Doris Becker Skrevet tirsdag kl 08:27 #47061 Del Skrevet tirsdag kl 08:27 Djungelvrål skrev (12 timer siden): Det er 4 gang, også var hun jo helt uten i 5 minutter en gang for sånn 5-6 år siden. Det er horribelt. Og uforsvarlig. En frisk kropp som undergår i snitt 2 større kirurgiske inngrep årlig, siden 18 års alder. Ikke hørt om lignende. Nesen har allerede vært gjennom oppbyggende rekonstruksjon etter kollaps og pusteproblemer etter neseoperasjon nr 2. Så der er det 3 inngrep allerede, på 10 år. Nesen er spesielt utsatt når det gjelder kollaps over tid.Huden blir også tynnere der, grunnet dårligere blodsirkulasjon etter neseplastikk. Etter neseplastikk endres blodtilførselen til huden på nesen, av årsaker vi ikke vet nøyaktig, og nesehuden kan bli svært tynn etter 5-10 år. Den tynne huden fører til at alle underliggende skjelett- og bruskdefekter vises, samtidig som den er veldig skjør og kan ødelegges. Atrofi. Dette skjedde med Michael Jackson. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet tirsdag kl 10:22 #47062 Del Skrevet tirsdag kl 10:22 Doris Becker skrev (1 time siden): Det er horribelt. Og uforsvarlig. En frisk kropp som undergår i snitt 2 større kirurgiske inngrep årlig, siden 18 års alder. Ikke hørt om lignende. Nesen har allerede vært gjennom oppbyggende rekonstruksjon etter kollaps og pusteproblemer etter neseoperasjon nr 2. Så der er det 3 inngrep allerede, på 10 år. Nesen er spesielt utsatt når det gjelder kollaps over tid.Huden blir også tynnere der, grunnet dårligere blodsirkulasjon etter neseplastikk. Etter neseplastikk endres blodtilførselen til huden på nesen, av årsaker vi ikke vet nøyaktig, og nesehuden kan bli svært tynn etter 5-10 år. Den tynne huden fører til at alle underliggende skjelett- og bruskdefekter vises, samtidig som den er veldig skjør og kan ødelegges. Atrofi. Dette skjedde med Michael Jackson. SE sin nese henger bokstavelig talt i en tråd, det har hun selv fortalt om. For å unngå kollaps måtte de støtte opp innvendig med en tråd. Jeg fatter og begriper ikke at noen gjør noe sånn med en frisk, fungerende nese. Jeg har operert bihulene to ganger, og det er faktisk plagsomt å ha briller på nesa i blant. Kjenner at jeg har for lite støtte, og at neseskilleveggen er veldig ømtålig. Kan bare forestille meg hvordan hennes nese føles. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet tirsdag kl 10:43 #47063 Del Skrevet tirsdag kl 10:43 (endret) Era Vulgaris skrev (3 timer siden): SE sin nese henger bokstavelig talt i en tråd, det har hun selv fortalt om. For å unngå kollaps måtte de støtte opp innvendig med en tråd. Jeg fatter og begriper ikke at noen gjør noe sånn med en frisk, fungerende nese. Jeg har operert bihulene to ganger, og det er faktisk plagsomt å ha briller på nesa i blant. Kjenner at jeg har for lite støtte, og at neseskilleveggen er veldig ømtålig. Kan bare forestille meg hvordan hennes nese føles. Problemet til SE er operasjon nr 2, som vel ble tatt i Tyrkia? I Norge fjerner vi ikke så mye brusk og bein. Men hun skulle ha denne dukkenesen. Operasjon nr 3 ville ingen gjøre her i Norge tenker jeg, fordi risikoen er så stor. For hver gang man opererer øker risikoen for atrofi og kollaps. Men hvis den først kollapser, så må det gjøres noe. Og det var vel det som skjedde med feks MJ etter fjerde forsøk ca 1993. Da ballet det på seg. Om 5 år vil SE antagelig få nye og store problemer. Bra at hun vet dette. Spørsmålet er hvor ille det blir. Det kan man ikke forutse. du ser også at øynene hennes har begynt å ta formen som MJ fikk på 90-tallet. Animert på et vis, som en tegneseriefigur. Det løftes og fylles og stråles og strammes og lammes. Som sagt, spent på resultatet om 10-15 år. Endret tirsdag kl 14:18 av Doris Becker 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet tirsdag kl 13:52 #47064 Del Skrevet tirsdag kl 13:52 Hun sier nå på storyen sin at hun mener alle med silikon som sier de fortsatt har følelse i brystene sine juger. For hennes er helt numne og det gir henne ingenting å bli stimulert der. Som om det ikke er av betydning hvor mange ganger hu har operert brystene siste 10årene 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet tirsdag kl 14:09 #47065 Del Skrevet tirsdag kl 14:09 Missy1 skrev (13 minutter siden): Hun sier nå på storyen sin at hun mener alle med silikon som sier de fortsatt har følelse i brystene sine juger. For hennes er helt numne og det gir henne ingenting å bli stimulert der. Som om det ikke er av betydning hvor mange ganger hu har operert brystene siste 10årene Men det er en kjent komplikasjon, at man mister følelse, spesielt rundt arrene. Mange blir også kalde, kaldt og numment. Risikoen øker med antall inngrep, og SE har nå i tillegg tatt et løft, der jeg vil tro brystvortene er flyttet på. Ironisk nok risikerer man å ødelegge for egen nytelse, i sin streben etter å se "sexy" ut... 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet tirsdag kl 14:14 #47066 Del Skrevet tirsdag kl 14:14 Era Vulgaris skrev (På 18.5.2025 den 17.53): Ikke sant! 😁 Det var vel en historie med en annen bunad hun leide senere også, uten at jeg husker detaljene rundt det. Det var et år hun klarte å ikle seg bunaden helt feil. Beltet var opp/ned, det samme var søljer og kjeder. Det ble ikke morsomt før det kom frem at hun faktisk trodde det skulle være sånn 🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet tirsdag kl 14:35 #47067 Del Skrevet tirsdag kl 14:35 Djungelvrål skrev (18 timer siden): Det er 4 gang, også var hun jo helt uten i 5 minutter en gang for sånn 5-6 år siden. Akkurat lenge nok til at hun fikk masse forsider og skryt for sitt valg om å omfavne sin naturlige kropp osv. Lying comes easy to this one. "Det kunne aldri falt meg inn å ta inn silikon i puppan igjen!" : 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet tirsdag kl 15:16 #47068 Del Skrevet tirsdag kl 15:16 Doris Becker skrev (1 time siden): Men det er en kjent komplikasjon, at man mister følelse, spesielt rundt arrene. Mange blir også kalde, kaldt og numment. Risikoen øker med antall inngrep, og SE har nå i tillegg tatt et løft, der jeg vil tro brystvortene er flyttet på. Ironisk nok risikerer man å ødelegge for egen nytelse, i sin streben etter å se "sexy" ut... jeg vet det er en kjent komplikasjon, men å påstå at alle som har operert brystene som sier de fortsatt har følelse i de er løgnere, blir ganske feil. Det er kjent at man kan miste følelse når man gjennomgår en slik operasjon, men det er ikke sånn at det er 100% garantert og at man mister følelse i hele brystet. Dama er alltid nyoperert, hun kan ikke uttale seg om noe endelig resultat. denne gangen har hun gjort løft som innebærer mye større snitt. det er bare et par mnd siden operasjonen, det sier seg nesten selv at hun er nummen nå. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Allo Skrevet tirsdag kl 15:23 #47069 Del Skrevet tirsdag kl 15:23 Missy1 skrev (4 minutter siden): jeg vet det er en kjent komplikasjon, men å påstå at alle som har operert brystene som sier de fortsatt har følelse i de er løgnere, blir ganske feil. Det er kjent at man kan miste følelse når man gjennomgår en slik operasjon, men det er ikke sånn at det er 100% garantert og at man mister følelse i hele brystet. Dama er alltid nyoperert, hun kan ikke uttale seg om noe endelig resultat. denne gangen har hun gjort løft som innebærer mye større snitt. det er bare et par mnd siden operasjonen, det sier seg nesten selv at hun er nummen