Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo nå åpenlyst at det hastige forholdet endelig har tatt slutt.

• Liker 3
Skrevet
baremeg007 skrev (1 time siden):

Det er jo nå åpenlyst at det hastige forholdet endelig har tatt slutt.

Det kan vel ikke stemme? De som har tatt seg så mye tid til å pleie forholdet, de burde vel få det til å vare i minst 5år så mye barnevakt de har hatt

• Liker 28
  • Nyttig 3
Skrevet
Missy1 skrev (29 minutter siden):

Det kan vel ikke stemme? De som har tatt seg så mye tid til å pleie forholdet, de burde vel få det til å vare i minst 5år så mye barnevakt de har hatt

Tipper de har «tatt seg tid» til å pleie forholdet fordi det i utgangspunktet var ganske skjørt..

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg tviler ikke på at SE er oppriktig glad i barnet sitt (på sin måte), men det virker ikke som at det å være «bare» mamma faller henne naturlig. Hun klarer ikke å legge bort egoet sitt til fordel for barnet. 

• Liker 23
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Vampyrina skrev (5 minutter siden):

Jeg tviler ikke på at SE er oppriktig glad i barnet sitt (på sin måte), men det virker ikke som at det å være «bare» mamma faller henne naturlig. Hun klarer ikke å legge bort egoet sitt til fordel for barnet. 

Det jeg ser er at hun  benytter sønnen som et verktøy for egen bekreftelse og  kontroll. Som raigebait og for å styrke egen merkevare. "Min" og "mitt" hele veien, 

Endret av Doris Becker
  • Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet
Isola2 skrev (8 timer siden):

Tipper de har «tatt seg tid» til å pleie forholdet fordi det i utgangspunktet var ganske skjørt..

100%
min kommentar var litt ironisk ment. Siden hun hele tiden har forsvart all barnevakten med at det er for å ivareta forholdet, uten at det ser ut til å ha hjulpet noe særlig. 

De burde tilbrakt mer tid sammen som familie, i sin private sfære. Bygge opp forholdet sammen som en familie, med det planlagte barnet involvert og ikke sammen på hotell som par mens den nyfødte passes hos fremmede. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det slutt?

Skrevet
Doris Becker skrev (8 timer siden):

Det jeg ser er at hun  benytter sønnen som et verktøy for egen bekreftelse og  kontroll. Som raigebait og for å styrke egen merkevare. "Min" og "mitt" hele veien, 

På sett og vis er jeg enig med deg - selv om det for ethvert menneske utstyrt med "normal" tankegang fremstår som aldeles horribelt å bruke sitt eget barn i inntjeningsøyemed. Jeg tror at SE innså ganske kjapt etter pose- og NRK-affærene at nå hadde SE-skuta fått skikkelig slagside og kraftig lut måtte til for å få gallionsfiguren (SE) til å fremstå i sin sedvanlige glans. SE hadde jo løsningen klar - hun hadde sågar skrevet om det i en av sine ørten selvbiografier - bli gravid! Alle tilgir jo en gravid kvinne, og et spedbarn kan problemfritt brukes som skjold og sverd. Hvem ved sine fulle fem vil kritisere en person som er i en sårbar posisjon?!? Og hvor umenneskelig er man om man ikke sier "ååå for et søtt lite nurk" når babyen figurerer i mors SoMe-plattformer?!? Spille litt på mellommenneskelige relasjoner og uskrevne regler om at man selvsagt ikke sier stygge ting til og om ei mor og hennes barn. 

Men så viser det seg at verden og samfunnet har gått fremover siden SE klekket ut sin über-plan om graviditet, baby, og evig sosial tilgivelse. Det fungerer simpelthen ikke lenger. Momfluencere og dets like har de siste årene kommet i stadig hardere vær for utlevering og eksponering av mindreårige - med rette. I dagens SoMe-marked har graviditet og slikt en adskillig kortere holdbarhet enn da SE skrev sin plan. 
Dessuten greide ikke SE spranget fra lolita til MILF - til tross for iherdige forsøk. Å bli gravid er relativt enkelt (jeg er fullstendig klar over at det for mange kvinner ikke er tilfelle), å bli og være mamma derimot er beinhardt arbeid som består av enorme mengder selv-oppofrelse og hensyntagen. For en periode må man faktisk prioritere et annet menneske, også foran seg selv. Men SE har per i dag ikke gitt inntrykk av å være det man i samfunnet assosierer med "mamma", ei heller later det til at hun faktisk har tatt innover seg hva det å være mor betyr. 

Status presens for SE er altså at hun nå sitter med et barn, samlivet med far synes å være heller vaklevorent, og den store planen - the Big Beautiful Plan - var fint lite annet enn et blaff. 

SE er og blir sin egen verste fiende. 

• Liker 19
  • Nyttig 25
Skrevet

Nei Frk Filter, du ser ikke ut som søsteren til sønnen din. Du er 30 år, sminker deg som du skal på nattklubb og er i 40 årene. Alle operasjoner og filtre gjør deg ikke yngre, men stikk motsatt eldre. 

• Liker 33
  • Nyttig 10
Skrevet
JessicaL skrev (18 timer siden):

Eller så blir han sendt til foreldrene hennes som alle kjæledyra hun skaffer seg... 

Virker som hun ikke er kapabel til å ta ansvar? Så fort ting ikke går på skinner lemper hun dyr/barn over på andre. Om det rett og slett er for at hun er lat og egoistisk eller om det ligger psykiske problemer/lidelser bak vet jeg ikke.

Har ikke fulgt henne på mange år men ser ikke ut som hun har utviklet seg noe på de siste 10 årene? Det er akkurat samme mønster som før med operasjoner, ny SE, skandaler, gråte ut før lanseringer osv. Det eneste nye er at hun har byttet ut valper og kattunger med baby og virker enda mer desperat etter oppmerksomhet. 

Observert det samme. Hun leter og leter og leter etter "ettellerannet" (veldig ofte seg selv) Alt og alle er rekvisitter og statister i "the new me" når hun endelig har funnet seg selv osv - for ørnte gang. 

Også mister hun seg selv igjen. Merker meg at hver gang hun skal finne seg selv så ligger det brutte relasjoner, dyr som har havnet i Harstad Zoo, nedlagt podcast, nytt hår, nye operasjoner, nye venner, nye interesser, ny klesstil, gjerne flytting, og masse intenst (krampeaktig) "moro". Hun blir ikke lykkelig med noe, eller med noen. 

Hun aner ikke hvem hun er. Ingen idè virker det som. Hun er på stedet hvil ift den gangen hun "hatet" Voe og forsøke å operere seg til å bli "pen" hun også. Den hun hater er vel sitt egentlige jeg. Det er bare trist. 

Men ref bildet som noen delte her nå. Hun er iallefall IKKE storesøsteren til sønnen sin, men mentalt så er hun nok det, og syns selv hun ser ut som det. Hun forstår ikke at hun er en 30 år gammel voksen dame og mor, operasjonene gjør nok at hun ser eldre ut også. Vil tro hun egentlig har veldig mange som vil henne vel i nettverket sitt, som ser alt dette - men jeg tror ikke hun hører på noen, og ikke finnes mottagelig. Det er bare veldig merkelig at hun fortsatt virrer rundt som om hun er en rastløs og usikker tenåring. 

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Sinccis skrev (4 timer siden):

Det passer jo fint når de ifølge henne ser ut som søsken og ikke mor og sønn, siden hun ser så utrolig ung ut. Stakkar har ikke selvinnsikt på hvor mye eldre hun faktisk ser ut etter operasjonene.

Men dette blir jo egentlig bare spekulasjoner; for alt man vet kan det hun «går gjennom» være noe småtteri, bare for å få overskrifter og klikk til klesmerket sitt. Ellers kan det jo være brudd - anyways til perfekt tid med tanke på klikk til kleskolleksjonen så da passet det jo perfekt.

IMG_4298.jpeg

Så da mener hun at hun ser ut som en... tenåring, eller?🤔 Hvilke tenåringer går rundt med deigete falsk rumpe som ser ut som en full bleie, falske pupper oppunder haka og ansikt som er så opptrekt og stramt at man såvidt kan lukke øynene?? Om noe så ser hun jo ut som en 50 år gammel hollywood-frue som prøver å se ut som en på 30 år.

• Liker 24
  • Nyttig 10
Skrevet

Søsteren faktisk. Haha.  Hun er litt morsom da.

• Liker 4
Skrevet (endret)
miaw skrev (4 timer siden):

Dette finnes ikke morsomt.  Hadde det vært en post som stakk seg ut som en morsom refleksjon over sin egen selvopptatthet ville det vært morsomt. Men hun har holdt på sånn i 18 år på nett.  Såkalt selvrefleksjon har ingen verdi hvis man ikke har til hensikt å endre skadelige atdferdsmønstre. SE benytter det til å selge bøker og få oppmerksomhet.  Jeg tror ikke hun er selvreflektert. Hun bare kopierer hovedpersonen i bøker hun leser, eller serier hun ser, andre influensere, det som trender. 
Og nå med et barn som hun benytter som et verktøy for å få oppmerksomhet. Det er sykelig.

Endret av Doris Becker
  • Liker 8
Skrevet
miaw skrev (42 minutter siden):

Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg tror hun faktisk mener det, eller om det er et forsøk på klein humor. Men så kom jeg på at SE har vel aldri vært frivillig morsom, så da mener hun det nok. Det er jo helt tragikomisk å si noe så dumt når man er en 30 år gammel dame. 

Jeg kunne forstå at Anna Rasmussen evt ville sagt noe sånt da hun ble Mamma som 15. 

Men, vi får håpe det betyr at SE selv nå endelig er fornøyd med utseendet sitt da, og tror hun har oppnådd "evig 17" eller hva det er som har vært målet men den totale omkonstruksjonen hun har utsatt seg for. 

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet
Sinccis skrev (9 timer siden):

Det passer jo fint når de ifølge henne ser ut som søsken og ikke mor og sønn, siden hun ser så utrolig ung ut. Stakkar har ikke selvinnsikt på hvor mye eldre hun faktisk ser ut etter operasjonene.

Men dette blir jo egentlig bare spekulasjoner; for alt man vet kan det hun «går gjennom» være noe småtteri, bare for å få overskrifter og klikk til klesmerket sitt. Ellers kan det jo være brudd - anyways til perfekt tid med tanke på klikk til kleskolleksjonen så da passet det jo perfekt.

IMG_4298.jpeg

Akkurat på det bildet kan hun se ut som en storesøster. En barnslig frisyre som skjuler det meste av ansiktet. En stor, posete genser som skjuler formene. Teksten er plassert slik at puppene er delvis skjult. Kameravinkelen er ovenfra og ned, så hun ser ekstra lav ut. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og persondebatt.

Måne, admin. 

• Liker 1
Skrevet

Hun dukker opp på snapchat hos meg titt og ofte, sikkert fordi jeg ikke klarer å la være å scrolle gjennom snappene.

Når jeg ser snappene av hvordan hun ser ut, så blir jeg mer glad i min egen kropp. Jeg trener mye, men har rundet 30-årene og er takknemmelig for at kroppen funker hver dag og tjener meg godt.

Synes det er så komisk når hun deler treningen sin, for det er så tydelig at hun ikke løfter tungt😂 Magemusklene er heller ikke trent, slanket ja, men trent -nei.

Når det kommer til utseende for øvrig så skulle jeg for hennes del ønske at hun ikke gjorde det latterlige påfunnet å gjøre hva enn hun gjorde etter farmen. Hun har gitt seg selv et konstant overrasket blikk, og ser rett og slett opphovnet ut ellers i ansiktet.

Hun blir liksom togkrasjet man ikke klarer å se bort ifra, alt fra barnevakt, egentid, storesøster til barnet sitt.. Det er jo bare trist. Mest trist for Helmer, men jeg er også virkelig glad jeg ikke er henne heller.

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet
Anonomouse skrev (16 minutter siden):

Hun dukker opp på snapchat hos meg titt og ofte, sikkert fordi jeg ikke klarer å la være å scrolle gjennom snappene.

Når jeg ser snappene av hvordan hun ser ut, så blir jeg mer glad i min egen kropp. Jeg trener mye, men har rundet 30-årene og er takknemmelig for at kroppen funker hver dag og tjener meg godt.

Synes det er så komisk når hun deler treningen sin, for det er så tydelig at hun ikke løfter tungt😂 Magemusklene er heller ikke trent, slanket ja, men trent -nei.

Når det kommer til utseende for øvrig så skulle jeg for hennes del ønske at hun ikke gjorde det latterlige påfunnet å gjøre hva enn hun gjorde etter farmen. Hun har gitt seg selv et konstant overrasket blikk, og ser rett og slett opphovnet ut ellers i ansiktet.

Hun blir liksom togkrasjet man ikke klarer å se bort ifra, alt fra barnevakt, egentid, storesøster til barnet sitt.. Det er jo bare trist. Mest trist for Helmer, men jeg er også virkelig glad jeg ikke er henne heller.

Jeg har tatt til meg kritikk her før på å diskutere utseendet hennes. Men jeg ser det mer som at man diskuterer uheldige resultater etter unødvendig kirurgi. Man MÅ  kunne få si høyt at det ikke ser bra ut, så unge usikre (og andre usikre) ikke tror det faktisk er vellykket, vakkert eller et ideal på noen måte. 

Jeg syns også SE tok det for langt etter Farmen, hun hadde til da et ganske naturlig resultat i fjeset. Men tenker at hun nok ikke hadde det særlig bra med brudd, flytting, kjærlighetsrot med Isak osv - og at hun tok den oppsiktsvekkende ansiktsoperasjonen for å føle seg bedre - det er jo det hun gjør når hun er nede. Forsøker å bli en "annen seg".  Akkurat det problematiske selvbildet hun har syns jeg synd på henne for. Det må være grusomt å "hate" sin egen kropp så mye, eller om det er en blanding av hat mot egen kropp, og å "elske" og dyrke idealer - og forsøke å oppnå disse. 

Lurer på om hun fortsatt hater Voe. Jeg følger ikke Emilie Nereng så mye heller, men hun virker veldig sunn, sprek og naturlig. Hun oser av vitalitet, humor og ekte glede, og det virker som hun har landet i både kjærligheten, karrierevalg - og i seg selv. 

Jeg "værer" at vi snart nok en gang skal få høre noe trist dritt fra livet til Sofie. Det er jo bare en eviglang serie med brutte relasjoner, problemer, fest, fyll og operasjoner. 

Skulle virkelig ønske hun sluttet som påvirker, tok imot hjelp - og faktisk fant seg selv offline - og ble glad i den hun fant. Hun burde virkelig gjort det for seg selv og barnet sitt. 

• Liker 20
  • Nyttig 4
Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

Skulle virkelig ønske hun sluttet som påvirker, tok imot hjelp - og faktisk fant seg selv offline - og ble glad i den hun fant. Hun burde virkelig gjort det for seg selv og barnet sitt. 

Dette var utrolig fint skrevet og gjelder de fleste av oss. Bli trygge i oss selv, vite av vi er gode nok som vi er og se vår verdi her i livet.

Vi er født akkurat slik vi skal være ❤️

• Liker 5
  • Hjerte 4
Skrevet

Når nevnte/omtalte hun V sist? Det gikk altså fra å nevne han «all over» til plutselig å ha dempet han helt? 

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...