Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

På 5.8.2017 den 13.13, elisaday skrev:

Altså jeg mener "I really wish that I could care less but I'm not" 

I hvilken virkelighet henger det på greip? 

Det er da ikke det hun synger...

Lytter man videre i verset henger det fint sammen.

I always think about you undressed

I really wish that I could care less

But I know 

This ain't a stand up show

Boy, what you laughing for

Nothing, only about the way you make me feel

Endret av Sassenach
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Sassenach skrev:

Det er da ikke det hun synger...

Lytter man videre i verset henger det fint sammen.

I always think about you undressed

I really wish that I could care less

But I know 

This ain't a stand up show

Boy, what you're laughing for

Nothing, only by the way you make me feel

Ok. Det hjelper virkelig på helhetsinntrykket 👍

+ som jeg skrev har jeg bare lest teksten. Den gjør henne tydeligvis ingen tjenester. 

++ "Boy, what you're laughing for

Nothing, only by the way you make me feel" 

Henger forøvrig heller ikke på greip. 

Endret av elisaday
++
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, elisaday skrev:

Ok. Det hjelper virkelig på helhetsinntrykket 👍

+ som jeg skrev har jeg bare lest teksten. Den gjør henne tydeligvis ingen tjenester. 

Skjønner, så ikke at du skrev det. 

De fleste gjengivelsene av sangen i tekst inneholder dessverre mange feil. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, elisaday skrev:

Ganske ironisk at en person som påstår å være en gammel sjel, en dyp, filosofisk tenker, mer moden enn alle andre, superspesiell og megaunik og såååå plaget av eksistensiell angst og de store problemene i verden skriver noe SÅ dårlig, banalt, vulgært og uintelligent. Synes teksten viser hvor modenhetsnivået og intelligensen ligger. Viser hva hun egentlig er, en middelmådig wannabe som er desperat etter å være relevant "kjendis". Hvis hun er så smart som hun selv påstår hadde hun vært istand til å skape noe mye bedre. Flaut hele greia (spesielt sutringen på bloggen etter dårlig anmeldelse)  og jeg har bare lest teksten. Orker ikke høre stemmen hennes. 

for meg er det DET som er problemet med SE, at hun påstår så mange ting om seg selv, tilegner seg selv så mange kvaliteter som hun ikke klarer å formidle verken gjennom blogg, bok eller musikk. For om hun var en gammel sjel, en dyp filosofisk tenker som er mer moden enn alle andre, hvorfor klarer hun å presentere en låt som ikke viser mer av den siden av henne? Låten har ingen sjel, ingen nerve, ingen følelse, bare tomhet. Og den tomheten går så ofte igjen i det SE skriver. For det er litt flaut når du prøver å "shoot for the moon, at least you land amongst the stars", men ender opp i søppelkassa til naboen.... 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, hulillerunde skrev:

for meg er det DET som er problemet med SE, at hun påstår så mange ting om seg selv, tilegner seg selv så mange kvaliteter som hun ikke klarer å formidle verken gjennom blogg, bok eller musikk. For om hun var en gammel sjel, en dyp filosofisk tenker som er mer moden enn alle andre, hvorfor klarer hun å presentere en låt som ikke viser mer av den siden av henne? Låten har ingen sjel, ingen nerve, ingen følelse, bare tomhet. Og den tomheten går så ofte igjen i det SE skriver. For det er litt flaut når du prøver å "shoot for the moon, at least you land amongst the stars", men ender opp i søppelkassa til naboen.... 

Med alt det hun påstår om seg selv burde boken blitt ett litterært mesterverk. Musikken burde være dyp og kunstnerisk. Men hva får vi? Jo, "I'm gonna fuck all your friends yeah yeah ah ah oh" 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, se Thodesens siste Insta-bilde! "Me and all my friends".. 😂 Stakkars han som rotet seg bort i den jenta der altså.

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, K91 skrev:

Haha, se Thodesens siste Insta-bilde! "Me and all my friends".. 😂 Stakkars han som rotet seg bort i den jenta der altså.

Haha, hysterisk 😂😂

Men helt ærlig, hadde hun forventet å få gode anmeldelser på sangen? Skulle tro det var en 14 åring som hadde skrevet sangteksten. Jeg har hørt sangen en gang. Sangen gir ingen mening og er helt flat. Hun har heller ingen spesielt god sangstemme. Terningkast 1 👎

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, LeilaS skrev:

Haha, hysterisk 😂😂

Men helt ærlig, hadde hun forventet å få gode anmeldelser på sangen? Skulle tro det var en 14 åring som hadde skrevet sangteksten. Jeg har hørt sangen en gang. Sangen gir ingen mening og er helt flat. Hun har heller ingen spesielt god sangstemme. Terningkast 1 👎

Tror ikke hun hadde sutret på bloggen hvis hun ikke forventet å bli hyllet som et provoserende geni. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, LeilaS skrev:

Har hun slettet Instagram kontoen sin? 🙊

Nei, bare byttet navn til sophieelise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, K91 skrev:

Nei, bare byttet navn til sophieelise.

Ok, finner den ikke jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, elisaday skrev:

Tror ikke hun hadde sutret på bloggen hvis hun ikke forventet å bli hyllet som et provoserende geni. 

neste innlegg på bloggen; "ingen forstår at låten var satt på spissen. jeg er ikke en sånn jente som ville hevn-pult kompisene til eksen, D MÅ DERE BARE FORSTÅ. jeg står 100% inne for låten og teksten og er såååå stolt av hva jeg har oppnådd i mitt 22årige liv. låten representerer en liten del av hvem jeg er, i et kort tidsrom, så dere må ikke tro at jeg er sånn. Jeg blir kritisert uansett hva jeg gjør, men jeg vet med meg selv at jeg er en god sanger og låtskriver. Så fuck all you, and your friends"

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, hulillerunde skrev:

neste innlegg på bloggen; "ingen forstår at låten var satt på spissen. jeg er ikke en sånn jente som ville hevn-pult kompisene til eksen, D MÅ DERE BARE FORSTÅ. jeg står 100% inne for låten og teksten og er såååå stolt av hva jeg har oppnådd i mitt 22årige liv. låten representerer en liten del av hvem jeg er, i et kort tidsrom, så dere må ikke tro at jeg er sånn. Jeg blir kritisert uansett hva jeg gjør, men jeg vet med meg selv at jeg er en god sanger og låtskriver. Så fuck all you, and your friends"

Spot on 😂😂😂👏👏

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Oisann, der dro jeg parykken av den 14 år yngre dama jeg bestemte meg for å knulle i fylla fordi hun har store lepper og store pupper og en enorm bakdel" Jadda, det bør dra flere damer på byen. 

Endret av elisaday
Ikke spekulasjoner. Ingen tvil om hvem som dro parykken av henne og ingen tvil om at Thodesen var ansvarlig takket være hennes egen utlevering av privatliv.
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Hun skal ha ros for en ting og det er at det var et smart trekk å stenge kommentarfeltet. På den måten kan hun påstå hva som helst uten at det blir motsagt - og fansen tror på alt hun sier. Nå har hun sagt at hun er en god låtskriver, så da er hun det. 

Fuck you all som ikke er enig. Bra budskap til alle pubertetsungene som kjøper musikken hennes 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...