M.G.E Skrevet 9. mars #46401 Skrevet 9. mars (endret) Sinccis skrev (8 timer siden): Ansiktsløft. Venstre bilde fra Farmen 2021, høyre etter LA turen i 2024. I alle dager, det har gått under radaren min! Men jeg ser det jo.. Hun er jo nå en helt annen utgave av hva hun var . Nå begynner det å bli sånn kattekvinne ansikt Endret 9. mars av M.G.E 12
Djungelvrål Skrevet 9. mars #46402 Skrevet 9. mars Lorieen skrev (På 8.3.2025 den 1.15): Det tristeste her er at hun prioriterer å operere puppene når hun har en 10 mnd gammel baby hjemme. Hun kan jo ikke løfte ham på flere uker. Kroppen er mye viktigere enn ungen. Det kan vi vel si med sikkerhet. 13 2
Djungelvrål Skrevet 9. mars #46403 Skrevet 9. mars Doris Becker skrev (11 timer siden): En operasjon, når barna er såpass store som dine, er ikke problematisk. En operasjon som bedrer livskvaliteten, etter hva jeg forstår. SE har hatt tre inngrep allerede, med en baby, to med lang rekonvalesenstid, og en som endrer utseende drastisk, og påvirker ansiktsmimikk, noe som igjen kan påvirke kommunikasjonen med barnet. I tillegg til lang reise i forbindelse med dette. Nei, man trenger absolutt ikke ta mer enn paracet, og mulig SE ikke tar oxy som sendes med, det håper jeg virkelig ikke hun gjør. Men hun fortsetter i samme spor, der store kirurgiske inngrep ser ut til å prege hverdagen. Og det helt unødvendig. Jeg tror ingenting på at nye implantat vil bedre livskvalitet eller helse. Hun har jo vært narkoman, det ville vært rart om hun fikk Oxycontin. 4
Doris Becker Skrevet 9. mars #46404 Skrevet 9. mars Djungelvrål skrev (19 minutter siden): Hun har jo vært narkoman, det ville vært rart om hun fikk Oxycontin. Var det snakk om opioidavhengighet? Det var et pr. stunt spør du meg. Tulleopplegg, med et par uker på privatklinikk. Er du rusavhengig kan du bli rusfri, men blir ikke kvitt avhengigheten.Men hun snakker om det som et tilbakelagt problem. Hun må ha fått noe preoperativt, og vil tro hun får post også. Men det blir spekulasjoner om hun benyttet det. Når det gjelder SE vil jeg si det fremstår som en alvorlig avhengighet når det gjelder å fikse på utseende. Men hun får allikevel operasjoner. På løpende bånd. I Norge. De finner alltid en unnskyldning. Men vi skjønner alle at helsa ikke står i front her. Blir nok ikke lenge før hun legger seg under kniven eller "heavy laser" igjen. 10
Tough cookie Skrevet 9. mars #46405 Skrevet 9. mars Barnet har en far som løfter og bærer han disse ukene dette står på, og det at hun tar operasjonen nå, er ikke er det store problemet her. 1
Era Vulgaris Skrevet 9. mars #46406 Skrevet 9. mars Tough cookie skrev (26 minutter siden): Barnet har en far som løfter og bærer han disse ukene dette står på, og det at hun tar operasjonen nå, er ikke er det store problemet her. Mener du. Andre er uenig. Barnet har vel både nanny og andre barnevakter som sine primære omsorgspersoner uansett, så en operasjon fra eller til, går nok ikke ut over mammatid. 4 2
Tough cookie Skrevet 9. mars #46407 Skrevet 9. mars (endret) Era Vulgaris skrev (38 minutter siden): Mener du. Andre er uenig. Barnet har vel både nanny og andre barnevakter som sine primære omsorgspersoner uansett, så en operasjon fra eller til, går nok ikke ut over mammatid. Barnet tar ikke skade av om moren ikke kan løfte/bære han på et par uker. Hun sier jo selv at hun sitter på gulvet med han, holder rundt han og koser med han, mens Vegard løfter/bærer. Det at hun opererer seg i hytt og pine er jo problemet her, selv om akkurat denne operasjonen virket nødvendig. Endret 9. mars av Tough cookie 3 3
Sarah93 Skrevet 9. mars #46408 Skrevet 9. mars Hun har nok ikke vært så veldig narkoman. Og hun kan nok få smertestillende som alle andre - det var ikke snakk om opiatavhenhighet. Det hun sannsynligvis hadde var et skadelig forbruk av beroligende tabletter som eskalerte, og som hun trengte kortvarig behandling for å bli kvitt. Det vitner om veldig lite kunnskap å tro at alle som har hatt et eskalerende forbruk av noe er «narkoman» og må straffes for det til evig tid. Hvis hun derimot *fortsatt* hadde misbrukt tabletter i stor skala, hadde det vært en annen sak. Men det har vi ingen holdepunkter for å tro. Det hun virkelig er avhengig av, er plastiske operasjoner. 4 1
Spanky Skrevet 9. mars #46409 Skrevet 9. mars På selveste kvinnedagen legger Dagbladet ut denne artikkelen https://www.dagbladet.no/kjendis/klinikk-klar-okning/82790987 Er ikke dette reklame for klinikken, og en form for press mot kvinner så vet ikke jeg! De kunne lagt ut hvilken som helst annen dag, men de valgte kvinnedagen 🤪 11
Doris Becker Skrevet 9. mars #46410 Skrevet 9. mars Spanky skrev (1 minutt siden): På selveste kvinnedagen legger Dagbladet ut denne artikkelen https://www.dagbladet.no/kjendis/klinikk-klar-okning/82790987 Er ikke dette reklame for klinikken, og en form for press mot kvinner så vet ikke jeg! De kunne lagt ut hvilken som helst annen dag, men de valgte kvinnedagen 🤪 Samme tanker her. Tragisk. Samme kirurg opererte kollegaen Isabel Raad. Like før hadde hun postet vekten sin på 44kg på sine sosiale medier, og året før lagt ut "live" fra en påstått overdose, av dør brutt opp av brannvesen og innleggelse på akutten. Men kirurgen opererer. Kvinnelig kirurg, norsk klinikk. Norge er ikke bedre enn Tyrkia... Og ikke kom her å si dette ikke er planlagt spons. Det rammes dessverre ikke av regelverk, fordi grensene mellom bedriftskanal og privatperson er flytende. Når skal politikere forstå? 10 3
Zenhouse Skrevet 9. mars #46411 Skrevet 9. mars Sarah93 skrev (54 minutter siden): Hun har nok ikke vært så veldig narkoman. Og hun kan nok få smertestillende som alle andre - det var ikke snakk om opiatavhenhighet. Det hun sannsynligvis hadde var et skadelig forbruk av beroligende tabletter som eskalerte, og som hun trengte kortvarig behandling for å bli kvitt. Det vitner om veldig lite kunnskap å tro at alle som har hatt et eskalerende forbruk av noe er «narkoman» og må straffes for det til evig tid. Hvis hun derimot *fortsatt* hadde misbrukt tabletter i stor skala, hadde det vært en annen sak. Men det har vi ingen holdepunkter for å tro. Det hun virkelig er avhengig av, er plastiske operasjoner. https://www.vg.no/rampelys/i/eJE5q4/sophie-elise-vil-ha-rusreform-vil-gjoere-vaart-samfunn-og-enkeltmennesket-bedre «– Legen skrev ikke ut mer, jeg måtte kjøpe det på gata. Jeg kunne blitt straffet av politiet for det. Hadde det hjulpet meg med angsten og søvnen?» ( Sophie Elise) - Først, jeg er helt enig med deg. Men at hun har villet gitt inntrykk av og være tung rusavhengig helt selv. Å gå og kjøpe piller på gata, mens man ser seg over skulderen etter politiet, da er man hekta altså. Men nå tror jeg ikke dette er sant da. Det var nok bare litt kult å være «dop-Sophie» der og da. ( beklager formatet på skriften, fikk det ikke bort) 11 4
Isild Skrevet 9. mars #46412 Skrevet 9. mars Zenhouse skrev (20 minutter siden): https://www.vg.no/rampelys/i/eJE5q4/sophie-elise-vil-ha-rusreform-vil-gjoere-vaart-samfunn-og-enkeltmennesket-bedre «– Legen skrev ikke ut mer, jeg måtte kjøpe det på gata. Jeg kunne blitt straffet av politiet for det. Hadde det hjulpet meg med angsten og søvnen?» ( Sophie Elise) - Først, jeg er helt enig med deg. Men at hun har villet gitt inntrykk av og være tung rusavhengig helt selv. Å gå og kjøpe piller på gata, mens man ser seg over skulderen etter politiet, da er man hekta altså. Men nå tror jeg ikke dette er sant da. Det var nok bare litt kult å være «dop-Sophie» der og da. ( beklager formatet på skriften, fikk det ikke bort) Jeg tror også hun bevisst kjørte på med "dop-Sophie" - for å skape innhold. Jeg er helt sikker på at nedtrapping og seponering i samarbeid med fastlege og poliklinisk oppfølging ville vært tilstrekkelig. Men "tung rusbruk" og beintøff rehabilitering gjorde seg bedre på Lindmo. Presentere henne som en slags sterk overlever som en soft-launch før den famøse podcasten med Fetisha. 6 7
pop up bruker Skrevet 9. mars #46413 Skrevet 9. mars Isild skrev (1 time siden): Jeg tror også hun bevisst kjørte på med "dop-Sophie" - for å skape innhold. Jeg er helt sikker på at nedtrapping og seponering i samarbeid med fastlege og poliklinisk oppfølging ville vært tilstrekkelig. Men "tung rusbruk" og beintøff rehabilitering gjorde seg bedre på Lindmo. Presentere henne som en slags sterk overlever som en soft-launch før den famøse podcasten med Fetisha. Det tror jeg også, men jeg tror hun trodde det skulle slå annerledes ut enn det faktisk gjorde. Det var ikke noe følgerne hennes eller samarbeidsparnerne hennes likte, og hun tapte nok mye på det. Derfor hadde hun vel behov for å rebrande seg som gravid og senere mor. 10 3
Djungelvrål Skrevet 9. mars #46414 Skrevet 9. mars Sarah93 skrev (4 timer siden): Hun har nok ikke vært så veldig narkoman. Og hun kan nok få smertestillende som alle andre - det var ikke snakk om opiatavhenhighet. Det hun sannsynligvis hadde var et skadelig forbruk av beroligende tabletter som eskalerte, og som hun trengte kortvarig behandling for å bli kvitt. Det vitner om veldig lite kunnskap å tro at alle som har hatt et eskalerende forbruk av noe er «narkoman» og må straffes for det til evig tid. Hvis hun derimot *fortsatt* hadde misbrukt tabletter i stor skala, hadde det vært en annen sak. Men det har vi ingen holdepunkter for å tro. Det hun virkelig er avhengig av, er plastiske operasjoner. Hun var narkoman. Både avhengig av piller og kokain. Hva hun driver med nå vet jo ingen. 1 1
Era Vulgaris Skrevet 9. mars #46415 Skrevet 9. mars Djungelvrål skrev (5 minutter siden): Hun var narkoman. Både avhengig av piller og kokain. Hva hun driver med nå vet jo ingen. Hun påsto hun var avhengig, men hun lyver og overdriver om absolutt alt, så ingen vet hva som egentlig stemmer. 8 5
M.G.E Skrevet 9. mars #46416 Skrevet 9. mars Djungelvrål skrev (1 time siden): Hun var narkoman. Både avhengig av piller og kokain. Hva hun driver med nå vet jo ingen. Bare flyttet den avhengigheten tilbake til kosmetisk kirurgi, er ofte sånn når man har en personlighet som lett blir avhengig av noe.. Mange som tar slankeoperasjon er jo avhengig av kicket mat gir dem, når de er opererte blir det flytta over til noen annet! Jeg kjenner 2 stk som ble avhengig av piller og opiater etterpå, heldigvis er de avrusa, en fant Jesus, andre fant trening … bedre det da .. en kirurgi hele tiden 5
Zooli Skrevet 9. mars #46417 Skrevet 9. mars M.G.E skrev (15 timer siden): I alle dager, det har gått under radaren min! Men jeg ser det jo.. Hun er jo nå en helt annen utgave av hva hun var . Nå begynner det å bli sånn kattekvinne ansikt Følger henne på snap. Kattekvinne ansikt er riktig. Det er sånn det har blitt. Vanvittig forskjell. Hun ser det ikke selv lenger. Det har vippet over… MEN hun reiser minsann ikke til USA så lenge Trump er president. Så rumpeimplantater må bli kvar! 🤠 6
Djungelvrål Skrevet 9. mars #46418 Skrevet 9. mars Uff. Hun kan ikke reise til USA til høsten og utføre sin 3 operasjon til 700 000+ pga Trumps politikk. Er det meningen vi ska hylle henne? 14
sys64738 Skrevet 9. mars #46419 Skrevet 9. mars LOL! Ikke kom å innbill meg at hun ikke kommer til å reise til USA på 4 år! 9 2
J.. Skrevet 9. mars #46420 Skrevet 9. mars I andre tråder blir influencere hengt ut for å planlegge USA tur mens SE blir hengt ut for å avlyse sin.. Morsomt det der. Forstår forøvrig godt hun ikke vil legge igjen så mye penger i et land som blir styrt av en sånn tosk.. 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå