firetoen Skrevet 10. juni #47161 Skrevet 10. juni Janmar skrev (16 minutter siden): Har ikke sett han V på veldig lang tid og hun er jo veldig kryptisk av seg. Så tror også det er slutt Eller veldig kynisk i forkant av slipp og reality deltagelse? 8 3
Hulderen Skrevet 10. juni #47162 Skrevet 10. juni massi skrev (27 minutter siden): det vet vi ikke før etter kleskolleksjonlanseringen hennes, og den er vel den 22. såvidt jeg husker. Men det er sant at hun hinter veldig om at det er slutt, uten å direkte nevne at dette «private hun går igjennom» handler om V., så det kan like gjerne være at hamsteren hennes har fått brokk eller noe. Resultatet blir det samme - hun har skaffet seg masse klikk og oppmerksomhet mot egen person og virke, beleilig nok like før kolleksjonsslipp. kjent se-stil med andre ord Hamsteren hennes fått brokk 🤣 26 1
Othelia08 Skrevet 10. juni #47163 Skrevet 10. juni massi skrev (2 timer siden): det vet vi ikke før etter kleskolleksjonlanseringen hennes, og den er vel den 22. såvidt jeg husker. Men det er sant at hun hinter veldig om at det er slutt, uten å direkte nevne at dette «private hun går igjennom» handler om V., så det kan like gjerne være at hamsteren hennes har fått brokk eller noe. Resultatet blir det samme - hun har skaffet seg masse klikk og oppmerksomhet mot egen person og virke, beleilig nok like før kolleksjonsslipp. kjent se-stil med andre ord Det faktum at hun er nødt til å finne på drama, eller hinte til at noe tragisk har skjedd i livet hennes, for å holde seg relevant og sørge for at hun selger, sier så mye. Fins andre der ute som klarer å selge produktene sine og holde seg interessante uten masse overdramatiske click baits. Lurer på om hun EGENTLIG ser det selv eller oppriktig er så ignorant som hun virker. Sverger de gangene jeg får opp noe om henne virker hun mer desperat etter klikk enn noen gang 12 11
Era Vulgaris Skrevet 11. juni #47165 Skrevet 11. juni Othelia08 skrev (9 timer siden): Det faktum at hun er nødt til å finne på drama, eller hinte til at noe tragisk har skjedd i livet hennes, for å holde seg relevant og sørge for at hun selger, sier så mye. Fins andre der ute som klarer å selge produktene sine og holde seg interessante uten masse overdramatiske click baits. Lurer på om hun EGENTLIG ser det selv eller oppriktig er så ignorant som hun virker. Sverger de gangene jeg får opp noe om henne virker hun mer desperat etter klikk enn noen gang Sånn har hun vel alltid holdt på? Forskjellen nå ligger i at nå virker hun mye mer «lost». Etter at hun fikk barn har hun virkelig strevet med å identifisere hvem hun er, i mye større grad enn før. Det hele framstår som et togkrasj waiting to happen. 10 2
Vampyrina Skrevet 11. juni #47166 Skrevet 11. juni Era Vulgaris skrev (3 minutter siden): Sånn har hun vel alltid holdt på? Forskjellen nå ligger i at nå virker hun mye mer «lost». Etter at hun fikk barn har hun virkelig strevet med å identifisere hvem hun er, i mye større grad enn før. Det hele framstår som et togkrasj waiting to happen. Enig 5
Doris Becker Skrevet 11. juni #47167 Skrevet 11. juni (endret) Othelia08 skrev (10 timer siden): Det faktum at hun er nødt til å finne på drama, eller hinte til at noe tragisk har skjedd i livet hennes, for å holde seg relevant og sørge for at hun selger, sier så mye. Fins andre der ute som klarer å selge produktene sine og holde seg interessante uten masse overdramatiske click baits. Lurer på om hun EGENTLIG ser det selv eller oppriktig er så ignorant som hun virker. Sverger de gangene jeg får opp noe om henne virker hun mer desperat etter klikk enn noen gang Det fordrer at produktene