nå. Hun vil aldri ta noe alvorlig ift senvirkninger etter inngrepene. Hun er den typen som selv må oppleve at kroppen har tatt skade, og at det da er for sent. Arrvev etter operasjoner kan gjøre seg gjeldene i mange år etterpå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet tirsdag kl 15:28 #47070 Del Skrevet tirsdag kl 15:28 Missy1 skrev (3 minutter siden): jeg vet det er en kjent komplikasjon, men å påstå at alle som har operert brystene som sier de fortsatt har følelse i de er løgnere, blir ganske feil. Det er jeg enig i. De fleste får igjen følelsen etter et par års tid. Du har de som blir hypersensitive, så man nesten ikke kan ta på dem, veldig mange får nærmest konstant stive brystvorter! Og noen får ingen komplikasjoner. Men det er faktisk heller sjeldent. Kapsling, nervesmerter, nummenhet, overfølsomhet, smerter i varierende grad, eller ubehag, min erfaring er at alle får noe av dette. Og dessverre mister mange følelse i området rundt selve arret, på nedsiden av brystet. Det er relativt vanlig dessverre. Men dette har også med størrelse på implantat å gjøre. Det er ikke mange som tar så store som SE hadde. Hun har ødelagt kroppen sin i sin søken etter det ekstreme. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet tirsdag kl 17:02 #47071 Del Skrevet tirsdag kl 17:02 Missy1 skrev (1 time siden): jeg vet det er en kjent komplikasjon, men å påstå at alle som har operert brystene som sier de fortsatt har følelse i de er løgnere, blir ganske feil. Hun sier hun TROR alle som sier det,lyver. Altså en liten omskriving fra andre KG brukere av hva som faktisk ble sagt,men som endrer hele setningen alikevel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet tirsdag kl 17:11 #47072 Del Skrevet tirsdag kl 17:11 De nye puppene er veldig annerledes enn det SE har hatt før. Veldig store fortsatt synes jeg, og mer anatomiske. De sitter lengre ned, noe som gir en "eldre" look. spørs om hun blir fornøyd med dette, hun som elsker den unge og falske "pamela"-looken... Hun hadde sett meget bedre ut med sine naturlige. Husker bilder da hun hadde fjernet silikon. Så fine! Hun skulle bare ventet et års tid, så hadde de funnet formen igjen og blitt som omtrent som de hun var født med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet tirsdag kl 17:13 #47073 Del Skrevet tirsdag kl 17:13 J.. skrev (4 minutter siden): Hun sier hun TROR alle som sier det,lyver. Altså en liten omskriving fra andre KG brukere av hva som faktisk ble sagt,men som endrer hele setningen alikevel. Ikke spesielt myntet på det du skriver, men mer som kontekst. Sophie har vel alltid lagt inn og tatt ut innlegg via snitt under brystene. Men denne gangen har hun tatt ut og lagt inn, og i tillegg foretatt et løft. Med andre ord, tatt snitt rundt brystvorter også, for å flytte de dit de skal være. Dermed er masse nerver til brystvortene kuttet over, og dermed vil det føles rart og numment ut. Hos noen vil dette normaliseres etter hvert, men det tar tid. Og hos noen blir det aldri det samme igjen. Når det gjelder nevnte influenser, så skjer det vel noe nytt i dette området IGJEN, om x antall mnd eller neste år (vi vet jo aldri med henne), så kanskje det aldri vil bli bra igjen. De som tar snitt under brystene, vil ikke bli like påvirket i brystvorteområdet, som hos de som snitter i brystvorteområdet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet tirsdag kl 17:20 #47074 Del Skrevet tirsdag kl 17:20 Jeg skjønner ikke at det faktisk er lov å indirekte reklamere for plastisk operasjon slik hun gjør med å ta følgerne "med" på operasjon og clickbaite det på snap. Jeg følger henne ikke lenger, men får jo opp "Hos kirurgen min" på utforsk. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet tirsdag kl 17:27 #47075 Del Skrevet tirsdag kl 17:27 (endret) refill skrev (7 minutter siden): Jeg skjønner ikke at det faktisk er lov å indirekte reklamere for plastisk operasjon slik hun gjør med å ta følgerne "med" på operasjon og clickbaite det på snap. Jeg følger henne ikke lenger, men får jo opp "Hos kirurgen min" på utforsk. Helt utrolig at ikke Forbrukertilsynet reagerer. Men dette er smutthull i loven, gråsoner om du vil, der det er "privat underholdning", influenseren utleverer seg selv som privatmenneske, og kan gjøre masse shady deals på bakrommet. Og oppdages det er det jo bare en smekk på fingeren. Og de håver inn på det også, fordi det blir mer media. Endret tirsdag kl 17:27 av Doris Becker 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet tirsdag kl 18:48 #47076 Del Skrevet tirsdag kl 18:48 Akkurat her synes jeg kritikken er litt urettferdig. Å si at silikon ødelegger nervene og ødelegger for nytelse er neppe reklame, tvert i mot advarsel, og en helt reell en. jeg kjenner ingen med silikon som har samme følelse som før - enten er det ingen følelse eller så er det bare en ekkel følelse, at man virkelig ikke ønsker at noe skal komme borti. Dette gjelder også ved snitt under brystet og kun en operasjon, og også evt etter at silikon er fjernet - det er rett og slett selvskading. Helt uenig med påstanden om at «de fleste får igjen følelsen etter noen år» det er rett og slett usant, og å bagatellisere en alvorlig og svært vanlig bivirkning! Det oppfattes også indirekte oppfordring til å bare ta silikon om man vil, de fleste får jo igjen følelsen etterhvert lizzm. Det er ingenting i livet jeg angrer mer på enn den brystforstørrelsen som tenåring, nervene og dermed følelsen er ødelagt, selv 20 år etter innleggene er fjernet. Så jeg er enig med SE her og kunne også lattermildt sagt at jeg tror nesten de som påstår noe annet lyver - «nesten», «tror» og latteremoji fordi joda det finnes sikkert noen enhjørninger det ikke skjer med, men jeg tror IKKE de er mange. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykaat Skrevet tirsdag kl 21:31 #47077 Del Skrevet tirsdag kl 21:31 (endret) Så arr under brystet og rundt brystvortene? 😫 Hvorfor ødelegger hun kroppen sin så sinnsykt mye.. Endret tirsdag kl 21:37 av kittykaat 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet i går, 08:02 #47078 Del Skrevet i går, 08:02 Missy1 skrev (16 timer siden): jeg vet det er en kjent komplikasjon, men å påstå at alle som har operert brystene som sier de fortsatt har følelse i de er løgnere, blir ganske feil. Det er kjent at man kan miste følelse når man gjennomgår en slik operasjon, men det er ikke sånn at det er 100% garantert og at man mister følelse i hele brystet. Dama er alltid nyoperert, hun kan ikke uttale seg om noe endelig resultat. denne gangen har hun gjort løft som innebærer mye større snitt. det er bare et par mnd siden operasjonen, det sier seg nesten selv at hun er nummen nå. Godt poeng. Hva vet egentlig akkurat hun om noe endelig resultat? Hun har jo ingen erfaring med hvordan følelse osv er etter noen år, hun opererer jo hele tiden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet i går, 18:50 #47079 Del Skrevet i går, 18:50 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 1 time siden #47080 Del Skrevet 1 time siden refill skrev (På 20.5.2025 den 19.20): Jeg skjønner ikke at det faktisk er lov å indirekte reklamere for plastisk operasjon slik hun gjør med å ta følgerne "med" på operasjon og clickbaite det på snap. Jeg følger henne ikke lenger, men får jo opp "Hos kirurgen min" på utforsk. Jeg tror publikum (vi) må melde henne til Forbrukertilsynet. https://response.questback.com/isa/qbv.dll/bylink 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå