Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe som skjedde da hun var med i forræder? Akkurat som noe som skjedde da hun var med i Farmen? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
foreveralone skrev (22 minutter siden):

Noe som skjedde da hun var med i forræder? Akkurat som noe som skjedde da hun var med i Farmen? 

Kanskje det at hun ble med i det hele tatt? De har en sønn på 1 år, og hun har allerede benyttet masse av det året til å foreta to større kirurgiske inngrep, og er så og si oppslukt i seg selv og egen "business". 

Kan håpe det er fordi han ikke vil være med på at hun utleverer sønnen på sosiale medier. Men jeg vet ikke om han kan stoppe henne. Trolig kan han det. Hun har en drøss med diagnoser, i følge henne selv. De kan benyttes vil jeg tro, som begrunnelse. Et sykelig behov for oppmerksomhet.

Endret av Doris Becker
  • Liker 20
  • Nyttig 10
Skrevet
Doris Becker skrev (44 minutter siden):

VG benytter et bilde fra i fjor. Kjenner henne knapt igjen, et helt nytt ansikt i år. To større kirurgiske operasjoner etter at sønnen ble født for 1 år siden..  Barnefaren bør skrive bok om sine opplevelser. Det kan ikke ha vært lett. 

https://www.vg.no/nyheter/i/QM6XLP/sophie-elise-bekrefter-brudd

Skjermbilde 2025-06-17 kl. 16.50.07.png

Guuuud a meg, ser ut som ei gammel dame med masse botox eller hva enn man tar i ansiktet 🧐🧐🧐

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
Himmelen_91 skrev (Akkurat nå):

Guuuud a meg, ser ut som ei gammel dame med masse botox eller hva enn man tar i ansiktet 🧐🧐🧐

Sånn går det når man benytter botox, fillers  og laser i mengder fra 20 års alder. Da blir det "behov" for facelift før fylte 30..

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet

Wow, her var det mye stygt.. Det er ingen av oss som vet hvor mye tid hun tilbringer med sønnen sin. Selv om jeg for første gang etter 6mnd gikk fra sønnen min 2 timer for å gå på kino med mannen, så hadde jeg MANGE venninner som hadde vært på flere fester, og til og med reist på tur uten barna det første halvåret. Vi er alle forskjellige! Jeg fikk kritikk fordi jeg var blitt «usosial», noe som også forsåvidt stemte.

Å si at hun ikke har vokst i morsrollen er jo helt villt! Jeg ser en helt annen kvinne nå, enn jenta hun var for et par år siden! Det er lett å se at hun elsker sønnen sin!

Jeg synes det er beundringsverdig at hun enda står oppreist etter alt hun har opplevd! Er det noe SE har lært oss, så er det at mobbing og hets er mer akseptabelt enn noen gang! Stakkars jente! Hun er faktisk noens datter! Ja, hun har valgt å eksponere seg, men husk at hun var en av de første «influenserene», og hun har ikke hatt noen til å gi henne råd og støtte slik som mange av de nye har.

Synes hun er utrolig tøff, og i motsetning til f.eks frk Raad, tar hun kritikk på strak arm, legger seg flat, og svarer på kritikken hun får! Dama har bein i nesen, det er det ingen tvil om! Hun eier all dritten selv, hun legger ikke skylden på andre, og poster heller ikke bare kommentarer og ting som booster henne og setter henne i et bra lys. Hun fremstår som ekte og ærlig, og deler det dårlige med det gode.

Hun er såklart veldig annerledes enn de fleste av oss, men jeg tror virkelig at denne jenta her er utrolig god på bunn! 
Tenk dere litt om, det sitter et menneske i andre enden. Kommentarer på operert utseende er én ting, men å skrive at noen er stygge, er jo helt villt. Hun er i det minste ærlig om inngrep, og advarer andre, i motsetning til andre influensere som lyver og bruker filter, samtidig som de reklamerer for egne produkter.

• Liker 14
  • Hjerte 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Lorieen skrev (56 minutter siden):

Nesten to år, det er vel omtrent ny rekord for hennes del. Mulig hun var lengre sammen med Kasper, i hvertfall i eget hode, skrev vel på nett at de hadde vært sammen i fem år da de annonserte at de ønsket seg valp. Realiteten var vel omtrent to år. 

Har de bare vært sammen i to år?? Og allerede fått barn, som tar 9 mnd å ruge frem? Ikke rart det ble slutt da, hun må jo ha blitt gravid omtrent med en gang

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet

Slutt etter 2 år og et barn på 1 år. Her går det unna.

• Liker 34
  • Nyttig 7
Skrevet

å nei, dette kan bare ikke være sant, hun som skrøt av hvor forelsket de var, med alle de filmede kyssene på nærbutikken. viser nok en gang at de som roper høyest om forholdene sine vanligvis ikke har det så bra. bare et enormt behov for at andre skal tro på det. kjedelig for barnet da, men ikke uventet.

• Liker 30
  • Nyttig 8
Skrevet

Det var noe som ikke stemte ja.   Nå blir det mye syt fremover tenker jeg 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
Tittitt skrev (34 minutter siden):

Wow, her var det mye stygt.. Det er ingen av oss som vet hvor mye tid hun tilbringer med sønnen sin. Selv om jeg for første gang etter 6mnd gikk fra sønnen min 2 timer for å gå på kino med mannen, så hadde jeg MANGE venninner som hadde vært på flere fester, og til og med reist på tur uten barna det første halvåret. Vi er alle forskjellige! Jeg fikk kritikk fordi jeg var blitt «usosial», noe som også forsåvidt stemte.

Å si at hun ikke har vokst i morsrollen er jo helt villt! Jeg ser en helt annen kvinne nå, enn jenta hun var for et par år siden! Det er lett å se at hun elsker sønnen sin!

Jeg synes det er beundringsverdig at hun enda står oppreist etter alt hun har opplevd! Er det noe SE har lært oss, så er det at mobbing og hets er mer akseptabelt enn noen gang! Stakkars jente! Hun er faktisk noens datter! Ja, hun har valgt å eksponere seg, men husk at hun var en av de første «influenserene», og hun har ikke hatt noen til å gi henne råd og støtte slik som mange av de nye har.

Synes hun er utrolig tøff, og i motsetning til f.eks frk Raad, tar hun kritikk på strak arm, legger seg flat, og svarer på kritikken hun får! Dama har bein i nesen, det er det ingen tvil om! Hun eier all dritten selv, hun legger ikke skylden på andre, og poster heller ikke bare kommentarer og ting som booster henne og setter henne i et bra lys. Hun fremstår som ekte og ærlig, og deler det dårlige med det gode.

Hun er såklart veldig annerledes enn de fleste av oss, men jeg tror virkelig at denne jenta her er utrolig god på bunn! 
Tenk dere litt om, det sitter et menneske i andre enden. Kommentarer på operert utseende er én ting, men å skrive at noen er stygge, er jo helt villt. Hun er i det minste ærlig om inngrep, og advarer andre, i motsetning til andre influensere som lyver og bruker filter, samtidig som de reklamerer for egne produkter.

Jeg er enig med deg ang kommentarer på utseendet. Hun ser ikke ut som om hun er 40-55. Synes man kan holde seg for gode til å kommentere andre slik. I tillegg er vel de færreste av oss noen fruktfat ? Se deg i speilet, før man rakker ned på andres kropp og utseende. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Syns det var litt trist, de virket så forelsket. Spill for galleriet:( De har jo hatt så mye tid for seg selv også, for å være kjærester. Det hjalp jo tydeligvis ikke da.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Tittitt skrev (51 minutter siden):

Takk! For at du er en stemme imot de som så lett er stygge med andre "skjult" bak et tastatur og en skjerm..

Mon tro hva DE ser når de titter i speilet hjemme hos seg selv?

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (22 minutter siden):

Jeg lurer på om det hadde noe med nannyen som plutselig ble sagt opp🫣

Var jo en episode med vaskehjelpen også. Hun la jo ut om at denne damen hadde sendt en merkelig melding til Vegard, uten å fortelle hva som ble skrevet. Kun at hun tok det greit, det var bare litt …weird. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Carrot skrev (21 minutter siden):

Takk! For at du er en stemme imot de som så lett er stygge med andre "skjult" bak et tastatur og en skjerm..

Mon tro hva DE ser når de titter i speilet hjemme hos seg selv?

Ikke så mye Botox hahaha 😛 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Sinccis skrev (På 16.6.2025 den 16.42):

Hun sier ikke at hun er søsteren, men at det ser sånn ut siden hun er så liten og ser så ung ut.

IMG_4546.jpeg

IMG_1050.thumb.png.362a1d0be17858c35820d444a711c8b2.png

• Liker 1
  • Nyttig 11
Skrevet
Himmelen_91 skrev (21 minutter siden):

Ikke så mye Botox hahaha 😛 

kanskje de trenger litt botox for å få bukt med egen hodepine såpass de oppfører seg bedre bak skjermen? 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Smos1 skrev (4 timer siden):

Hvorfor ? Fordi hun er henne eller fordi det har vært noen andre involvert ?

Det må være fordi hun valgte tv innspilling i forræder fremfor å være med kjæresten og familien. 

Kunne sikkert vært flue på veggen. Men virker å være en rød tråd. Synd kjærligheten mellom kjendiser er så lite. Skjer hele tiden. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Selvfølgelig ble det slutt. Det er vel ingen som har trodd at det forholdet skulle vare.

• Liker 19
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Vegard delte dette bildet på sin Instagram, som Joakim la ut. Fra de var ute og spiste på restaurant i dag, etter at bruddnyheten ble publisert. Føler nesten hele bruddet bare er for å skape oppmerksomhet i beleilig tid for kleskolleksjonen hennes. Altså hvem legger ut sånt samme dagen man har lagt ut at man har gjort det slutt, og det er så tøft at man ikke ønsker å kommentere det ytterligere 😪

IMG_4577.jpeg

Endret av Sinccis
  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...