Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner.

Sol, admin.

• Nyttig 1
Skrevet
Jadaomatte skrev (1 time siden):

Så nannyen har altså 12 timers arbeidsdag? Dette må være tull.🤞🏼

se sa det selv i en story for et par dager siden. 

• Liker 1
Skrevet
Beetlegirl91 skrev (3 timer siden):

I boka jeg har hjemme så skrev mamma opp hvordan de feiret 1 års dagen min, med pakker og sang og masse kake.

I boka som de har til Helmer vil det stå: "Mamma og pappa bestemte seg for å gå ut å feire at de har vært foreldre i 1 år, for å feire kjærligheten..." "

tviler på de har en sånn bok til han…

• Liker 5
Skrevet
Isola2 skrev (30 minutter siden):

Kan hende hun har ansatt noen til å lage en for henne

• Liker 5
Skrevet
Beetlegirl91 skrev (5 timer siden):

I boka jeg har hjemme så skrev mamma opp hvordan de feiret 1 års dagen min, med pakker og sang og masse kake.

I boka som de har til Helmer vil det stå: "Mamma og pappa bestemte seg for å gå ut å feire at de har vært foreldre i 1 år, for å feire kjærligheten..." "

Jeg elsket å se i min bok da jeg var liten, bl.a. bildene fra 1-årsdagen min. Har selvfølgelig boka enda, og den er utslitt for jeg så så mye i den. 😉 

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Missy1 skrev (11 timer siden):

Kan hende hun har ansatt noen til å lage en for henne

De kan bare konstruere en. Ved hjelp av AI. Blir like virkelig som resten av hennes dokumenterte liv.

• Liker 3
Skrevet
Isola2 skrev (13 timer siden):

Heller en bok om hvordan hun har hatt under hans oppvekst, alle traumene hun fikk av fødsel og av barndommen hans.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Doris Becker skrev (3 timer siden):

De kan bare konstruere en. Ved hjelp av AI. Blir like virkelig som resten av hennes dokumenterte liv.

Sånn som Stina Bakken akkurat lagte? 😂😂😂

• Liker 4
Skrevet
kaiturid skrev (På 22.7.2024 den 7.27):

"Vi er så late og hadde neppe orket å fremkalle bilder, eller lage album (fy faen sorry Helmer).» 

For en ordbruk. Men på trening orker vi..

Ikke noe babyalbum nei 🙂

• Liker 6
Skrevet
Sinccis skrev (48 minutter siden):

Ikke noe babyalbum nei 🙂

Er rart det der, hun elsker å bruke tid på å fremkalle bilder av seg selv

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva har hun gjort med øyepartiet? Er ikke brynene alt for høyt oppe? 

• Liker 4
Skrevet

Den ble feiret med at SE sto og poserte med ungen i en park, mens V filmet og sa «djises» idet han avrundet opptaket. Mens han sikkert rullet med øynene samtidig.

• Liker 7
Skrevet
baremeg007 skrev (4 timer siden):

Den ble feiret med at SE sto og poserte med ungen i en park, mens V filmet og sa «djises» idet han avrundet opptaket. Mens han sikkert rullet med øynene samtidig.

Festlig at alle antar det er henne han tenker på når han sier dette,som om det ikke finnes andre folk eller situasjoner rundt de han kanskje reagerte på i nevnte video som vi ikke kan se.

• Liker 1
Skrevet
J.. skrev (6 timer siden):

Festlig at alle antar det er henne han tenker på når han sier dette,som om det ikke finnes andre folk eller situasjoner rundt de han kanskje reagerte på i nevnte video som vi ikke kan se.

man må jo kanskje anta at han ser på det han filmer. eller tenker du det er et umulig scenario at vegard sier djeeses til se og staging av situasjoner (som såklart oppleves annerledes for ikke-influensere)

• Liker 4
Skrevet
Palmemor skrev (På 29.4.2025 den 21.59):

Du er krenket. Og lager storm i vannglass. Nei vel, la være å respektere at andre har andre meninger enn deg, da. 

Man er ikke krenket fordi man synes objektifisering av og kommentarer på utseendet på små barn er ufyselig og ugreit

Era Vulgaris skrev (På 30.4.2025 den 21.23):

De feiret ikke 1-årsdagen til sitt eneste barn? Jeg er målløs. 

De tok sikkert en skål for ham på date-nighten.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Annonse
Skrevet
velociraptor skrev (6 timer siden):

Man er ikke krenket fordi man synes objektifisering av og kommentarer på utseendet på små barn er ufyselig og ugreit

Vet man er i 2025 når man ikke engang kan si at en unge er skjønn før helvete setter igang 

• Liker 4
Skrevet

Referer til den Selina- serien. Vet ikke hvor mye sannhet det er i den, men det er nok sant at hun har skjønt en ting: det er penger å tjene på at folk elsker å hate henne. 

Hvorfor gidder folk å gi dette klikk? Bruker sin egen sønn i en oppkonstruert sannhet som er laget for å provosere? Det er på tide at folk bare slutter å gi det her klikk. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Vet man er i 2025 når man ikke engang kan si at en unge er skjønn før helvete setter igang 

Du har en svært merkelig definisjon av helvete.

Stakkars deg, får ikke engang lov å kommentere utseendet på unger uten å få motbør! Men du trenger jo ikke å bli så krenket over at ikke alle applauderer at du er utseendefiksert selv på barn.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
velociraptor skrev (10 minutter siden):

Du har en svært merkelig definisjon av helvete.

Stakkars deg, får ikke engang lov å kommentere utseendet på unger uten å få motbør! Men du trenger jo ikke å bli så krenket over at ikke alle applauderer at du er utseendefiksert selv på barn.

_ jeg _ har ikke kommentert noens utseende jeg. Og utseendefiksert er ett ganske drøyt ord å bruke på at noen omtaler ett barn som skjønn 

• Liker 9
Skrevet
Missy1 skrev (På 30.4.2025 den 17.14):

Hvorfor sier hun at hun hadde en traumatisk fødsel?

Hadde ikke hu planlagt keisersnitt?

Selvsagt påberoper hun seg en traumatisk fødsel. Må jo ha noe drama å snakke om. Hun som har operert et titalls ganger før kan umulig bli traumatisert av et rutineinngrep som planlagt KS er. 

• Liker 9
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...