Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang SE ser nedover ser det ut som om øynene skal poppe ut av hodeskallen. Det må jo være ekstremt ubehagelig med så stramme øyelokk??

• Liker 19
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
snurk skrev (37 minutter siden):

Hver gang SE ser nedover ser det ut som om øynene skal poppe ut av hodeskallen. Det må jo være ekstremt ubehagelig med så stramme øyelokk??

Ja, det ser ikke pent ut. Det ser helt crazy ut. 

• Liker 4
Skrevet
Djungelvrål skrev (20 timer siden):

SE leser ikke bøker. 

Kan ikke være rare prisen når den blir overrekt utenfor døren. 🫣

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Allo skrev (44 minutter siden):

Jeg syns det var trist å se at de ikke hadde bursdagsfeiring for sønnen. Første barnet og 1 års dagen er jo stor stas for de aller fleste. Hun unnskylder seg med at han likevel ikke husker,  men tenker ikke på at han en gang blir voksen og at han en dag får egne barn som han gjerne skulle vist bilder til. Selv feirer hun og Vegard både 6 mnd som kjærester og alt som feires kan for å komme seg vekk hjemmefra. For en utrolig egoistisk tankegang, men det viser igjen at hun setter seg og samboeren først, for de må jo ta vare på kjærligheten. Merkelige foreldre må jeg bare si, 

Og hvor var barnefar egentlig? Som har pappaperm... 

• Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet
Plasticrose skrev (5 minutter siden):

Og hvor var barnefar egentlig? Som har pappaperm... 

Det ryktes fremdeles om behandling, men hvem vet?

Uansett så er det veldig underlig å ikke markere en 1 års dag. 

• Liker 14
  • Nyttig 6
Skrevet
Allo skrev (2 timer siden):

Jeg syns det var trist å se at de ikke hadde bursdagsfeiring for sønnen. Første barnet og 1 års dagen er jo stor stas for de aller fleste. Hun unnskylder seg med at han likevel ikke husker,  men tenker ikke på at han en gang blir voksen og at han en dag får egne barn som han gjerne skulle vist bilder til. Selv feirer hun og Vegard både 6 mnd som kjærester og alt som feires kan for å komme seg vekk hjemmefra. For en utrolig egoistisk tankegang, men det viser igjen at hun setter seg og samboeren først, for de må jo ta vare på kjærligheten. Merkelige foreldre må jeg bare si, 

De feiret ikke 1-årsdagen til sitt eneste barn? Jeg er målløs. 

• Liker 16
  • Nyttig 5
Skrevet

Feiret de virkelig ikke 1-årsdagen?? Ikke en eneste liten feiring en gang??? Spesielt...

• Liker 7
Skrevet
DianaV skrev (17 minutter siden):

Forferdelig trist å høre at 1 års dag ikke ble feiret men overraskende? Ikke når man har erfaring med den typen mennesker.

"En narsissist har høye forventninger til egen bursdag, men innfrir ikke på andres bursdag." 

https://psykopati.blogg.no/narsissisten-og-bursdager.html#:~:text=En narsissist har høye forventninger,hvis de ikke får det.

Voksenfest og barnevakt på dåpsdagen også. Helt utrolig hvor egosentrisk det er mulig å være. 
Å argumentere med at de dropper 1-årsfeiring fordi han ikke husker det likevel er jo bare tull. Da kan man like gjerne droppe å feire 2, 3 og 4-årsdagen også, ingen husker den heller når man vokser til. Vi som har barn vet hvor stort det er med bursdag når man er liten. 
1-årsdagen er stort for foreldre med normal emosjonell utvikling. 

• Liker 20
  • Nyttig 8
Skrevet

Og mor hadde barnevakt et par timer på bursdagen hans så hun fikk dratt på trening osv. Helt vanlig dag der i gården altså 

• Liker 13
Skrevet (endret)

.

Endret av Doris Becker
  • Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet

Selv om en ettåring ikke skjønner hva bursdag er, eller husker det i ettertid er det jo så gøy i nuet. Og ettåringer lever i nuet. Oppmerksomhet, ballonger, pakker, spise bursdagskake med hendene osv. Helt merkelig og egoistisk handling av henne. 

• Liker 20
  • Nyttig 7
Skrevet

Helt sikkert ragebait det med bursdagsfeiring. Hun kommer vel senere og sier noe sånt som «vi skal jo selvfølgelig feire dagen hans, bare ikke på selve dagen»

og vipps har hun igjen klart å bruke barnet sitt for å få oppmerksomhet og tjene penger 

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

.

Endret av Doris Becker
  • Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Cookie123 skrev (18 timer siden):

Feiret de virkelig ikke 1-årsdagen?? Ikke en eneste liten feiring en gang??? Spesielt...

Joda den blei feiret, SE la ut på snap nå. Den ble feiret av SE og V på restaurant på kvelden... For den dagen handlet jo selvfølgelig ikke om lille som kom til verden, men foreldrene.

• Liker 29
  • Nyttig 3
Skrevet
Ellenn skrev (7 timer siden):

Selv om en ettåring ikke skjønner hva bursdag er, eller husker det i ettertid er det jo så gøy i nuet. Og ettåringer lever i nuet. Oppmerksomhet, ballonger, pakker, spise bursdagskake med hendene osv. Helt merkelig og egoistisk handling av henne. 

I boka jeg har hjemme så skrev mamma opp hvordan de feiret 1 års dagen min, med pakker og sang og masse kake.

I boka som de har til Helmer vil det stå: "Mamma og pappa bestemte seg for å gå ut å feire at de har vært foreldre i 1 år, for å feire kjærligheten..." "

• Liker 11
  • Nyttig 7
Skrevet
Plasticrose skrev (1 time siden):

Joda den blei feiret, SE la ut på snap nå. Den ble feiret av SE og V på restaurant på kvelden... For den dagen handlet jo selvfølgelig ikke om lille som kom til verden, men foreldrene.

Ja, det var jo veldig sjokkerende. 

• Liker 4
Skrevet
Beetlegirl91 skrev (26 minutter siden):

I boka jeg har hjemme så skrev mamma opp hvordan de feiret 1 års dagen min, med pakker og sang og masse kake.

I boka som de har til Helmer vil det stå: "Mamma og pappa bestemte seg for å gå ut å feire at de har vært foreldre i 1 år, for å feire kjærligheten..." "

Jeg tror ikke det er mange foreldre som ikke har feiret 1 års dagen til første barnet. Vil nesten påstå ingen. Hun blir bare verre og verre ift å tenke kun meg, meg, meg. For en egoistisk «bitch». Stakkars barnet. Det må jo være noen voksne hjemme som besteforeldre som må begynne si fra. Foreldrene er ikke i stand å se konsekvenser deres oppførsel vil få for sønnen. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
massi skrev (7 timer siden):

men en ting jeg ikke skjønner, ifht nannyen som skulle være der til august, er at hun skulle jobbe fra 07-19, altså hele helmers våketid. skulle helmer virkelig ikke fått vært sammen med hverken moren eller faren fra april-august? noen går jo i barnehage når de er ett år, men da ser de i det minste foreldrene på morgen og ettermiddag, samt ved de trygge rutinene i hverdagen slik som vekking, trøst og legging. i tillegg må man gå utifra at helmer ville knyttet seg til et menneske han tilbrakte så mye tid med, før hun (som de andre nannyene) plutselig forsvinner ut av livet, og så er han tilbake til mamma og pappa igjen, som han ærlig talt har tilbrakt lite tid med ifht andre ett-åringer. vegard starter jo ikke jobbe før i august, og har i tillegg hatt pappaperm i perioder med mye barnevakt. hvorfor stilles det ingen krav til han overfor egen sønn? hørt de ryktene om rehab, men han har jo vært hjemme på de snappene se har lagt ut, og er jo pent nødt til det nå når nanny har fått fyken i alle fall. ville se sparket nannyen slik at vegard måtte avbryte rehab for å være med sønnen? jeg tror ikke nannyen var ansatt for at han skulle på rehab. jeg tror nannyen ble ansatt fordi se føler på at vegard er iferd med å bli lei. har lagt merke til i lang tid at han gjør et poeng utav å dukke unna kamera når han holder helmer, for et sterkt ønske fra hans side under graviditet, var at helmer ikke skulle eksponeres, noe se ikke har klart leve etter. i tillegg ser han oftere og oftere irritert ut på de videoene se legger ut, og da han filmet se og helmer i en veldig oppsatt video fra «kos i parken» (se og helmer i unaturlig, klinisk lek midt på en stor gress-plen) hører man vegard si «djeeses» på slutten av videoen. jeg tror han har blitt gradvis mere og mere lei av kjendismedaljens bakside, først ved gjentatt og økende eksponering av helmer, så disse «perfect family»-snuttene hun legger ut av helt stive, unaturlige situasjoner mellom henne og vegard og helmer, som naturligvis må avsluttes/pauses når hun skal sette opp og ta ned kameraet. tipper snapfølgerne har gjort se obs på at han viste sin misnøye/sa djeeses i videoen, for hun har ikke lagt ut noe mere etter det.

Så nannyen har altså 12 timers arbeidsdag? Dette må være tull.🤞🏼

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...