Isild Skrevet 12. mai #47021 Skrevet 12. mai Doris Becker skrev (51 minutter siden): Men den førte til masse reklame for SE og hennes plastiske operasjon, som ble perfekt timet til premieren. Klinikken kunne melde om stor økning i henvendelser. Samme klinikk opererte Isabel Raad, perfekt timet med serien de var del av. Triste greier. Jeg var ikke klar over det, følger lite med på SE AS i kanalene hennes, men ja - det er ufattelig trist å høre at klinikken opplevde en økning i henvendelser etter serien (regner med at de mente at det var direkte knyttet til serien?) Det er veldig lite greit, og det er for meg helt uforståelig at det ikke snakkes MASSE om at det er et problem at unge friske mennesker opererer seg for å bli "pene" i kjølvannet av å lage en slik serie. Seriens hovedperson Selinas forstyrrede selvbilde og farlige og unødvendige inngrep blir stående uten at det diskuteres, - antageligvis fordi man ikke kan/skal "mobbe" Sophie Elise. 13 1
Doris Becker Skrevet 12. mai #47022 Skrevet 12. mai (endret) Isild skrev (51 minutter siden): Jeg var ikke klar over det, følger lite med på SE AS i kanalene hennes, men ja - det er ufattelig trist å høre at klinikken opplevde en økning i henvendelser etter serien (regner med at de mente at det var direkte knyttet til serien?) Det er veldig lite greit, og det er for meg helt uforståelig at det ikke snakkes MASSE om at det er et problem at unge friske mennesker opererer seg for å bli "pene" i kjølvannet av å lage en slik serie. Seriens hovedperson Selinas forstyrrede selvbilde og farlige og unødvendige inngrep blir stående uten at det diskuteres, - antageligvis fordi man ikke kan/skal "mobbe" Sophie Elise. Det ble stor økning i trafikk på SE sine kanaler, hvor hun delte prosessen. At dette sammenfalt med premiere er neppe tilfeldig. Klinikken og kirurgen er navngitt, samme gjorde Raad. https://www.dagbladet.no/kjendis/klinikk-klar-okning/82790987 SE har selvsagt klart å vinkle det medisinsk, at det var helt nødvendig. Og greit nok det, som sin kollega Raad, peker de på komplikasjoner og argumenterer for hvorfor de må bytte implantat, fjerne fillers, fylle på igjen, bygge opp igjen nesa, osv osv, men det er resultatet og inngrepet som påvirker. Nå har begge søstrene til Raad tatt akkurat samme operasjonene som søsteren "advarte" mot i Debatten. Bare tull alt sammen. Og de som vinner er aksjonærene bak privatklinikkene. Det de burde nevnt er at å sette inn nye implantater i samme grep som løft, etter så alvorlig lekkasje og kapsling som SE hevder å ha hatt, absolutt burde unngås. Det er dessverre slik at mange kvinner nå går med implantat fra 2010-2016 ca, som er tilbakekalt fra markedet. De skulle vare livet ut, og de kunne ikke sprekke og lekke. Men det har vist seg å være en gedigen løgn. Nå benytter plastisk kirurgene seg av mulighetene til å skremme disse til å bytte. Noe de burde gjort gratis spør du meg! Fjernet dem gratis, og gjort det pent, uten å sette inn nye. Endret 12. mai av Doris Becker 12 5
Djungelvrål Skrevet 13. mai #47023 Skrevet 13. mai Hvordan lage furore på KG: Si at ungen til en rosablogger er søt. 10 2
Sol Rampelyset Skrevet 14. mai #47024 Skrevet 14. mai Tråden er ryddet for persondebatt og avsporing. Sol, admin. 2
DianaV Skrevet 15. mai #47025 Skrevet 15. mai Djungelvrål skrev (På 13.5.2025 den 13.24): Hvordan lage furore på KG: Si at ungen til en rosablogger er søt. Det er et fett om du kommenterer på utseendet til barnet til en rosablogger positivt eller negativt, det er forferdelig nok hvordan hun eksponerer ungen sin. Alle burde la være å kommentere utseendet på barn, spesielt her, spesielt et barn som ikke har valgt dette livet. La ungen være i fred selv om moren hans pimper han ut. 7 7
Doris Becker Skrevet 15. mai #47026 Skrevet 15. mai Nå er også SE med i Reme-stallen med enda et fast fashion klesmerke. Fatter ikke at folk kjøper dette. Laley AS. 9
kittykaat Skrevet 15. mai #47027 Skrevet 15. mai Doris Becker skrev (31 minutter siden): Nå er også SE med i Reme-stallen med enda et fast fashion klesmerke. Fatter ikke at folk kjøper dette. Laley AS. Fast fashion för 399-899 kr. Kan like gjerne handle på Shein hvis man liker sånt, og mye billigere. 5 4
Doris Becker Skrevet 15. mai #47028 Skrevet 15. mai kittykaat skrev (2 minutter siden): Fast fashion för 399-899 kr. Kan like gjerne handle på Shein hvis man liker sånt, og mye billigere. The gig is up liksom... Fatter ikke at SE er en merkevare som selger lenger. Men det er nok da tydeligvis, som kjøper det det de selger. Nedrig opplegg. 4 3
Era Vulgaris Skrevet 15. mai #47030 Skrevet 15. mai Irja skrev (3 timer siden): Den sexy videoen med kroneisen 😧 Den så jeg i går også, og ble bare 🤢. Hva er det hun holder på med? Hva ønsker hun å formidle? 2
Doris Becker Skrevet 16. mai #47031 Skrevet 16. mai Era Vulgaris skrev (11 timer siden): Den så jeg i går også, og ble bare 🤢. Hva er det hun holder på med? Hva ønsker hun å formidle? Det selger. Tydeligvis. Tror vi skal prise oss lykkelige over ikke å forstå hvordan dette kan selge... 😅 2
Era Vulgaris Skrevet 16. mai #47032 Skrevet 16. mai Doris Becker skrev (1 time siden): Det selger. Tydeligvis. Tror vi skal prise oss lykkelige over ikke å forstå hvordan dette kan selge... 😅 Gjør det det? Selger, altså? Hele greia fremsto som om hun aldri har spist en is før, og nærmest måtte ha veiledning. Jeg forstår jo at det skal være sexy, jeg synes bare det så kleint ut. Nå er jeg ikke målgruppen, men lell. 6
Doris Becker Skrevet 16. mai #47033 Skrevet 16. mai Era Vulgaris skrev (5 minutter siden): Gjør det det? Selger, altså? Hele greia fremsto som om hun aldri har spist en is før, og nærmest måtte ha veiledning. Jeg forstår jo at det skal være sexy, jeg synes bare det så kleint ut. Nå er jeg ikke målgruppen, men lell. Jeg tror ikke Reme hopper inn i noe som ikke selger. Og nå vil mye dreie seg om det fremover, å få dette nye klesmerket opp og gå. De selger det som en "livsstil", og da er vel det hun legger ut nå del av denne "livsstilen". Gudene vet hvordan målgruppen tenker. 2
Isild Skrevet 16. mai #47034 Skrevet 16. mai Era Vulgaris skrev (12 timer siden): Den så jeg i går også, og ble bare 🤢. Hva er det hun holder på med? Hva ønsker hun å formidle? Krampa har tatt henne. Der hun før delvis kom unna med sexy lolita og gøy og leken osv, blir det nå som voksen dame/mor bare harry og tacky. Hun har rett og slett ikke `det` heller. 6 4
Isild Skrevet 16. mai #47036 Skrevet 16. mai Sk57 skrev (12 minutter siden): Det neste blir vel reklame for bananer.. Da kommer jeg aldri til å spise bananer igjen 😆 1
Era Vulgaris Skrevet 16. mai #47037 Skrevet 16. mai Isild skrev (55 minutter siden): Krampa har tatt henne. Der hun før delvis kom unna med sexy lolita og gøy og leken osv, blir det nå som voksen dame/mor bare harry og tacky. Hun har rett og slett ikke `det` heller. Nettopp det samme jeg tenkte. En ting var jo å holde på med det der før hun fikk barn, nå virker det bare krampaktig og rart. 4 9
Isild Skrevet 16. mai #47038 Skrevet 16. mai Era Vulgaris skrev (34 minutter siden): Nettopp det samme jeg tenkte. En ting var jo å holde på med det der før hun fikk barn, nå virker det bare krampaktig og rart. Har en idè SE skal få helt gratis av meg. Hun, Anne Brith Davidsen, Anna Rasmussen og Caroline Berg Eriksen burde være cast i en ny TV-serie som kunne hete "Desperate has beens". 21 4
Doris Becker Skrevet 16. mai #47039 Skrevet 16. mai Isild skrev (1 minutt siden): Har en idè SE skal få helt gratis av meg. Hun, Anne Brith Davidsen, Anna Rasmussen og Caroline Berg Eriksen burde være cast i en ny TV-serie som kunne hete "Desperate has beens". Apropos. Gunilla Persson har flyttet til Frogner, i anledning ny tv-serie. De er i samme liga på et vis. 4 1
NiceOrNothing Skrevet 16. mai #47040 Skrevet 16. mai LivEinar skrev (På 10.5.2025 den 12.29): Dagens Henrik Troy: Han er bare så morsom 😂😂 10 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå