Djungelvrål Skrevet 28. mars #46681 Skrevet 28. mars Era Vulgaris skrev (1 time siden): Haha, kanskje det. Hun har begrunnet det med at det er en luksus hun unner seg. I tillegg har hun vel stort sett extensions, og det krever muligens annen behandling enn kun ditt eget, naturlige hår. Hun gidder ikke å style løshåret sitt selv, det er der skoen trykker. Hatt det selv og det er mye jobb, så mye at jeg for det meste hadde det oppsatt. 3
Margit777 Skrevet 29. mars #46682 Skrevet 29. mars Isild skrev (18 timer siden): Det med å vaske håret hos frisør tre ganger i uken tror jeg hun selv fortalte for noen år siden, da hun delte at hun bruker en mill i året på utseendet. Det handlet nok ikke om plager etter operasjon. Men ikke veldig interessant eller viktig. Hun fikk bare folk til å heve øyenbrynene litt - igjen. Så håret hennes på tv når hun fortalte det, så tynt, slitt og pistrete hår, den milionen kunne hun har spart seg. 6 2
Isild Skrevet 29. mars #46683 Skrevet 29. mars Margit777 skrev (3 timer siden): Så håret hennes på tv når hun fortalte det, så tynt, slitt og pistrete hår, den milionen kunne hun har spart seg. Helt ødelagt etter 15 år med extentions. Hun kan spare seg for å bortforklare det med noe annet - men hva som helst for å forsøke å selge "hårpiller" - og bli poppis ved å tipse om preparater som ikke er godkjent i Norge 9 1
Allo Skrevet 29. mars #46684 Skrevet 29. mars Doris Becker skrev (På 28.3.2025 den 10.18): Men mulig det er grunnet operasjoner? Hun opereres så ofte at hun må sies å være i konstant rekonvalesens... Husk at alt hun bruker på eget utseende kan hun skrive av på skatten. 2
Melvina123 Skrevet 29. mars #46685 Skrevet 29. mars Allo skrev (17 minutter siden): Husk at alt hun bruker på eget utseende kan hun skrive av på skatten. Det er helt sykt🙈 6 1
Isola2 Skrevet 29. mars #46686 Skrevet 29. mars Melvina123 skrev (40 minutter siden): Det er helt sykt🙈 Seriøst…?! Det er jo helt tragisk 3
Melvina123 Skrevet 29. mars #46687 Skrevet 29. mars Isola2 skrev (2 timer siden): Seriøst…?! Det er jo helt tragisk Sykt tragisk da🤷🏼♀️
Allo Skrevet 29. mars #46688 Skrevet 29. mars Her er Kjetil Rollnes om «rekviem Selina». Det kan umulig skrives bedre om Sophie Elise kynisme enn det han har gjort her. Jeg håper virkelig hun leser den selv. Hele kan leses. https://open.substack.com/pub/kjetilrolness/p/strst-av-alt-er-skamlsheten?r=26qz44&utm_medium=ios 5 1 2
Doris Becker Skrevet 30. mars #46689 Skrevet 30. mars (endret) . Endret 16. november av Doris Becker 2 2
Cami9 Skrevet 3. april #46690 Skrevet 3. april Doris Becker skrev (På 28.3.2025 den 9.44): https://www.dagsavisen.no/nyheter/innenriks/2022/10/28/sophie-elise-om-a-vaere-kjendis-jeg-ville-aldri-statt-i-ko/ "Hun lager ikke mat selv, vasker ikke håret selv og får profesjonelle folk til å bytte ut interiøret i leiligheten hennes to ganger i året." https://730.no/bruker-1-million-i-aret-pa-utseendet/ "I en prat med programleder Christian Strand i podcasten Millionærhjerne anslår 27-åringen at det går med rundt en million norske kroner i året på estetisk vedlikehold. – Det er det som må til for å opprettholde den skiten her, sier hun og ler. – Det er jo jobben min å se fresh ut. Så da bruker jeg en del penger på frisør og.. Ja." Helt utrolig og bruke en million på å forverre utseendet sitt? Lenge leve det naturlige. 10
Doris Becker Skrevet 4. april #46691 Skrevet 4. april (endret) . Endret 16. november av Doris Becker 15 2
Isild Skrevet 5. april #46692 Skrevet 5. april Doris Becker skrev (23 timer siden): Hun har ødelagt kroppen sin. Hun har allerede vært nødt til å bygge opp ødelagt nese, og nå "rekonstruert" bryster etter det som høres ut som totalruptur og alvorlig lekkasje. å sette inn nye implantater samtidig er galskap. Sjansen er stor for at det igjen vil bli store komplikasjoner. Vevet er fullt av mikropartikler med silikon, det er umulig å fjerne, antagelig også i lymfesystemet...Nå er det vel også snakk om mulige lekkasjer og problemer med rumpeimplantat som må byttes og rekonsntrueres. Kroppen er i evig rekonvalesens, og har vært det siste 12 år. Og hun er bare 30 år. Det er til å gråte av. Tenk at det er lov å operere seg selv helt "istykker" av forfengelige grunner. Hun har ødelagt seg for alltid, og det er irreversibelt. Helt forferdelig. Tør ikke egentlig å tenke på hvordan fjeset og kroppen kommer til å se ut fremover mot 40 og 50. Hun kommer til å få helt panikk, og ikke kan hun vel gjøre noe mer heller - de siste operasjonene i ansiktet nå gjør desverre bare at hun ser ut som hun har fått kirurgi etter brann e.l. 14 4
Doris Becker Skrevet 6. april #46693 Skrevet 6. april (endret) . Endret 16. november av Doris Becker 9 4
Carrie_S Skrevet 6. april #46694 Skrevet 6. april Isild skrev (På 29.3.2025 den 7.08): Helt ødelagt etter 15 år med extentions. Hun kan spare seg for å bortforklare det med noe annet - men hva som helst for å forsøke å selge "hårpiller" - og bli poppis ved å tipse om preparater som ikke er godkjent i Norge Ja, det var dårligere kvalitet på extensions før. Jeg bruker det nå, og kvaliteten er veldig god. Det sliter ikke på håret på samme måte som det gjorde før. Er heller ikke noe problem å style det på egen hånd, så akkurat den begrunnelsen skjønner jeg ikke. Det ser ut og føles som mitt eget hår. Det eneste er at man ikke kan la det lufttørke, for festene kan ikke være våte over tid, da løsner de.
Carrie_S Skrevet 6. april #46695 Skrevet 6. april Isild skrev (På 5.4.2025 den 7.47): - de siste operasjonene i ansiktet nå gjør desverre bare at hun ser ut som hun har fått kirurgi etter brann e.l. Sånne kommentarer er virkelig ikke nødvendige. Det er kun mobbing! Greit å kritisere all kirurgien hun har tatt, uten å kritisere utseendet hennes. Dette er lavmål! 5 1
Isild Skrevet 6. april #46696 Skrevet 6. april Carrie_S skrev (20 minutter siden): Sånne kommentarer er virkelig ikke nødvendige. Det er kun mobbing! Greit å kritisere all kirurgien hun har tatt, uten å kritisere utseendet hennes. Dette er lavmål! Jeg syns det ser ut som det, men kunne holdt meg til å si at resultatene nå er både uheldige og oppsiktsvekkende. At så massiv kirurgi gir svært uheldige resultater syns jeg man skal snakke om, for jeg tror mange som utsetter seg for det ikke ser det selv. Det må bli "in" å like seg selv som man er igjen, ikke ødelegge seg helt i jakten på å vakker, mens det desverre til slutt får helt motsatt effekt når de drar det for langt - som hun har gjort. Men ja, jeg kunne formulert meg annerledes. Beklager det. 9 1 3
Doris Becker Skrevet 6. april #46697 Skrevet 6. april (endret) . Endret 16. november av Doris Becker 9 3
Isild Skrevet 6. april #46698 Skrevet 6. april Doris Becker skrev (25 minutter siden): SE reklamerer skamløst for plastisk kirurgi.Og retusjerer egne bilder. Ekstra viktig å påpeke hvordan dette har ødelagt hennes kropp og utseende. Ny serie på NRK har blitt benyttet massivt i forbindelse med promotering av norsk klinikk som har utført ny brystoperasjon, og det har også blitt hintet om at ny BBL står for tur. Artikkel på NRK kan fortelle om en norsk kvinne som nylig døde av samme inngrep. På norsk klinikk. Bra de forteller om farene. Men det er ikke nok. De må slutte å la influensere benytte dem som talerør og som del av egen promotering, og de må slutte å trykke retusjerte bilder av dem. Helt enig. Men som @Carrie_S poengterte så er det unødvendig av meg å snakke spesifikt om at SE ser "sånn og sånn ut" etter sine operasjoner, men på generellt grunnlag må og bør det snakkes om at de som "tar av" ender med helt ødelagte ansikt og kropper. Det ender faktisk oftere og oftere opp med å se ut som de har rekonstruert etter skader, da har det gått for langt. Bransjen burde skamme seg. Selvsagt skal retten til å gjøre hva man vil med egen kropp gjelde i svært stor grad, men når det går på helsen løs (både mentalt og fysisk) så er det mer enn ugreit. Og det er viktig at vi viser det sanne bildet til de jentene og guttene som nå vokser opp. SE er uten tvil verstingen her i landet. 7 1
Carrie_S Skrevet 6. april #46699 Skrevet 6. april Isild skrev (2 timer siden): Helt enig. Men som @Carrie_S poengterte så er det unødvendig av meg å snakke spesifikt om at SE ser "sånn og sånn ut" etter sine operasjoner, men på generellt grunnlag må og bør det snakkes om at de som "tar av" ender med helt ødelagte ansikt og kropper. Det ender faktisk oftere og oftere opp med å se ut som de har rekonstruert etter skader, da har det gått for langt. Bransjen burde skamme seg. Selvsagt skal retten til å gjøre hva man vil med egen kropp gjelde i svært stor grad, men når det går på helsen løs (både mentalt og fysisk) så er det mer enn ugreit. Og det er viktig at vi viser det sanne bildet til de jentene og guttene som nå vokser opp. SE er uten tvil verstingen her i landet. Jeg synes Christian Brennhovd og eksen er mye verre -de har gjort mer enn SE også. Han sto til og med på NRK og hevdet at han dro flere damer etter operasjonene. 1
Isild Skrevet 7. april #46700 Skrevet 7. april Carrie_S skrev (8 timer siden): Jeg synes Christian Brennhovd og eksen er mye verre -de har gjort mer enn SE også. Han sto til og med på NRK og hevdet at han dro flere damer etter operasjonene. Jeg kjenner ikke nok til hva C Brennhovd og eksen har utført av operasjoner, men er enig i at det er urovekkende det han/de har gjort mot seg selv også. Har hørt at faren til Brennhovd er lege, han har nok inngående advart sønnen om både risiko og langsiktige problemer også. Det blir tatt altfor lett på å `legge seg under kniven` fullstendig unødvendig. Trist at unge (og andre) føler at de ikke er vakre nok som de er, det er det største problemet føler jeg. Det må gjøres noe med. 2 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå