Tivi20 Skrevet 9. juli #47601 Skrevet 9. juli Vampyrina skrev (4 minutter siden): Vi hadde barn som var ekstremt mye bilsyke, så her måtte de sitte forovervendt Ungen er såvidt ett år. Det er vel strengt tatt ulovlig å ha han fremovervendt og i hvert fall sterkt frarådet. Hun nevner jo heller ikke at han er bilsyk så hvorfor du blander inn dine egne barn i dette skjønner jeg ikke. Trygg trafikk anbefaler bakovervendt til minst 4 år, helst lenger. 27 4
Margit777 Skrevet 9. juli #47602 Skrevet 9. juli Tivi20 skrev (1 time siden): Skal hun seriøst snu barnet fremovervendt i bil? Han er jo bitteliten! Så klart hun skal, hun vet hva som provoserer mammaligaen... 6 1
DownWithTheTrolls Skrevet 9. juli #47603 Skrevet 9. juli Margit777 skrev (1 time siden): Så klart hun skal, hun vet hva som provoserer mammaligaen... Jeg vil aldri forstå SE sitt argument om at barnets hyling og roping er trafikkfarlig, eller andres argument om at kvalme rettferdiggjør å snu barnet for tidlig. Det fins ørepropper mot lyd. Det fins babywipes og klesbytter (som vi var storforbrukere av, med barn som spydde ufattelig mye). Det som ikke fins er erstatning for barna man evt mister i en bilulykke fordi de sitter feil vei. Jeg skjønnet ikke at folk tør ta sjansen. 26 1 9
Isild Skrevet 9. juli #47604 Skrevet 9. juli https://www.seher.no/kjendis/mister-sa-mye-har/83328563 Hårtransplantasjon! 🤣 Nå har hun behov for å sjokkere igjen tydeligvis. Begynner å bli lenge siden hun fikk "kjeft" for å selge inn dårlig selvbilde og ideer om unødvendige inngrep og behandlinger. Nå vil hun på trykk igjen, grine, være offer og bli invitert til debatten. Tipper at hodebunnen hennes er sliten etter 15 år med hairextentions og parykker jeg, hvis hun lar den hvile og få det den trenger av vitaminer , luft og stell, så er problemet løst. Helt meningsløst av henne å dele dette, men selvsagt med hensikt! Hun gir seg aldri. Årets mor! 17 5
Erik01 Skrevet 9. juli #47605 Skrevet 9. juli Jeg husker når hun skrev hvor ensom hun var osv., men kjæreste hus og penger det har hun. Jeg fortalte forsiktig om min tilværelse, jeg har verken jobb, hus eller kjæreste og tror jeg vet mer om hva ensomhet er enn det hun gjør. Det finnes da andre typer ensomhet må nevnes. Men så var det de fine puppene hennes, en dag så viste det seg at de var falske også klaget hun over at hun var ikke interessant lenger. Hvorfor hadde hun falske pupper i utgangspunktet, jo for å være mer interessant for folk. Når det er sakt, så første gang jeg leste navnet hennes så så det ut som en selvfølge at alle visste hvem hun var, hun stod frem med en politisk mening, jeg hadde aldri hørt om henne før og jeg tok henne ikke mer alvorlig enn Greta Thunberg når jeg så at hun bare var en blogger som ikke betyr noe for min del i alle fall. Det er bare et dobbeltspill for pengenes skyld. Alle som leser innleggene hennes bidrar jo til nettopp det hun gjør det for penger. 5 1
Hulderen Skrevet 9. juli #47606 Skrevet 9. juli Tivi20 skrev (2 timer siden): Ungen er såvidt ett år. Det er vel strengt tatt ulovlig å ha han fremovervendt og i hvert fall sterkt frarådet. Hun nevner jo heller ikke at han er bilsyk så hvorfor du blander inn dine egne barn i dette skjønner jeg ikke. Trygg trafikk anbefaler bakovervendt til minst 4 år, helst lenger. Det er påbudt å sikre barn i bakovervendt sete til de er 15 måneder, men anbefalt til de er 4 år. Fødte ikke SE i april ifjor? I så fall kan barnet akkurat ha fylt 15 måneder. 6
Tivi20 Skrevet 9. juli #47607 Skrevet 9. juli Hulderen skrev (17 minutter siden): Det er påbudt å sikre barn i bakovervendt sete til de er 15 måneder, men anbefalt til de er 4 år. Fødte ikke SE i april ifjor? I så fall kan barnet akkurat ha fylt 15 måneder. April i fjor jo! 1
baremeg Skrevet 9. juli #47608 Skrevet 9. juli Hatsumomo skrev (På 8.7.2025 den 17.00): Jeg ler litt når hun skrive på snap at hun føler seg så stygg samtidig som hun i samme snappen poserer så sexy som hun bare klarer, med halvåpen munn. Jaha, når jeg føler meg stygg så går jeg ikke utenfor døra en gang, mens her poseres det til verden. Er det noen som forstår det? Jeg blir så flau av å se sånne ting. Selvfølgelig føler du deg ikke dritt når du står og gjør deg til på den måten! Herregud så teit!!!!😂 8 2
Allo Skrevet 9. juli #47609 Skrevet 9. juli Da ble det sånn som veldig mange sa. Hun fant seg en passelig bra fyr som hun så potensiale i til å få barn med for å gjøre seg selv mere relevant, og som hun kan bruke i kommersiell virksomhet, og så ble det over og ut etter passe tid. Det må vel være tidenes mest kyniske påvirker. Hvis ikke tanken streifer han at han er blitt brukt, så er det jaggu rart. 19 7
Frisk Frosk Skrevet 9. juli #47611 Skrevet 9. juli Hulderen skrev (4 timer siden): Det er påbudt å sikre barn i bakovervendt sete til de er 15 måneder, men anbefalt til de er 4 år. Fødte ikke SE i april ifjor? I så fall kan barnet akkurat ha fylt 15 måneder. Jeg husker datoen, en nær meg hadde bursdag samme dato som hun fødte. Det var nest siste dag i april. 1
Hulderen Skrevet 9. juli #47612 Skrevet 9. juli Frisk Frosk skrev (2 minutter siden): Jeg husker datoen, en nær meg hadde bursdag samme dato som hun fødte. Det var nest siste dag i april. Ok, da er ikke barnet 15 måneder før i slutten av juli. 1
Frisk Frosk Skrevet 9. juli #47613 Skrevet 9. juli Hulderen skrev (7 minutter siden): Ok, da er ikke barnet 15 måneder før i slutten av juli. Nei, men jeg tror ikke det betyr noe som helst for SSI/SE. Det bedriftseier gjør har i årevis kun vært egenmotivert, få oppmerksomhet selv, få penger inn. Hensyn og omtanke for andre har aldri vært prioritert, bare hvis bedriftseier har trodd at det å publisere innhold som ga inntrykk av slikt ville gi henne penger. Eksemplene på det har vært veldig mange opp gjennom årene: Skulle ikke eksponere eget barn, men har overeksponert det for å tjene penger til sine selvskadende, unødvendige kosmetiske operasjoner/injeksjoner. Har vært "oppriktig opptatt av dyrevelferd", men har annonsert og solgt produkter som vitner om det motsatte. Har skaffet seg x antall dyr, og så omplassert dem så fort de ble for slitsomme for henne, krevde for mye... eller bare ikke var kameravennlige nok til å dra inn nok penger. Og mange, mange flere eksempler... 5 3
pop up bruker Skrevet 9. juli #47614 Skrevet 9. juli Isild skrev (6 timer siden): https://www.seher.no/kjendis/mister-sa-mye-har/83328563 Hårtransplantasjon! 🤣 Nå har hun behov for å sjokkere igjen tydeligvis. Begynner å bli lenge siden hun fikk "kjeft" for å selge inn dårlig selvbilde og ideer om unødvendige inngrep og behandlinger. Nå vil hun på trykk igjen, grine, være offer og bli invitert til debatten. Tipper at hodebunnen hennes er sliten etter 15 år med hairextentions og parykker jeg, hvis hun lar den hvile og få det den trenger av vitaminer , luft og stell, så er problemet løst. Helt meningsløst av henne å dele dette, men selvsagt med hensikt! Hun gir seg aldri. Årets mor! Hun gikk vel på noen reseptbelagte medisiner for å øke hårkavaliten like etter hun hadde født, så mye mulig at håret hennes er helt ødelagt etter alt det har vært igjennom - tragisk når hun bare har bikka 30. 1 2
Justlooking Skrevet 9. juli #47615 Skrevet 9. juli (endret) Det er sikkert ikke merkelig at hun mister hår fordi hun har brukt extension halve livet. Hva med å la håret gro naturlig? Mulig det hjelper, håret har også fått en veldig påkjenning med all fargingen og blekingen alle disse årene. Hun har reklamert for hårvekst mange ganger, som tydeligvis ikke hjelper …googlet og kom over bl.a. dette https://www.dmp.no/globalassets/documents/tilvirkning-import-og-salg/reklame/brudd-pa-reklamereglene/2024/24_18180-9-vedtak-om-ulovlig-reklame-for-lonolox-minoksidil-38513095_1_1.pdf (Hun er jo kjent for å reklamere for vippeserum med falske vipper og hårvekst med parykk,) Endret 9. juli av Justlooking Tillegg 6 2
Missy1 Skrevet 9. juli #47616 Skrevet 9. juli Kan umulig hjelpe å transplantere hår hvis hun har tenkt å fortsette å behandle håret og hodebunnen sin slik hun gjør nå. Hun tror hun er uovervinnelig og kan betale seg ut av alt. Hun skader kroppen sin enormt slik hun behandler den også tenker hun at de skadene kan hun fikse med nye inngrep, altså ennå mer skader på kroppen. tenker også med skrekk og gru på alle kjemikaliene hun puster inn ved å spraye seg innendørs med brunkrem nesten daglig. Alt hun smører seg inn med også egentlig, det tas jo også opp i kroppen. Hun er en case study 8 3
MzMe Skrevet 9. juli #47617 Skrevet 9. juli pop up bruker skrev (1 time siden): Hun gikk vel på noen reseptbelagte medisiner for å øke hårkavaliten like etter hun hadde født, så mye mulig at håret hennes er helt ødelagt etter alt det har vært igjennom - tragisk når hun bare har bikka 30. Fikk ikke hu pes for å «markedsføre» dette produktet/disse medisinene? 1 3
pop up bruker Skrevet 9. juli #47618 Skrevet 9. juli (endret) MzMe skrev (9 minutter siden): Fikk ikke hu pes for å «markedsføre» dette produktet/disse medisinene? Jo, for det er reseptbelagt, og da var det ikke lov å reklamere for? Det var ingen offisell reklame, men en "anbefaling" hvis jeg ikke husker feil Endret 9. juli av pop up bruker
Dalakua Skrevet 10. juli #47619 Skrevet 10. juli Jeg synes litt synd på henne. Hun får så ekstremt mye drit. Jeg skjønner jo at folk reagerer. Det gjør jeg selv også når ei mor ikke tenker at en liten gutt blir fort sliten i beina og må ta taxi hjem. Stakkars hun vet så lite, men gjør nok sitt beste. Det er fint at andre hjelper til og korrigerer henne. Men ingen fortjener så mye ondskap. 2 1
Sh999 Skrevet 10. juli #47620 Skrevet 10. juli Dalakua skrev (5 minutter siden): Jeg synes litt synd på henne. Hun får så ekstremt mye drit. Jeg skjønner jo at folk reagerer. Det gjør jeg selv også når ei mor ikke tenker at en liten gutt blir fort sliten i beina og må ta taxi hjem. Stakkars hun vet så lite, men gjør nok sitt beste. Det er fint at andre hjelper til og korrigerer henne. Men ingen fortjener så mye ondskap. Jeg må ærlig si at jeg sliter med å synes synd i henne. Greit nok hvis hun var en ung mor i 18-20 årene, men SE er 30 år og det forventes at hun burde vite bedre. Ingen fortjener ondskap, men at det blir reaksjoner er å regne med. 16 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå