Doris Becker Skrevet 13. mars #46481 Skrevet 13. mars Tough cookie skrev (1 minutt siden): Den som lever får se...🙄 Vi vil aldri få vite sannheten med SE som kilde. Men hun har det med å smykke seg med det som er "i vinden", som alle andre influensere og kjendiser. De hiver seg på det som selger best, vender kappe etter vinden. 6
kittykaat Skrevet 13. mars #46482 Skrevet 13. mars lurer på hvor mye arrvev hun har rundt brystene.. hun må ha operert dem ut og inn uendelig mange ganger nå.. selv om de åpner opp det samme arret igjen kan det ikke se bra ut nå.. stakkars kroppen hennes. jeg tror dette kommer til å ende veldig ille, tror ikke kroppen hennes vil klare å leve mye lenger enn til femti, kanskje seksti.. 10
Korpsnerden Skrevet 13. mars #46483 Skrevet 13. mars Tough cookie skrev (1 time siden): Jeg har ikke så høye tanker om henne, men tror faktisk at hun ikke reiser til USA for å fikse rumpa mens Trump sitter ved makten. Jeg tror ikke det er Trump som hindrer henne fra å dra til USA. Jeg tror hun kan ha fått nei av klinikken der (eller at hun mener det er for dyrt med reise, operasjon, postop tjenester der) , funnet et alternativ i et annet (billigere) land som er villig til å operere, og da er det beleilig å skylde på Trump. 13 1
massi Skrevet 13. mars #46484 Skrevet 13. mars (endret) Korpsnerden skrev (38 minutter siden): Jeg tror ikke det er Trump som hindrer henne fra å dra til USA. Jeg tror hun kan ha fått nei av klinikken der (eller at hun mener det er for dyrt med reise, operasjon, postop tjenester der) , funnet et alternativ i et annet (billigere) land som er villig til å operere, og da er det beleilig å skylde på Trump. det som har skjedd er at hun har fått nye, mindre pupper, og da passet plutselig den store rumpa bedre inn. det at trump er president er selvfølgelig bare en unnskyldning ja, da det blir vanskelig å gå tilbake på at hun skulle ta ut silikonen av rumpa, uten å få kritikk. nå har hun «fått» beholde rumpa, og blir både helgen og martyr i samme slengen Endret 13. mars av massi 3
massi Skrevet 13. mars #46485 Skrevet 13. mars kittykaat skrev (48 minutter siden): lurer på hvor mye arrvev hun har rundt brystene.. hun må ha operert dem ut og inn uendelig mange ganger nå.. selv om de åpner opp det samme arret igjen kan det ikke se bra ut nå.. stakkars kroppen hennes. jeg tror dette kommer til å ende veldig ille, tror ikke kroppen hennes vil klare å leve mye lenger enn til femti, kanskje seksti.. dette var sjette brystoperasjon (nummer to rundt 2012-2013 var fordi hun hadde fått komplikasjoner ikke så lenge etter, så da ble hun åpna opp uten å skifte implantater tror jeg, men hvem vet, slo meg akkurat at hun kanskje løy om det og)
Doris Becker Skrevet 13. mars #46486 Skrevet 13. mars (endret) Kirurgen burde ikke lagt inn nye implantat i samme operasjon, etter så mange komplikasjoner som SE hevder å ha hatt. Det er billigere selvsagt, og de får solgt implantat. Noe jeg tror er viktig for dem, i disse tider hvor sannheten om silikon starter å komme frem for fullt.. Jeg vet at samme klinikk ofte foreslår å sette inn nye implantat, de sier sin "ærlige" mening, og hevder at kvinnene neppe blir fornøyd med resultatet uten å legge inn nytt. Men dette stemmer ikke. Og det er noe kvinnen selv burde vurdere etter et års tid. De fleste blir positivt overrasket, og er fornøyd med bare eget brystvev. Arrvev vil de alle få, og mikropartikler av silikon finnes i både nærliggende vev og lymfer. Er du heldig klarer de å fjerne all kapsel, men mange må la noe ligge igjen, fordi det har grodd fast til brystben og muskel. Det å legge under muskel burde ikke vært lov... Endret 13. mars av Doris Becker 2
Tough cookie Skrevet 13. mars #46487 Skrevet 13. mars Doris Becker skrev (2 timer siden): Kirurgen burde ikke lagt inn nye implantat i samme operasjon, etter så mange komplikasjoner som SE hevder å ha hatt. Det er billigere selvsagt, og de får solgt implantat. Noe jeg tror er viktig for dem, i disse tider hvor sannheten om silikon starter å komme frem for fullt.. Jeg vet at samme klinikk ofte foreslår å sette inn nye implantat, de sier sin "ærlige" mening, og hevder at kvinnene neppe blir fornøyd med resultatet uten å legge inn nytt. Men dette stemmer ikke. Og det er noe kvinnen selv burde vurdere etter et års tid. De fleste blir positivt overrasket, og er fornøyd med bare eget brystvev. Arrvev vil de alle få, og mikropartikler av silikon finnes i både nærliggende vev og lymfer. Er du heldig klarer de å fjerne all kapsel, men mange må la noe ligge igjen, fordi det har grodd fast til brystben og muskel. Det å legge under muskel burde ikke vært lov... SE sa selv at hun ikke ville gå uten silikon da hun hadde erfart det tidligere, derfor ble det mindre implantater.
