en person hjemme hos deg for å lage frokost og lunsj? Til bare deg? (Han er jo i barnehagen så regner ikke med han spiser lunsj hjemme) 6
Lesehest1 Skrevet 11. september #48220 Skrevet 11. september Palmemor skrev (2 timer siden): Virkelig? Ville du hatt en person hjemme hos deg for å lage frokost og lunsj? Til bare deg? (Han er jo i barnehagen så regner ikke med han spiser lunsj hjemme) Høres helt tullete ut. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå