Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Tough cookie skrev (1 time siden):

I dag kringkaster hun at hun i nær fremtid har tenkt å slutte å influence, helst bo på gård, bli litt skitten og kaste mobilen til helvete.

Akkurat det har hun sagt før også, men det skjedde ikke, gitt. Hvis hun skaffer seg gård, kan hun ta tilbake dyrene hun har satt vekk i Harstad zoo. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Allo skrev (14 timer siden):

Det var veldig lite nytt, bortsett fra at hun var i tohundre og kunne feire at hun har fått barnehageplass. Hun kunne ikke deltatt i grupper for mødre med barn som snart var i barnehage alder, og som gruet seg til det. Hun var helt motsatt og gledet seg sykt mye til han skulle begynne i barnehage til høsten. Hun mener det er det beste både for henne og barnet.  Jeg syns det er trist at hun uten skrupler velger han bort uten å blunke. Tvert i mot, hun kunne feiret. Tenk når gutten blir eldre og får høre hvor mye hun har valgt han bort for at hun skulle få pleiet sitt eget ego og sin ihjel opererte kropp. 

Har ikke de allerede nanny som bor hos dem 24/7, samt at mannen hennes har hatt 100% av foreldrepermisjonen? Så gleder hun seg til at barnet i tillegg skal bort hjemmefra til barnehagen - er vel sikkert fulle dager i barnehage også da? Hvorfor i all verden har hun ikke bare fått barn, men også ønsker seg en til? 🫣

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøfteblomst skrev (På 17.4.2025 den 20.46):

Hun har delt at hun tok en pause fra some for å delta på innspilling. Har vært i "innspillingsbobla" og tok seg litt tid uten some da hun kom hjem.

Regner med at kritikken på nye produktet kan være en grunn også. Sitte stille i båten til det går over, for så å krype stille tilbake når kritikken har lagt seg.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (11 timer siden):

Akkurat det har hun sagt før også, men det skjedde ikke, gitt. Hvis hun skaffer seg gård, kan hun ta tilbake dyrene hun har satt vekk i Harstad zoo. 

😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (På 18.4.2025 den 20.45):

Lurer på hva hun ser for seg. Trippe rundt i slagstøvler og hvit blondekjole med håret løst -  mens hun koser med ferdigstelte dyr og nyter en idyll andre lager istand for henne? 

Ser ikke for meg henne drive med hverken vedlikehold av bygningsmasse, sjaue med ved, traktor, snøbrøyting eller dyrehold, - eller holde dyrka mark/uteområder ved like. 

Hun skal vel ha ansatte kanskje, så hun kan posere rundt på tunet og ta selfier? 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (2 timer siden):

Lurer på hva hun ser for seg. Trippe rundt i slagstøvler og hvit blondekjole med håret løst -  mens hun koser med ferdigstelte dyr og nyter en idyll andre lager istand for henne? 

Ser ikke for meg henne drive med hverken vedlikehold av bygningsmasse, sjaue med ved, traktor, snøbrøyting eller dyrehold, - eller holde dyrka mark/uteområder ved like. 

Hun skal vel ha ansatte kanskje, så hun kan posere rundt på tunet og ta selfier? 

Selvfølgelig. Når man ikke engang vasker sitt eget hår selv, er man neppe gardkjerringemne 😁

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Era Vulgaris skrev (10 minutter siden):

Selvfølgelig. Når man ikke engang vasker sitt eget hår selv, er man neppe gardkjerringemne 😁

Selvinnsikten vokser med årene der 😁

Når det er sagt håper jeg hun gjør alvor av å skru av telefonen/kaste den eller hva hun også sa. DA kan det hende hun i første omgang hadde begynt å forholde seg til virkeligheten- og til hvordan folk egentlig lever og oppfører seg.

Så burde hun vel få opp energinivået sitt litt før hun dagdrømmer om gård. Hun har vel både vaskehjelp, fulltidsnanny og bestiller mat på døra. Hun hverken orker eller kan noenting som kan minne om å ofre egentid eller krever noe fysisk (eller mentalt for den del) av henne virker det som.

Også kunne hun jo som du sier først begynt med å hente de dyrene hun har sendt en etter en fosterhjem hos foreldrene før hun drømmer om å klare å ta vare på noe større og noe mer. 

Endret av Isild
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun skal kjøre en kopi av "Jon blir bonde"? Eller en ny versjon av Paris Hilton sitt "The Simple Life"...
Hun kommer aldri til å leve et liv uten kameraer på slep. Hva skal hun da leve av?

Endret av Doris Becker
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har nylig vært på innspilling. Til hva?

Aldri i verden om hun kaster mobilen, trekker seg tilbake og nøyer seg med et småbruksliv.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rev. Revenge skrev (8 minutter siden):

Hun har nylig vært på innspilling. Til hva?

Aldri i verden om hun kaster mobilen, trekker seg tilbake og nøyer seg med et småbruksliv.

"Jeg har vært på innspilling på en av mine favorittprogrammer" også noe babling om at hun nå kun er med på programmer som gir henne noe og ikke der hun er ubrukelig som feks på kokkeprogram.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (20 timer siden):

Kanskje hun skal kjøre en kopi av "Jon blir bonde"? Eller en ny versjon av Paris Hilton sitt "The Simple Life"...
Hun kommer aldri til å leve et liv uten kameraer på slep. Hva skal hun da leve av?

Hun har sikkert noen tanker om at hun kan tjene masse penger på å `avslutte` influencer-Sophie og samtidig lansere "gårds-Sophie". Livet etter på en måte. 

Det er igrunn fascinerende. Hun er nå en voksen dame som fortsatt ikke aner hvem hun er, hun fortsetter bare å øve inn ulike roller for å få likes og anerkjennelse fra andre. Men hun ER aldri de rollene hun spiller. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (3 timer siden):

Hun har sikkert noen tanker om at hun kan tjene masse penger på å `avslutte` influencer-Sophie og samtidig lansere "gårds-Sophie". Livet etter på en måte. 

Det er igrunn fascinerende. Hun er nå en voksen dame som fortsatt ikke aner hvem hun er, hun fortsetter bare å øve inn ulike roller for å få likes og anerkjennelse fra andre. Men hun ER aldri de rollene hun spiller. 

Mulig inspirert av Therese Lindgren? 
Usikker om jeg husker rett, men jeg innbiller meg at hun en gang ble sammenlignet (?) med henne eller noe slikt, og svarte noe a la at hun ser veldig opp til henne og noe slikt... TROR det... Ikke helt sikker, dog. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isild skrev (På 20.4.2025 den 10.47):

Det kommer jo sannsynligvis ikke til å skje. Ikke veldig lenge siden hun sa at det Helmer skulle vokse opp på Frogner. Hun motsier seg jo selv ukentlig.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...