Doris Becker Skrevet 13. mars #46488 Skrevet 13. mars (endret) Tough cookie skrev (11 minutter siden): SE sa selv at hun ikke ville gå uten silikon da hun hadde erfart det tidligere, derfor ble det mindre implantater. Da burde kirurgen sagt nei. Gitt henne historie. Det er mitt synspunkt. De kan si nei. Noen sier nei til unge jenter som vil operere friske og normale bryst. Flere skulle også gjort det. SE er syk. Hun vil aldri bli fornøyd. Hennes kropp får aldri hvile. Den opereres ca 2 ganger i året. Store kirurgiske inngrep. Nye implantat vil skape samme type problemer. Endret 13. mars av Doris Becker 8
Gjest LivEinar Skrevet 13. mars #46489 Skrevet 13. mars Skuespiller Elli og influenser SSI, sistnevnte er en av bloggerne som har vært utgangspunkt for NRK mht til å lage serien «Rekviem for Selina», intervju på God morgen Norge på TV2 i dag. Det naturlige møtte det kunstige - her i to svært ulike personer…
Doris Becker Skrevet 13. mars #46490 Skrevet 13. mars (endret) SE og skuespilleren som spiller henne ser ut som mor og datter i intervjuet... Får bare håpe denne nye serien ikke rekrutterer nye unge jenter inn til plastisk kirurgen til SE. Bra timing med operasjon rett før premiere. Neppe tilfeldig. Endret 13. mars av Doris Becker 5
Zenhouse Skrevet 13. mars #46491 Skrevet 13. mars SE virker mer lykkelig enn på lenge. Det er vel rusen etter operasjonen som bruser enda. ( den psykiske rusen vel og merke). 1 2
Doris Becker Skrevet 13. mars #46492 Skrevet 13. mars Zenhouse skrev (12 minutter siden): SE virker mer lykkelig enn på lenge. Det er vel rusen etter operasjonen som bruser enda. ( den psykiske rusen vel og merke). Hun er i sitt ess etter operasjon. Masse media. Og ny serie. Som sammenfaller perfekt med masse reklame for kirurg og klinikk. Dette er skjult reklame. Nøye planlagt. Tragisk at de ikke kan tas på det, grunnet manglende regelverk. Så mange smutthull... 15 2
massi Skrevet 13. mars #46493 Skrevet 13. mars Zenhouse skrev (43 minutter siden): SE virker mer lykkelig enn på lenge. Det er vel rusen etter operasjonen som bruser enda. ( den psykiske rusen vel og merke). hun er alltid sånn en tid etter forandringer på utseendet, især operasjoner. helt i lykkerus, før det gradvis dabber av og erstattes med tidvise depresjoner og, jeg tipper, en higen etter å fikse på noe igjen. de som mener sofie ikke har en sykdom når det kommer til bilde på eget utseende og det å fikse på ting, må seriøst tenke seg om. kom tilbake til denne tråden om 20 år. Da ser vi enten at sofie ser ut som en moderne kattekvinne som tvnorge tidligere ville laget dokumentar om, eller vi vil se portrettintervjuer der hun snakker ut om den tidligere avhengigheten av å fikse på utseendet. kanskje vi får se begge i ett. og ps sofie skrev et blogginnlegg i sånn 2013 der hun skrev at hun hadde vært avhengig av å fikse på utseendet. tror vi virkelig at hun ble helet, før hun trykket klampen i bånn og startet med to operasjoner i året fra da av? 10 3
Sinccis Skrevet 14. mars #46494 Skrevet 14. mars (endret) Vet hun har sagt hun ikke bruker filtere på snap, men please si at dette er et filter!? Eller har hun fylt på leppene og alt igjen? fra dagens snap story Endret 14. mars av Sinccis 3
Tough cookie Skrevet 14. mars #46495 Skrevet 14. mars Sinccis skrev (3 timer siden): Vet hun har sagt hun ikke bruker filtere på snap, men please si at dette er et filter!? Eller har hun fylt på leppene og alt igjen? fra dagens snap story Det så ikke ut som om hun hadde slike lepper på God Morgen Norge i går, så da er det nok filter
Sinccis Skrevet 14. mars #46496 Skrevet 14. mars Tough cookie skrev (32 minutter siden): Det så ikke ut som om hun hadde slike lepper på God Morgen Norge i går, så da er det nok filter Ja, tenk å bruke så enorme summer på plastisk kirurgi, men fortsatt være avhengig av å bruke filtere 😕 12 1
Allo Skrevet 14. mars #46497 Skrevet 14. mars Sinccis skrev (7 timer siden): Vet hun har sagt hun ikke bruker filtere på snap, men please si at dette er et filter!? Eller har hun fylt på leppene og alt igjen? fra dagens snap story Ja, hun har definitivt fylt på leppene. Det forundrer meg at hun ikke ser selv hvor «fake» hele ansiktet hennes ser ut. 4
Era Vulgaris Skrevet 14. mars #46498 Skrevet 14. mars Sinccis skrev (8 timer siden): Vet hun har sagt hun ikke bruker filtere på snap, men please si at dette er et filter!? Eller har hun fylt på leppene og alt igjen? fra dagens snap story Det ser ut som filter, huden er veldig glatt og uten porer eller ujevnheter. Helt sprøtt å gjennomgå alle de operasjonene og behandlingene og fortsatt bruke filter. De øynene ser altså så smertefullt stramme ut, det gjør vondt å se på. 5
Doris Becker Skrevet 14. mars #46499 Skrevet 14. mars (endret) . Endret 20. mars av Doris Becker unødvendig beskrivelse av kirurgiske inngrep 2
kittykaat Skrevet 14. mars #46500 Skrevet 14. mars Skjønner jeg det riktig at hun var sjalu på at vaskedamen hennes hadde komplimentert Vegard? Hun er så ekremt usikkert herregud 😂😂😂 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå