Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Isild skrev (På 20.5.2025 den 16.35):

Akkurat lenge nok til at hun fikk masse forsider og skryt for sitt valg om å omfavne sin naturlige kropp osv. Lying comes easy to this one. 

"Det kunne aldri falt meg inn å ta inn silikon i puppan igjen!"

Det er 6 år siden, bare og nå vet ikke jeg hvor mange påerasjoner hun har hatt siden det med så annerledes hun ser ut nå. Det er helt sjukt!

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
pop up bruker skrev (16 timer siden):

Det er 6 år siden, bare og nå vet ikke jeg hvor mange påerasjoner hun har hatt siden det med så annerledes hun ser ut nå. Det er helt sjukt!

Sjukt er ordet. Og mediepersoner har gitt henne hyllest hver gang hun drar et slikt stunt. Hun gjorde akkurat det samme da hun byttet rumpe. Fikk det til å høres ut som det handlet om å være forbilledlig ved å fjerne implantater osv. Det handlet egentlig mest om å få "siste rumpemote" med tilhørende hofteparti. 

Husker også hun satt og fikk skryt i sofaen til Hegseth for å velge å endre stil og kurs. Bare løgn på løgn alt sammen. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Vegard er I Harstad

Endret av Snikksnakker
Skrevet (endret)
Snikksnakker skrev (1 time siden):

Vegard er I Harstad 

Altså, ikke viktig for meg, men vet at det kan være det for andre😉!

Endret av Snikksnakker
  • Liker 1
Skrevet
Snikksnakker skrev (På 29.5.2025 den 23.53):

Vegard er I Harstad

Tvunget ut av byen så SE kunne få sårt tiltrengt egotid igjen?

• Liker 4
Skrevet

Jodel påstår at hun er singel. 🤷🏼‍♀️

• Liker 6
Skrevet

Noe er i hvertfall helt off med den mannen. Ryktene i Trondheim var rusbehandling for et lite år siden. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

https://www.seher.no/kjendis/ferdig/83165371

Aff, Se & Hør altså! "Slutter" sto det med fet skrift. Jeg rakk å bli håpefull og tror jeg skulle inn å lese at hun nå slutter å selge kropp, sønnen, privatlivet og ideer til unødvendige operasjoner og uoppnåelige idealer. Jeg håper å lese at hun slutter som influencer og trekker seg tilbake på den gården hun påstår å ønske seg - og hiver telefonen til skogs. 

Men nope. Hun slutter med podcasten. 

Igjen. 

Hvor mange havarerte podcaster er hun oppe i nå? 

• Liker 15
  • Nyttig 6
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

• Nyttig 1
Skrevet

Hun er så kryptisk på snap om dagen og påpeker at hun gleder seg til H kommer hjem, men ingenting om V. Singel igjen?

• Liker 6
Skrevet

Blir Klein av ansiktsuttrykkene hun gjør når hun skal leke deilig eller «random» deilig.😅

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
Romilo skrev (28 minutter siden):

Hun er så kryptisk på snap om dagen og påpeker at hun gleder seg til H kommer hjem, men ingenting om V. Singel igjen?

Det er jo nettopp det hun legger opp til. Hun ønsker og er økonomisk avhengig av at folk som deg legger merke til disse detaljene som hun helt bevisst og strategisk velger å sette fokus på. Det er ingenting spennende man kan finne ut av ved å kikke nøye med på influencere, alt er timet og tilrettelagte for å skape mest mulig blest og spekulasjon. Ikke følg med, ikke bit på.

• Liker 18
  • Nyttig 8
Skrevet
Romilo skrev (1 time siden):

hun nevner denne «store endringen i livet» litt for ofte og på en litt for unaturlig måte til at jeg tror på at det virkelig er slutt. synes all denne hintingen kommer på et svært beleilig tidspunkt (slipp av klesmerke om typ fire dager)

• Liker 16
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Jeg ville ikke blitt overrasket hvis hun selv startet det ryktet på jodel 😅

Endret av kittykaat
  • Liker 12
Skrevet

Hørte nettopp siste podcast episode! DÆVEN! Hvor mye reklame er det egentlig mulig å putte inn i en og samme episode… ???!?! Denne «store endringen» er ikke at hun skal flytte på gård da? 

• Liker 1
Skrevet
Vålull skrev (7 timer siden):

Blir Klein av ansiktsuttrykkene hun gjør når hun skal leke deilig eller «random» deilig.😅

Oh yes! All den gapinga?! Ser bare så dumt ut.. Hun har ødelagt fjeset sitt ved å stramme ansiktet så veldig - til og med øyelokkene er strammet og det ser ut som hun «sperrer opp» øynene hele tiden pga det

• Liker 8
Skrevet
AntiBullshit skrev (7 timer siden):

Det er jo nettopp det hun legger opp til. Hun ønsker og er økonomisk avhengig av at folk som deg legger merke til disse detaljene som hun helt bevisst og strategisk velger å sette fokus på. Det er ingenting spennende man kan finne ut av ved å kikke nøye med på influencere, alt er timet og tilrettelagte for å skape mest mulig blest og spekulasjon. Ikke følg med, ikke bit på.

Det slår aldri feil, vet du. Nå hadde denne tråden ramlet langt ned på siden, hvilket betyr at det kommer noe kryptisk fra henne for å holde seg relevant. Det er så forutsigbart og kjedelig. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun har jo alltid en «tøff periode» eller «en stor livsendring» eller «må finne meg selv» eller noe annet på gang. 

IMG_4066.png

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Sinccis skrev (48 minutter siden):

Hun har jo alltid en «tøff periode» eller «en stor livsendring» eller «må finne meg selv» eller noe annet på gang. 

IMG_4066.png

Passer godt med lansering. Innta offerollen, og søke oppmerksomhet. Hun er seg selv lik. Nytt klesmerke skal  representere "den beste versjonen av deg selv". "Laley er en livsstil".  Tror dette blir en flopp. Hun har ikke mer å komme med nå, enn å innta offerrollen. 

Endret av Doris Becker
  • Liker 13
  • Nyttig 8
Skrevet

Hun valgte dét bildet til den teksten? Terrenget stemmer ikke med kompasset igjen.

• Liker 23
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...