Isild Skrevet 21. mars #46621 Del Skrevet 21. mars DianaV skrev (På 20.3.2025 den 20.57): For 9 år siden så øynene hennes "store" ut og folk reagerte på det. Det er helt psykt hvordan hun har endret på absolutt alt, igjen og igjen... Det begrenser seg vel litt hvor mye man kan kødde med øyne og "øyelokk" før det stopper av seg selv.... Har store øyne selv og har alltid fått mange komplimenter for det, så dette nye med å operere seg til MINDRE øyne kommer jeg aldri til å forstå. Ekspander Merkelig valg å ville gjøre øynene mindre slik hun har gjort. Jeg mistenker litt at det handlet om å forsøke å få mandelformede øyne slik som Nora har. I begynnelsen av vennskapet var SE veldig på "twinning" igjen - slik hun gjør når hun beundrer noen/har litt forvirret selvbilde selv. Off topic: Nå er vel det vennskapet på pause - slik de fleste relasjonene til SE ender opp. Så får håpe hun allikevel er fornøyd med å forsøke å få Noras øyne. https://www.dagbladet.no/kjendis/trengte-space/82840451 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsikke90 Skrevet 21. mars #46622 Del Skrevet 21. mars Isild skrev (På 21.3.2025 den 8.22): Merkelig valg å ville gjøre øynene mindre slik hun har gjort. Jeg mistenker litt at det handlet om å forsøke å få mandelformede øyne slik som Nora har. I begynnelsen av vennskapet var SE veldig på "twinning" igjen - slik hun gjør når hun beundrer noen/har litt forvirret selvbilde selv. Off topic: Nå er vel det vennskapet på pause - slik de fleste relasjonene til SE ender opp. Så får håpe hun allikevel er fornøyd med å forsøke å få Noras øyne. https://www.dagbladet.no/kjendis/trengte-space/82840451 Ekspander Har også lurt på om SE prøver å ligne på Emma Ellingsen? Føler hun prøver å se prikk lik ut med operasjonene sine! Uansett bekymringsverdig å prøve å se ut som noen andre via så ekstreme tiltak. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 21. mars #46623 Del Skrevet 21. mars Isild skrev (På 21.3.2025 den 8.22): Merkelig valg å ville gjøre øynene mindre slik hun har gjort. Jeg mistenker litt at det handlet om å forsøke å få mandelformede øyne slik som Nora har. I begynnelsen av vennskapet var SE veldig på "twinning" igjen - slik hun gjør når hun beundrer noen/har litt forvirret selvbilde selv. Off topic: Nå er vel det vennskapet på pause - slik de fleste relasjonene til SE ender opp. Så får håpe hun allikevel er fornøyd med å forsøke å få Noras øyne. https://www.dagbladet.no/kjendis/trengte-space/82840451 Ekspander De siteres på, i den artikkelen du linker til at de har hatt flere trekanter, tatt på hverandre ( 😆) , til og med gått ned på hverandre. Ikke rart behovet for å distanseres litt kommer når hverdagen ikke lenger passer til det narrativet de presenterte den gangen. Jeg fikk også meg at Nora sa en gang at alt det der, var overdrevet og sagt for å sjokkere litt. Ingen bombe, jeg har aldri trodd på det der. Men internet glemmer aldri, det er sikkert, siden de blir sitert på det enda. Blir festlig når de skal forklare sine barn i fremtiden hva som er sant og hva som er tull. «sitter å googler: Hæ- har mamma gått ned på tante Nora??» 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 21. mars #46624 Del Skrevet 21. mars solsikke90 skrev (På 21.3.2025 den 17.24): Har også lurt på om SE prøver å ligne på Emma Ellingsen? Føler hun prøver å se prikk lik ut med operasjonene sine! Uansett bekymringsverdig å prøve å se ut som noen andre via så ekstreme tiltak. Ekspander Nå har vel også Emma Ellingsen gjort ganske ekstreme operasjoner… 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 21. mars #46625 Del Skrevet 21. mars Isild skrev (På 21.3.2025 den 8.22): Merkelig valg å ville gjøre øynene mindre slik hun har gjort. Jeg mistenker litt at det handlet om å forsøke å få mandelformede øyne slik som Nora har. I begynnelsen av vennskapet var SE veldig på "twinning" igjen - slik hun gjør når hun beundrer noen/har litt forvirret selvbilde selv. Off topic: Nå er vel det vennskapet på pause - slik de fleste relasjonene til SE ender opp. Så får håpe hun allikevel er fornøyd med å forsøke å få Noras øyne. https://www.dagbladet.no/kjendis/trengte-space/82840451 Ekspander Hvorfor driver du og gnåler om Noras øyne? Greia til SE er at hun er så usikker på seg selv at hun hopper på enhver nye trend innen plastisk kirurgi: silikon, rumpeløft, botox, fillers, trådløft og foxy eyes. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 22. mars #46626 Del Skrevet 22. mars Sophie Elise har store komplekser for utseendet sitt, og da synes jeg at vi skal holde oss for god til å sitte å diskutere størrelsen på øynene hennes og hvilke bilder hun er pen på eller ei, for hun leser nok hva folk mener om henne. Det beste er å gi damen minst mulig oppmerksomhet 8 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 22. mars #46627 Del Skrevet 22. mars Zenhouse skrev (På 21.3.2025 den 18.27): De siteres på, i den artikkelen du linker til at de har hatt flere trekanter, tatt på hverandre ( 😆) , til og med gått ned på hverandre. Ikke rart behovet for å distanseres litt kommer når hverdagen ikke lenger passer til det narrativet de presenterte den gangen. Jeg fikk også meg at Nora sa en gang at alt det der, var overdrevet og sagt for å sjokkere litt. Ingen bombe, jeg har aldri trodd på det der. Men internet glemmer aldri, det er sikkert, siden de blir sitert på det enda. Blir festlig når de skal forklare sine barn i fremtiden hva som er sant og hva som er tull. «sitter å googler: Hæ- har mamma gått ned på tante Nora??» Ekspander Nå kom jeg på det famøse bildet der Sofie slikker " tante Nora " i rumpa. De får en forklaringsjobb senere ja. Det var vel i Cowboy-Mars perioden det tok helt av. Det virket sikkert som en god ide å være så provoserende og drøye de kunne komme på, men er litt usikker på om det egentlig var noe for Nora. Hun virker egentlig som en helt annen type. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 22. mars #46628 Del Skrevet 22. mars Grüner skrev (På 21.3.2025 den 23.43): Hvorfor driver du og gnåler om Noras øyne? Greia til SE er at hun er så usikker på seg selv at hun hopper på enhver nye trend innen plastisk kirurgi: silikon, rumpeløft, botox, fillers, trådløft og foxy eyes. Ekspander " Driver og gnåler" faktisk 😂 Resten du lister opp har da jeg også listet opp en dullion ganger her i tråden, så hva er problemet ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykaat Skrevet 22. mars #46629 Del Skrevet 22. mars Isild skrev (På 22.3.2025 den 6.24): Nå kom jeg på det famøse bildet der Sofie slikker " tante Nora " i rumpa. De får en forklaringsjobb senere ja. Det var vel i Cowboy-Mars perioden det tok helt av. Det virket sikkert som en god ide å være så provoserende og drøye de kunne komme på, men er litt usikker på om det egentlig var noe for Nora. Hun virker egentlig som en helt annen type. Ekspander Tenk å ha et slikt bilde ute på internett for alltid. Jeg ville ha dødd av skam, men vi er vel alle forskjellige, I guess.. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 22. mars #46630 Del Skrevet 22. mars kittykaat skrev (På 22.3.2025 den 14.59): Tenk å ha et slikt bilde ute på internett for alltid. Jeg ville ha dødd av skam, men vi er vel alle forskjellige, I guess.. Ekspander Ja, det var på alle måter bare harry og tacky det de holdt på med den perioden, og internett glemmer ALDRI. Lite gjennomtenkt. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 22. mars #46631 Del Skrevet 22. mars J.. skrev (På 16.3.2025 den 13.58): Hun gjør ikke det. Hun sier hun har vært med å skrive manus (som jo er sant,hun er kreditert for dette i rulletekst..). Hun fremmer serien på IG,SC og NRK podden fordi det er en del av jobben hennes. Regissøren er også med i podden og sier enkelte historier/scener er fra hennes (regissøren..) eget liv til og med. Ekspander Hun har ikke vært med å skrevet manus, men er manus konsulent - noe som er noe helt annet. 7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 22. mars #46632 Del Skrevet 22. mars Jeg har sett fire episoder og jeg liker serien så langt veldig godt. Mye minring tilbake til egen ungdomstid også. Jeg syns ikke Celina gjøres til et offer, mer en kynisk person som vil gjøre alt for å klikk. At SE er så begeistret for å bli sammenlignet med Celina skjønner jeg ikke, utover at det gir henne publiset så klart. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovushka Skrevet 22. mars #46633 Del Skrevet 22. mars Sofie på Nytt på nytt i dag:- jeg jeg meg. Meg og operasjoner. Operert dit og operert datt. Jeg er operert og har operert operasjoner... Det var en stor nedtur, så på henne som mer intelligent enn å dra samme joke 100500 ganger. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 22. mars #46634 Del Skrevet 22. mars Sovushka skrev (På 22.3.2025 den 21.59): Sofie på Nytt på nytt i dag:- jeg jeg meg. Meg og operasjoner. Operert dit og operert datt. Jeg er operert og har operert operasjoner... Det var en stor nedtur, så på henne som mer intelligent enn å dra samme joke 100500 ganger. Ekspander Jeg så det også, og tenkte det samme. Hun slo meg som en person som spiller en rolle, den samme rollen hun selv har skapt og som har lagt grunnlaget for hele hennes karriere. Hun vet hva folk tenker om henne, og prøver å eie det ved å roaste seg selv. Men det kom ikke over som verken selvironisk eller intelligent, bare tomt og nesten mekanisk. 24 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 22. mars #46635 Del Skrevet 22. mars Sovushka skrev (På 22.3.2025 den 21.59): Sofie på Nytt på nytt i dag:- jeg jeg meg. Meg og operasjoner. Operert dit og operert datt. Jeg er operert og har operert operasjoner... Det var en stor nedtur, så på henne som mer intelligent enn å dra samme joke 100500 ganger. Ekspander Særdeles lite morsom og ga ikke noe til peogrammet. Tipper hun var med for å promontere serien som går på nrk. Også intressant at hun hadde kledd seg så veldig "tekkelig" i motsetning til hva hun vanligvis gjør. Litt ref episoden på debatten for noen år siden hvor hun kom likosom-usminket og uskyldig, og senere innrømmet at det var et bevisst valg for å fremstå mer uskydig. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. mars #46636 Del Skrevet 23. mars FruJohansen skrev (På 22.3.2025 den 22.26): Jeg så det også, og tenkte det samme. Hun slo meg som en person som spiller en rolle, den samme rollen hun selv har skapt og som har lagt grunnlaget for hele hennes karriere. Hun vet hva folk tenker om henne, og prøver å eie det ved å roaste seg selv. Men det kom ikke over som verken selvironisk eller intelligent, bare tomt og nesten mekanisk. Ekspander Ja det var bare rart. Jeg tenkte at hun nok har fått et manus og det er liksom DET som er henne, og det de har å spille på de som skriver replikkene😔 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumansvarlig Skrevet 23. mars #46637 Del Skrevet 23. mars Tråden er ryddet for bilder med opphavsrett og nedsettende innlegg. Forumansvarlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 23. mars #46638 Del Skrevet 23. mars FruJohansen skrev (På 22.3.2025 den 22.26): Jeg så det også, og tenkte det samme. Hun slo meg som en person som spiller en rolle, den samme rollen hun selv har skapt og som har lagt grunnlaget for hele hennes karriere. Hun vet hva folk tenker om henne, og prøver å eie det ved å roaste seg selv. Men det kom ikke over som verken selvironisk eller intelligent, bare tomt og nesten mekanisk. Ekspander Samme tenkte jeg. Innlærte replikker og meg meg meg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 23. mars #46639 Del Skrevet 23. mars Djungelvrål skrev (På 23.3.2025 den 12.13): Samme tenkte jeg. Innlærte replikker og meg meg meg Ekspander Alle har fått anledning til å forberede poengene, Golden leser jo snart hele manus via notatene sine før han kommer til vitsen, noe jeg syns begynner å bli litt for obvious. Men helt enig, SE framsto vesentlig mer platt og selvsentrert enn de andre. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 23. mars #46640 Del Skrevet 23. mars Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg har aldri klart å "hate" SE like mye som andre. Jeg må ærlig innrømme at når jeg ser henne på snap så syns jeg ikke det er så mye å hate. Jeg ser en usikker jente/dame som gjør MYE jeg ikke hadde gjort, men som jeg også ser for meg at jeg kunne hatt en god samtale med. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå