J.. Skrevet 16. mars #46541 Skrevet 16. mars (endret) Cambria skrev (3 timer siden): Jeg likte serien ganske godt. Så hele igår og tar resten i spoiler i tilfelle noen ikke har sett alt enda. Skjul innhold Mulig det er jeg som er dum, men slutten forvirra meg. I en tidlig episode ser vi jo at selina har tatt sitt eget liv, før det spoles bakover. Først til planleggingen og så tilbake til der vi slapp i episoden før. Jeg går derfor hele serien og venter på dette selvmordet. Men så skjer det ikke? Jeg skjønner at det er noe mellom linjene her som endrer seg, og forstår det som at det er barnet? Men hvorfor legge inn dette selvmordet så tidlig da? Hva er det SE forsøker å fortelle? De to siste episodene føltes veldig travle. Masse historie som bare kastes ut, uten å bruke tid på det. Den starter så bra, også synes jeg den taper seg mer og mer. Så legges det inn et frampek som endres underveis. Jeg satt igjen litt forvirra på slutten desverre.. Fordi selvmordsforsøket ikke er om SE,men Fie Laursen. Serien er som sagt ikke om SE men rosabloggerne fra 2010-tallet (i flertall..) Edit - link. https://730.no/dansk-influencer-funnet-i-live-etter-selvmordsforsok/ Endret 16. mars av J.. 5 3
Gjest LivEinar Skrevet 16. mars #46542 Skrevet 16. mars J.. skrev (1 minutt siden): Fordi selvmordsforsøket ikke er om SE,men Fie Laursen. Serien er som sagt ikke om SE men rosabloggerne fra 2010-tallet (i flertall..). God presisering, @J... Også brystoperasjonen er nok hentet fra Fir Laursen, den blei sendt direkte på nett. https://www.seoghoer.dk/reality/fie-laursen-vroevler-loes-efter-brystoperation
J.. Skrevet 16. mars #46543 Skrevet 16. mars LivEinar skrev (Akkurat nå): God presisering, @J... Også brystoperasjonen er nok hentet fra Fir Laursen, den blei sendt direkte på nett. https://www.seoghoer.dk/reality/fie-laursen-vroevler-loes-efter-brystoperation Ja,det bekreftes bl.a i podden jeg nevnte tidligere. "Seline" er ikke én person,hun er satt sammen av fler kjente bloggere. 8 1
Allo Skrevet 16. mars #46544 Skrevet 16. mars LivEinar skrev (1 time siden): Et viktig innlegg, @Hedy Lamarr, støttes! SSI har konstruert og medieskapt en figur som er kynisk og gjennomoperert, dette er bare trist. Derfor er det betimelig å se hva hun startet som - før ødeleggelsene, ved siden av et bilde fra gårsdagen… 😔 Hun er ikke til å kjenne igjen fra hvordan hun opprinnelig var. Hvis dette er normalt og folk heier på så til de grader ødeleggende adferd så er det noe fryktelig galt med samfunnet vi lever i. At Nrk som vi alle er tvunget til å betale for bruker penger og sendetid på dette er faktisk ubegripelig og bare triste saker. 12 10
Allo Skrevet 16. mars #46545 Skrevet 16. mars J.. skrev (3 minutter siden): Ja,det bekreftes bl.a i podden jeg nevnte tidligere. "Seline" er ikke én person,hun er satt sammen av fler kjente bloggere. Hvorfor tar hun all kredit for serien? Så på Instagram i går hvor en skuespiller som spilte moren hennes takket en hel masse personer for samarbeidet, og der var SE ikke nevnt i tekst eller blitt tagget. Tror hun gjør den større enn den er for hennes del. 10 3
J.. Skrevet 16. mars #46546 Skrevet 16. mars Allo skrev (1 minutt siden): Hvorfor tar hun all kredit for serien? Hun gjør ikke det. Hun sier hun har vært med å skrive manus (som jo er sant,hun er kreditert for dette i rulletekst..). Hun fremmer serien på IG,SC og NRK podden fordi det er en del av jobben hennes. Regissøren er også med i podden og sier enkelte historier/scener er fra hennes (regissøren..) eget liv til og med. 6 2
NiceOrNothing Skrevet 16. mars #46547 Skrevet 16. mars Doris Becker skrev (På 13.3.2025 den 14.36): SE og skuespilleren som spiller henne ser ut som mor og datter i intervjuet... Får bare håpe denne nye serien ikke rekrutterer nye unge jenter inn til plastisk kirurgen til SE. Bra timing med operasjon rett før premiere. Neppe tilfeldig. Hvis vi ser bort fra utseende og kritikk et øyeblikk , syns skuespilleren som spilte henne spilte helt vilt bra!! 🤩🙏 5 6
Allo Skrevet 16. mars #46548 Skrevet 16. mars J.. skrev (34 minutter siden): Hun gjør ikke det. Hun sier hun har vært med å skrive manus (som jo er sant,hun er kreditert for dette i rulletekst..). Hun fremmer serien på IG,SC og NRK podden fordi det er en del av jobben hennes. Regissøren er også med i podden og sier enkelte historier/scener er fra hennes (regissøren..) eget liv til og med. Det ser og høres sånn ut når hun snakker om serien selv. Hun er så stolt og rørt at hun gråter, og tårene blir selvsagt filmet for troverdighetens skyld. Denne damen er manipulerende og kjenner ikke egne grenser for hvordan få mere publisitet. Hun har et forkvaklet syn på kvinnekroppen og eget utseende som virker nevrotisk og er helt ute av kontroll. 7 5
NiceOrNothing Skrevet 16. mars #46549 Skrevet 16. mars Allo skrev (1 time siden): Det ser og høres sånn ut når hun snakker om serien selv. Hun er så stolt og rørt at hun gråter, og tårene blir selvsagt filmet for troverdighetens skyld. Denne damen er manipulerende og kjenner ikke egne grenser for hvordan få mere publisitet. Hun har et forkvaklet syn på kvinnekroppen og eget utseende som virker nevrotisk og er helt ute av kontroll. Syns faktisk synd i henne. Hun er sin egen verste fiende . 10 2 5
Littlekolibri Skrevet 16. mars #46550 Skrevet 16. mars Syntes det var helt sykt å se nyhetene sende et eget SE spesial innslag! Så har hun f*** meg ordet Forbilde tatovert på handa si som absolutt ikke passer til henne samt sier på slutten av sendinga at hun ikke kan relatere til rynker fordi hun har Botoxa siden hun var 19år😳 Unge jenter må jo virkelig bli påvirka i negativ retning og ikke minst tro at det er noe å se opp til , da selveste nyhetene som foreldrene sitter å ser på i stua sender ho der!! ? Hva skjer med samfunnet? Å ikke rart hun har råd til Botox og operasjoner når en stor del av samfunnet er med å betale for hennes inngrep. Alle som kjøper hennes produkter bøker eller uansett hva er jo med på å finansiere det hun foretar seg…hvertfall på sett og vis!! Skammelig. Syntes at nå er det på tide at Kristin Gjelsvik dukker opp på nyhets kanalen hun også, så det blir liv i sakene! 11 13
blåbærpai Skrevet 16. mars #46551 Skrevet 16. mars Littlekolibri skrev (42 minutter siden): Syntes det var helt sykt å se nyhetene sende et eget SE spesial innslag! Så har hun f*** meg ordet Forbilde tatovert på handa si som absolutt ikke passer til henne samt sier på slutten av sendinga at hun ikke kan relatere til rynker fordi hun har Botoxa siden hun var 19år😳 Unge jenter må jo virkelig bli påvirka i negativ retning og ikke minst tro at det er noe å se opp til , da selveste nyhetene som foreldrene sitter å ser på i stua sender ho der!! ? Hva skjer med samfunnet? Å ikke rart hun har råd til Botox og operasjoner når en stor del av samfunnet er med å betale for hennes inngrep. Alle som kjøper hennes produkter bøker eller uansett hva er jo med på å finansiere det hun foretar seg…hvertfall på sett og vis!! Skammelig. Syntes at nå er det på tide at Kristin Gjelsvik dukker opp på nyhets kanalen hun også, så det blir liv i sakene! Kristin Gjeldsvik er blitt like idiot som SE. 14 25
Sol Rampelyset Skrevet 16. mars #46552 Skrevet 16. mars Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin.
Djungelvrål Skrevet 16. mars #46553 Skrevet 16. mars LivEinar skrev (5 timer siden): Et viktig innlegg, @Hedy Lamarr, støttes! SSI har konstruert og medieskapt en figur som er kynisk og gjennomoperert, dette er bare trist. Derfor er det betimelig å se hva hun startet som - før ødeleggelsene, ved siden av et bilde fra gårsdagen… 😔 Har lagt merke til at hun hadde mye mørkere øyne da hun var fjortis. Skulle ikke forundre meg om hun daglig bruker linser for å forandre farge. 5 1
Cambria Skrevet 16. mars #46554 Skrevet 16. mars J.. skrev (5 timer siden): Fordi selvmordsforsøket ikke er om SE,men Fie Laursen. Serien er som sagt ikke om SE men rosabloggerne fra 2010-tallet (i flertall..) Edit - link. https://730.no/dansk-influencer-funnet-i-live-etter-selvmordsforsok/ Da tror jeg at jeg forstår det bedre. 😊 Bør sikkert se serien enda en gang etter å ha hørt podcasten Seriesnakk.
Smos1 Skrevet 16. mars #46555 Skrevet 16. mars Jeg ser serien nå og jeg syns den er veldig bra ! Selvom ikke alt er basert på SE byr hun åpenbart på seg selv og eget liv! Likte også at Voe og Linnea var så enkle å skjønne hvem var. Det jeg derimot lurer på er hvem den eldre forfatteren hun tar med seg hjem er basert på. Er det Henrik Thodesen som beskrives eller er det en forfatter fra utlandet som de utenlandske bloggerne innledet er forhold med ? 2
marikristine Skrevet 16. mars #46556 Skrevet 16. mars Smos1 skrev (4 minutter siden): Jeg ser serien nå og jeg syns den er veldig bra ! Selvom ikke alt er basert på SE byr hun åpenbart på seg selv og eget liv! Likte også at Voe og Linnea var så enkle å skjønne hvem var. Det jeg derimot lurer på er hvem den eldre forfatteren hun tar med seg hjem er basert på. Er det Henrik Thodesen som beskrives eller er det en forfatter fra utlandet som de utenlandske bloggerne innledet er forhold med ? Hvilken karakter skal være Linnea? Jeg har sett for meg Henrik Thodesen, synes forholdet mellom de to ligner veldig på hva hun skrev om i Elsk meg uten at yrke og andre detaljer nødvendigvis stemmer. Men kan godt hende jeg tar feil
Smos1 Skrevet 16. mars #46557 Skrevet 16. mars marikristine skrev (1 minutt siden): Hvilken karakter skal være Linnea? Jeg har sett for meg Henrik Thodesen, synes forholdet mellom de to ligner veldig på hva hun skrev om i Elsk meg uten at yrke og andre detaljer nødvendigvis stemmer. Men kan godt hende jeg tar feil Sinna-Linda fra Molde må være Linnea Myhre 😅 4
NiceOrNothing Skrevet 16. mars #46558 Skrevet 16. mars Smos1 skrev (1 time siden): Sinna-Linda fra Molde må være Linnea Myhre 😅 Leste et sted at sinna -Linda var en hybrid av linnea og K Gjeldsvik . De var jo ikke spesielt hyggelige m SE , noen av de. 2
Smos1 Skrevet 16. mars #46559 Skrevet 16. mars NiceOrNothing skrev (5 minutter siden): Leste et sted at sinna -Linda var en hybrid av linnea og K Gjeldsvik . De var jo ikke spesielt hyggelige m SE , noen av de. Tipper KG skulle ønske det var hun som var hovedpersonen i den serien 😂 1 2
NiceOrNothing Skrevet 16. mars #46560 Skrevet 16. mars Smos1 skrev (Akkurat nå): Tipper KG skulle ønske det var hun som var hovedpersonen i den serien 😂 Tenker at hun da ikke akkurat hadde kommet veldig godt ut av det😂. Noe ikke linnea Myhre gjorde heller 😆. Men det skaper jo drama = flere seere😆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå