Djungelvrål Skrevet 14. mars #46501 Skrevet 14. mars Sinccis skrev (9 timer siden): Vet hun har sagt hun ikke bruker filtere på snap, men please si at dette er et filter!? Eller har hun fylt på leppene og alt igjen? fra dagens snap story Det er ganske likt noe man kan blåse opp og som heter Barbara. 6
Isola2 Skrevet 14. mars #46502 Skrevet 14. mars Djungelvrål skrev (46 minutter siden): Det er ganske likt noe man kan blåse opp og som heter Barbara. Det ser bare så vondt og stramt ut! Som når du har håret i alt for stram strikk, bare at du har dratt hele trynet inni den strikken 5
J.. Skrevet 14. mars #46503 Skrevet 14. mars kittykaat skrev (1 time siden): Skjønner jeg det riktig at hun var sjalu på at vaskedamen hennes hadde komplimentert Vegard? Hun er så ekremt usikkert herregud 😂😂😂 Er det motsatte hun sier. 4
kittykaat Skrevet 14. mars #46504 Skrevet 14. mars J.. skrev (15 minutter siden): Er det motsatte hun sier. ??
Sinccis Skrevet 14. mars #46505 Skrevet 14. mars kittykaat skrev (1 minutt siden): ?? Det motsatte; at vaskedama har sendt hyggelig melding til Vegard, og at hun ikke er sjalu for det.
kittykaat Skrevet 14. mars #46506 Skrevet 14. mars Sinccis skrev (3 minutter siden): Det motsatte; at vaskedama har sendt hyggelig melding til Vegard, og at hun ikke er sjalu for det. Ok? Hvorfor nevner hun det i det hele tatt? Og henger ut den stakkars vaskedama lol 10 1
Era Vulgaris Skrevet 14. mars #46507 Skrevet 14. mars Sinccis skrev (12 minutter siden): Det motsatte; at vaskedama har sendt hyggelig melding til Vegard, og at hun ikke er sjalu for det. Hvis hun ikke ble sjalu, hvorfor i all verden dele det overhodet? Hun er virkelig ekstremt umoden, og ikke minst, tom for ting å skape innhold av for tiden. 11 2
Lorieen Skrevet 14. mars #46508 Skrevet 14. mars Sinccis skrev (12 timer siden): Vet hun har sagt hun ikke bruker filtere på snap, men please si at dette er et filter!? Eller har hun fylt på leppene og alt igjen? fra dagens snap story Jeg HÅPER dette er filter, hun ser jo helt deformert ut i ansiktet. Jeg får assosiasjoner til Patsy i Absolutely Fabulous. 2
AntiBullshit Skrevet 14. mars #46509 Skrevet 14. mars Sinccis skrev (12 timer siden): Vet hun har sagt hun ikke bruker filtere på snap, men please si at dette er et filter!? Eller har hun fylt på leppene og alt igjen? fra dagens snap story Hun ser jo helt ut som det pillow face-filteret på Instagram/snap. Fru Johansen har blant annet brukt det i sine parodier. 11 1
agent Skrevet 15. mars #46510 Skrevet 15. mars Sinccis skrev (22 timer siden): Vet hun har sagt hun ikke bruker filtere på snap, men please si at dette er et filter!? Eller har hun fylt på leppene og alt igjen? fra dagens snap story Noe har skjedd, ansiktet er forandret.
Doris Becker Skrevet 15. mars #46511 Skrevet 15. mars (endret) . Endret 20. mars av Doris Becker Frykt for at beskrivelse av inngrep vil påvirke. 1
Zenhouse Skrevet 15. mars #46512 Skrevet 15. mars Hun har visst jobbet med serien i 5 år. Ikke rart at NRK har virket så merkelig beskyttende ( jfr hele podcast saken). 13 8
Doris Becker Skrevet 15. mars #46513 Skrevet 15. mars Zenhouse skrev (13 minutter siden): Hun har visst jobbet med serien i 5 år. Ikke rart at NRK har virket så merkelig beskyttende ( jfr hele podcast saken). Serien er et merkelig konsept. SE er ingen troverdig kilde. Og den er bygget på nettopp det hun har valgt å vise verden siden hun var 12 år. En regissert versjon av egen virkelighet, basert på et hav av løgner. Skulle de laget noe, så burde de gravd i hva dette har påført en hel generasjon unge kvinner av lidelser. Ikke laget en fiksjon basert på fiksjon... At SE opererer seg hos en norsk klinikk rett før premieren, som navngis, og får masse media og gratis reklame er også helt uforståelig at er lov. Ingen lar seg lure av at SE hevder at dette ikke er spons. alle vet at denne typen dealer gjøres fordi smutthullene tillater det. Skammelig! 16 3 13
J.. Skrevet 15. mars #46514 Skrevet 15. mars Miomino skrev (1 time siden): Vet du hva jeg synes er "ekstremt umodent"? Voksne mennesker som sitter på nett og raljerer over hver minste ting en influenser sier og gjør. Voksne mennesker som har en utrolig nedlatende og ufin tone overfor meningsmotstandere. 👇👇 Jeg synes det er skremmende at personer som påberoper seg å være "godt skolert med pedagogisk psykologisk utdanning" har en slik adferd på nett. Ikke mye "modent" i min bok. Enig.. 2
J.. Skrevet 15. mars #46515 Skrevet 15. mars Serien er ikke ment å være en dokumentar,den er først og fremst en ganske morsom throwback til ungdomstiden til norske millenials. Synes serien er ganske interessant. 8
massi Skrevet 15. mars #46516 Skrevet 15. mars Doris Becker skrev (4 timer siden): Før LA og etter. Mulig thread lift av øyne og mid face. Det har en. varighet på ca 6-9 mnd. https://www.nettavisen.no/kjendis/sophie-elise-reagerer-etter-flytur-far-man-ikke-lov/s/5-95-2259526 https://www.tv2.no/underholdning/avslorer-prislapp-pa-operasjonen-det-er-mye/17538838/ jeg har aldri sett noen bli så hoven med så lang varighet etter kun trådløft. jeg tipper det er øyeløft/ansiktsløft hun har gjort 9
Doris Becker Skrevet 15. mars #46517 Skrevet 15. mars massi skrev (35 minutter siden): jeg har aldri sett noen bli så hoven med så lang varighet etter kun trådløft. jeg tipper det er øyeløft/ansiktsløft hun har gjort Ansiktet er iferd med å falle tilbake, så mulig kortvarig oppstramming ved bruk av "heavy laser" der. Bortkastede penger... Øynene kan du ha rett i, ser mer varig ut. Ser forferdelig ut...Oppsperret, stive og "overrasket" look hele tiden. Kan også være hun fikk en større reaksjon, som varte lenge, og gjorde at hun hovnet opp mye, etter trådløft. Det er et kjent problem nå, at de som benytter seg av mye fillers vil få store problemer med lymfesysten og nerver etterhvert, noe som kan føre til store komplikasjoner ved alle inngrep som gjøres i huden. Se på Brandi Glanville... 6
Allo Skrevet 15. mars #46518 Skrevet 15. mars J.. skrev (4 timer siden): Enig.. Blir ikke overrasket om SE selv er herinne å kommenterer. Som denne, for eksempel. 3 2
Fame Skrevet 15. mars #46520 Skrevet 15. mars Tough cookie skrev (36 minutter siden): Hva synes dere om serien da? Digger den 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå