Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
pop up bruker skrev (12 minutter siden):

Helt merkelig at en hummer eller kreps skal være kult  😅 

Temu har gensere med hummer til kr 112,- så løp og kjøp heller der. Produsert i Kina og like ræl som SEs.

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet
Istapp skrev (38 minutter siden):

Temu har gensere med hummer til kr 112,- så løp og kjøp heller der. Produsert i Kina og like ræl som SEs.

Laley skulle være så miljøvennelog og bra, skulle det ikke? Men ut fra materialebeskrivelsene er det bare plast. 

• Liker 18
  • Nyttig 4
Skrevet
Istapp skrev (52 minutter siden):

Litt drøyt å oppfordre til å handle på Temu. Jeg har aldri handlet noe fra SE eller andre influencere, unngår det bevisst. Men jeg er vel så kritisk til Temu og strukturene som ligger bak der også. Ingen må ha en hummer-genser, og hvis man absolutt ønsker seg en så er jeg helt sikker på at det fins mindre etisk betenkelige måter å få tak i en. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
AntiBullshit skrev (52 minutter siden):

Litt drøyt å oppfordre til å handle på Temu. Jeg har aldri handlet noe fra SE eller andre influencere, unngår det bevisst. Men jeg er vel så kritisk til Temu og strukturene som ligger bak der også. Ingen må ha en hummer-genser, og hvis man absolutt ønsker seg en så er jeg helt sikker på at det fins mindre etisk betenkelige måter å få tak i en. 

Du forstod ikke kommentaren... Ingen bør handle klær på Temu, men heller kjøpe det for 112,- kr der som ræl enn overpriset ræl vis SE. Same, same shit!

• Liker 11
  • Nyttig 13
Skrevet

Jeg ler litt når hun skrive på snap at hun føler seg så stygg samtidig som hun i samme snappen poserer så sexy som hun bare klarer, med halvåpen munn.

Jaha, når jeg føler meg stygg så går jeg ikke utenfor døra en gang, mens her poseres det til verden. Er det noen som forstår det?

• Liker 29
Skrevet
Istapp skrev (44 minutter siden):

Du forstod ikke kommentaren... Ingen bør handle klær på Temu, men heller kjøpe det for 112,- kr der som ræl enn overpriset ræl vis SE. Same, same shit!

Kjøper man fra Temu støtter man fabrikken/designeren direkte, i stedet for å betale en norsk influenser et stort mellomlegg. Når det er sagt - så bør man slutte å handle fast fashion. Nå. Med en gang.

• Liker 10
  • Nyttig 12
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet (endret)
J.. skrev (1 time siden):

Tror du oppriktig på dette selv,at Temu er bedre enn feks influencer "ræl"?

https://www.forbrukerradet.no/siste-nytt/utrygge-temu-produkter-er-et-politisk-ansvar/

Kjære vene, det er jo ikke det jeg sier!  🙃 Jeg sier at man sparer de pengene som influenseren vil ha - for de samme varene. Temu er en salgsportal, på samme måte som en influenser er det, bare myyyye billigere, fordi den er i Kina og har en annen forretningsmodell. Varene er samme dritten enten du kjøper den fra Sophie Elise eller Temu/shein o.l.

Endret av Pust
  • Liker 16
  • Nyttig 6
Skrevet

Med fare for å få innlegget slettet pga "persondebatt"...jeg skal ikke diskutere/mene noe om SE ift følgende punkter, dette er bare noen eksempler på hvorfor jeg får sånn kognitiv dissonans av snap'ene hennes: 

-Hun har tidligere sagt at hun slet med tilknytningen de 2 første ukene. Nå sier hun at det var de 9 første månedene.

-Hun sier at hun har savnet barnet så mye, men prioriterer likevel å dra til frisøren samme dag som hun får ham hjem.

-Hun sier at hun føler seg så stygg, mens hun byr på seksualiserte poseringer for kameraet.

-Hun sier at hun ikke bruker mobilen rundt barnet, utover å ta bilder av ham, på en snap hvor hun tar bilde av seg selv, mens barnet ikke er i fokus.

-Hun sier at hun ikke vil vise frem bilder av barnets ansikt, på en snap hvor hele barnets ansikt vises.

-Hun sier at klærne hun selger skal være supereksklusive, slik at når de er utsolgte så er de utsolgte. Den ene genseren som faktisk blir kjempepopulær og dermed selges ut fort, skal imidlertid komme inn igjen likevel.

• Liker 33
  • Hjerte 2
  • Nyttig 12
Skrevet
pop up bruker skrev (8 timer siden):

Helt merkelig at en hummer eller kreps skal være kult  😅 

Haha, jeg er så langt fra trendy som du får det og kommer ikke til å kjøpe noen klær fra SE. I tilegg er jeg sjeldent glad i dyr eller figurer på klærne mine, men akkurat denne krepsen fenger litt. Om noen strikker en oversize genser med kreps på til meg hadde jeg jaggu gått med den!

Skrevet
Anonymbruker*** skrev (24 minutter siden):

Haha, jeg er så langt fra trendy som du får det og kommer ikke til å kjøpe noen klær fra SE. I tilegg er jeg sjeldent glad i dyr eller figurer på klærne mine, men akkurat denne krepsen fenger litt. Om noen strikker en oversize genser med kreps på til meg hadde jeg jaggu gått med den!

Ja, noe må det jo være med denne krepsen 😅 

Skrevet

Å skrive er et talent man bare har eller ikke har. Sitat Sophie Elise snap. Jeg orker ikke..,

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
DownWithTheTrolls skrev (8 timer siden):

Med fare for å få innlegget slettet pga "persondebatt"...jeg skal ikke diskutere/mene noe om SE ift følgende punkter, dette er bare noen eksempler på hvorfor jeg får sånn kognitiv dissonans av snap'ene hennes: 

-Hun har tidligere sagt at hun slet med tilknytningen de 2 første ukene. Nå sier hun at det var de 9 første månedene.

-Hun sier at hun har savnet barnet så mye, men prioriterer likevel å dra til frisøren samme dag som hun får ham hjem.

-Hun sier at hun føler seg så stygg, mens hun byr på seksualiserte poseringer for kameraet.

-Hun sier at hun ikke bruker mobilen rundt barnet, utover å ta bilder av ham, på en snap hvor hun tar bilde av seg selv, mens barnet ikke er i fokus.

-Hun sier at hun ikke vil vise frem bilder av barnets ansikt, på en snap hvor hele barnets ansikt vises.

-Hun sier at klærne hun selger skal være supereksklusive, slik at når de er utsolgte så er de utsolgte. Den ene genseren som faktisk blir kjempepopulær og dermed selges ut fort, skal imidlertid komme inn igjen likevel.

Den damen er jo som en skadeskutt fugl .. det skinner jo igjennom med alt hun gjør at hun ikke har kontroll på noe som helst i livet sitt … hun sier en ting og gjør en annen osv osv . Dessuten er hun jo en helt annen person også etter alle de operasjonene . Når hun sier hun føler seg stygg mens hun gjeiter seg te eller deiger seg foran speil /kamera så forteller jo det oss hvor gale dette er …

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet

Skal hun seriøst snu barnet fremovervendt i bil? Han er jo bitteliten! 

• Liker 8
Skrevet
Tivi20 skrev (17 minutter siden):

Får virkelig håpe det er rage bait. Hvilket i seg selv er tragisk nok. 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (7 timer siden):

Den damen er jo som en skadeskutt fugl .. det skinner jo igjennom med alt hun gjør at hun ikke har kontroll på noe som helst i livet sitt … hun sier en ting og gjør en annen osv osv . Dessuten er hun jo en helt annen person også etter alle de operasjonene . Når hun sier hun føler seg stygg mens hun gjeiter seg te eller deiger seg foran speil /kamera så forteller jo det oss hvor gale dette er …

Hårtransplantasjon er next på agendaen, hun føler hun har for store viker nå. Nei, det tar nok aldri en slutt dette her, trangen til å gjøre inngrep på seg selv. Lurer på om ja-gjengen hun omgir seg med har blitt helt hjernevasket av normaliseringen hennes av fysiske inngrep på kroppen sin eller om de kan tenke for seg selv/ el prøve å si fra om at dette går over stokk og stein.  ( kan hende  derfor Fetisha forsvant ut for godt- hun sa fra om litt for mye??) 

• Liker 16
Skrevet
Zenhouse skrev (4 minutter siden):

Hårtransplantasjon er next på agendaen, hun føler hun har for store viker nå. Nei, det tar nok aldri en slutt dette her, trangen til å gjøre inngrep på seg selv. Lurer på om ja-gjengen hun omgir seg med har blitt helt hjernevasket av normaliseringen hennes av fysiske inngrep på kroppen sin eller om de kan tenke for seg selv/ el prøve å si fra om at dette går over stokk og stein.  ( kan hende  derfor Fetisha forsvant ut for godt- hun sa fra om litt for mye??) 

Snakker om håravfall samtidig som hun sier hun ikke har spist... Say no more

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Tivi20 skrev (1 time siden):

Vi hadde barn som var ekstremt mye bilsyke, så her måtte de sitte forovervendt

• Liker 2
Skrevet
Hermegåsa skrev (På 8.7.2025 den 12.16):

FruJohansen er på ballen og som alltid klok! Vet ikke om SE noen gang har hevdet å designe denne genseren, men rett skal være rett. Denne genseren finnes andre steder skulle du ville ha den og den blir utsolgt😉

kilde: FruJohansen sin Instagram

IMG_2961.jpeg

Midtsommer klær 😁

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...