kan leve uten at influenseren som er merket utad er avhengig av sin følgergruppe for å selge. I tillegg tror jeg ikke det dreier seg så mye om penger, men mer om oppmerksomheten og bekreftelsen det gir. Vi ser at denne type influensere har bikket fullstendig over nærmest alle mann. De kjemper om oppmerksomheten ved å utlevere stadig mer diagnoser, "sjokk" og intime detaljer, og de skyver barna foran seg ikke minst. Nå som debatten endelig har nådd ut, så tror jeg mange avfølger, spesielt de som utleverer barna, fordi man skjønner at man er med på å skade dem. En ting er å sitte som et voksent menneske å fråtse i skandaler, operasjoner, diagnoser og tårer når det gjelder voksne, men når man vet at barn er en del av reality-showet de fører, så føler man på en samvittighet der. Håper jeg i alle fall. Vi har fått et klart klasseskille synes jeg. De influenserne som har et klart skille mellom privatliv og jobb, med verdigheten i behold, som verner om sitt privatliv, og "se og hør"-influenserne. Som lever av det andre prøver å verne om. Endret 11. juni av Doris Becker 8 5
Bloom13 Skrevet 11. juni #47168 Skrevet 11. juni Følger ikke SE direkte, men følger andre på Snapchat og ser hun har vært på veldig mange forskjellige "fester", blant annet med Nora, Anniken, Sophie Stray og Trygve. Mener på INGEN måte at mødre ikke kan gå ut å ha det gøy med venner, men alt dette har vært tilsynelatende mange kvelder på veldig kort tid, så utad ser det jo nesten ut som om hun bare har gått helt vekk fra morsrollen 7 2
Kjempeliten Skrevet 11. juni #47169 Skrevet 11. juni Othelia08 skrev (13 timer siden): Det faktum at hun er nødt til å finne på drama, eller hinte til at noe tragisk har skjedd i livet hennes, for å holde seg relevant og sørge for at hun selger, sier så mye. Fins andre der ute som klarer å selge produktene sine og holde seg interessante uten masse overdramatiske click baits. Lurer på om hun EGENTLIG ser det selv eller oppriktig er så ignorant som hun virker. Sverger de gangene jeg får opp noe om henne virker hun mer desperat etter klikk enn noen gang Minner meg om sånne som legger ut på facebook: "er innlagt på sykehuset. Send pm hvis du lurer på noe. Svarer ikke her". Klassisk måte å få folk til å gi deg oppmerksomhet. 13 4
snurk Skrevet 11. juni #47170 Skrevet 11. juni Klarer ikke ta SE seriøst når hun trener "tung styrketrening" (hennes ord) med håret hengende løst nedover skuldrene og luggen dandert rundt ansiktet 🤣🤣 18 2
Irja Skrevet 11. juni #47171 Skrevet 11. juni Bloom13 skrev (1 time siden): Følger ikke SE direkte, men følger andre på Snapchat og ser hun har vært på veldig mange forskjellige "fester", blant annet med Nora, Anniken, Sophie Stray og Trygve. Mener på INGEN måte at mødre ikke kan gå ut å ha det gøy med venner, men alt dette har vært tilsynelatende mange kvelder på veldig kort tid, så utad ser det jo nesten ut som om hun bare har gått helt vekk fra morsrollen Barnet var bortreist en uke, så mor fikk litt etterlengtet tid for seg selv 💫 4
Isola2 Skrevet 11. juni #47172 Skrevet 11. juni Irja skrev (10 minutter siden): Barnet var bortreist en uke, så mor fikk litt etterlengtet tid for seg selv 💫 Igjen? 3 3
HMK Skrevet 11. juni #47173 Skrevet 11. juni Irja skrev (8 minutter siden): Barnet var bortreist en uke, så mor fikk litt etterlengtet tid for seg selv 💫 Det er så spesielt at voksne mennesker rundt 30 ikke klarer å prioritere barn og familieliv. Jeg har full forståelse for at unge foreldre har behov for ekstra avlastning slik at de kan få være unge og ha det moro med jevnaldrende. Men når man har festet fra tenårene og tvers gjennom 20-årene er det vel normalt å roe litt ned? Jeg har vært småbarnsmor siden 2001. Da fikk jeg min første. Min yngste er nå 10 år, og det er først nå, i en alder av 40+ jeg har valgt å prioritere meg selv litt mer. Å være sammen med barna mine, gi dem en fin barndom og være med på alle deres skritt og milepæler, har vært min livsoppgave. Jeg forstår bare ikke at man kan være så lite interessert i sitt eget barn. 24 4
Doris Becker Skrevet 11. juni #47174 Skrevet 11. juni HMK skrev (17 minutter siden): Det er så spesielt at voksne mennesker rundt 30 ikke klarer å prioritere barn og familieliv. Jeg har full forståelse for at unge foreldre har behov for ekstra avlastning slik at de kan få være unge og ha det moro med jevnaldrende. Men når man har festet fra tenårene og tvers gjennom 20-årene er det vel normalt å roe litt ned? Jeg har vært småbarnsmor siden 2001. Da fikk jeg min første. Min yngste er nå 10 år, og det er først nå, i en alder av 40+ jeg har valgt å prioritere meg selv litt mer. Å være sammen med barna mine, gi dem en fin barndom og være med på alle deres skritt og milepæler, har vært min livsoppgave. Jeg forstår bare ikke at man kan være så lite interessert i sitt eget barn. Hadde vært interessant å se en tidslinje på SE og mannen der. Hvor ofte de har har annonsert om egentid og barnevakt, både for begge og hver for seg. 3 2
Bloom13 Skrevet 11. juni #47175 Skrevet 11. juni HMK skrev (1 time siden): Det er så spesielt at voksne mennesker rundt 30 ikke klarer å prioritere barn og familieliv. Jeg har full forståelse for at unge foreldre har behov for ekstra avlastning slik at de kan få være unge og ha det moro med jevnaldrende. Men når man har festet fra tenårene og tvers gjennom 20-årene er det vel normalt å roe litt ned? Jeg har vært småbarnsmor siden 2001. Da fikk jeg min første. Min yngste er nå 10 år, og det er først nå, i en alder av 40+ jeg har valgt å prioritere meg selv litt mer. Å være sammen med barna mine, gi dem en fin barndom og være med på alle deres skritt og milepæler, har vært min livsoppgave. Jeg forstår bare ikke at man kan være så lite interessert i sitt eget barn. Jeg vokste opp med en mor som ikke hadde festet fra seg da hun fikk meg, hun var ikke klar for å få barn og var ikke i et stabilt forhold. Flere ganger ble jeg tilsidesatt slik at hun kunne leve det livet hun helst skulle levd uten barn. Jeg nærmest bodde hos bestemoren min i perioder. Dette har naturligvis preget hele barndommen min og ga meg et anstrengt forhold til mamma i mange år. 14 år senere fikk mamma sitt 2. barn, og forskjellen på hvordan han har vokst opp og hvordan jeg vokste opp er enorm, fordi hun endelig roet seg ned og levde mer stabilt. Vil tro det er mye av grunnen til at han er en mye tryggere person enn det jeg var. Heldigvis. Håper SE finner roen i morsrollen både for hennes og H sitt beste. 8 16 2
Zenhouse Skrevet 11. juni #47176 Skrevet 11. juni Det må da koke litt i toppen på henne og se på all oppstandelsen rundt mamma/nyfødt-influencerne som har tatt snap med storm. Det er lenge siden hun fikk sitt barn, så det toget har gått litt nå. Selv om hun prøvde seg litt med «sexy» amming på kafé og div, så ligger det nok rett og slett ikke for henne. Jeg vet ikke om jeg kjøper forklaringen hennes helt om skjerming og mobil-fri tid sammen med lille. Jeg tror like mye at det ikke er hennes greie å klare å være så mye sammen med en baby, uten en god del egentid, slik at hun kunne ikke vist baby-livet frem slik som Ulrikke og Karianne bl.a gjør nå. 8 1
Irja Skrevet 11. juni #47177 Skrevet 11. juni HMK skrev (6 timer siden): Det er så spesielt at voksne mennesker rundt 30 ikke klarer å prioritere barn og familieliv. Jeg har full forståelse for at unge foreldre har behov for ekstra avlastning slik at de kan få være unge og ha det moro med jevnaldrende. Men når man har festet fra tenårene og tvers gjennom 20-årene er det vel normalt å roe litt ned? Jeg har vært småbarnsmor siden 2001. Da fikk jeg min første. Min yngste er nå 10 år, og det er først nå, i en alder av 40+ jeg har valgt å prioritere meg selv litt mer. Å være sammen med barna mine, gi dem en fin barndom og være med på alle deres skritt og milepæler, har vært min livsoppgave. Jeg forstår bare ikke at man kan være så lite interessert i sitt eget barn. Ja. Det er veldig spesiellt. Jeg ble mor som 23 åring i 2012. Har vel hatt tre - fire døgn med barnevakt i året, siden den tid. Jeg valgte å bli mor. Helt frivillig. Trodde det samme gjalt Sofie. Men nei, hun trenger barnevakt daglig.. 2 1
Othelia08 Skrevet 11. juni #47178 Skrevet 11. juni Zenhouse skrev (1 time siden): Det må da koke litt i toppen på henne og se på all oppstandelsen rundt mamma/nyfødt-influencerne som har tatt snap med storm. Det er lenge siden hun fikk sitt barn, så det toget har gått litt nå. Selv om hun prøvde seg litt med «sexy» amming på kafé og div, så ligger det nok rett og slett ikke for henne. Jeg vet ikke om jeg kjøper forklaringen hennes helt om skjerming og mobil-fri tid sammen med lille. Jeg tror like mye at det ikke er hennes greie å klare å være så mye sammen med en baby, uten en god del egentid, slik at hun kunne ikke vist baby-livet frem slik som Ulrikke og Karianne bl.a gjør nå. Karianne, Ulrikke, Elisabeth Ingebrigtsen, Malene Pedersen, Kristina Andersen…alle disse viser at det kan være interessant både for foreldre og oss uten barn å følge dem, uten at de trenger å være provoserende eller overseksualiserte. Finner så mye glede i å følge de damene og se hvordan de balanserer familieliv og opp- og nedturer. Tror SE ville at det skulle bli hennes nye «greie» og image, men fikk veldig raskt realiteten smekka i trynet. Ikke sikkert hun takler hvor stor påvirkning et barn kan ha på forholdet heller. Spesielt et som var så ferskt som deres. 5 1
Gjest LivEinar Skrevet 11. juni #47179 Skrevet 11. juni Zenhouse skrev (2 timer siden): Det må da koke litt i toppen på henne og se på all oppstandelsen rundt mamma/nyfødt-influencerne som har tatt snap med storm. Det er lenge siden hun fikk sitt barn, så det toget har gått litt nå. Selv om hun prøvde seg litt med «sexy» amming på kafé og div, så ligger det nok rett og slett ikke for henne. Jeg vet ikke om jeg kjøper forklaringen hennes helt om skjerming og mobil-fri tid sammen med lille. Jeg tror like mye at det ikke er hennes greie å klare å være så mye sammen med en baby, uten en god del egentid, slik at hun kunne ikke vist baby-livet frem slik som Ulrikke og Karianne bl.a gjør nå. Dessverre tror jeg du er inne på noe vesentlig her. SE har jo også sagt flere ganger at hun egentlig syns ettermiddagstimene og lekinga med sønnen er ganske så kjedelig - men skyndter seg å føye tilsvar glad hun er i han. Hun er vant til ekstremt mye me-time, det er det vanskelig å endre på. Dermed blir det mye barnevakter mm på den lille gutten, det må mange personer til for å fylle foreldre-rolla.
Cami9 Skrevet 11. juni #47180 Skrevet 11. juni snurk skrev (10 timer siden): Klarer ikke ta SE seriøst når hun trener "tung styrketrening" (hennes ord) med håret hengende løst nedover skuldrene og luggen dandert rundt ansiktet 🤣🤣 Og den åpne munnen hvor hun tror hun ser sexy ut - men ender med å se dum ut isteden🤣 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå